abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94090327
Wat een goede samenvatting. ^O^

En dat te moe zijn om te slapen vind ik zo herkenbaar. Mensen (meestal zonder kinderen) zeiden wel eens 'joh, dan hou je ze gewoon wat langer op, dan slapen ze ook wat langer', of 'dat kan heus wel een keertje' en ik ben daar altijd tegenin gegaan.

Incantrix, S was ook bijna half jaar lang 's ochtends tussen 4.30 en 5.30 uur klaar voor de dag. Het beste wat hier hielp was het gewoon zelf maar te accepteren en dan zelf dus ook maar lekker optijd naar bed. Wat ik wèl deed om het voor mezelf wat te rekken, was 's avonds als ze sliep wat dingetjes op haar voeteneind te leggen. Een boekje, een popje, een autootje (als een soort van verrassing) en daar ging ze meestal nog wel een half uurtje meespelen dan. Scheelde toch weer iets. Stel dat R zo'n vroege vogel zou blijken te zijn, dan zou ik meteen het lampje gaan introduceren. Hij kan best al leren dat we pas opstaan als het lampje aan is. Dat denk ik echt. (Gelukkig s R niet zo'n vroege :P ).
  maandag 14 maart 2011 @ 13:12:47 #299
100412 mefke79
komt goed!
pi_94090360
nou ja dan hoop ik maar dat driekus het niet koud heeft vandaag :@ ik vind het binnen bij het kdv echt warm en hij kennelijk ook want vestjes over een romper met lange mouwen worden uitgetrokken door de leidsters omdat ie het heet heeft. Als ie al een trui aanheeft dan is die van katoen en dan romper met korte mouwen of geen mouwen, ook midden in de winter.
Zit trouwens zelf in shirt met korte mouwen en dun vestje op werk, maar ja ik ben zwanger dus dat telt niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94090451
Thijs is (waarschijnlijk in lichte mate) lactose-intolerant.

We moeten naat de dietist voor advies en een lactose-beperkt dieet gaan volgen.

Ik zeg het al tijden, dus ben blij dat de kinderarts het ook suggereerde. Ik heb expres niet gezegd dat ik dat vermoedde, omdat ik het van haar wilde horen.

Voor peuterdiarree is hij te jong, en oa zijn bolle buikje en zijn eeuwige rioolpampers wijzen in de richting van lactose intolerantie.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 13:16:00 #301
5428 crew  miss_sly
pi_94090470
Ze slaapt. Ik heb haar even eruit gehaald, getroost in de stoel op haar kamer. Daar viel ze bijna, eigenlijk helemaal, op mijn schoot in slaap. Terug in bed gelegd, er naast gaan zitten, handje vast houden en wachten tot ze sliep. 2 minuten, ze was wel moe. Dat kan ook neit anders want ze is sinds 6 uur al op.

Ik had trouwens hetzelfde als jij Claudia, met dit boek :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')