Het doen en laten van menig fokker hier.quote:
Voltijd revolutionair.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het doen en laten van menig fokker hier.
Begin jij eerst maar eens dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het doen en laten van menig fokker hier.
Weten sommigen al wel, dus dat begin is al gemaakt.quote:
Bedankt Koos. In ieder geval zit je als werkende op minstens hbo niveau al een hogere sociale klasse, dat de helft van Nederland.quote:
De goede helft, de goede helft.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Bedankt Koos. In ieder geval zit je als werkende op minstens hbo niveau al een hogere sociale klasse, dat de helft van Nederland.
Applausje voor mezelf dan maar?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Bedankt Koos. In ieder geval zit je als werkende op minstens hbo niveau al een hogere sociale klasse, dat de helft van Nederland.
Er zijn gewoon heel veel simpele mensen. Je kunt het ook heel goed zien aan de rijstijl van iemand. Dan bedoel ik net hoe behendig je met de auto bent, maar het inzicht in verkeer situaties. Maar daarnaast is het natuurlijk triest om te zien hoeveel mensen al moeite hebben om ten minste een mbo diploma te halen. Kom an, hoe weinig respect heb je voor jezelf.quote:
Had je wellicht VIP kaarten voor de TT in Assen altijd?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef mlg het volgende:
Ik zal erkennen dat ik geen topman van Shell ben, hoewel ik daar wel stage heb gelopen.
quote:
She's having a big bowl of crazy every morning!quote:Japan is a good start
Mag je dus blij zijn met de hersenen die je gegund zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Er zijn gewoon heel veel simpele mensen...
Lijkt me stug dat iemand dat niet is. Hoewel het wel een zorgelozer bestaan zou zijn, dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:31 schreef Ideae het volgende:
[..]
Mag je dus blij zijn met de hersenen die je gegund zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |