Niet zo heel slim nee van die medewerker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau kreeg gisteren volgens B. een grote krentenbol in haar handen gedrukt in de AH. Terwijl ze al uitgebreid ontbeten had. B. vond dus ook dat hij het niet meer af kon pakken, maar was niet zo gecharmeerd van de actie van die medewerker. Eerst even vragen aan een ouder zou wel zo netjes zijn geweest. (ze had het hele ding trouwens in recordtempo achter de kiezen)
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef Poppejans het volgende:
Dalton onderwijs zit hier wel, daar wou ik ook nog wel gaan kijken.
Ik vermoed dat Jenaplan gewoon erg in trek is omdat dat niet overal zit, wat Sorbootje ook al zegt.
Heb me er maar bij neergelegd want ik ga echt niet in een andere stad/dorp mn kind naar school brengen.
Misschien komt ie wel bij Nielsin de klas, zo leuk!
Er is volgens mij maar één school waar ze zo'n wachtlijst hebben, en dat is die. Gelukkig wist ik ervan door dat de dochter van vrienden er zit, anders had Thijs daar dus niet heen gekund.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:18 schreef Nijna het volgende:
Echt waar Laura. Hier helemaal geen wachtlijst. Wij hebben de oudste begin dit jaar ingeschreven, dat was nog prima op tijd.
mag je toch zeker lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef McLaura het volgende:
Ik zeg trouwens niet welke school het is (of wat voor type) omdat ik op een ander forum enorm veel gezeik heb gehad over de basisbeginselen van de school, en de contributie, en de locatie, etc.
Ja, het is een andere school dan normaal, maar als hij voor ons goed voelt gaat Thijs erheen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |