Tegenstrijdigheid dus hoaxquote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef Zwollesjappie het volgende:
ts zijn wasmachine is helaas een paar dagen geleden stuk gegaan terwijl hij pas een paar maanden oud was gelukkig heb ik nog gerantie maar wel kut want nu heb ik een vrije dag op me werk opgenomen en dat alleen voor die koelkasthij komt tussen 12 en 6 dus moet ts de hele dag thuis blijven
![]()
gaan jullie morgen nog wat doen?
nee sorry de slaap zit in m'n oren, ik bedoelde wasmachinequote:Op zondag 13 maart 2011 22:10 schreef strontboer het volgende:
Waarom koop je een koelkast als je wasmachine naar de tering is
Ts dacht dat ook in de TT?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
nee sorry de slaap zit in m'n oren, ik bedoelde wasmachine
En daarom zet je koelkast in de TT? Klinkt niet erg plausibel vriend.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
nee sorry de slaap zit in m'n oren, ik bedoelde wasmachine
Dan maak je toch overal koelkast van wat kan jou het verdommen je topic is nu toch al naar de klote!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Zwollesjappie het volgende:
ah godver er staat koelkast in mijn TT![]()
Ik zou zeggen start het topic opnieuw, maar dan wel:quote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef Zwollesjappie het volgende:
nee ik bedoel echt wasmachine en de slaap zit niet in m'n oren maar in m'n ogen godver wat een faal topic.
Dat zou hij maar wat graag willenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik dacht dat dit topic over djkoelkast ging.
klopt.. maar ik vind ookquote:
Op jou zeker. Klein opdondertje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |