Er is ook inderdaad niets leuks. Met Baardmans ook alles afgezocht naar een zomerjas voor hem, uiteindelijk eentje gevonden bij, geloof het of niet, de C&A. Waar ik toen direct ook maar een jurkje heb gekocht.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké. M'n neefje zoekt een nw zomerjas, maar kan niks leuks vinden. Vandaar.
We gaan in een B&B, niet in een hotel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd Dad.. Wat gaat dat inderdaad snel
Leuk Schevenigen, ik ben daar graag.. welk hotel?
Klopt, maar bananen zitten bomvol kcal en suiker, en ik heb na 1 banaan nog honger.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef MarMar het volgende:
bananen zijn makkelijk mee te nemen, boterhammen ook!
Tof! B&B die optie vergeet ik altijd, nog nooit gedaan ookquote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er is ook inderdaad niets leuks. Met Baardmans ook alles afgezocht naar een zomerjas voor hem, uiteindelijk eentje gevonden bij, geloof het of niet, de C&A. Waar ik toen direct ook maar een jurkje heb gekocht.
[..]
We gaan in een B&B, niet in een hotel..
Het is allemaal een kwestie van balans, balans tussen gezond eten, voldoende bewegen en bewust zijn van wat het eten doet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Het moet makkelijk mee te nemen zijn dat is het probleem, als ik met bakjes e.d moet gaan ronzeulen gaat dat niet werken. En de handige tussendoortjes die we dan hebben is peperkoek/evergreen/liga/sultana etc (volgens jullie troep). En ik eet meestal ook een appel als tussendoortje tussen mijn ontbijt en lunch in, maar de appels waren open dan weet ik het gewoon niet meer..
Die kan jij best hebben hoor. Ook al zijn er misschien gezondere alternatieven. Ik grijp ook vaak naar ijs, terwijl een wortel misschien een betere keuze is. Eten moet wel leuk blijven. Pragmatisme for the win.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef Siral het volgende:.....n. En de handige tussendoortjes die we dan hebben is peperkoek/evergreen/liga/sultana etc (volgens jullie troep).
75 kcal. Valt erg mee.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, maar bananen zitten bomvol kcal en suiker....
Bananen hebben echt niet teveel kcal en suiker voor jou. 110 kcal... dat valt reuze mee! Je hoeft er geen vijf te eten.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, maar bananen zitten bomvol kcal en suiker, en ik heb na 1 banaan nog honger.
En een keer iets anders dan een boterham is ook wel lekker
die kan door de helftquote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
ach, zolang 't geen bananenflap is
*boks*quote:Op maandag 14 maart 2011 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*jaloers*
Ik ben gewoon lui, schijnbaar![]()
Ik ben ook geen ochtendmens en heb echt moeite met vroeg mn nest uit komen en dan productief zijn. En dat vind ik dan weer stom van mezelf, want ik heb dus schijnbaar de discipline van een aardappel
Naja als het hongergevoel opwekt schiet het niet op natuurlijk, dus dan eet ik dat liever nietquote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die kan jij best hebben hoor. Ook al zijn er misschien gezondere alternatieven. Ik grijp ook vaak naar ijs, terwijl een wortel misschien een betere keuze is. Eten moet wel leuk blijven. Pragmatisme for the win.
Het is ook wel logisch, als ik eenmaal aan suiker begin wil ik het de hele dag door.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is allemaal een kwestie van balans, balans tussen gezond eten, voldoende bewegen en bewust zijn van wat het eten doet.
Sultana/ontbijtkoek/etc zo nu en dan is op zich niet zo slecht, mits alles in balans is. Nadeel van die dingen is dat het je hongergevoel niet stilt, maar dat het juist extra hongergevoel geeft. Daarom is het troep, vanwege het vreetkickeffect en op de lange termijn de verstoring van je suikerhuishouding. Het zet aan tot het eten van troep, de suikerkick. En het voegt niet bijster veel toe qua voedingswaarde.
Nootjes, gekookt eitje, kaas, dat zijn tussendoortjes die dat effect niet hebben. Alles wat houdbaar is is makkelijk mee te nemen, maar vaak juist net niet gezond.
Ik eet nooit sultanaquote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef Perruche het volgende:
Maar als je wel een sultana zou eten is dat ook 120 kcal voor een pakje )of meer?) e dan heb je niet al het goede van bananen (kalium!). Dus dan is het toch niet erg?
Ik ben bijna klaar met werken
Dan nog.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:25 schreef Siral het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn bananen rond de 110/120 kcal hoor..of ze moeten heel mini zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |