Binnenkort een vriendin uit Texas die langs komt, ik kan altijd even vragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:11 schreef edraket31 het volgende:
Ik lees dat Eva Longoria moet wennen aan haar vrijgezellenleven......
Nou, komt dat even mooi uit! Wil haar best helpen, hoewel ik niet verwacht haar tegen te komen op Lexa of RP
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wel wat chicks gehosselt via datingsites maar veel teveel werk. Je hebt uren aan het chatten en smsen enz enz. Steeds weer hetzelfde verhaal vertellen![]()
Beter pik je dronken chicks op in de stad die DTF zijn....
Mannen die zichzelf een god vinden en een wijvenjas dragen kan ik per definitie niet serieus nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars".
Managers"jas"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen die dergelijke termen gebruiken kan ik per definitie niet serieus nemen als "hosselaars".
Ah, het virtuele equivalent van het "Ik haal m'n broer op jonguh!", het aloude "Ik heb geen fotoboek, maar ben wel degelijk veel aantrekkelijker" wordt weer eens van stal gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf een god vinden en een wijvenjas dragen kan ik per definitie niet serieus nemen
Maareeeeeee haters gonna hate!! Ga jij je hond nou maar neuken en laat het hosselen van chicks maar over aan de eckte bazen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, het virtuele equivalent van het "Ik haal m'n broer op jonguh!", het aloude "Ik heb geen fotoboek, maar ben wel degelijk veel aantrekkelijker" wordt weer eens van stal gehaald.
Een identiteit die volledig ontleend is aan internet-jargon en Jersey Shore, good for you jij "eckte DTF-eindbaas".
En ga dan nu maar weer snel de X-factor kijken om te zien welke kleding je morgen moet kopen.
Knullie, ik had je vader kunnen zijn als je moeder niet zo lelijk was, dus laat "kankerkneuzen"-gedoetje nog maar even achterwege.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Grote broer op jonguh
Wat een kankerkneus ben jij zeg, hoe oud ben je.
DTF is al zo oud als de weg naar Rome dus wat praat jij![]()
![]()
Uit-de-kasta-nova
In mijn profiel staat dat het uitgangspunt 1 avond is en dat ik daarna wel kijk of het verlengd wordt, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:27 schreef picardmike het volgende:
Damn ik blijf na 2 dg maar op 25 views hangen, volgens mij wordt het niet meer. Misschien omdat ik neer gezet heb dat ik net genoeg tijd heb voor leuke vrouwen. Ik dacht dat het wel vrouwen aantrok als je aangeeft eigenlijk geen tijd te hebben.
Dat heb ik ook een keer gezegd hoor.. Maar het kind van net 16. Sorry daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe match op PaiQ
Dit is geen goeie match je bent te jongJezus als je zo kortzichtig bent
dan hoef ik je sowieso al niet meer.
Hoeveel jaar scheelde je dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe match op PaiQ
Dit is geen goeie match je bent te jongJezus als je zo kortzichtig bent
dan hoef ik je sowieso al niet meer.
Ik ben 28 en zij 34. Tsja het zal wel. Misschien vind ze iedereen onder de 30 te jong. Dus zo jong ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gezegd hoor.. Maar het kind van net 16. Sorry daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen!
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34quote:
Mja er valt wat voor te zeggen, hoewel het relatief gezien een kleiner verschil is dan bv 20 en 26, maar dat vrouwen daar op filteren vind ik niet zo heel vreemd of kortzichtig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34
Dat snap ik, maar het komt nogal bot over vind ik. Bovendien kan je op PaiQ dat soort dingen instellen bij je voorkeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef Cue_ het volgende:
Tja ik vind jongens van 23 ook te jong.. terwijl ik 'maar' 25 ben.. tis maar net waar je voorkeuren liggen
Klopt, maar af en toe krijg je als nog een match die dus niet aan je voorkeuren voldoet. Dus dan kan je het beter zeggen dan je tijd te verdoen aan iets wat toch nooit gaat werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het komt nogal bot over vind ik. Bovendien kan je op PaiQ dat soort dingen instellen bij je voorkeuren
Waarom gaat barboy niet voor jou koken? Of tapt hij een biertje voor jou?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe krijg je als nog een match die dus niet aan je voorkeuren voldoet. Dus dan kan je het beter zeggen dan je tijd te verdoen aan iets wat toch nooit gaat werken
Ik was 28 en heb het toen eens met een 43-jarige gedaan. Nee, niet gehosseld via het internetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
6 jaar jonger dan haar. Ik 28 zij 34
Hij is meer van de cocktailsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Godshand het volgende:
Waarom gaat barboy niet voor jou koken? Of tapt hij een biertje voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |