quote:
quote:
Oei, dat vergeet je niet ff.quote:
quote:
Ja dat valt nog wel mee, het is niet zo dat ik grote bedragen gestort heb.quote:
Ja sorry had liever van dat geld schoenen voor je gekocht dan een malafide bedrijf gesponsordquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen dat zijn?
dat is wel het rottige daar aan, je laat het er maar staan, om grotere handen te kunnen spelen en t sneller meer te kunnen maken. Met dan idd t risico zoiets mee te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat valt nog wel mee, het is niet zo dat ik grote bedragen gestort heb.
Dus het was eigenlijk gewoon fictief geld wat ik had, en toen opeens niet meer.
Of in zijn geval, 1/3e NSXquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen dat zijn?
Ja en doordat ze namen als Tony G aan zich hadden gebonden leek het betrouwbaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel het rottige daar aan, je laat het er maar staan, om grotere handen te kunnen spelen en t sneller meer te kunnen maken. Met dan idd t risico zoiets mee te maken
gokje, die kregen betaald?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en doordat ze namen als Tony G aan zich hadden gebonden leek het betrouwbaar.
Duurt nog wel ff met dit tempoquote:
Ik hou niet van liegenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Jongens, zeg even dat ik geen raar wief ben
Sorry, no cant doquote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Vraag je ons nu te liegen?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |