Nee wel lange lagen, maar toch voor mijn gevoel is het er niet beter op geworden. En ik begin er langzaam vrede mee te krijgen dat van enige beweging in mijn haar toch geen sprake zal zijn dus dan zijn die laagjes ook niet echt nodig...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je erge erge laagjes dan? Ik doe altijd expres lange, dan blijft het onderaan wat voller maar er zit toch iets meer beweging in
Ja het is echt kut he, ze maken je eerst zo onzeker van "zou je dan nou wel doen? Ik zou het niet doen hoor!!" en toen dacht ik okay, nog maar een keer laagjes danquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
Kappers die je proberen over te halen voor iets anders zijn toch kut. Je moet de klant geven wat hij of zij wil hebben. Alleen over dode punten of zo mogen ze iets zeggen, maar als de klant dan nee zegt moeten ze ook ophouden
Oke ik ga daar eens voor kijken hoe dat aanvoelt.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Bij de etos hebben ze kammen van bamboe, fijn spul.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ga naar de winkel en vergelijk etiketten?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook echt geen zin om in de winkel bij 20 flessen de etiketten van voor naar achter door te lezen, alles heeft siliconen
Maar wel tijd om het hier te vragen en steeds te kijken of iemand een antwoord heeft?quote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dus: heeft iemand tips voor shampoo's mét SL(E)S, maar zónder siliconen? Ik heb niet de tijd om op m'n dooie gemak 50 etiketten te gaan doorlezen.
You're welcome. Hier in Nijmegen hebben ze het zelfs op het station.quote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Oke ik ga daar eens voor kijken hoe dat aanvoelt.
Dankje
Mooi hoor!quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was 3 jaar geleden in staat alles af te knippen, toen heeft een kapster me daar van af gepraat
En nu is het zo ^_^
[ afbeelding ]
Let niet op de vette plekken, dat was omdat ik de olie er nog niet goed doorheen gewerkt had
Ja, ik heb geen zin dus ik blijf zonder conditioner. Als jij wel daadwerkelijk iets wil hebben zul je toch moeten gaan kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dus: heeft iemand tips voor shampoo's mét SL(E)S, maar zónder siliconen? Ik heb niet de tijd om op m'n dooie gemak 50 etiketten te gaan doorlezen.
Wouw, jij hebt mooi lang haar.quote:Op maandag 11 april 2011 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was 3 jaar geleden in staat alles af te knippen, toen heeft een kapster me daar van af gepraat
En nu is het zo ^_^
[ afbeelding ]
Let niet op de vette plekken, dat was omdat ik de olie er nog niet goed doorheen gewerkt had
Oh oke, dankjewel !quote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
You're welcome. Hier in Nijmegen hebben ze het zelfs op het station.
De conditioner van de etos voordeelselectie (a 0,35) is trouwens ook siliconenvrij, maar wel met SLS
Inecto, maar moet je wel echt een goede shampoo bij hebben. Is met kokosolie, dus vooral voor in de lengte/punten van je haar is het geschikt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
EC wilde de productenlijst aanvullen omdat veel niet meer klopt, toch?
Als iemand me hier vertelt wat er wel en niet in moet zitten ga ik deze week wel naar 't Kruidvat en kijken wat ik vind. Als anderen dat nu ook doen, dan kunnen we een mooie lijst maken.
Conditioners zonder SLS, siliconen?
Gel enzo heb ik nog minder verstand van, dat is niet aan mij besteed
Ik wilde de producten scheiden van het 'verhaal' omdat mensen het al-tijd vragen én omdat recepturen om de haverklap veranderen (zoals de Palmolive conditioners @ gehotseflotst, je hebt gelijkquote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
EC wilde de productenlijst aanvullen omdat veel niet meer klopt, toch?
Hè shitquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik wilde de producten scheiden van het 'verhaal' omdat mensen het al-tijd vragen én omdat recepturen om de haverklap veranderen (zoals de Palmolive conditioners @ gehotseflotst, je hebt gelijk)
Maar ik wilde ook de ingrediënten erbij hebben, want niet iedereen wil proteinen of polyquats of parabenen in zijn haar. Beetje onmogelijke opgave, ben ik bang...
Maar als we allemaal een duitje doen in het producten-zakje, desnoods zonder ingrediënten en alleen focussen op SL(E)S en siliconen voor shampoo en conditioner, dan komen we wel op een zinnig lijstje. Ik wil dat wel proberen bij te houden.
Hara: wat we niet willen zijn ingrediënten die eindigen op -cone, -conol en -xane (-none is ok). Wat betreft SL(E)S willen we niets wat eindigt of lijkt op "sulfate" of "sulphate".
Als we daar mee beginnen, kunnen we dat altijd nog verder uitwerken met overige ingrediënten *insert schrijf-smiley*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |