Ik kwam toevallig op een topic van een ander forum, en daar hadden ze het over Traay en Sante.quote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:Conditioners zonder SLS, siliconen?
Nu moet ik 'm ook proberenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef Chromophobia. het volgende:
[..]
ik dus gisteravond gedoucht met de conditioner en daarna t spraytje erin gedaan..werd vanochtend wakker met echt een dikke bos, en zelfs toen ik gefietst had, had ik aan de bovenkant nog meer volume dan normaal..i like!
ik doe eerst wassen en dan pas het masker. geen idee of het uitmaakt, maar op de verpakking staat dat ik t op gewassen haar moet doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:12 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Dat er tussen shampoo's een groot verschil zit, is duidelijk. Maar geldt dat eigenlijk ook voor haarmaskers?
En doen ze lang iets extra's voor je haar? Dus zegt maar, als ik een masker in heb gehad, en daarna mijn haar heb gewassen. Heeft het na het wassen ook nog toegevoegde waarde?
Want meestal merk ik daar niets van. Maar aangezien ik zo weinig van haarproducten af weet, zal ik wel iets verkeerd doen
Njah, daarna was je (ooit) je haar wel weer toch?quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef altootje86 het volgende:
[..]
ik doe eerst wassen en dan pas het masker. geen idee of het uitmaakt, maar op de verpakking staat dat ik t op gewassen haar moet doen
Oke thanksquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Gewoon zo'n kant met een stalen dun einde, zigzaggend over je hoofd gaan en dan de haren naar de goede kant trekken. Beetje moeilijk uit te leggen, maar het is supersimpel.
Ik bedoelde iig dit:quote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef Magenta het volgende:
[..]
Oke thanks
Is dit wat? http://www.kappersidee.nl(...)ag-scheidingkam.html
Dat verschilt echt per product, zoals bij alle merken, gewoon het etiket checken dus.quote:
Oke ben ik dus niet de enige. Naja ik heb nu een manier gevonden waarbij mijn haar wel goed zit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef alors het volgende:
Die dingen glijden altijd uit mijn haarte glad en steil
Wowowowowowowowowowowowquote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was 3 jaar geleden in staat alles af te knippen, toen heeft een kapster me daar van af gepraat
En nu is het zo ^_^
[ afbeelding ]
Let niet op de vette plekken, dat was omdat ik de olie er nog niet goed doorheen gewerkt had
Oh oke die is wel leuk ook inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.zenner.nl/collectie/#/klemmen/klemmen/
Ik heb pas nummer 13 van de middelste rij gekocht, die zit bij mij so far nog het beste.
Die had ik ook, maar ben 'm kwijt en kan 'm nergens meer vinden in het zwart. Alleen de kleinere versiequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.zenner.nl/collectie/#/klemmen/klemmen/
Ik heb pas nummer 13 van de middelste rij gekocht, die zit bij mij so far nog het beste.
Ik heb de bruine. Ik wilde zeggen dat ik hier wel wilde kijken voor zwart, maar grote kans dat dat kapot gaat als ik het verstuur dus lijkt me geen goed ideequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar ben 'm kwijt en kan 'm nergens meer vinden in het zwart. Alleen de kleinere versie
Ze kunnen er hier wat meer mee als je een foto post.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef moosh11 het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic hiervoor is, maar ik heb een vraag.
Op dit moment heb ik half lang haar (ietsjes korter eigenlijk), maar ik wil denk ik wat anders (korter).
Ik heb wel een langwerpig hoofd en dus een hoge haargrens en ik heb een beetje inhammen (altijd al gehad).
Hoe kan ik het beste mijn haar doen?
Die pm ik wel als iemand me kan helpen daarmee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze kunnen er hier wat meer mee als je een foto post.
nee inderdaad. Ik kijk zo hier in Leiden wel even.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de bruine. Ik wilde zeggen dat ik hier wel wilde kijken voor zwart, maar grote kans dat dat kapot gaat als ik het verstuur dus lijkt me geen goed idee
Iemand die ik ken heeft goede ervaringen met Colourb4. Was ook een topic over, even opzoeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Snowcold het volgende:
Dinsdag mijn haar van licht-/middenblond naar donkerblond geverfd. De kleur is opvallend donker uitgevallen en ik heb nu tevens een groene gloed door mijn haar.
Iemand ideetjes om dit eruit te krijgen? Had al dingen gehoord over ketchup en goudshampoo, in ieder geval iets met roodtinten. Of kan ik het beter opnieuw verven?
Ah ja leuk, dit had ik 3 maanden geleden ook. Ik heb het toen lichtgoudbruin geverfd, aangezien het toch al daarop leek. Daarna heb ik zoveel blonde lokjes er doorheen gegooid dat ik gelijk weer een stuk lichter was. Wat die ketchup betreft zou ik zeggen: het kan vast geen kwaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Snowcold het volgende:
Dinsdag mijn haar van licht-/middenblond naar donkerblond geverfd. De kleur is opvallend donker uitgevallen en ik heb nu tevens een groene gloed door mijn haar.
Iemand ideetjes om dit eruit te krijgen? Had al dingen gehoord over ketchup en goudshampoo, in ieder geval iets met roodtinten. Of kan ik het beter opnieuw verven?
Een gele gloed gaat iig weg met zilvershampoo...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:29 schreef Chromophobia. het volgende:
ik zit juist met een heel erg gouden gloed over m'n donkerbruine haar, en in het zonlicht is het zelf een beetje oranje gloed terwijl ik verf met garnier nutrisse nr. 30 donkerbruin, voor zover ik weet zit daar geen roodtint in. Iemand tips hoe ik dit wegkrijg?
Iemand pics van hoe die spray eruit ziet?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef Chromophobia. het volgende:
[..]
ik dus gisteravond gedoucht met de conditioner en daarna t spraytje erin gedaan..werd vanochtend wakker met echt een dikke bos, en zelfs toen ik gefietst had, had ik aan de bovenkant nog meer volume dan normaal..i like!
Even een wat kleinere foto dan netquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand pics van hoe die spray eruit ziet?
Dat weet ik niet, maar gele gloed = gele gloed lijkt me..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Chromophobia. het volgende:
ook bij bruin haar? das t proberen wel waard dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |