quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef Sorbootje het volgende:
Nee Karin, ik vertrouw Rienk voor geen meter met mijn meisje![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:15 schreef McLaura het volgende:
Thijs is (waarschijnlijk in lichte mate) lactose-intolerant.
We moeten naat de dietist voor advies en een lactose-beperkt dieet gaan volgen.
Ik zeg het al tijden, dus ben blij dat de kinderarts het ook suggereerde. Ik heb expres niet gezegd dat ik dat vermoedde, omdat ik het van haar wilde horen.
Voor peuterdiarree is hij te jong, en oa zijn bolle buikje en zijn eeuwige rioolpampers wijzen in de richting van lactose intolerantie.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Keshet het volgende:
Ssserpente, dank je!![]()
Ik las jouw verhaaltje over Lentes snackje 's avonds net voor ik ging slapen. Raad eens wie er een nachtmerrie had?Ik heb er wel 1 ding van geleerd; ik ga Emma in ieder geval nóóit spinnen aanwijzen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Keshet het volgende:
Dat Emma op het kdv was en dat daar in plaats van een bord met stukjes fruit een bordje met spinnen rond ging.
Dat Emma en Lente samen op het strand aan het spelen waren en krabbetjes rauw opaten.
Dat ik verlamd was en dat puber-Emma mij spinnen voerde omdat ik haar nooit had leren koken en ze niks anders wist te vinden qua gezond voedsel. Er zaten wel veel proteinen in spinnen volgens haar.
Ik geloof dat ik hulp nodig heb!![]()
Ik hoop het ook! Dankjewel!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:37 schreef Keshet het volgende:
Wat rot dat Thijs waarschijnlijk lactose-intolerant is McLaura!Wel fijn denk ik dat je nu een mogelijke verklaring hebt voor zijn klachten? Ik hoop dat Thijs veel aan zijn dieet heeft!
In elk geval heeft hij een erg droog huidje, en dat hoort er ook bij. Plus bolle buik en dunne ledematen (check), plus winderigheid (check), stinkende drekpoep (check).quote:Op maandag 14 maart 2011 19:56 schreef Keshet het volgende:
Ik denk dat D. ook lactose-intolerant is.![]()
Maar serieus, ik zie wat je bedoelt Lau. Thijs heeft toch ook eczeem? Zou dat er ook mee te maken hebben? Ik hoop echt dat het aangepaste dieet al afdoende helpt! Arm ventje.
Wat een mooie ogen heeft 'ie toch he!
Nou, ik kwam mentaal aardig lichter het ziekenhuis uit vanochtend.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef freecell het volgende:
Hmmm McLaura, ik hoop dat lactosebeperkt dan afdoende is!
Wel fijn dat je hiermee duidelijkheid hebt!
Goed dat je geen hypermoeder, maar wel een moeder met gezond verstand bent, en naar de kinderarts bent geweest. Ik hoop dat lactosebeperkt dé manier is om het voor Thijs beter te maken?!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
In elk geval heeft hij een erg droog huidje, en dat hoort er ook bij. Plus bolle buik en dunne ledematen (check), plus winderigheid (check), stinkende drekpoep (check).
En over die poep.... normaal vind je je eigen kind niet stinken (of minder in elk geval), maar werkelijk alle andere kindjes ruiken naar viooltjes in vergelijking met minstens de helft van de poepluiers van Thijs.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Incantrix het volgende:
Emma! Geweldig! Haha, wat een geluk dat ze zo'n MacGyvermama heeft Keshet!Lekker staan, meiske!
Hoe gaat het nu met Senna met slapen, Miss?
En woah, Rienk! Wet heb jíj geslapen vandaag zeg! Is hij nog wakker, Vlindur?
Sorbo, jaaahh! Leuk man, dat vlechtjeLeuk dat ze het laat zitten ook
Ssserpente, ohja! Ja, ik had het gezien en meteen ook in de agenda gezet, maar ik was vergeten het in mijn post te zetten, sorry. Wel leuk, zomaar een fladderdate!Ik heb er nú al zin in gewoon
Mijn liefje heeft vandaag een bedrijfsuitje, dus ik was vanavond alleen met het bedritueel. Ik merkte wel dat Stef een stuk minder druk was met spelen als wanneer lief erbij is, terwijl ik eigenlijk doorgaans degene ben die achter hem aan loopt te hollen en kiekeboe-dingen doet enzo. Nouja, het ging goed verder hoor, wederom zonder huilen gaan slapen. Erg fijnMet het eten maakte hij wel nog even een flinke pestbende, hij wilde eigenlijk niks en gooide zelfs zijn yoghurt met een enorme zwaai op de grond. In navolging van de tip van Buuv heb ik mezelf toegestaan om boos te worden en heb hem gezegd (vrij hard
) dat ik boos op hem was en dat ik dat helemáál niet leuk vond en ik vond het érg opluchten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |