We zouden eigenlijk starten met 4 Skoll en 4 Triton bladen maar zaterdag ochtend kwamen we er achter dat Skoll geen riemen meer had en moesten wij dus 4 bladen mee in de trein nemen. Deze waren waren nog in lustrum kleuren geschilderd. Vandaar!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hoezo hadden jullie twee verschillende bladen? Zie ik nu net op de foto.
I know, maar bij ons heettie Twitters!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Lucas0 het volgende:
Daan Twitters, leuk!![]()
Het is Daan Switters, bijna goed
Haaaaaaaha nu weet ik in een klap wie je bent Lucas! Daar was ik nog niet echt achter. Dus volgende keer even zwaaien!quote:
Hier staan jullie (i.i.g. H1e Div 8'en) ook tussen geloof ik...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef AHappelstroop het volgende:
Cameraatje aan boord met de 5km van de HeinekenMooi eerste snapshot (Kaj).
[ afbeelding ]
Roeit het trouwens een beetje met jullie combi?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Lucas0 het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk starten met 4 Skoll en 4 Triton bladen maar zaterdag ochtend kwamen we er achter dat Skoll geen riemen meer had en moesten wij dus 4 bladen mee in de trein nemen. Deze waren waren nog in lustrum kleuren geschilderd. Vandaar!
[ afbeelding ]
Ben benieuwd. Veel plezier iig. Hoe snel komt dat filmpje online?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Morgen (nou ja, eigenlijk vandaag) weer nieuw filmpje schieten voor EJK. Hopen dat het goed gaat!
Toevallig, ik had het vandaag nog met een ploeggenoot over de stuurmannen in ons veld gekoppeld aan gewicht. Ik stuur zelf de 3e divisie acht van Triton dus dat soort informatie vind ik wel boeiend.quote:
Jullie hebben een bepaalde lichte roeier in jullie boot van 71 kilo, dus dan heb je sowieso al meer kilo's voordeel op andere zware boten dan een stuurtje kan veroorzakenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef Jasper_0 het volgende:
[..]
Toevallig, ik had het vandaag nog met een ploeggenoot over de stuurmannen in ons veld gekoppeld aan gewicht. Ik stuur zelf de 3e divisie acht van Triton dus dat soort informatie vind ik wel boeiend.Jullie starten toch ook 3e divisie?
De Amstel lag er lekker bij vandaag, in het zonnetje is het echt prima te doen. Beloofd veel voor morgen!
Klopt zeker, nu ben ik sowieso al voor meer lichte roeiers in zware boten maar dit geval trapt ook nog eens hard dus ben ik dubbel tevreden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jullie hebben een bepaalde lichte roeier in jullie boot van 71 kilo, dus dan heb je sowieso al meer kilo's voordeel op andere zware boten dan een stuurtje kan veroorzaken
Dan start je morgen vlak achter ons aan als het goed is, wij hebben trouwens 2 lichte roeiers aan boord, waaronder ikzelf. Ik trap alleen niet helemaal zo hard als Gerco :pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef Jasper_0 het volgende:
[..]
Klopt zeker, nu ben ik sowieso al voor meer lichte roeiers in zware boten maar dit geval trapt ook nog eens hard dus ben ik dubbel tevreden.
Filmster, je kon je lach niet inhoudenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Hoorde t al van Braas zijn auto. Vergeten de handrem er op te zetten is nooit slim..
Weet iemand trouwens wat er met Laga gebeurt was in ons veld? Ze vielen in de Rozenoord opeens helemaal weg?
Ben jij die in het midden?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ja, lekker kut was dat.
Wordt er gevraagd of je bij t bestuur wilt staan als roeier, stelt ie allemaal vragen over wat de Head nou zo'n speciale race lijkt, wat er belangrijk is etc.. En wat gebruikt ie uiteindelijk...?
http://www.at5.nl/artikel(...)edigd-met-strijdlied
Dramatisch :s Maar goed, gelukkig was het maar een combi en kunnen we nu allebei gaan focussen op onze eigen bootjesquote:Op maandag 21 maart 2011 00:16 schreef wvdwest het volgende:
Zo een mooi einde van het langebaanseizoen. 2de van de 10 in ons veld. En 4de damesploeg overall. Nu de overstap naar de 4-'s.
Hoe is het bij de rest gegaan?
De rest van het seizoen zijn geen langebaanwedstrijden meer dus daar kun je makkelijk bepalen wie de winnaar is.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:35 schreef Fiekie het volgende:
Dat verandert nog het hele seizoen. Zou onlogisch zijn om elke keer als het in de tussenstanden een paar honderdste betreft te gaan afronden, toch?
Ja wat was er met jullie aan de hand? Vond het wel jammer dat wij op het laatst niet langs jullie kwamenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dramatisch :s Maar goed, gelukkig was het maar een combi en kunnen we nu allebei gaan focussen op onze eigen bootjes
Ja lastig de vinger op te leggen, het zat vanaf haal 1 al totaal ongelijk. We hadden ook 1 invaller dus dat hielp ook niet natuurlijk, maar ik denk dat iedereen ook individueel raar zat te roeien. Op pure vechtlust jullie nog weg weten te trappen, maar mijn god ik was bij de Omval al helemaal verzuurd. Wat is roeien pijnlijk als het kut gaatquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef wvdwest het volgende:
[..]
Ja wat was er met jullie aan de hand? Vond het wel jammer dat wij op het laatst niet langs jullie kwamenEn Skadi was gisteren ook behoorlijk de weg kwijt.
Je zag bij jullie aan het einde idd wel dat het op karakter ging. Zeker na de laatste bocht voor de finish. Wel bijzonder om te zien wat een verschil er is tussen vorige week en deze week. Ik vond de terugval van Skadi nog specialer. Vorige week ongenaakbaar en deze week helemaal niks. Wat ik begreep is er ook niet een echte oorzaak. Ook bij hen liep het op een of andere manier niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja lastig de vinger op te leggen, het zat vanaf haal 1 al totaal ongelijk. We hadden ook 1 invaller dus dat hielp ook niet natuurlijk, maar ik denk dat iedereen ook individueel raar zat te roeien. Op pure vechtlust jullie nog weg weten te trappen, maar mijn god ik was bij de Omval al helemaal verzuurd. Wat is roeien pijnlijk als het kut gaat
was het zo erg?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef AHappelstroop het volgende:
Sorry, late reactie;
filmpje van onze race 5000m staat niet online, zetten we ook niet online.
...
Het belangrijkste bochtje wel een beetje jaquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef AHappelstroop het volgende:
Sta nu ingeschreven voor Skiffhead! Kijken wie er nog meer gezellig mee gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |