quote:
Ik zal wel niet goed gekeken hebben maar ik zie er werkelijk niets uitzonderlijks aan

of in elk geval niets waar een ander over zou kunnen vallen ofzo
het is niet alsof je hem naar een taliban-trainingskamp stuurt toch? Nouja het zal wel.
Keshet, ga langs je huisarts! Ist befehl jah.

nee serieus, wees het voor, je kunt wel laxerend fruit gaan geven en zulks maar overleg het gewoon even met je huisarts. Mijn huisarts vond het bijvoorbeeld nodig om eerst een klysma voor te schrijven omdat ze anders alsnog last zou hebben van wat er al zat zeg maar. Dus liever adequaat handelen vóórdat het echt een issue wordt dan nu een tijdje goed gaan op fruit en pruimentoetjes en dan straks toch weer problemen hebben.
En over ouders/schoonouders, ik geloof dat we hier wel op 1 lijn zitten verder. B. en ik vinden echt snoep niet nodig maar ik ben er makkelijker in dan B. Mijn ouders hebben wel eens gevraagd wat ze kunnen halen om Amélie te verwennen zeg maar en Amélie wordt wild van die doosjes van de Hema, maakt niet uit welke smaak. Dus daar ligt de voorraadkast daar nu vol mee

Mijn schoonmoeder is meer van het fruit en dergelijke dus daar is vaak mango en zulks in de koelkast gesneden en wel voor Amélie. Ook prima.
Amélie is vandaag gekeurd op het CB, alles was keurig in orde, helemaal goedgekeurd. We hadden een nieuwe arts, vers van de universiteit denk ik, ze vond alles gáááf

de jaren '90 belden, ze willen hun stopwoordje terug...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回