Waarom doen ze het niet in Afrika, heb je al meer sfeer dan die tamme konijnen. Ik ben in newcastle premier league darts geweest, das pas sfeer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef BB-King het volgende:
1. Jelle is inderdaad flink wat dikker in z'n gezicht geworden.![]()
2. Het publiek is wel heel erg stil, die Engelsen weten niet wat ze horen.
Al jaren hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef GGMM het volgende:
Die vent schreeuwt tegenwoordig wel heel debiel als er 180 gegooid wordt.
10 jaar terug misschien ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, vroeger gooide ze er geen rochel in.
Zelfs een scheet latenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 jaar terug misschien ja.
Wat een waardeloos publiek, je hoort de mensen gewoon hoesten.
Dan denk ik terug aan Shaun Greatbatchquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef BB-King het volgende:
Zelfs als iemand straks een 9-darter gooit, kan je eens speld horen vallen denk ik.
Ssssssssssssssssssssst, stil es johquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 jaar terug misschien ja.
Wat een waardeloos publiek, je hoort de mensen gewoon hoesten.
Die zit dan wel lekker aan het eind handtekeningen uit te delenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef BB-King het volgende:
Lewis zal het wel lekker vinden in tegenstelling met het Schotse publiek hehe.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef BB-King het volgende:
Hoorde ik nu zelfs een telefoontje afgaan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef Wrijfhout het volgende:
Ha d'r zit er 1 met zo'n McDonalds toeter. Die denkt ook, laat is es iets meenemen, die is allang blij als er iemand anders ook geluid maakt zodat hij dat ding in kan drukken
zei ik ook alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tamme bende, in vergelijking met Premjer Liek
Ik vind het wel meevallen. Loopt toch vooral bij de dubbels schutteren. Klaassen gooit gewoon helemaal niks...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Stompe blijft gewoon degelijk, die versla je niet zomaar.
zijn schouder. Maar tis wel pauperpubliek. Hoor alleen maar homo en kankerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef BB-King het volgende:
Zou Scholten ook het publiek de schuld geven net als Klaasen?
niet gezien helaasquote:
Ging weinig mis voor Taylor in de 2de legquote:
Ik zeg 8-0. HEMELS SPEELT TAYLORquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ging weinig mis voor Taylor in de 2de leg
net 125 zelfsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:17 schreef wdn het volgende:
Dit wordt een slachtpartij zo
120.2 gemiddeld
Dat is niet watquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef wdn het volgende:
Jenkins tegen de darts in![]()
5-2 in 12 darts
Een klein wondertje
hij misrekende zichquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:32 schreef wdn het volgende:
wtf gooit hij op tops met 50
Jenkins toch. MUTS
ik werd enthousiastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef wdn het volgende:
Dat is wel erg veel voor 3 darts Ajacied422
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:41 schreef wdn het volgende:
Die ogen van Taylor glinsterden gewoon toen hem gevraagd wordt of het tijd voor wraak was
Niet haten op Russquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Hebben ze geen reserve 180-schreeuwer ?
ga dartenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Adelante het volgende:
godver wat een lekker wijf loopt daar voor die dikkerd
Ik ken haar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Adelante het volgende:
godver wat een lekker wijf loopt daar voor die dikkerd
Ja huhuh, heb je die vrouwen wel eens in de zaal zien zittenquote:
niet die met dat stijle bruine haar he, die eerste graag...quote:
Ohw serieus?quote:
Zijn de semis ook Nederlands / Engels? Of zoals jij ze post nu?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:04 schreef borisz het volgende:
Quarter-Finals
Co Stompe v Vincent van der Voort
Phil Taylor v James Wade
Raymond van Barneveld v Roland Scholten
Gary Anderson v Adrian Lewis
Volgens mij zijn de semi's ook NL/Engels ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Zijn de semis ook Nederlands / Engels? Of zoals jij ze post nu?
Kans is er altijd. Weinig lijkt me ook het goede woord.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
Denk dat barney weinig kans maakt tegen taylor.
Zal je net zien dat het Van der Voort - Anderson wordt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef koemleit het volgende:
dit hele toernooi is zo opgezet dat de finale barney-taylor wordt
Vanavond nog.quote:
2 seconden, dus niet echt significant.quote:
Een nieuw toernooi, qua belangrijkheid wel met een wereldbeker wedstrijd voor schaatsen te vergelijken denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef gniffie het volgende:
Is dit een WK, of een wereldbeker zoals met schaatsen?
staat 2 breaks achter gek. Als die nu niet iets doet is het praktisch voorbijquote:
Of nog minder.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een nieuw toernooi, qua belangrijkheid wel met een wereldbeker wedstrijd voor schaatsen te vergelijken denk ik.
Het is meer om het darten in Nederland weer een boost te geven. En als het goed gaat wordt er misschien ook volgende keer een Premier League dag in Nederland gehouden.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Of nog minder.. Toernooi telt nergens voor mee. Winnaar pakt nog wel 20k maar verder is het geen rankingtoernooi.
Ja dat welquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het is meer om het darten in Nederland weer een boost te geven. En als het goed gaat wordt er misschien ook volgende keer een Premier League dag in Nederland gehouden.
Dat heet de Champions League van de PDCquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef koemleit het volgende:
dat gehuil altijd op dat publiek.... dan moet je geen publiek doen.. en met de helft prijzengeld genoegen nemen...
het bord is rond he, het kan alle kanten opquote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef Geo3kant het volgende:
Wat zal het worden? Barney gooide net wel lekker
Oke "wat voorspellen jullie?"quote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
het bord is rond he, het kan alle kanten op
Ik neem die blonde dan wel.. ken er wel een truukje op.quote:
barba-truuk?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik neem die blonde dan wel.. ken er wel een truukje op.
Ja, maar de partij is pas gespeeld als de laatste pijl geworpen is.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
het bord is rond he, het kan alle kanten op
Prize Fundquote:Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef gniffie het volgende:
hier hoi
Is er ergens te vinden hoeveel prijzengeld al die spelers hebben verzameld?
Bedoelde over hun hele carriere zonder sponsers etc. Maar had op wiki gevonden dat Taylor 1 miljoen bij elkaar heeft geharkt alquote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Prize Fund
Winner - ¤20,000
Runner-Up - ¤12,000
Semi-Finalists - ¤8,000
Quarter-Finalists - ¤5,000
Group Stage Losers - ¤3,000
Total - ¤80,000
Veel meer johquote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bedoelde over hun hele carriere zonder sponsers etc. Maar had op wiki gevonden dat Taylor 1 miljoen bij elkaar heeft geharkt al
Barney heeft zat kansen gehad om terug te komen. Moet je die wel pakkenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef BB-King het volgende:
Tja... Taylor is gewoon de beste... niks tegen in te brengen.
die gast heeft ook totaal geen goede mentaliteit.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:52 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind dat barney altijd over komt van als het effe niet lukt.. 'dan lukt niks vandaag' ipv die mentaliteit om terug te knokken en rustig te blijven
Dan was het idd een heel andere partij geworden. Met een 3-3 stand en mentaal gezien een heel andere Barneyquote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef Hoolii het volgende:
taylor gewoon 111 gemiddeld. is ook niet van te winnen.
Maarja die kans op dubbel 19 had die gewoon moeten pakken.
sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |