Ja dat vraag ik me ook af. Intelligentere individuen kunnen juist beter communiceren en het contrast is merkbaar door menig roc'er met een universitair student te vergelijken. Op universiteiten is men vaker welbespraakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:51 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch altijd dat dat samenhangt??
Ik ben 12, wat is 4chan?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:57 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 keer hulksmash voor je topic
Ik heb het idee dat het niet meer dan gemiddeld samenhangt.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat het in de praktijk ook vaak zo blijkt te zijn.
Verklaren kan ik het niet, maar misschien is de ontwikkeling van een mens wel te vergelijken met het spelletje AD&D. Als je veel INT hebt dan kun je dus je punten minder in andere zaken steken.
Zelfs dat schijnt nog niet te lukken voor mensen die negens en tienen halen. Je moet hen EXACT vertellen wat je wilt, mis je een detail zijn die autisten nog na 3 dagen bezig 4 componenten te solderen en janken ze dat er geen datasheet is voor de componenten want die willen ze zo graag doorlezen!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:44 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Niet bij ieder vak is communiceren even belangrijk. Je kan ook tegen iemand zeggen:ga dit maken, en dat hij dan zijn ding doet.
En goed in het team passen en erg slim zijn zijn geen zaken die elkaar noodzakelijkerwijs uitsluiten.
Op wat voor sociale werkplaats werk je eigenlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:03 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Zelfs dat schijnt nog niet te lukken voor mensen die negens en tienen halen. Je moet hen EXACT vertellen wat je wilt, mis je een detail zijn die autisten nog na 3 dagen bezig 4 componenten te solderen en janken ze dat er geen datasheet is voor de componenten want die willen ze zo graag doorlezen!![]()
Heb het zo vaak mogen meemaken hier dat ik echt kan begrijpen waarom techneuten onderbetaald krijgen door dit soort volk. Zeer onterecht, maar begrijpelijk.
Owh dus de fout ligt eigenlijk gewoon bij jouw onkunde om duidelijk te communiceren. Zij zien gewoon alle mogelijkheden en details die jij niet ziet en daarom kan jij niet met hun communiceren.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:03 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Zelfs dat schijnt nog niet te lukken voor mensen die negens en tienen halen. Je moet hen EXACT vertellen wat je wilt,
Maar kan zo'n universitair geschoolde ook beter aan bijv. een manager uitleggen waarom pakket X beter is dan pakket Y?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:01 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Intelligentere individuen kunnen juist beter communiceren en het contrast is merkbaar door menig roc'er met een universitair student te vergelijken. Op universiteiten is men vaker welbespraakt.
Het ligt natuurlijk noooooit aan de manager die zo goed met mensen om kan gaan. De autisten moeten maar beter met de manager om kunnen gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Owh dus de fout ligt eigenlijk gewoon bij jouw onkunde om duidelijk te communiceren. Zij zien gewoon alle mogelijkheden en details die jij niet ziet en daarom kan jij niet met hun communiceren.
Manager die zogenaamd goed kan communiceren valt onder dezelfde noemer als mensen met een hoog EQ, derhalve gewoon onzin pur sang.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk noooooit aan de manager die zo goed met mensen om kan gaan. De autisten moeten maar beter met de manager om kunnen gaan
Idd ech zo'n eentje die de 4 L's niet onder de knie heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk noooooit aan de manager die zo goed met mensen om kan gaan. De autisten moeten maar beter met de manager om kunnen gaan
Waar kun je leren hoe je goed met autisten moet omgaan? Is daar een cursus voor?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Autisten zijn ook mensen hoor. Geen aliens die je met een codeboek in handen moet benaderen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar kun je leren hoe je goed met autisten moet omgaan? Is daar een cursus voor?
TU Delft richting RF Technology, onderdeel van Elektrotechniekquote:Op maandag 14 maart 2011 13:06 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Op wat voor sociale werkplaats werk je eigenlijk?![]()
Bij mij op de uni zijn de mensen wel zelfstandiger, ook de autisten.
Dat zijn ook de types die de hoog-IQ-is-sociaal-gestoord-dus-eigenlijk-zijn-wij-beter-hoax bedacht hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Manager die zogenaamd goed kan communiceren valt onder dezelfde noemer als mensen met een hoog EQ, derhalve gewoon onzin pur sang.
Dat snap ik, maar aangezien veel managers er niet mee om kunnen gaan en 30% van de afgekeurde Wajongers wegens psychische redenen autist is, is het misschien verstandig om de maatschappij een handje te helpen over hoe nu met autisten om te gaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:28 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Autisten zijn ook mensen hoor. Geen aliens die je met een codeboek in handen moeten benaderen.
Ligt dat dan niet aan de managers?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar aangezien veel managers er niet mee om kunnen gaan en 30% van de afgekeurde Wajongers wegens psychische redenen autist is,
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt. Maar als het aan de managers ligt voor een deel waarom zou je dan zo eigenwijs zijn en er geen cursus voor maken?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ligt dat dan niet aan de managers?
Ja leuk he? Je ouders zien je al aankomen. Eerst die dure tweejarige master, en nu ook nog 4 jaar op een houtje bijten.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Gary_Oak het volgende:
Dat stukje over promovendi... What the fuck, als ik die Zijlstra ooit tegenkom...
Dat kan.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt. Maar als het aan de managers ligt voor een deel waarom zou je dan zo eigenwijs zijn en er geen cursus voor maken?
De omgekeerde wereld, niet kunnen omgaan met mensen die anders zijn en hen daarom tot ziek verklaren.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt. Maar als het aan de managers ligt voor een deel waarom zou je dan zo eigenwijs zijn en er geen cursus voor maken?
Godverdomme begrijp je het nou nog niet? Managers kunnen niet omgaan met autisten dus het zou beter zijn als die managers dat beter konden nietwaar?! Zodat autisten een betere kans krijgen op de arbeidsmarkt. Dus vandaar een cursus en ik heb het helemaal niet over ziekte of wat dan ook!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:44 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De omgekeerde wereld, niet kunnen omgaan met mensen die anders zijn en hen daarom tot ziek verklaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |