Topbericht van nu.nlquote:Invloed van brein op gedrag beter te bestuderen door apparaat
BAMquote:Vier Nederlandse universiteiten zijn opgenomen in de top 100 van universiteiten met de beste reputatie ter wereld. Harvard University in de Verenigde Staten voert de lijst aan.
(...)
In de nu gepubliceerde beknopte lijst scoorde de Technische Universiteit in Delft het beste met een notering op de 49e plaats. Andere Nederlandse universiteiten in de lijst zijn die van Utrecht (tussen de 71e en tachtigste plaats) en die van Leiden en Amsterdam (UvA), die tussen de 81e en negentigste plaats staan.
Een apparaat met snoertjes enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Topbericht van nu.nlDiegene die dat geschreven heeft kan beter ontslagen worden
Ja wtf zegquote:
Mwa, de reputatie zal nog wel ff dooremmeren, maar dat is een jaar of 5 jaar later dan ook wel weg jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:09 schreef jna het volgende:
Als de regering zo doorgaat staan er over een paar jaar geen Nederlandse Universiteiten meer in
Jullie hebben een volksliedquote:Op maandag 14 maart 2011 13:15 schreef Lithia het volgende:
In Friesland hebben we niet eens een universiteit.
Ik zie de relevantie niet.quote:
Vraag en aanbod enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 13:15 schreef Lithia het volgende:
In Friesland hebben we niet eens een universiteit.
Compensatie.quote:
quote:
Gelukkig hebben andere provincies geen volkslied.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:20 schreef jna het volgende:
Ik zing elke ochtend het zuid-Hollands volkslied
ZO gevoelig ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef Houniet het volgende:
Je bent toch niet om mij boos he Lithia?
Nee, dat liedje met die graaf en zn zoon jnatjequote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook.
Oh Oh Den Haag is het van Z-H toch?
Ik schrok alquote:
Oja, dat kutkind dat maar te pas en te onpas loopt te wijzenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, dat liedje met die graaf en zn zoon jnatje
Die jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat kutkind dat maar te pas en te onpas loopt te wijzen
Haha, relax maar.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik schrok al! Dat al "het zal toch niet!"
Elke provincie heeft een volksliedquote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Groningen heeft wel een volkslied
Oh ja, ben bij Bernlef geweest donderdagnacht, was wel lachen
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
[voorspelbare grap] Jawel, dat nummer van Guus Meewis[/voorspelbare grap]
Bernlefquote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Groningen heeft wel een volkslied
Oh ja, ben bij Bernlef geweest donderdagnacht, was wel lachen
REKSquote:Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef DjRex89 het volgende:
Niet Brabant haten als ik er niet ben he
Wat voor ding?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef Etcetera het volgende:
Heeft hier nog iemand Steak & Blowjob Dag gevierd
Hoelaat kom je?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef Etcetera het volgende:
DIEN!quote:
Drukquote:
De vraag is meer hoe laat jij komt, HAHAHAHAHAHA!quote:
Ik hoef niet te komen, als ie maar schoon isquote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De vraag is meer hoe laat jij komt, HAHAHAHAHAHA!
Mannelijke tegenhanger van Valentijnsdagquote:
quote:
Ghehe!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoef niet te komen, als ie maar schoon is.
Gelukkig dat je er weer aan toen je mijn naam lasquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens ik was jullie vergeten
Hoe is t?
Wait.. wut?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef Etcetera het volgende:
Coolquote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 gaat binnenkort een dagje toeren in een VW T1![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 gaat binnenkort een dagje toeren in een VW T1![]()
![]()
![]()
Ja echt megaquote:
Ja en blijkbaar staat ie ook nog te koop ookquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Wou net zeggen, vrijdagavond en lekker wassen en waxen en dan zaterdags heerlijk te touren
Ja, die busjes beginnen bij 10k, en dan heb je een roestbak....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar staat ie ook nog te koop ookMaar zal wel een vermogen kosten......
Zelfs ik kwijlde toen ik m zag.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik hou echt van dat oude VW spul, maar toen zondag dit de meeting op kwam rijden kon ik alleen maar kwijlend toekijken. Zo lomp, zo duur, zo gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik hou echt van dat oude VW spul, maar toen zondag dit de meeting op kwam rijden kon ik alleen maar kwijlend toekijken. Zo lomp, zo duur, zo gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is onzin want?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef jna het volgende:
Jeroen Pauwwat een ongelofelijke mongool
Die gaat ff zeggen dat een kolencentrale ook kon ontploffen als ie daar in plaats van die kerncentrale stondEn dus net zo gevaarlijk is
Bij een kerncentrale volgens mij ook iets van nucleaire straling vrijkomt waar iedereen nu zo bang voor is. Voor de werknemers maakt het inderdaad weinig uit. Of je nou omkomt door een explosie van een kolencentrale of bij een explosie van een kerncentrale.quote:
Wel fijn om te weten dat je voor dat geld dus wel "gratis" gitaar en pianoles krijgtquote:
Dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
Bij een kerncentrale volgens mij ook iets van nucleaire straling vrijkomt waar iedereen nu zo bang voor is. Voor de werknemers maakt het inderdaad weinig uit. Of je nou omkomt door een explosie van een kolencentrale of bij een explosie van een kerncentrale.
Haha ja, mag ook wel voor dat geld!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten dat je voor dat geld dus wel "gratis" gitaar en pianoles krijgt
Het is eigenlijk makkelijker en beter om een levensechte leraar te hebben. Die kan je tenminste corrigeren en vragen beantwoorden.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten dat je voor dat geld dus wel "gratis" gitaar en pianoles krijgt
Las gister ook dat apogee met een studiokwaliteit microfoon voor de iPhone/iPad/iPod komtquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, mag ook wel voor dat geld!
Zo heb je nu iRig, voor de iPod, iPhone en iPad... ook wel stoer
Nu eens tegen een leuke tweedehands 1st gen iPad aanlopen voor weinig.
[ afbeelding ]
Daar heb ik m'n vader voorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is eigenlijk makkelijker en beter om een levensechte leraar te hebben. Die kan je tenminste corrigeren en vragen beantwoorden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
De avond opbrengst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, lucky guy.quote:
Kan ik doordeweek bij jullie logeren? Max Guitars Den Haag zoekt een gitaartechneut. Kan ik overdag mooi mijn droombaan werken en 's avonds in de leer bij je vader.quote:
Dean kan heul geen pianoles geven.quote:
Maar Dean kan zelf ook niksquote:
Oh ja, op dat gebied heb ik ook niks aan m'n vader. Nouja, misschien een beetje.quote:
Ja hoor, ik heb een twijfelaar dus je kan gezellig naast mij komen liggenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ik doordeweek bij jullie logeren? Max Guitars Den Haag zoekt een gitaartechneut. Kan ik overdag mooi mijn droombaan werken en 's avonds in de leer bij je vader.
Ah, oke.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ja, op dat gebied heb ik ook niks aan m'n vader. Nouja, misschien een beetje.
I know, met Garageband maak ik wel ander soort muziek.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, met Garageband maak ik wel ander soort muziek.
Hihi jaquote:
Mja, dat zei m'n moeder ook altijdquote:
Ik zag het net op de officiele kramtried facebook pagina!!!!quote:
Haha nee, helaasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
net zo als die hal, heb je daar de sleutel nog van? kunnen we mooi rondjes rijden en slippuhhh!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zag het net op de officiele kramtried facebook pagina!!!!
slecht man...!quote:
Ik durf alleen nog niet op like te drukken...! te veel fries!quote:
Dat gaat echt niet veranderen, dus 'like it or not'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik durf alleen nog niet op like te drukken...! te veel fries!
Had ik vroeger ook moeten doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef jna het volgende:
http://deadspin.com/#!578(...)evastating-body-slam
WAT EEN KONING![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom klik ik dus niet op like gekkie!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet veranderen, dus 'like it or not'
Luctorquote:
Heldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef The_Dean het volgende:
REKS! REKS!! REEEEKKKSSS!!!
Spijlbussen.nl Winter Trail
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dean ligt nu in bed zonder laptop, dus via mij hebben we een wallpaper voor je gezocht:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef DjRex89 het volgende:
Dien, heb jij nergens een mega vette foto die ik als achtergrond kan gebruiken?
Maar ik wil geen camperquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dean ligt nu in bed zonder laptop, dus via mij hebben we een wallpaper voor je gezocht:
http://wallbase.cc/wallpaper/18377
Dat jij nou zo'n broekie van na het Bassie&Adriaan tijdperk bentquote:
quote:
I'm with himquote:I exercise regularly. I eat moderate amounts of healthy food. I make sure to get plenty of rest. I see my doctor once a year and my dentist twice a year. I floss every night. I've had chest xrays, cardio stress tests, EKG's and colonoscopies. I see a psychologist and have a variety of hobbies to reduce stress. I don't drink. I don't smoke. I don't do drugs. I don't have crazy, reckless sex with strangers. If Charlie Sheen outlives me, I'm gonna be really pissed." - Chuck Lorre, producer/writer "Two and a Half Men"
Hold up, heeeeeeey!!quote:
Artikels over Alzheimer zijn nooit saai!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:47 schreef Californium het volgende:
ben een saai artikel over alzheimer aan het lezen
what are you all doing?
Nee ik ben vier door de WST geweest en daarnaast ook nog eens twee door de Vlaketunnel.quote:
Whut whut whutquote:
Heb je die weleens geproefd dan?quote:
Iets dat zo stinkt ga ik niet proeven. Daarom eet ik ook nooit pindakaasquote:
quote:
OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef Bravebart het volgende:
Vlaai is fuc-king lekkerVooral die vlaaien met zo'n raster en dan kersen of abrikozen als vulling
![]()
![]()
quote:
Hardcore to tha bone!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef Lithia het volgende:
Dit is zieke shit man. Wat zijn jullie hardcore.
Ja, waarom weet je datquote:
quote:
Jij weet toch alles?quote:
Vrouwen en advertentiesquote:
Destructieve muzieksmaak heb ik blijkbaarquote:
Nou, dat weet ik niet hoor!quote:
De emoticons passen 0% met wat je zegt.quote:
regent het daar ofwat?quote:
Ze hebben het wel een beetje druk gemaakt.quote:
regen? Er is toch helmaal geen wolkje aan de lucht.quote:
Oh sorry, ik wist niet dat jij in het huis van Bart woonde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
regen? Er is toch helmaal geen wolkje aan de lucht.
Oh ja... Is waar, bart woont verkeerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jij in het huis van Bart woonde.
Nee, het is hier heerlijk weer, maar ik moet het hele weekend leren, dus ik zit het hele weekend binnenquote:
En het wordt alleen maar beter de komende dagen/weken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het is hier heerlijk weer, maar ik moet het hele weekend leren, dus ik zit het hele weekend binnenVandaar dat ik de lekker-weer-planning wat jammerlijk vind
Whehehe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het is hier heerlijk weer, maar ik moet het hele weekend leren, dus ik zit het hele weekend binnenVandaar dat ik de lekker-weer-planning wat jammerlijk vind
Ik blij dat ik de komende weken tentamens hebquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar beter de komende dagen/weken.
quote:
Vakantie dus.quote:
Wat is er in Istanbul te doen dan, studietechnisch?quote:
Het was hondenweer tijdens het trainen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppunt:
Vatsige wijf met hond: Ja, dat krijg je van die hardlopers
Ik: Nou, jij kan ook wel wat hardlopen gebruiken.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Voordeel is dat ik wel hard kan lopen, en zij nietquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was hondenweer tijdens het trainen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppunt:
Vatsige wijf met hond: Ja, dat krijg je van die hardlopers
Ik: Nou, jij kan ook wel wat hardlopen gebruiken.![]()
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:40 schreef PieterBas het volgende:
uhm, zal ik Mafia 2 van voor af aan beginnen, puur vanwege de achievements die ik nog moet halen
Misschien nog niet volledig ondersteund in Zeeland?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heeft Appel zo'n verdomd trage site.
Moskeeën, kerken, musea, paleis, shoarmaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er in Istanbul te doen dan, studietechnisch?
Moet je een Apple kopen, dan gaat het een stuk snellerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heeft Appel zo'n verdomd trage site.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien nog niet volledig ondersteund in Zeeland?
Ik wil nog wel normaal kunnen gamen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je een Apple kopen, dan gaat het een stuk sneller
Je kan er gewoon Windows op zetten hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
[..]
Ik wil nog wel normaal kunnen gamen hoor.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan er gewoon Windows op zetten hoor
Jaja precies ja, highly culturalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef jna het volgende:
[..]
Moskeeën, kerken, musea, paleis, shoarma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Waarom wacht zij bij de bushalte op haar vrienden in een auto?quote:
Oh god, dat is dus de bewuste overhypte autotune 'zangeres'quote:
of zoals Jay-Z het ooit bracht:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, dat is dus de bewuste overhypte autotune 'zangeres'Zouden meer mensen moeten doen, dat autotune
Jay-Z is dan ook een heldquote:
Opeens waren zijn 99 problemen wegquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef Bravebart het volgende:
Jajajajajajaja, ben ik gezwicht voor korte mouwen, schijnt de zon niet [ afbeelding ]
Wat is er zo erg aan afstuderen in september ipv juli? Mijn tip is, relaxt, afstuderen is niet gebonden aan periodesquote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef vencodark het volgende:
Ik zit inmiddels in een waanzinnig drukke periode en weet niet hoe ik het allemaal voor elkaar moet krijgen. Loop achter met scriptie (veldwerk), stageopdrachten, vrije studiepunten (vcc) en heb nog 1 herkansing van een tentamen.
4 april concept scriptie inleveren en moet mijn 1e interview nog doen.
Heb week of 4 terug gesprek met mentor gehad en zij gaf het advies dat als ik een keuze moet maken, ik moet kiezen voor de stage. Die kan niet meer gerekt worden en overdoen is geen optie.Overigens verloopt mijn stage heel goed! Scriptie kan ik over de zomer tillen en zo creëer ik meer ruimte.
Ik zit nu in dubio wanneer ik die keuze zou moeten maken. Het voelt nu als een hopeloze zaak en nijg ernaar om te kiezen om inderdaad scriptie over de zomer te tillen. Dan kan ik mij richten op mijn stage, stageopdrachten, herkansing tentamen en vrije studiepunten. Deze beslissing zou het wel definitief maken dat ik in september afstudeer ipv juli. A.s. donderdag heb ik weer gesprek met mentor.
Iemand misschien advies, tip voor me over deze situatie?
Nou ja, ik heb mij er lang aan vastgehouden dat ik perse in juli wilde afstuderen, net als 'de rest'. Inmiddels probeer ik aan het idee te wennen dat het mogelijk september wordt en ik niet met de anderen tegelijk zal slagen. Ik weet dat 3 maanden op een leven niets is en he zou mij zeker een hoop stress schelen, maar ik zou het toch ook moeilijk vinden als het juli is en ik niet zal slagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan afstuderen in september ipv juli? Mijn tip is, relaxt, afstuderen is niet gebonden aan periodes
Stap lekker van het juli-idee af, dat maakt het leven een stuk makkelijkerquote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb mij er lang aan vastgehouden dat ik perse in juli wilde afstuderen, net als 'de rest'. Inmiddels probeer ik aan het idee te wennen dat het mogelijk september wordt en ik niet met de anderen tegelijk zal slagen. Ik weet dat 3 maanden op een leven niets is en he zou mij zeker een hoop stress schelen, maar ik zou het toch ook moeilijk vinden als het juli is en ik niet zal slagen.
En op zich is het niet heel veel werk (dat scriptie), dus als ik het in de zomer moet doen, valt dat best wel mee. Het is meer dat ik het in combinatie met de andere zaken, niet binnen deze termijn kan doen...denk ik.
Neuh, ik liep meteen weg. Dadelijk viel hij me aan.quote:
Ja, voor het nieuwe collegeklaar zal ik zeker klaar zijn. Het zit hm niet zozeer in het werk zelf maar in alles wat er nog naast ligt. En ik denk dat het werk in de zomer wel mee zou vallen. Als ik mij daarop instel, lukt dat wel. Of ik nu volledig werk of iets minder werk en beetje scriptie doe.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stap lekker van het juli-idee af, dat maakt het leven een stuk makkelijkerZolang je voor het nieuwe collegejaar klaar bent kost het je alleen een zomervakantie en geen extra geld.
Had ie een Hitlersnor of deed hij de groet?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik liep meteen weg. Dadelijk viel hij me aan.
Een snor.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had ie een Hitlersnor of deed hij de groet?
Dat is wel eng.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een snor.
Hij leek hierop [ afbeelding ], maar dan een grotere snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |