abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95275991
Als ik olie voor mijn haar gebruik, moet ik dan nog ergens op letten? Is het ook ergens slecht voor?
En zit er verschil tussen de soorten olie's (ik lees hier oa advocado en kokos)?
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:27:28 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95276124
Mijn tante heeft chemo-krullen, dus ik heb haar ingelicht over co-only. Mijn tante is wat laks, die gaat niet al die conditioners bij langs om te checken op al die siliconen, SLS, olie en proteinen, dus zouden jullie pretty pretty please willen vertellen welke conditioner jullie hiervoor gebruiken zodat ik dat aan haar kan doorgeven? :@

Ze had vroeger altijd vet haar, na de chemo niet meer. Ik denk dat het nu eerder richting droog gaat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:18:55 #153
123170 alors
zlata1234
pi_95281155
Ik ben naar de kapper geweest vandaag en ik heb nu al spijt :'( Ik ws eigenlijk van plan om het op een lengte laten groeien, maar heb me laten overhalen om laagjes te doen, en nu is het van onderen veel te dun :'( En het was zo mooi aan het worden... ;( ;( ;( ;(
Kakzooi, nou ik ga nu echt nooooooooooooiittttttttt meer naar haar luisteren. }:|
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:20:17 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95281224
Heb je erge erge laagjes dan? Ik doe altijd expres lange, dan blijft het onderaan wat voller maar er zit toch iets meer beweging in
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:22:00 #155
123170 alors
zlata1234
pi_95281318
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je erge erge laagjes dan? Ik doe altijd expres lange, dan blijft het onderaan wat voller maar er zit toch iets meer beweging in
Nee wel lange lagen, maar toch voor mijn gevoel is het er niet beter op geworden. En ik begin er langzaam vrede mee te krijgen dat van enige beweging in mijn haar toch geen sprake zal zijn dus dan zijn die laagjes ook niet echt nodig... :{
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:23:01 #156
123170 alors
zlata1234
pi_95281370
Gelukkig groeit het wel snel, ik denk dat het over 3 maanden wel weer zo lang is al het was... O+
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:24:50 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95281458
Kappers die je proberen over te halen voor iets anders zijn toch kut. Je moet de klant geven wat hij of zij wil hebben. Alleen over dode punten of zo mogen ze iets zeggen, maar als de klant dan nee zegt moeten ze ook ophouden :{w
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:28:11 #158
123170 alors
zlata1234
pi_95281615
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
Kappers die je proberen over te halen voor iets anders zijn toch kut. Je moet de klant geven wat hij of zij wil hebben. Alleen over dode punten of zo mogen ze iets zeggen, maar als de klant dan nee zegt moeten ze ook ophouden :{w
Ja het is echt kut he, ze maken je eerst zo onzeker van "zou je dan nou wel doen? Ik zou het niet doen hoor!!" en toen dacht ik okay, nog maar een keer laagjes dan :'(

Nou goed les geleerd :{
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:33:57 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95281899
Ja, daarom. Zij is de kapster dus zij zal er wel verstand van hebben en vervolgens wijk je dus af van je plannen.. :').

Ik heb gelukkig nu een goede kapster, twee zelfs, ik ga nooit meer ergens anders heen _O_
pi_95345772
Bij de etos hebben ze kammen van bamboe, fijn spul.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Redactie Frontpage maandag 11 april 2011 @ 16:37:17 #161
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_95347099
Ik heb ook een hekel aan kappers die je iets aan willen praten :{ Mijn kapster heeft me juist afgeraden om laagjes te nemen achter omdat het dan zo dun wordt O+ en ze denkt heel leuk mee met wat ik wil.

Binnenkort maar eens bellen voor een proefkapsel voor wanneer m'n zus gaat trouwen :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_95347504
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Bij de etos hebben ze kammen van bamboe, fijn spul.
Oke ik ga daar eens voor kijken hoe dat aanvoelt.
Dankje
  maandag 11 april 2011 @ 17:34:34 #163
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95349478
Ik was 3 jaar geleden in staat alles af te knippen, toen heeft een kapster me daar van af gepraat O+
En nu is het zo ^_^

Let niet op de vette plekken, dat was omdat ik de olie er nog niet goed doorheen gewerkt had :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_95349903
quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ga naar de winkel en vergelijk etiketten?

quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook echt geen zin om in de winkel bij 20 flessen de etiketten van voor naar achter door te lezen, alles heeft siliconen :(
;(

Dus: heeft iemand tips voor shampoo's mét SL(E)S, maar zónder siliconen? Ik heb niet de tijd om op m'n dooie gemak 50 etiketten te gaan doorlezen.
pi_95350123
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

[..]

;(

Dus: heeft iemand tips voor shampoo's mét SL(E)S, maar zónder siliconen? Ik heb niet de tijd om op m'n dooie gemak 50 etiketten te gaan doorlezen.
Maar wel tijd om het hier te vragen en steeds te kijken of iemand een antwoord heeft?
pi_95350154
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef koekjesmonsterrr het volgende:

[..]

Oke ik ga daar eens voor kijken hoe dat aanvoelt.
Dankje
You're welcome. Hier in Nijmegen hebben ze het zelfs op het station.

De conditioner van de etos voordeelselectie (a 0,35) is trouwens ook siliconenvrij, maar wel met SLS :?
pi_95351500
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was 3 jaar geleden in staat alles af te knippen, toen heeft een kapster me daar van af gepraat O+
En nu is het zo ^_^

[ afbeelding ]

Let niet op de vette plekken, dat was omdat ik de olie er nog niet goed doorheen gewerkt had :P
Mooi hoor! :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 11 april 2011 @ 18:35:34 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95352028
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

[..]

;(

Ja, ik heb geen zin dus ik blijf zonder conditioner. Als jij wel daadwerkelijk iets wil hebben zul je toch moeten gaan kijken
pi_95353375
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En nu is het zo ^_^

[ afbeelding ]

Wouw, jij hebt mooi lang haar.
Mooie kleur ook!
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

You're welcome. Hier in Nijmegen hebben ze het zelfs op het station.

De conditioner van de etos voordeelselectie (a 0,35) is trouwens ook siliconenvrij, maar wel met SLS :?
Oh oke, dankjewel ! :)
  maandag 11 april 2011 @ 20:18:32 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95358166
EC wilde de productenlijst aanvullen omdat veel niet meer klopt, toch?

Als iemand me hier vertelt wat er wel en niet in moet zitten ga ik deze week wel naar 't Kruidvat en kijken wat ik vind. Als anderen dat nu ook doen, dan kunnen we een mooie lijst maken.

Conditioners zonder SLS, siliconen?
Gel enzo heb ik nog minder verstand van, dat is niet aan mij besteed :')
  maandag 11 april 2011 @ 22:58:20 #171
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95369757
In een van de Nivea shampoo's zitten WEL SL(E)S, maar geen siliconen. Welke dat is moet ik je schuldig blijven, heb even geen zin om naar de badkamer te lopen en te zoeken waar ik dat ding ook alweer heb :@

Ik heb nu conditioner van de Tuinen, Yes to Cucumbers. Ik heb ook Anti-klit conditioner van Schwarzkopf. Zitten voor zover ik heb gezien geen SLS/siliconen in, maar kijk het zelf voor de zekerheid wel even na, voor het geval ik iets gemist heb ;)

Ik HAD Inecto conditioner, maar daar werd mijn haar heel viezig van. Is volgens mij ook geschikt.

De roze en witte Palmolive conditioners die ik in de supermarkt zag staan hebben producten die op -cone eindigen... siliconen dus -O-

[ Bericht 5% gewijzigd door gehotseflotst op 11-04-2011 23:07:04 ]
pi_95373728
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:

Als iemand me hier vertelt wat er wel en niet in moet zitten ga ik deze week wel naar 't Kruidvat en kijken wat ik vind. Als anderen dat nu ook doen, dan kunnen we een mooie lijst maken.

Conditioners zonder SLS, siliconen?
Gel enzo heb ik nog minder verstand van, dat is niet aan mij besteed :')
Inecto, maar moet je wel echt een goede shampoo bij hebben. Is met kokosolie, dus vooral voor in de lengte/punten van je haar is het geschikt.
pi_95377824
Op Henna Plus staat een logotje: Paraben free

Ik weet alleen niet hoe je sls kan zien?
pi_95378596
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:

Ik wilde de producten scheiden van het 'verhaal' omdat mensen het al-tijd vragen én omdat recepturen om de haverklap veranderen (zoals de Palmolive conditioners @ gehotseflotst, je hebt gelijk :) )

Maar ik wilde ook de ingrediënten erbij hebben, want niet iedereen wil proteinen of polyquats of parabenen in zijn haar. Beetje onmogelijke opgave, ben ik bang...

Maar als we allemaal een duitje doen in het producten-zakje, desnoods zonder ingrediënten en alleen focussen op SL(E)S en siliconen voor shampoo en conditioner, dan komen we wel op een zinnig lijstje. Ik wil dat wel proberen bij te houden.

Hara: wat we niet willen zijn ingrediënten die eindigen op -cone, -conol en -xane (-none is ok). Wat betreft SL(E)S willen we niets wat eindigt of lijkt op "sulfate" of "sulphate".

Als we daar mee beginnen, kunnen we dat altijd nog verder uitwerken met overige ingrediënten *insert schrijf-smiley*
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:40:45 #175
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95379761
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:52 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik wilde de producten scheiden van het 'verhaal' omdat mensen het al-tijd vragen én omdat recepturen om de haverklap veranderen (zoals de Palmolive conditioners @ gehotseflotst, je hebt gelijk :) )

Maar ik wilde ook de ingrediënten erbij hebben, want niet iedereen wil proteinen of polyquats of parabenen in zijn haar. Beetje onmogelijke opgave, ben ik bang...

Maar als we allemaal een duitje doen in het producten-zakje, desnoods zonder ingrediënten en alleen focussen op SL(E)S en siliconen voor shampoo en conditioner, dan komen we wel op een zinnig lijstje. Ik wil dat wel proberen bij te houden.

Hara: wat we niet willen zijn ingrediënten die eindigen op -cone, -conol en -xane (-none is ok). Wat betreft SL(E)S willen we niets wat eindigt of lijkt op "sulfate" of "sulphate".

Als we daar mee beginnen, kunnen we dat altijd nog verder uitwerken met overige ingrediënten *insert schrijf-smiley*
Hè shit :P Ik dacht dat SLES echt alleen over die Sodium Laureth Sulphate ging... Dan heb ik nog iets met sulfaten in mijn huis -O-

Wat ik alleen niet helemaal snap met het wassen van je hoofdhuid en daarna van de lengtes van je haar... is dat ik dan een stukje van mijn haar lijk over te slaan met conditionen (namelijk dat tussen lengte van mijn haar en het haar bij de hoofdhuid in)... Dat klopt vast niet :P

Ik ga even op zoek naar de spullen die ik in huis heb :D

[ Bericht 9% gewijzigd door gehotseflotst op 12-04-2011 10:14:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')