Gelukkig zijn er op iedere regel uitzonderingenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niks, maar dit is Fok en dan zijn we allemaal op zoek naar vrouwen met een maatje 36 en mannen van minimaal 1.90 lang.
Ik kan me nou helemaal niets voorstellen bij zo een kapselquote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ik ben de zowat de enige negroide man met een scheiding in zijn krullende haar.
En hoe groot ben jij dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me nou helemaal niets voorstellen bij zo een kapsel![]()
@Provinciaaltje: 1.90 hoeft niet, maar wel graag langer dan ikzelf.
Mannen die klein zijn (kleiner dan 1.80) hebben toch wel een klein probleempje vind ik hoor. Een kleinere man zie ik echt niet zittenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me nou helemaal niets voorstellen bij zo een kapsel![]()
@Provinciaaltje: 1.90 hoeft niet, maar wel graag langer dan ikzelf.
Nee precies, ik vraag ook altijd hoe lang iemand is (maar helaas wordt er af en toe nogal overdreven) want voor die man is het volgens mij ook niet leuk een vrouw die een kop groter is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Mannen die klein zijn (kleiner dan 1.80) hebben toch wel een klein probleempje vind ik hoor. Een kleinere man zie ik echt niet zitten
Hehehe ... ligt aan de hele situatie he.... hoe slecht heb je haar behandeld?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef kastanova het volgende:
Over vage vrouwen-acties gesproken; kan iemand me vertellen hoelang ex-vriendinnen gemiddeld haatdragend blijven?
Heb er maar weinig ervaring mee, but now I struck the mother load.
Was m'n post de vorige keer nog in een plastic zak gestopt en in de trappenhal van haar flat geflikkerd, deze keer was de trappenhal kennelijk zelfs al verboden terrein en lag de (verscheurde) envelop buiten voor de centrale ingang.
Met een stok er op tegen het weg waaien, dat dan weer wel.
Mên... En ik maar denken dat de haat mínder zou worden naarmate de tijd vorderde.
Voel ik me nu aangesproken? Mmm, beetje...quote:Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niks, maar dit is Fok en dan zijn we allemaal op zoek naar vrouwen met een maatje 36 en mannen van minimaal 1.90 lang.
Jammer dan ben ik dus te kleinquote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder hakken 1.76 dus met laarzen aan al snel 1.80.
Dat klinkt goedquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Voel ik me nu aangesproken? Mmm, beetje...![]()
Gelukkig was mijn date van afgelopen zaterdag bijna twee meter en was het hartstikke leuk. Hij is het tegenovergestelde van mijn type, maar het was ontzettend gezellig (enzo) en ik vind 'm errug leuk. Vervolgdate gaat zeker komen
quote:
Ja... ik wil graag jullie P.lengte en dikte wetenquote:
lolquote:Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik wil graag jullie P.lengte en dikte wetenin combinatie met de lengte van jullie middelvinger tot aan begin hand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |