Misschien ga ik ze ook wel bestellenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja
En die bass is ook echt gruwelijk
hoi ik dacht ik kom weer even kijken zo lang geleden enzoquote:
haha woont je ex nog bij je ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Lekkere muziek![]()
Ik word er vrolijk van. Mn ex kijkt me vreemd aan omdat ik vrolijk aan het meeswingen ben
Zeker doenquote:
ben je niet in emmen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Lekkere muziek![]()
Ik word er vrolijk van. Mn ex kijkt me vreemd aan omdat ik vrolijk aan het meeswingen ben
ZIt je weer op de trap?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
Ik ben de jingles van fresh FM dankbaar, ze laten me elke keer weer realiseren dat ik niet ingetuned ben..
Jawel. Zit nu nog in huis van mn ex. Ga morgen naar de ghetto denk ikquote:
Dat is wel handig. Stoom dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh mijn zwager heeft mijn Steam account nog steeds!!
Ik lik mijn oogbolquote:
Die is voor als je een bijdehandte opmerking maakt. Dan kun je die er bij zetten.quote:
Hmm ik dacht een " hmm jummiequote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is voor als je een bijdehandte opmerking maakt. Dan kun je die er bij zetten.
Jij hebt gelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik dacht een " hmm jummie" smiley
Ja maar dat ben je ookquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh dan vindt een 16 jarige fokster me jummiehaha
Ik heb nog zo'n Verkade vanille smuller liggen voor je, een trommel vol.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef sharr het volgende:
Die smiley doet me er aan denken dat ik honger heb. Eens even zoeken.
Symph weet die nummers altijd wel te vinden geloof ikquote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef mr-green het volgende:
Damn weer een lekker nummer wat ik al een tijdje vergeten was
Ik heb gisteren met dat feest echt gigantisch veel sjans gehad, mijn ego is weer goedquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik dacht een " hmm jummie" smiley
Ik kom eraan.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n Verkade vanille smuller liggen voor je, een trommel vol.
Kusje op je auwquote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met dat feest echt gigantisch veel sjans gehad, mijn ego is weer goed
Oja en een klap voor mijn bek omdat ik degene voor wie die klap bedoeld was aan de kant duwde
Lol ik deed alleen een shirt aan omdat ik haast hadquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je auw![]()
En niet meer strippen voor de cam hoor jij
KRK Rokit Poweredquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef mr-green het volgende:
Zelfgebouwde monitoren (speakers) zijn het beste
Er was halve naaktheid op de cam te zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol ik deed alleen een shirt aan omdat ik haast had
Dat is juist anti-strippenkleding aandoen bedoel ik dan.
Die staan in onze studioquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die boxen zouden mijn ouders niet zo waarderen denk ik
Over boxen gesproken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die boxen zouden mijn ouders niet zo waarderen denk ik
Ja? Laat eens zien?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef mr-green het volgende:
Zelfgebouwde monitoren (speakers) zijn het beste
Nee nog niet, maar denk dat het deze week wordtquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over boxen gesproken.
Heb je al iets met Ez afgesproken?
Dat is niet zelfbouw. En dat zijn ook geen monitoren. Wel fijne speakers trouwens.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
Die wou ik ook altijd hebbenIk heb nu Premium 11 XT (zelf gebouwd)
Kun je niet eens een foto van je studio posten?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
KRK gewoon gekocht en in de studio gezet. Sindsdiengeluid
Hij is gewoon online nu hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar denk dat het deze week wordt!
Als hij morgen weer online is spreek ik hem er even over aan
Anders een UcD-eindbak in elkaar lepelen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef mr-green het volgende:
Ik heb alleen een gare ''versterker'' aan de speakers hangen
Will doquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh vertel hem dan even dat hij me toe moet voegen op msnmijn nieuwe
Ik geniet serieusquote:
Eerst wachten tot mijn pa zijn eigen versterker voor zijn setje af heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders een UcD-eindbak in elkaar lepelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef utopie het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef utopie het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Dat dus!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Het vervolg was dan weer ff minder maar het begin was echt
Ik zet hem uit
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Houden zoquote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is nog geen hardstyle hoor.
Heeft zelfs ooit in de top40 gestaan.
zit maar een beetje te dollenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef utopie het volgende:
[..]
er bestaat een mute knop. die doet echt wonderen
Al een paar keer gedaanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je niet eens een foto van je studio posten?
Niet om vervelend te doen, maar je bent sowieso uitgeroosterd.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
Hallon, en tevens tot ziens.
Ik heb me dit weekend helemaal de tering ingewerkt, dus ik ga pitten.
Oceanview wil mn show overnemen volgens mij, maar weet ik niet zeker!
Uiteindelijk is het dus heel cryptisch, maar het antwoord is dus "ja".quote:
wijsneusquote:Op zondag 13 maart 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het dus heel cryptisch, maar het antwoord is dus "ja".
Een paar keer is meer dan eens, en dan stond er ook nog eens een ontkenning voor. Dus, ja.
baasquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef EggsTC het volgende:
Toch nog meer hardcorehardstyleliefhebbers hier in dit topic dan ik verwacht had vantevoren. Volgende week zal ik ook eens een hardere set neerzetten.
Ik jaag iedereen wel weg, dan is er voor zometeen geen DJ meer nodig.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:18 schreef djkoelkast het volgende:
Er staat dus niemand voor het volgende uur he, als niet iemand zich binnen 30 minuten meldt heeft Draakje een vroege avond.
Meldt als in laat inroosteren.
MSN wanneer en hoelaat, ik moet erbij zijn danquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef EggsTC het volgende:
Toch nog meer hardcoreliefhebbers hier in dit topic dan ik verwacht had vantevoren. Volgende week zal ik ook eens een hardere set neerzetten.
Ja ik vernam hetquote:Op zondag 13 maart 2011 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier is je hhz dan, maar ik skip wel ff de break.
Dat liggt aan koelkast, hij bepaalt het rooster tochquote:Op zondag 13 maart 2011 22:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
MSN wanneer en hoelaat, ik moet erbij zijn dan
Jij vraagt je uren aan, hij zet je er in als ze vrij zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat liggt aan koelkast, hij bepaalt het rooster toch
Ik zou m vrijdag wel willen zetten. Voor anderhalf of 2 uur.
Ik kan je ook op het rooster zettenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat liggt aan koelkast, hij bepaalt het rooster toch
Ik zou m vrijdag wel willen zetten. Voor anderhalf of 2 uur.
Vanaf 9 of 10 dan plz.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan je ook op het rooster zetten
Mag wel hoorquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vanaf 9 of 10 dan plz.
en dan anderhalf of 2 uur. kijk maar.
Je staat eropquote:Op zondag 13 maart 2011 22:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk oldschool, hardcore/style.
ik heb al 1 week gehad man. 4 uurtjes per dag is overigens wel chill. ik zit hele dag beetje hardstyle te luisterenquote:
Hahaha steuntrekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef utopie het volgende:
en niks te doenbeetje onbeperkt internetten op mobiel
Ik ben jaloersquote:
ik doe er nog eenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:29 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb al 1 week gehad man. 4 uurtjes per dag is overigens wel chill. ik zit hele dag beetje hardstyle te luisteren!
Euj!quote:
Ga slapen danquote:Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Morgen weer om 05:15 mijn bed uit om te werken, echt fantastisch
Glasvezelkabels doorknippenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef mr-green het volgende:
wat doe je voor werk dan als je zo vroeg eruit moet?
Systeembeheerder.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef mr-green het volgende:
wat doe je voor werk dan als je zo vroeg eruit moet?
Afgelopen vrijdag 2 glasvezel routers overgezetquote:
ik zou willen dat ik zo'n ritme fijn vind werkenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Systeembeheerder.
Maar ik woon in Hoorn en werk in Utrecht, dus wil voor de files daar zijn.
Dan ga ik 05:45 de deur uit en ben ik er om 06:45.
Dan kan ik 14:45 weer naar huis, weer geen file
Dat is toch de bedoeling?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag 2 glasvezel routers overgezet![]()
En daarna deden ze het nog![]()
![]()
Ik hbe trouwens nog niks gehoord van dat bedrijf, en het is al best lang terug, 1.5 maand ofzo ?!
Ga dan maar slapen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen ben wel ene beetje moe eigenlijk
Dat zou ik ook kunnen doen.quote:
Ik vind het verschrikkelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik zo'n ritme fijn vind werken
Secretaresse nodig?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk
Ik krijg mijn ogen de eerste 5 minuten niet open hoor
Maar ik moet alleen maandag en dinsdag er vroeg uit, dan moet ik er voor 08:00 zijn, omdat IBM dan langs komt om de backup tapes op te halen.
En ik werk sowieso elke vrijdag thuiswoensdag en donderdag meestal 08:00 mijn bed uit
Ik heb echt een chille werkgever
Doe ik toch, alleen ik heb geen 'baan' en geen baas.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar kun je niks met je muziek/radio/computer skills doen dan?
Koelkast als Bambiquote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou wel tekenfilms willen inspreken
Mn lachspieren krijgen hier ook nooit een dag rust hequote:
ik pis op je lachspieren!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn lachspieren krijgen hier ook nooit een dag rust he
Ik pis op je pisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |