Waarom doen ze het niet in Afrika, heb je al meer sfeer dan die tamme konijnen. Ik ben in newcastle premier league darts geweest, das pas sfeer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef BB-King het volgende:
1. Jelle is inderdaad flink wat dikker in z'n gezicht geworden.![]()
2. Het publiek is wel heel erg stil, die Engelsen weten niet wat ze horen.
Al jaren hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef GGMM het volgende:
Die vent schreeuwt tegenwoordig wel heel debiel als er 180 gegooid wordt.
10 jaar terug misschien ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, vroeger gooide ze er geen rochel in.
Zelfs een scheet latenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 jaar terug misschien ja.
Wat een waardeloos publiek, je hoort de mensen gewoon hoesten.
Dan denk ik terug aan Shaun Greatbatchquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef BB-King het volgende:
Zelfs als iemand straks een 9-darter gooit, kan je eens speld horen vallen denk ik.
Ssssssssssssssssssssst, stil es johquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10 jaar terug misschien ja.
Wat een waardeloos publiek, je hoort de mensen gewoon hoesten.
Die zit dan wel lekker aan het eind handtekeningen uit te delenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef BB-King het volgende:
Lewis zal het wel lekker vinden in tegenstelling met het Schotse publiek hehe.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef BB-King het volgende:
Hoorde ik nu zelfs een telefoontje afgaan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef Wrijfhout het volgende:
Ha d'r zit er 1 met zo'n McDonalds toeter. Die denkt ook, laat is es iets meenemen, die is allang blij als er iemand anders ook geluid maakt zodat hij dat ding in kan drukken
zei ik ook alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tamme bende, in vergelijking met Premjer Liek
Ik vind het wel meevallen. Loopt toch vooral bij de dubbels schutteren. Klaassen gooit gewoon helemaal niks...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Stompe blijft gewoon degelijk, die versla je niet zomaar.
zijn schouder. Maar tis wel pauperpubliek. Hoor alleen maar homo en kankerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef BB-King het volgende:
Zou Scholten ook het publiek de schuld geven net als Klaasen?
niet gezien helaasquote:
Ging weinig mis voor Taylor in de 2de legquote:
Ik zeg 8-0. HEMELS SPEELT TAYLORquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ging weinig mis voor Taylor in de 2de leg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |