Ik dacht die van -datdus-quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog niet welk design we nou gaan gebruiken
Leuke UI Knetterquote:
Doen je gewoon expresquote:
thx to dragems.. maar hij is nog niet af vind ikquote:
Dragems maakt ook nooit iets af.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx to dragems.. maar hij is nog niet af vind ik
quote:
Deze is ook niet door Kartnerquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is beter dan de versie van Sieneke ()
Vader Abraham staat ook in Draakje hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is ook niet door Kartnergeschreven.
Pierre "ik heb wel 600 hits wereldwijd" Kartnerquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vader Abraham staat ook in Draakje hoor
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
Goh wie zou dit hebben aangevraagd....
Het is echt heel erg met je. Heb jij nog geen eigen fonds waarvoor we kunnen collecteren zoals het Liliane-fonds?quote:
Toch heeft hij een aardig zakcentje schat ik zoquote:Op maandag 14 maart 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pierre "ik heb wel 600 hits wereldwijd" Kartner
Ja, maar het zijn nog steeds 600 kutnummers
zou je dat willen dan? er is wel een stichtingquote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is echt heel erg met je. Heb jij nog geen eigen fonds waarvoor we kunnen collecteren zoals het Liliane-fonds?
Ben je belazerd ik zou niks geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou je dat willen dan? er is wel een stichting
valt me weer tegen hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je belazerd ik zou niks geven.
neen, stokstaart houdt ervan als mensen happenquote:
Ohh dacht dat het fout uurtje wasquote:
Dan is het meestal juist goed.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan is het meestal juist goed.
wtf is dit.
quote:
Bart Smit, maar je moet wel een goede muis hebben, anders verlies je van mijn moederquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef sharr het volgende:
Weten jullie waar je een goedkope kut computermuis kunt halen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef sharr het volgende:
Weten jullie waar je een goedkope kut computermuis kunt halen?
Wat.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
SNAP JE NU WAAROM IK FUCKED UP RAAK VAN DEZE MUZIEK SHARREL.
Dat doe ik sowieso welquote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bart Smit, maar je moet wel een goede muis hebben, anders verlies je van mijn moeder
Ow wacht, we moeten samenwerken, door jou verliezen we allemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso welNou!
Ik heb net met touchpad round 3 gehaald weerMet 12 kills en 4 headshots. Jwz.
Doet je moeder dat na wat ik net gepresteerd heb dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ow wacht, we moeten samenwerken, door jou verliezen we allemaal
Vast welquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Doet je moeder dat na wat ik net gepresteerd heb dan?
Alleen van mijn kant.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar we moeten samenwerken he
Geen rivaliteit tussen jou en me ma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik doe net alsof ik speel, ik faal erin. CoD WaW, CoD Black Cocks, Commandos 3, Borderlands, BF BC2quote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
Welke spellen speel jij allemaal sharr?
whahaha tis wel foutquote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verraad mijn leeftijd weer eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |