Ik dacht die van -datdus-quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog niet welk design we nou gaan gebruiken
Leuke UI Knetterquote:
Doen je gewoon expresquote:
thx to dragems.. maar hij is nog niet af vind ikquote:
Dragems maakt ook nooit iets af.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx to dragems.. maar hij is nog niet af vind ik
quote:
Deze is ook niet door Kartnerquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is beter dan de versie van Sieneke ()
Vader Abraham staat ook in Draakje hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is ook niet door Kartnergeschreven.
Pierre "ik heb wel 600 hits wereldwijd" Kartnerquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vader Abraham staat ook in Draakje hoor
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
Goh wie zou dit hebben aangevraagd....
Het is echt heel erg met je. Heb jij nog geen eigen fonds waarvoor we kunnen collecteren zoals het Liliane-fonds?quote:
Toch heeft hij een aardig zakcentje schat ik zoquote:Op maandag 14 maart 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pierre "ik heb wel 600 hits wereldwijd" Kartner
Ja, maar het zijn nog steeds 600 kutnummers
zou je dat willen dan? er is wel een stichtingquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is echt heel erg met je. Heb jij nog geen eigen fonds waarvoor we kunnen collecteren zoals het Liliane-fonds?
Ben je belazerd ik zou niks geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou je dat willen dan? er is wel een stichting
valt me weer tegen hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je belazerd ik zou niks geven.
neen, stokstaart houdt ervan als mensen happenquote:
Ohh dacht dat het fout uurtje wasquote:
Dan is het meestal juist goed.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan is het meestal juist goed.
wtf is dit.
quote:
Bart Smit, maar je moet wel een goede muis hebben, anders verlies je van mijn moederquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef sharr het volgende:
Weten jullie waar je een goedkope kut computermuis kunt halen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef sharr het volgende:
Weten jullie waar je een goedkope kut computermuis kunt halen?
Wat.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
SNAP JE NU WAAROM IK FUCKED UP RAAK VAN DEZE MUZIEK SHARREL.
Dat doe ik sowieso welquote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bart Smit, maar je moet wel een goede muis hebben, anders verlies je van mijn moeder
Ow wacht, we moeten samenwerken, door jou verliezen we allemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso welNou!
Ik heb net met touchpad round 3 gehaald weerMet 12 kills en 4 headshots. Jwz.
Doet je moeder dat na wat ik net gepresteerd heb dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ow wacht, we moeten samenwerken, door jou verliezen we allemaal
Vast welquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Doet je moeder dat na wat ik net gepresteerd heb dan?
Alleen van mijn kant.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar we moeten samenwerken he
Geen rivaliteit tussen jou en me ma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik doe net alsof ik speel, ik faal erin. CoD WaW, CoD Black Cocks, Commandos 3, Borderlands, BF BC2quote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
Welke spellen speel jij allemaal sharr?
whahaha tis wel foutquote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verraad mijn leeftijd weer eens
Commandos 3quote:Op maandag 14 maart 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik speel, ik faal erin. CoD WaW, CoD Black Cocks, Commandos 3, Borderlands, BF BC2
Het ergste is dat ik jou nu dus echt staan hossen op dit nummer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik speelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ik heb er nooit tijd voor![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik speelNerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen ik heb er nooit tijd voorOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
dit is fout verkeerd en lachenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef djkoelkast het volgende:
Knetter, dit is niet fout. Dit is verkeerd.
* Knetterkrankjorum maakt sharr gekquote:
Metro 2033 kost 20 euro op Steamquote:Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik speel het nooit![]()
Allemaal in de aanbieding gekocht, duurste spel wa 7 euro
Doe eens niet Peterquote:
quote:This email message will serve as your receipt. You can also access your Purchase History online at any time.
Metro 2033 All Languages
7,50 EUR
kijk dat is echt een toevoeging aan het topicquote:
Probeer audiosurf eens zou ik zeggen. 3 euro op Steam.quote:
Heb ik ooit gehad (via usenet), maar ik vond er niks aan.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer audiosurf eens zou ik zeggen. 3 euro op Steam.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef sharr het volgende:
Frans Duits, mooi moment om naar de opticien te gaan.
gr gr kus kus hai hai doei doei oh oh jaja lala
Succesquote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef sharr het volgende:
Frans Duits, mooi moment om naar de opticien te gaan.
gr gr kus kus hai hai doei doei oh oh jaja lala
Dit is véél zorgelijker:quote:Op maandag 14 maart 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
Het is maar god dat Draakje recent een mentale upgrade gehad heeft. Anders zou ze spontaan overlijden door dit soort non-intellectuele kutherrie.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Omdat Fransie baas is!
Corrigerende tik.quote:
Maar ergens weer niet verbazingwekkend.quote:
Waarom kots jij op mij in een topic wat heul niet over mij gaat?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar ergens weer niet verbazingwekkend.
Dacht dat Knetters 'Lekker op de trekker' leuk vond, bleek het ragboer te zijn.
Omdat ik je een arrogante lul vind.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom kots jij op mij in een topic wat heul niet over mij gaat?
omdat is stokstaart.. stokstaart haat iedereen en houd van iedereen.. iets met schizofreen enzowquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom kots jij op mij in een topic wat heul niet over mij gaat?
Als ik iets niet ben is het arrogant.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat ik je een arrogante lul vind.
Jij hebt meer vijanden op het forum dan ik ook hoor. Wil het betreffende topic wel even opzoeken?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat is stokstaart.. stokstaart haat iedereen en houd van iedereen.. iets met schizofreen enzow
Anders, speciaal. Niet raar.quote:
dat komt omdat ik zo geweldig benquote:Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt meer vijanden op het forum dan ik ook hoor. Wil het betreffende topic wel even opzoeken?
Anders wordt 't niet afgespeeldquote:Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Koelkast waarom zet je je eigen muziek hoger in de lijst zodat deze toch afgespeeld worden?
Nee irritant.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat komt omdat ik zo geweldig ben
dat is mijn doel in het leven, hoe kan ik zo irritant mogelijk zijn.. hoe zorg ik ervoor dat niemand mij lievv vind... gaat best goed dacht ik zoquote:
dat slaat eigenlijk nergens op he.. ik post bijna alleen hier.. en in seks post ik serieusquote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee irritant.
Opperbaggeraar en dat is geen compliment.
Maar hier bagger je alleen maar, dus klopt redelijk wat hij zegt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat slaat eigenlijk nergens op he.. ik post bijna alleen hier.. en in seks post ik serieus
Nou je bent daardoor wel minder gaan posten in het ONZ-radio topic.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is mijn doel in het leven, hoe kan ik zo irritant mogelijk zijn.. hoe zorg ik ervoor dat niemand mij lievv vind... gaat best goed dacht ik zo
ik wil wel even een week echt alleen maar baggeren.. dan merk je wat echt baggeren isquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar hier bagger je alleen maar, dus klopt redelijk wat hij zegt.
Doe maarquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil wel even een week echt alleen maar baggeren.. dan merk je wat echt baggeren is
ik ben minder gaan posten omdat ik het druk hadquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je bent daardoor wel minder gaan posten in het ONZ-radio topic.
= Minder Caro Emerald =![]()
Dat merken we dan omdat deze reeks dan gesloten gaat worden ja, dus beter doe je het niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil wel even een week echt alleen maar baggeren.. dan merk je wat echt baggeren is
kan ik hier niet doen.. ik wil deze reeks graag in leven houdenquote:
Owja dat is ook zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat merken we dan omdat deze reeks dan gesloten gaat worden ja, dus beter doe je het niet.
Rij maar over wat amsterdammers heenquote:
je was toch overspannenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben minder gaan posten omdat ik het druk had
Ik probeer me voor te stellen hoe jij er uit ziet met al je gezeur altijdquote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rij maar over wat amsterdammers heen
klopt maar moest verhuizen hequote:
Ik word wel weer ingehaald.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef Ragboer het volgende:
Gefeliciteerd djkoelkast dat je de top 500 der kanslozen heb bereikt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe jij er uit ziet met al je gezeur altijd![]()
Ik zie een kruising tussen juicyhill en gordon ramsey voor me
Je bent toch niet een faalbaas a la Paul die een nieuw account aanmaakt?quote:
Nee, gewoon minder posten, dan word ik ingehaald door nummer 501 en dan ben ik 501quote:Op maandag 14 maart 2011 14:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent toch niet een faalbaas a la Paul die een nieuw account aanmaakt?
Je staat ondertussen al op #499...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, gewoon minder posten, dan word ik ingehaald door nummer 501 en dan ben ik 501
Stond ik 4252ste...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
Top 5000 tijdens de jaarwisseling: http://members.home.nl/arcee/top5000.html
Wat deed je voor ONZ -radio dan. DJ van FOK!Radio?quote:
Nee, FOK!Radio vond ik behoorlijk slecht. Op FOK! ben ik reviewer he, zie mijn tagjequote:Op maandag 14 maart 2011 14:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat deed je voor ONZ -radio dan. DJ van FOK!Radio?
Dat kan ik wel regelenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
@toon: a.s. woensdag is elektronische woensdag (aka: gitaarloze woensdag). Zorg je dat je een elektronische set zonder gitaren klaar hebt?
Het is overigens eenmaligBinnenkort ook een 100% gitarendag.
Dat gaat wel vet wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
@toon: a.s. woensdag is elektronische woensdag (aka: gitaarloze woensdag). Zorg je dat je een elektronische set zonder gitaren klaar hebt?
Het is overigens eenmaligBinnenkort ook een 100% gitarendag.
Ik heb wel David Guetta enzo, maar niet iets harders in die contourenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
Wel leuk als ik een keer gitarenmuziek doe en toon trance ofzo. Dat je de rollen even omdraait
Trance is niet hard...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb wel David Guetta enzo, maar niet iets harders in die contouren
Zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Bouw ik een beetje goed op naar wat jij gaat draaien Toon?
Dat soort dingen hoef je helemaal niet te weten.quote:
Dan wordt het zo weer twee uur genieten denk ikquote:
Ik zou best veel herkennen denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil eigenlijk een uurtje muziek uit GTA draaien, danwel early rap uit san andreas, 80's uit vice city. etc...
CTRL + W werkt ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:
Druk op F13 voor meer bas in dit nummer![]()
![]()
Ik keek niet naar m'n toetsenbord, echt niet!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:
Druk op F13 voor meer bas in dit nummer![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:21 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik keek niet naar m'n toetsenbord, echt niet!
Onder je toetsenbord zit een heel klein knopje, ook wel F13 genoemd... Laptops hebben dit niet.quote:
Ik ga binnenkort een "Episch gitaren uurtje" doenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
Wel leuk als ik een keer gitarenmuziek doe en toon trance ofzo. Dat je de rollen even omdraait
Arme sharrquote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef quaas het volgende:
[..]
Onder je toetsenbord zit een heel klein knopje, ook wel F13 genoemd... Laptops hebben dit niet.
Vetquote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een "Episch gitaren uurtje" doen
Zoals welke muziek?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een "Episch gitaren uurtje" doen
Vraag Sperzieboon maar om wat advies. Die kent zijn klassiekers wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ook een uurtje bitpop denk ik![]()
Maar dan kun je er voor kiezen om weg te blijven
Bijvoorbeeld Focus, Eric Johnson, Wayne County, Arthur Brown en niet te vergeten bands als Tedje en de flikkers (da's punk) en Plastic Bertrand.quote:
sharr doet mavo hequote:
Ik wil geen advies, ik draai de gitaarplaten die ik mooi vind.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag Sperzieboon maar om wat advies. Die kent zijn klassiekers wel.
Bitpop = bliepjesmuziek?
Welke Willem zit jij nou dan? Die aan de randweg of een van die nieuwe locaties?quote:
Randweg, die nieuwe locatie is VMBO gebouw. We hebben maar twee locaties hehquote:Op maandag 14 maart 2011 15:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke Willem zit jij nou dan? Die aan de randweg of een van die nieuwe locaties?
Aan de Koninginneweg zit/zat toch ook een locatie?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Randweg, die nieuwe locatie is VMBO gebouw. We hebben maar twee locaties heh
Het is vmbo....quote:
Het is gay gewordenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef mash_ het volgende:
maar 7 mensen die luisterenwat is er met onzin radio gebeurd joh.
Nee, draaien voor 7 mensen word je niet echt vrolijk van.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is gay geworden
Misschien dat ik binnenkort ook stop, er is geen zak meer aan
Helpt dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Er moet wat vernieuwing komen binnen onzin radio
Hoe komt het?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is gay geworden
Misschien dat ik binnenkort ook stop, er is geen zak meer aan
Ruzie met een bepaalde userquote:
Zaterdagnacht show had meer luisteraarsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef mash_ het volgende:
maar 7 mensen die luisterenwat is er met onzin radio gebeurd joh.
Ahhh ik slijm hier nooit maar jouw muziek is echt de moeite waard DUS BLIJF AUBquote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ruzie met een bepaalde user
Dictatoriale trekjes in het hele systeem en er is hier ook dus bijna niemand meer
Meestal wel. Of misschien niet vernieuwing, misschien zelfs veroudering. Maar, we zouden bijvoorbeeld minder eisen kunnen stellen aan djs stellen en meer aan de luisteraars. Mij maakt het niet echt uit als mensen roepen over 20 negerlullen die in mijn mond zitten, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen niet echt fijn is om bij het eerste radio optreden meteen gebasht te worden.quote:
truequote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal wel. Of misschien niet vernieuwing, misschien zelfs veroudering. Maar, we zouden bijvoorbeeld minder eisen kunnen stellen aan djs stellen en meer aan de luisteraars. Mij maakt het niet echt uit als mensen roepen over 20 negerlullen die in mijn mond zitten, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen niet echt fijn is om bij het eerste radio optreden meteen gebasht te worden.
Hoe gekker hoe beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal wel. Of misschien niet vernieuwing, misschien zelfs veroudering. Maar, we zouden bijvoorbeeld minder eisen kunnen stellen aan djs stellen en meer aan de luisteraars. Mij maakt het niet echt uit als mensen roepen over 20 negerlullen die in mijn mond zitten, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen niet echt fijn is om bij het eerste radio optreden meteen gebasht te worden.
Dat kun je van twee kanten bekijken..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe gekker hoe beter.
Mja al die regels over geen SC meer zullen ook mensen afschrikken.
En af en toe kom je elders in ONZ wel ex-luisteraars/ DJ's tegen die een schijthekel aan Koelkast hebben omdat hij te professioneel alles wil aanpakken of zo.
Kutargument om dan weg te lopen maar misschien speelt het mee.
Hoe veel eisen worden er ook weer aan de dj's gesteld? Ohja, je moet muziek hebben, een uitzendprogramma en een internetverbinding van 250kbps upload.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt dat professioneel aanpakken niet en kan je beter terug naar hoe het was.. toen had je tenminste altijd 30+ luisteraars en savonds 60+quote:Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe gekker hoe beter.
En af en toe kom je elders in ONZ wel ex-luisteraars/ DJ's tegen die een schijthekel aan Koelkast hebben omdat hij te professioneel alles wil aanpakken of zo.
Door jou niet, door het luisterende publiek dat er nu is. Er staat niet dat 'jij' of 'de crew' te veel eisen stelt, maar ik zeg dat 'we' te veel eisen stellen en daarmee bedoel ik iedereen die in het onzin radio topic komt.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe veel eisen worden er ook weer aan de dj's gesteld? Ohja, je moet muziek hebben, een uitzendprogramma en een internetverbinding van 250kbps upload.
Hm ja, beetje te veel eisen ja.
Hoezo te professioneel? Dat is echt een kutargument, want dankzij mij is het hele prime systeem verwijderd en mag iedereen op elk tijdstip draaien. Ik wil alleen structuur in het rooster: dus inplannen (min. 15 min, van tevoren, mijn PM/DM staat altijd open) + genrevermelding is alles wat ik gewijzigd heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe gekker hoe beter.
Hoe was het dan ook weer?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt dat professioneel aanpakken niet en kan je beter terug naar hoe het was.. toen had je tenminste altijd 30+ luisteraars en savonds 60+
Terug naar de roots dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt dat professioneel aanpakken niet en kan je beter terug naar hoe het was.. toen had je tenminste altijd 30+ luisteraars en savonds 60+
Als er een nieuwe bioscoop in mijn woonplaats staat wil ik daar in het begin ook wel eens een kijkje nemenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
En dit moet je nog even uitleggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ruzie met een bepaalde user
Dictatoriale trekjes in het hele systeem en er is hier ook dus bijna niemand meer
Dat moet dus op de site bijvoorbeeld. Een van de laatste berichten op de site gaat over prime djs... Dat geeft een verkeerd beeld van onzin radio. En als mensen iets willen weten over ons, dan gaan ze eerst naar dit topic en dan naar de site.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoezo te professioneel? Dat is echt een kutargument, want dankzij mij is het hele prime systeem verwijderd en mag iedereen op elk tijdstip draaien. Ik wil alleen structuur in het rooster: dus inplannen (min. 15 min, van tevoren, mijn PM/DM staat altijd open) + genrevermelding is alles wat ik gewijzigd heb.
Dat is het ook. Het nieuwtje is er af.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef dockx het volgende:
[..]
Als er een nieuwe bioscoop in mijn woonplaats staat wil ik daar in het begin ook wel eens een kijkje nemen
Ik kan niet bij de site en de nieuwe site is nog niet af. De hele site is verouderd momenteel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat moet dus op de site bijvoorbeeld. Een van de laatste berichten op de site gaat over prime djs... Dat geeft een verkeerd beeld van onzin radio. En als mensen iets willen weten over ons, dan gaan ze eerst naar dit topic en dan naar de site.
Dat lees je weleens op het forum hoor. Dat bepaalde mensen om die reden wegblijven. Ik blijf lekker luisteren en dan af en toe ouwehoeren + klagen zoals je waarschijnlijk wel weetquote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoezo te professioneel? Dat is echt een kutargument, want dankzij mij is het hele prime systeem verwijderd en mag iedereen op elk tijdstip draaien. Ik wil alleen structuur in het rooster: dus inplannen (min. 15 min, van tevoren, mijn PM/DM staat altijd open) + genrevermelding is alles wat ik gewijzigd heb.
Neuh, die schema's werken prima. Vind ik. Dat is één van de positieve veranderingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terug naar de roots dan.Users lekker spontaan laten draaien en niet al dat gedoe met schema's en onzin.
Ik vind dat geouwehoer wel leukquote:Op maandag 14 maart 2011 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat lees je weleens op het forum hoor. Dat bepaalde mensen om die reden wegblijven. Ik blijf lekker luisteren en dan af en toe ouwehoeren + klagen zoals je waarschijnlijk wel weet
Maar da's toch ook half de fun. Lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat lees je weleens op het forum hoor. Dat bepaalde mensen om die reden wegblijven. Ik blijf lekker luisteren en dan af en toe ouwehoeren + klagen zoals je waarschijnlijk wel weet
En als er plek vrij is mag iedereen altijd terecht, alleen even doorgeven, zo simpel is het.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, die schema's werken prima. Vind ik. Dat is één van de positieve veranderingen.
Ok, dat is dan een goed punt. Ik wacht de nieuwe site af en dan kunnen we weer verder denken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de site en de nieuwe site is nog niet af. De hele site is verouderd momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-datdus- is bezig met het design, daarna zal Pizzalucht de site technisch realiseren.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, dat is dan een goed punt. Ik wacht de nieuwe site af en dan kunnen we weer verder denken.
Wat mij wel goed lijkt is dat er meerdere "functie's" zijn binnen onzin radio, dus dat een luisteraar die niet DJ kwaliteiten heeft, maar ook geen site kan bouwen, ook gewoon iets kan doen binnen onzin radio. (bijvoorbeeld een stukje schrijven ofzo)
Truequote:Op maandag 14 maart 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
-datdus- is bezig met het design, daarna zal Pizzalucht de site technisch realiseren.
Maargoed, vandaag mis ik sowieso een hoop mensen die er normaal wel zijn, rond dit tijdstip zit je normaal echt wel rond de 15-20 luisteraars hoor.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Vrienden!
Mag ik het gat van 21:00 tot 22:00 opvullen?Je bent eigenlijk te professioneel en ik ben te dictoriaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je staat er op.
Sorry, kan niet luisteren. Geen koptelefoon en ben aan het werk. Graseter en Dalando hebben een ban. Anderen hebben geen vakantie meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
-datdus- is bezig met het design, daarna zal Pizzalucht de site technisch realiseren.
Maargoed, vandaag mis ik sowieso een hoop mensen die er normaal wel zijn, rond dit tijdstip zit je normaal echt wel rond de 15-20 luisteraars hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |