Mooi man, arrogantie.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan schijn je arrogant te zijn als je geloofd in het kampioenschap.
Nee, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man, arrogantie.
WIJ WORDEN KAMPIOEN
Hoop het zo...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Twente 1, Ajax 2 met 1 punt verschil onderling op de voorlaatste speeldag en dan die laatste wedstrijd 3-1 winnen...
Ik wil Ajax weer eens kampioen zien worden
Laatste wedstrijd van het seizoenquote:
Ik vind het anders helemaal niks, hou elke keer m'n hart vast als hij de bal krijgt. Bij de eerste goal van Willem II vandaag zag hij er ook weer alles behalve zeker uit. En dat is zeker niet voor de eerste keer.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof die Vermeer totaal niet kan keepen, dat valt reuzemee hoor mensen.
edit: Met Vermeer bedoel ik inderdaad Verhoeven
Goed, dat wordt dan weer een ongezond dagje voor mijn rikketik zoals het er nu naar uitziet.quote:
Ik zie een taalfout.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan schijn je arrogant te zijn als je geloofd in het kampioenschap.
Ik ook... nu je mij mijn post laat herlezenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie een taalfout.![]()
Nu gewoon twee keer achter elkaar winnen en we kunnen het seizoen nog wat glans geven.
Niet zo jaloers en wees blij met het winnende doelpunt in de 88ste minuut.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kunnen nog zomaar eens kampioen van de armoede worden
Gemiddeld zijn er het afgelopen decennium 81 punten nodig om kampioen te worden: dat is nu al niet eens meer mogelijk. Zal me benieuwen of het laagterecord (72 punten) wordt verbroken.
Toch triest, zowel nummer 2 als 3 hebben flink moeite met een degradatiekandidaat, terwijl de koploper weer eens punten verspilt bij nummer 12.
Kampioen is kampioen.. armoede of niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kunnen nog zomaar eens kampioen van de armoede worden
Gemiddeld zijn er het afgelopen decennium 81 punten nodig om kampioen te worden: dat is nu al niet eens meer mogelijk. Zal me benieuwen of het laagterecord (72 punten) wordt verbroken.
Toch triest, zowel nummer 2 als 3 hebben flink moeite met een degradatiekandidaat, terwijl de koploper weer eens punten verspilt bij nummer 12.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kampioen is kampioen.. armoede of niet.
Tja wat is armoede Nederland doet het een stuk beter in Europa dan normaal, waar zelfs Utrecht aan mee hielp. Het blijft toch zonde dat Feyenoord als enige achterbleef (He! Chewbalhaar noemde Ajax bij voorbaat al de kampioen van de armoedequote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Toekomstige kampioen gaat dit vaak te horen krijgen ..
Zoveel kansen zijn er helaas niet gemist hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax het zelfs moeilijk heeft tegen Willem II, dan voornamelijk met het scorend vermogen, hoe lang kan Frank the Farmer dan zo door blijven gaan?²
Nee hoor, ik noem ajax niet bij voorbaat kampioen van de armoede: ik noem de kampioen van dit jaar de kampioen van de armoede. Kijkend naar de ranglijst zijn er momenteel 2 clubs die daar meer kans op hebben. We zullen zien wat het wordt, maar als je kijkt naar het spel van de top 3 van vandaag kun je het toch moeilijk ontkennen. Natuurlijk ook niet voor niets dat zowel bij ajax als bij PSV het hele seizoen al geklaagd wordt over het slechte spel.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chewbalhaar noemde Ajax bij voorbaat al de kampioen van de armoede
Is het erg dan kampioen van de armoede zijn?.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik noem ajax niet bij voorbaat kampioen van de armoede: ik noem de kampioen van dit jaar de kampioen van de armoede. Kijkend naar de ranglijst zijn er momenteel 2 clubs die daar meer kans op hebben. We zullen zien wat het wordt, maar als je kijkt naar het spel van de top 3 van vandaag kun je het toch moeilijk ontkennen. Natuurlijk ook niet voor niets dat zowel bij ajax als bij PSV het hele seizoen al geklaagd wordt over het slechte spel.
Ja man, of je brengt El Hamdaoui weer ter discussie. Gelukkig doe je dat niet zo vaakquote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax het zelfs moeilijk heeft tegen Willem II, dan voornamelijk met het scorend vermogen, hoe lang kan Frank the Farmer dan zo door blijven gaan?²
Een heel end minder erg dan verliezer in de armoede te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is het erg dan kampioen van de armoede zijn?.
Ploegen als Willem II uit zijn altijd lastig, omdat ze er alles aan doen niet te verliezen. En het lijkt wel dat na een week van Europees voetbal, ook PSV en Twente een moeilijke wedstrijd spelen. Volgende week ook weer een lastig duel bij ADO, wellicht de lastigste op de laatste wedstrijd na (thuiswedstrijd tegen FC Twente)quote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie het verschil niet .. Kampioen van de Armoede vind ik misschien wel mooier ..quote:Op maandag 14 maart 2011 00:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Een heel end minder erg dan verliezer in de armoede te zijn
Maar het heeft natuurlijk niet dezelfde glans als een topseizoen.
Ben bang voor Verhoeven <> Verhoek ..quote:Op maandag 14 maart 2011 00:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ploegen als Willem II uit zijn altijd lastig, omdat ze er alles aan doen niet te verliezen. En het lijkt wel dat na een week van Europees voetbal, ook PSV en Twente een moeilijke wedstrijd spelen. Volgende week ook weer een lastig duel bij ADO, wellicht de lastigste op de laatste wedstrijd na (thuiswedstrijd tegen FC Twente)
Als Verhoek speelt zoals hij vandaag deed betwijfel ik of hij het einde van de wedstrijd haalt, wat was hij slecht zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben bang voor Verhoeven <> Verhoek ..
Ja maar tegen Ajax hé, dat is anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Verhoek speelt zoals hij vandaag deed betwijfel ik of hij het einde van de wedstrijd haalt, wat was hij slecht zeg.
Dat is ook zo maar ik heb geen zin in doemdenken, dat doen al genoeg mensen daar ben ik niet voor nodigquote:Op maandag 14 maart 2011 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja maar tegen Ajax hé, dat is anders.
Achja, het is ook sportief van Ajax. Vorig jaar moesten wij tegen Ricky, deze keer mogen zij tegen Verhoeven.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik heb geen zin in doemdenken, dat doen al genoeg mensen daar ben ik niet voor nodig
quote:El Hamdaoui wilde geen gesprek met De Boer
Dat schrijft De Telegraaf. El Hamdaoui wilde alleen praten als zijn zaakwaarnemer Sigi Lens er ook bij zou zijn. Via Lens liet de speler al weten dat het initiatief voor een gesprek bij De Boer lag. Die deed zaterdag dus tevergeefs een poging om te praten over de situatie.
El Hamdaoui en De Boer zijn al vanaf de eerste dag niet bepaald vrienden. In het eerste duel van De Boer, uit tegen AC Milan, zette hij de spits namelijk op de bank. Anderhalve week geleden escaleerde de situatie toen de Marokkan 'ontoelaatbaar gedrag' zou hebben vertoond in de rust van het bekerduel met RKC Waalwijk.
Mocht de speler later toch willen praten met De Boer, dan krijgt hij waarschijnlijk niet meteen zijn basisplek terug. "Siem de Jong heeft op dit moment een streepje voor. En ook over Lorenzo Ebecilio ben ik zeer tevreden", aldus de Ajax-coach.
hm zou toch het beste zijn als ze in ieder geval de schijn op hadden kunnen houden dat er niet zon groot probleem was, nu keldert zijn transferwaarde flink en zal ajax hem met verlies moeten verkopen denk ik.quote:
Heb precies hetzelfde :/quote:Op maandag 14 maart 2011 08:41 schreef kaos- het volgende:
ik word zo ontzettend moe van dat FC Twente. Het lijkt haast standaard te worden dat ze met moeite winnen en het liefst dan ook in de laatste 10 minuten. Scheitberoerd word ik ervan. Dan is het ook nog es zo dat ik woon in het oosten en het elke keer moet horen dat Twente "gewoon de betere ploeg is" bah, tukkers
Het is en blijft een vies jankerig mannetje. Hij doet zijn afkomst eer aan. Alleen is hij ook nog rij dom, maar goedquote:
En worden we zeker ook elk jaar kampioen? net als met een vd Vaart/Sneijder/Suarez/Zlatan?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Santello het volgende:
Het geld om eventueel Huntelaar's salaris te betalen moet toch wel ergens vandaan kunnen komen?
Met een machine als Huntelaar haal je ieder seizoen wel Champions League.
Dat moet je eigenlijk niet willen. Als er 1 een uitzondering is in het salarishuis kan dat voor meer gaan gelden. En binnen een paar jaar zijn de cijfers dan weer diep rood.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Santello het volgende:
Het geld om eventueel Huntelaar's salaris te betalen moet toch wel ergens vandaan kunnen komen?
Met een machine als Huntelaar haal je ieder seizoen wel Champions League.
Aah, een mede Fokker die in het oosten woont en voor Ajax is.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:41 schreef kaos- het volgende:
ik word zo ontzettend moe van dat FC Twente. Het lijkt haast standaard te worden dat ze met moeite winnen en het liefst dan ook in de laatste 10 minuten. Scheitberoerd word ik ervan. Dan is het ook nog es zo dat ik woon in het oosten en het elke keer moet horen dat Twente "gewoon de betere ploeg is" bah, tukkers
Luuk heeft wel wat betere medespelersquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Het niveau is op dit moment soms echt schrikbarend, natuurlijk heb ik het weer dat het donderdag wel redelijk schijnt geweest te zijn (ik mis bijna nooit iets).
Tevens heb ik me weer heerlijk geergerd aan mensen als de Zeeuw en Eriksen, De Jong, wat een slappe hap is dat toch, zodra er iemand bij ze in de buurt komt zijn ze de bal kwijt.
De vergelijking Siem en Luuk is echt schrijnend aan het worden, vooral qua kracht en pit...
de enige die in dit soort wedstijden een beetje pit heeft is Anitaquote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Luuk heeft wel wat betere medespelers![]()
Het is makkelijk om sommige spelers nu al af te schrijven, het zijn stuk voor stuk absoluut geen dragende of bepalende spelers. We hebben geen Ruiz, Jansen bijvoorbeeld. Die zorgen wel dat er tempo komt. Wij hebben niemand op dit moment, behalve Steek en Vertongen.
Sja, ook Ebicilio heeft het "met je kop op de VI"-effect. Typisch zo'n speler die onbevangen zijn debuut maakt, het goed doet, tot er een artikel over hem komt in de VI, dan vindt ie zichzelf ook geweldig en houdt het in het veld op.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef mash_ het volgende:
Ik vond trouwens ozbiliz goed invallen! Beter dan ebicilio. Maar vind ik wel vaker.
Inderdaad die heeft veel potentie, ziet het allemaal wel goed. Maar zoals HeatWave al zei, ze lopen al snel naast hun schoenen en zoeken de moeilijke weg op het veld. Het is juist de kunst om zo simpel mogelijk de bal te laten rollen. Paar weken terug ging die Oz ook onmmogelijke acties proberen aan de zijkanten nonstop.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef mash_ het volgende:
Ik vond trouwens ozbiliz goed invallen! Beter dan ebicilio. Maar vind ik wel vaker.
Ik vind hem echt dramatisch spelen. Als je niet zo goed bent als Robben en zeker geen goed schot hebt, heeft niet veel nut om bij elke actie een versnelling ( als je dat een versnelling wil noemen) binnendoor te kappen ( wat 9 van de 10x mis ging ).quote:Op maandag 14 maart 2011 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Ebicilio is goed alleen Ozbiliz vind ik wat doelgerichter en effectiever in zijn acties
Gisteren nog niet iig. Wmb houdt hij het bij 1 woord "oprotten".quote:Op maandag 14 maart 2011 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
En heeft ome Frank al met die Marokkaan ,waarvan ik de naam effe kwijt ben, gekletst?
Zooitje? Welgeteld één enkele rechtsback gisteren....quote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben een zooitje spelers in het veld die een WK-finale hebben gespeeld, van die kan je verwachten dat ze een beetje een ploeg op sleeptouw nemen.
Hij komt net kijken zeg. Relax, gun hem tijd. Hij heeft wel meer goede acties gehad en ook hele slechte. We zullen zien hoe het met hem afloopt.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik vind hem echt dramatisch spelen. Als je niet zo goed bent als Robben en zeker geen goed schot hebt, heeft niet veel nut om bij elke actie een versnelling ( als je dat een versnelling wil noemen) binnendoor te kappen ( wat 9 van de 10x mis ging ).
Hij is in de laatste wedstrijden welgeteld maar 1x langs zijn back gegaan, notabene met geluk.
Die wedstrijd word echt super belangrijk. Het zou zomaar kunnen dat als je daar wint je kampioen word. En als je verliest 3e wordquote:Op maandag 14 maart 2011 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop ook dat wij het kampioenschap pakken de laatste wedstrijd tegen Twente.
PSV moet dan uit naar Groningen die zie ik ze eerlijk gezegd ook niet winnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die wedstrijd word echt super belangrijk. Het zou zomaar kunnen dat als je daar wint je kampioen word. En als je verliest 3e word
Zeiden ze in koor, nadat ze zelf net op pure klasse in de laatste 10 minuten winnen dankzij een rode kaart van het nieuwe jupilerleague......quote:Op maandag 14 maart 2011 08:41 schreef kaos- het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zeiden ze in koor, nadat ze zelf net op pure klasse in de laatste 10 minuten winnen dankzij een rode kaart van het nieuwe jupilerleague......sukkeltje
Snap je het nu wel?quote:ik word zo ontzettend moe van dat FC Twente. Het lijkt haast standaard te worden dat ze met moeite winnen en het liefst dan ook in de laatste 10 minuten
je toon is kut, maar je hebt gelijk. Ajax mag de handen dichtknijpen met de 3 punten, ik had ze alsnog in de blote reet naar Amsterdam teruglaten joggen zo waardeloos speelden ze...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zeiden ze in koor, nadat ze zelf net op pure klasse in de laatste 10 minuten winnen dankzij een rode kaart van het nieuwe jupilerleague......sukkeltje
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja, ik snap nu wel dat je een Calimero bent.quote:
Dat klopt allemaal. Maar daar gaat het helemaal niet over, dus totaal irrelevant, geen idee waarom je dit dan ook post als reactie op mijn reactiequote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
Het voetbal van ajax is net als bij PSV vaak niet om aan te zien. Ook twente komt te kort, zeker in de breedte, en zeker met een geblesseerde Ruiz. Ook ajax is dit seizoen net als gisteren al regelmatig goed weg gekomen.
Hier gaat het dus om.quote:Dat je dat van Twente meer opvalt is je eigen frustratie als supporter, niets meer niets minder.
"Chewie, what's going on? A jedi knight?"quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja, ik snap nu wel dat je een Calimero bent.
Het voetbal van ajax is net als bij PSV vaak niet om aan te zien. Ook twente komt te kort, zeker in de breedte, en zeker met een geblesseerde Ruiz. Ook ajax is dit seizoen net als gisteren al regelmatig goed weg gekomen. Dat je dat van Twente meer opvalt is je eigen frustratie als supporter, niets meer niets minder.
Siem is het probleem niet, hij vult de rol als centrumspits naar behoren in. Volgend seizoen moet hij zich vind ik gaan focussen op een positie als controlerende middenvelder. Hebben we gelijk een fysiek sterke jongen, die redelijk kan voetballen en doelgericht is op het middenveld staan. '10' blijft dan Eriksen en dan moeten we gewoon een spits kopen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ik ben het er niet mee eens dat Siem niet balvast is, hij is echt sterk aan de bal.
Ben benieuwd.quote:'Cruijff presenteert rapport dinsdag'
Het rapport van het technische platform van Ajax, dat onder leiding staat van Johan Cruijff, zal waarschijnlijk dinsdag aan algemeen directeur Rik van den Boog aangeboden worden. De clublegende heeft plezier gehad in zijn werk.
Het rapport kostte Cruijff het 'noodzakelijke graaf- en spitwerk'. "Dan is het altijd prettig om te merken, dat bekend zijn z'n voordelen heeft", valt te lezen in zijn column in De Telegraaf. "Geen deur blijft er gesloten. Werkelijk iedereen wil nadenken over de vraag die er wordt gesteld. Dat betreft veel oud-spelers, maar ook diverse organisatiedeskundigen in het buitenland. Een deel van hun adviezen is inmiddels verwerkt in onze rapportage."
"Daarbij hanteer ik al jaren de formule, dat informatie belangrijker is dan intelligentie", gaat de voormalig wereldvoetballer verder. "Ik hoef niet overal verstand van te hebben, zolang ik van de juiste mensen maar het juiste antwoord op een vraag krijg. Dan ben ik toch een stap verder dan iemand die ergens meer verstand van heeft, maar over minder informatie beschikt."
Cruijff wilde nog geen zaken prijsgeven in zijn column. "Inhoudelijk ga ik nu niet op onze bevindingen in, omdat we nog een paar gesprekken moeten voeren. Dan wordt het rapport met de leiding van Ajax besproken. Ik ga er vanuit, dat het allemaal positief zal verlopen."
Ach, verder dan dat simplistische geneuzel komen die onderontwikkelde provinciaaltjes niet joh, kan je ze ook niet kwalijk nemen, het niveau buiten Amsterdam ligt nou eenmaal stukken lager.quote:
http://njuice.com/Eindhov(...)-ter-wereld-Economiequote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, verder dan dat simplistische geneuzel komen die onderontwikkelde provinciaaltjes niet joh, kan je ze ook niet kwalijk nemen, het niveau buiten Amsterdam ligt nou eenmaal stukken lager.
nee, je hoeft niks meer te zeggen. Dus doei.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Ivotje het volgende:
[..]
http://njuice.com/Eindhov(...)-ter-wereld-Economie
Need is say more
Dergelijke links kan ik ook posten:quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Need is say more
Need is helemaal geen say more.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Need is say more
aan de andere kant baal ik echter hard dat ze het jaar daarna verloren van Juvequote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb na de wedstrijd van Willem 2 gisteren gelijk even de champions league finale teruggekeken uit 1995, wat was Ajax mooi toen
Dat team van Juve stond helaas strak van de pepmiddelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
aan de andere kant baal ik echter hard dat ze het jaar daarna verloren van Juve
Dat wordt herhaling kijken sowieso, hoe goddelijk Cruijff ook is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zit iemand Holland Sport te kijken. Wil wel ff kijken als Cruijff wat gaat vertellen.
VI is geniaal op dit momentquote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat wordt herhaling kijken sowieso, hoe goddelijk Cruijff ook is.
Nee, er was genoeg info over Cruijff, maar te weinig voor Ajaxquote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou dat is schokkend. Dan geven ze bij VI meer info over Cruijff dan Cruijff zelf.
Pak je mijn ninja-editquote:
Bij VI zeiden ze dat hij het hele Ajax bestuur op zijn kop ging zetten en eventjes ging vertellen wat er moet gaan gebeurenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, er was genoeg info over Cruijff, maar te weinig voor Ajax
Beetje een charme-offensief voor zijn vernietigende rapport morgenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, er was genoeg info over Cruijff, maar te weinig voor Ajax
Vermeer laten keepen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:25 schreef Morendo het volgende:
Zou Vorm niet wat voor ons zijn indien Steek vertrekt?
quote:'Ooijer en Ebecilio verlengen contract bij Ajax'
André Ooijer heeft een mondeling akkoord bereikt met Ajax over contractverlenging. De 36-jarige verdediger kan onder dezelfde voorwaarden als in het huidige seizoen voor een jaar bijtekenen.
Ook aanvaller Lorenzo Ebecilio bereikte een overeenkomst met de Amsterdammers, zo meldt Voetbal International.
Ooijer stapte afgelopen zomer over van PSV naar Ajax waar hij de jeugdopleiding doorliep. De Amsterdammer speelde dit seizoen acht wedstrijden waarin hij eenmaal tot scoren kwam.
Ebecilio
Ebecilio blijft ook langer aan Ajax verbonden. De vleugelaanvaller verlengt zijn verbintenis met 3,5 jaar tot medio 2014, volgens VI.
De 19-jarige jeugdinternational debuteerde dit seizoen onder Frank de Boer en en speelde sindsdien tien competitiewedstrijden, waarin hij één keer trefzeker was.
Onder Martin Jol kon ik het beter begrijpen, maar je hebt nu al een jonge trainer die bovendien een van de beste Nederlandse verdedigers ooit is geweest. Maar hij zal zijn reden er voor hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ooijer![]()
kan jongere spelers goed begeleiden en is een redelijke stand-in.
quote:De Boer haalt Castillion bij hoofdmacht Ajax
15 maart 2011
Geoffrey Castillion heeft dinsdag een training met de A-selectie van Ajax afgewerkt. De aanvaller, die maandag nog scoorde voor Jong Ajax tegen de beloften van PSV (1-2), mag trainer Frank de Boer van zijn kwaliteiten overtuigen.
De Amsterdamse club beschikt na de disciplinaire straf voor Mounir El Hamdaoui momenteel over weinig centrumspitsen. Ajax speelt donderdag in de achtste finales van de Europa League de return tegen Spartak Moskou. De Boer maakt dinsdagmiddag bekend met welke spelers hij naar Rusland vertrekt. Ajax verloor het eerste duel vorige week met 1-0.
Rechterverdediger Gregory van der Wiel verliet dinsdag voortijdig de training. De verdediger heeft last van zijn bovenbeen.
Kan de Boer zelf ook. Ooijer is gewoon een psv'er. En geen sympathieke.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ooijer![]()
kan jongere spelers goed begeleiden en is een redelijke stand-in.
ahmuhwuhwuhjankjankwuhmwuh.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan de Boer zelf ook. Ooijer is gewoon een psv'er. En geen sympathieke.
Net zoals Cruijff ook een Ajacied is en dus niks voor Feyenoord kon betekenen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kan de Boer zelf ook. Ooijer is gewoon een psv'er. En geen sympathieke.
Ga je nu Ooijer met Cruijff vergelijken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Net zoals Cruijff ook een Ajacied is en dus niks voor Feyenoord kon betekenen.
Ik kan het wel begrijpen. Die Spaanse socialist mag wat mij betreft eerder weg; stukken duurder namelijk.quote:
Ja daar hebben we ook geen klap aan inderdaad. Maar ik heb liever dat ze van der heijden terug halen dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen. Die Spaanse socialist mag wat mij betreft eerder weg; stukken duurder namelijk.
Die is ook niet echt een verdediger. Misschien kan Boilesen volgend seizoen doorstromen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja daar hebben we ook geen klap aan inderdaad. Maar ik heb liever dat ze van der heijden terug halen dan.
OOoolllleeeeegueeeeerrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen. Die Spaanse socialist mag wat mij betreft eerder weg; stukken duurder namelijk.
Zie in hem wel de nieuwe Vertonghen. Die was ook altijd linksback toen middenvelder en sinds vorig jaar pas verdediger. Van der Heijden heeft ook een goeie pass en is een kerel geworden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die is ook niet echt een verdediger. Misschien kan Boilesen volgend seizoen doorstromen?
quote:Pelé, Cruijff en Maradona? Dit Barça is beter
De kritiek op Barcelona neemt langzaam toe, ik merk gewoon dat er irritatie ontstaat over die ploeg. Niet over het spel, maar over de bijval die Barça in de hele wereld krijgt. Gek is dat toch. Ik geloof echt dat de woede van Arsène Wenger nadat hij met Arsenal in Camp Nou verloren had, met die irritatie te maken heeft.
De langzaam opkomende weerstand doet me denken aan de tijd dat Ajax onder Van Gaal zo verschrikkelijk goed was, daar kregen mensen op een gegeven moment ook een hekel aan. Stom is dat, je moet gewoon net zo goed of beter willen zijn dan je tegenstanders. De man maakte zich absoluut belachelijk en valt eigenlijk nooit meer serieus te nemen. Daar besteed ik verder geen woorden meer aan omdat Sjoerd Mossou het zaterdag in deze krant goed opschreef, de man is gewoon zuur en jaloers.
Ik vind het voetbal van Barcelona het mooiste en beste dat ik ooit van mijn hele leven gezien heb. De elftallen met Pelé, Cruijff en Maradona speelden echt niet beter of aantrekkelijker, nooit.
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Het spel van die jongens beantwoordt in alles aan wat ik verlang van een wedstrijd; positiespel, snelheid, aanvallend, attractief en eigenlijk ook wel heel optimistisch voetbal.
Dat optimisme, daar gaat het om en het is in elke ploeg op welk niveau in te brengen. Daarom heb ik Guardiola hoog zitten, hij is daar als trainer/coach verantwoordelijk voor. Hoe kun je aan zulk voetbal en zo'n club een hekel krijgen? Dat het bijna niet te bestrijden is, moet je maar voor lief nemen.
En ik begrijp het dat een ploeg als Arsenal, normaal gesproken ook een aantrekkelijk spelend elftal, gedesillusioneerd afscheid neemt van de Champions League. Maar als je ze niet aankunt, moet je proberen zoals zij te spelen.
De langzaam opkomende weerstand doet me denken aan de tijd dat Ajax onder Van Gaal zo verschrikkelijk goed was, daar kregen mensen op een gegeven moment ook een hekel aan. Stom is dat, je moet gewoon net zo goed of beter willen zijn dan je tegenstanders.
Daarom ben ik voor de zoveelste keer de afgelopen week teleurgesteld door PSV. Sorry, ik heb niks tegen die club en al helemaal niet tegen Fred Rutten, maar toen ik die ploeg bezig zag tegen Glasgow Rangers had ik niet het idee dat daar onze komende landskampioen liep. Die PSV'ers willen alleen maar overleven, bouwen niks op. Het straalt een vreselijke moedeloosheid uit.
Het lijkt erop of die jongens het veld op geschopt moeten worden, of ze helemaal niet willen. Die spits, Berg, ik was een bewonderaar van hem toen hij nog bij FC Groningen speelde, maar nu is het een heel plichtmatig spelende aanvaller geworden.
En dan 2-2 tegen NEC gisteren. Hoe komt dat toch? Omdat je te snel tevreden bent, denk ik. Ik heb sterk het idee dat intern bij PSV de lat niet hoog genoeg gelegd wordt. Als ik hoor hoe tevreden ze waren met hun wedstrijd tegen de Rangers. Daar kom je dus niet verder mee.
Dan komt Ajax internationaal beter voor de dag, ook al verloren ze van Spartak Moskou. In die wedstrijd zag je genoeg fases waar een trainer en een liefhebber verder mee kunnen. Ajax wil winnen, scoren, indruk maken, vermaken. Dat gaat dan wel eens mis, geen probleem, uiteindelijk wordt het weer wat en ze houden de hoop levend. Van PSV daarentegen wordt een supporter mistroostig.
Met Clarence Seedorf kreeg ik medelijden deze week. Hij is een groot sportman en had een enorm verdriet toen zijn AC Milan door een waardeloos voetballend Tottenham Hotspur werd uitgeschakeld. Die ellende van een veteraan herkende ik en daarom voelde ik met hem mee. Clarence is nog lang niet afgeschreven.
Zijn trainer had hem in Londen ook verder naar voren moeten laten spelen. Hij had de spitsen in scoringspositie kunnen brengen met steekballen en passes. Nu moest hij Flamini en Boateng tussen hem en Ibrahimovic laten lopen, terwijl die twee gewoon simpele balafpakkers zijn. Ik hoop dat Clarence volgend seizoen, waar dan ook, nog een kans krijgt zijn vijfde Champions League te winnen.
Zoals ik ook hoop dat Louis van Gaal met Bayern op zijn minst deze keer weer de finale haalt. Dat verdient hij met zijn aanpak als trainer, ook een aanvallend type. Alleen zou hij niet zo'n theater moeten maken van de manier waarop zijn afscheid na dit seizoen geïnterpreteerd moet worden.
Louis doet ons geloven dat hij zelf zijn afscheid bepaalt. Ik geloof daar niks van. Het bestuur van Bayern vindt dat het na dit seizoen afgelopen moet zijn. Louis kan zoiets moeilijk verkroppen. Is ook weer wel leuk om te zien trouwens, er zijn al genoeg dooie vogels onder de trainers.
Hij houdt alleen maar keer op keer vier verdedigers bezig, is explosief snel, heeft techniek, heeft body, is balvast, heeft overzicht en een neus voor de goal.quote:
Hap, hap.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij houdt alleen maar keer op keer vier verdedigers bezig, is explosief snel, heeft techniek, heeft body, is balvast, heeft overzicht en een neus voor de goal.
Nee, geen Ajax-spits
Dit is weer een hap op mijn post. Allemaal ingecalculeerd. 2-3 voor mij.quote:
Je lijkt Inter wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is weer een hap op mijn post. Allemaal ingecalculeerd. 2-3 voor mij.
Het is een spits die zelf graag loopt met de bal, in die zin is het dus geen typische Ajax-spits. Maar dat maakt niet zoveel uit, dat soort spelers komen niet naar Ajax en dat vind ik niet erg. Ajax is de club van de ontluikende talenten, dat mogen ze eer aandoen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij houdt alleen maar keer op keer vier verdedigers bezig, is explosief snel, heeft techniek, heeft body, is balvast, heeft overzicht en een neus voor de goal.
Nee, geen Ajax-spits
quote:Cruijff rekent erop dat Ajax zijn plannen volledig uitvoert
AMSTERDAM - De klankbordgroep technische zaken bij Ajax heeft een eerste adviesrapport uitgebracht aan de clubleiding. Johan Cruijff is tevreden over de gemaakte plannen.
De voorzitter van de klankbordgroep, waarin naast hem Peter Boeve, Dick Schoenaker en algemeen directeur Rik van den Boog zitting in hebben, spreekt op de clubsite van 'een goede eerste aanzet'.
''Ajax moet terug naar de top, en de sleutel van die verandering ligt bij de jeugdopleiding'', legt Cruijff uit.
''De afgelopen weken hebben we met een groot aantal mensen, allemaal ex-topvoetballers, dit plan gebouwd. Ajax zal weer geleid moeten worden door ex-topvoetballers die de knowhow en ervaring hebben om het door mij ontwikkelde voetbalmodel uit te voeren en neer te zetten.''
Technisch hart
Cruijff weet al wie in de uitvoering van zijn plannen een grote rol gaan spelen. ''Een paar oud-topvoetballers gaat samen met hoofdtrainer Frank de Boer het 'technische hart' vormen van het nieuwe Ajax, en zij krijgen de rugdekking van een groot aantal ex-spelers binnen en buiten de club die voor ze klaar staan.''
''Ik denk dat iedereen binnen Ajax ook dolgraag achter zulke coryfeëen zal staan. Zij gaan de technische normen van Ajax opstellen en bewaken en zorgdragen dat op die technische normen wordt gestuurd door de beste mensen op de beste plek. Je hebt namelijk zowel kwaliteit als resultaat nodig. Resultaat zonder kwaliteit is saai, kwaliteit zonder resultaat is onzinnig. Deze toppers begrijpen dat volledig.''
Bergkamp en Jonk
Volgens De Telegraaf zijn behalve voor hoofdtrainer De Boer hoofdrollen weggelegd voor Dennis Bergkamp en Wim Jonk. De functie van hoofd jeugdopleiding, die momenteel wordt ingenomen door Jan Olde Riekerink, zou ophouden te bestaan.
Cruijff noemt zelf in dat opzicht geen namen, maar zegt wel: ''Er moeten nu snel beslissingen genomen worden en daarom hebben we bij iedere stap in het proces de directie op de hoogte gehouden en contact gehouden met de raad van commissarissen. We willen namelijk klaar zijn vóór het volgende seizoen en eigenlijk zijn we dan al laat. Nu moeten we voortvarend de uitvoering ter hand nemen.''
Van een grote schoonmaak op het gebied van personeelsbeleid lijkt in elk geval geen sprake. Negentig, vijfennegentig procent zal blijven zitten'', zei Cruijff maandag al tegen NUsport. ''De jeugdopleiding is niet goed, maar je kunt er heel veel verschillende dingen mee doen." Ook van een vertrek van directeur Van den Boog was wat hem betreft voorlopig geen sprake.
Geen misverstand
De voormalige nummer veertien laat er evenwel geen misverstand over bestaan dat zijn plannen volledig uitgevoerd móéten worden.
''Ik kan me geen moment voorstellen dat dit advies geheel of gedeeltelijk niet uitgevoerd zou worden, want alles wat Ajax in het verleden groot gemaakt heeft, staat in dit advies en alle ex-topvoetballers omarmen het doel en deze weg naar dat succes.''
''Uiteindelijk willen vele anderen en ik weer trots zijn op Ajax, omdat de wereld Ajax weer gaat bewonderen.''
Van den Boog
Van den Boog zegt de plannen van Cruijff 'in de basis zeker te omarmen'. ''Over de vervolgstappen wil hij niet veel kwijt. ''Het spreekt voor zich dat ik de informatie met mijn collega's ga bespreken. Daarna zullen er snel beslissingen moeten worden genomen.''
Het werk van de technische klankbordgroep zit er wat hem betreft nog niet op. ''We zijn nog lang niet klaar en er zijn nog wel andere technische zaken waar ik hun mening over wil horen. Dus ga er maar vanuit dat de klankbordgroep gewoon blijft bestaan en Ajax van advies zal blijven voorzien.''
Ik hoop vooral dat het gaat werken. Want wat als dit ook niet werkt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
IK hoop het echt zo, want het is al 10 jaar kut en doorgaan zoals nu zal het nooit meer op de rails komen.
Dan heffen we Ajax maar eens op denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het gaat werken. Want wat als dit ook niet werkt?
Dan ontslaan we de directie of De Boer en halen we wat nieuwe spelers en doen we het gewoon weer opnieuw.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het gaat werken. Want wat als dit ook niet werkt?
Twente doet toch heel wat anders? Of lopen daar zoveel spelers uit eigen opleiding rond?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heffen we Ajax maar eens op denk ik.
Zo moeilijk is het nou ook weer niet, twente kan het prima bijv.
het gaat erom dat ze een gezonde organisatie hebben staan. De methode hoeft niet hetzelfde te zijn, de club moet weer gezond worden qua financien, bestuur en spelers.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twente doet toch heel wat anders? Of lopen daar zoveel spelers uit eigen opleiding rond?
Twente doet het beter qua scoutings/aankoop beleid. Waar Ajax de laatste jaren financiële blunders gemaakt heeft en teveel uitgegeven heeft aan spelers, heeft Twente steeds de juiste spelers te pakken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twente doet toch heel wat anders? Of lopen daar zoveel spelers uit eigen opleiding rond?
Dat soort dingen ja. Doedelzak afwijzen omdat ie niet goed genoeg is, zodat ie ons keer op keer kan slachtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twente doet het beter qua scoutings/aankoop beleid. Waar Ajax de laatste jaren financiële blunders gemaakt heeft en teveel uitgegeven heeft aan spelers, heeft Twente steeds de juiste spelers te pakken.
Zo'n Chadli voor 3 ton of een Janko voor 5 miljoen waren beide beter geweest als de spelers die Ajax er nu heeft staan.
Precies, van de mensen die misschien best redelijk zijn voor een normaal bedrijf maar die niet inzien dat (clichee) het kapitaal op het veld moet staan, dat sportieve resultaten WEL het belangrijkste zijn voor een voetbalclub.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat is wat Johan bedoeld dat er te weinig voetbal kennis is binnen de club en het scoutingsapparaat.
Zo'n Bergkamp of Van Basten zien echt wel direct dat een Doedelzak of een Elia geschikt zijn voor Ajax. Er lopen te veel lamzakken rond bij Ajax die allemaal een eind moeten opdonderen.
Kapitaal op het veld is nou juist wat ons de afgelopen jaren onder van Geel en consorten zo in de problemen heeft gebracht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, van de mensen die misschien best redelijk zijn voor een normaal bedrijf maar die niet inzien dat (clichee) het kapitaal op het veld moet staan, dat sportieve resultaten WEL het belangrijkste zijn voor een voetbalclub.
Dat ligt eraan wat je bedoeld met kapitaal op het veld. Het is de bedoeling dat als spelers naar Ajax komen ze weer met winst worden verkocht. Dat ga je dus never nooit redden met een Mido of noem ze allemaal maar op. 16 miljoen voor Sulejmani wat op het moment dat hij bij Heerenveen speelde niet eens zo heel slecht. Als hij die lijn door had getrokken was hij nu voor 25miljoen weer door verkocht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kapitaal op het veld is nou juist wat ons de afgelopen jaren onder van Geel en consorten zo in de problemen heeft gebracht.
Je moet nooit maar dan ook nooit meer dan 10 miljoen betalen voor een speler.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je bedoeld met kapitaal op het veld. Het is de bedoeling dat als spelers naar Ajax komen ze weer met winst worden verkocht. Dat ga je dus never nooit redden met een Mido of noem ze allemaal maar op. 16 miljoen voor Sulejmani wat op het moment dat hij bij Heerenveen speelde niet eens zo heel slecht. Als hij die lijn door had getrokken was hij nu voor 25miljoen weer door verkocht.
Ajax maakt gewoon te veel missers qua aankoop beleid en dat heeft de laatste jaren de boel genekt.
Wat voor actie had jij in gedachte dan. Geen kaartjes kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax de plannen niet uitvoert ontstaat er chaos. Het is zo vaak op VI geweest, Holland sport, DWDD, televaag etc. Dat als ze het niet doen ze massaal het publiek tegen zich krijgen, wat ze nu ook al hebben, maar dan voelt het publiek zich meer geneigd om actie te ondernemen.
Jij wijst Eriksen af, dus jij had Doedelzak zeker afgewezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja. Doedelzak afwijzen omdat ie niet goed genoeg is, zodat ie ons keer op keer kan slachten.
Spelers uit de eigen jeugd verkopen om ze na 2 jaar voor miljoenen terug te halen etc...
Rickie verkrachten je weet toch.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat voor actie had jij in gedachte dan. Geen kaartjes kopen?
Dit weet ik wel zeker. Ik vrees dat dit niks gaat worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef DR-w.brink het volgende:
Ik ben bang dat er te veel grote ego's binnen Ajax zitten waardoor de adviezen en aanbevelingen/plannen op een afgezwakte vorm worden doorgevoerd.
Denk het ook. Maarja, hoop doet leven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dit weet ik wel zeker. Ik vrees dat dit niks gaat worden.
Dat weet ik niet: een goed paard is nog geen goede ruiter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo'n Bergkamp of Van Basten zien echt wel direct dat een Doedelzak of een Elia geschikt zijn voor Ajax. Er lopen te veel lamzakken rond bij Ajax die allemaal een eind moeten opdonderen.
Lekker dan.quote:Sulejmani urenlang vast op vliegveld Moskou
Uitgegeven: 16 maart 2011 18:37
Laatst gewijzigd: 16 maart 2011 18:57
MOSKOU - Miralem Sulejmani heeft woensdag grote problemen ondervonden om Rusland in te komen. De Serviër van Ajax strandde na de teamvlucht op vliegveld Sjeremetjevo bij de Russische hoofdstad, meldt de Amsterdamse club.
Sulejmani beschikte volgens de douane niet over de juiste papieren. Ajax was in Nederland verteld dat personen met een Servisch paspoort geen visum nodig hadden om Rusland binnen te komen.
Sulejmani zat urenlang met teammanager David Endt vast op het vliegveld. De aanvaller miste daardoor de training in de aanloop naar het tweede duel met Spartak Moskou op donderdag voor de Europa League.
De Amsterdammers verloren vorige week het eerste duel in eigen stadion met 0-1.
Hap hap hapquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:56 schreef 0634 het volgende:
Ja, want daar heb je echt een excuus voor nodig
quote:Seizoen mogelijk voorbij voor Stekelenburg
Uitgegeven: 16 maart 2011 20:28
Laatst gewijzigd: 16 maart 2011 20:28
AMSTERDAM - Maarten Stekelenburg komt dit seizoen mogelijk niet meer in actie voor Ajax. De doelman van de Amsterdamse club is woensdag geopereerd aan zijn gebroken duim. Hij kreeg na de ingreep te horen dat hij zeven tot negen weken moet revalideren.
© ANP
Stekelenburg brak zaterdag zijn rechterduim op de training. De eerste diagnose luidde dat de doelman van het Nederlands elftal vier tot zes weken rust moest nemen.
Als gevolg van de operatie van woensdag is hij langer uit de roulatie. Ajax speelt op 15 mei de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente. Beide clubs strijden een week eerder in De Kuip om de KNVB-beker
Nee. Spammersquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef mandy89 het volgende:
Zou iedereen hier even op mij willen stemmen als Miss Ajax?
http://www.missajax.nl/candidate-detail.php?candidateId=131
Thanks!!
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140608quote:Stekelenburg niet vier tot zes maar zeven tot negen weken absent
Ach, ik denk dat veel eredivisieploegen nog jaloers op Verhoeven zouden zijn.quote:
mompelt iets over onder een steen liggen...quote:
Heb ik altijd gezegdquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Beste keeper van de wereld die Stekelenburg
Wat speelminuten maken en klaarquote:Zo slecht is Verhoeven ook niet eens vergeleken Julio.
Als je lekker was had ik het gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef mandy89 het volgende:
Thanks!!
Doe eens niet zo zielig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je lekker was had ik het gedaan.
Waarom? Op zo`n manier een wedstrijd moeten winnen is ook lullig. Een fok account maken om alleen maar je link te spammen.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:36 schreef mandy89 het volgende:
Thanks!!
Nee, dat is zij:quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
![]()
Jij bent wel veruit de mooiste.
Hier moeten koppen voor gaan rollen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:39 schreef Schanulleke het volgende:
Het stoort me nog het meest aan die verkiezing dat er zo weinig deelnemende dames zijn. Is het sex-appeal van Ajax echt zo laag? Tijd voor re-branding, Fontein terug!
Ze heeft een Rotterdamse kopquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee, dat is zij:
http://www.missajax.nl/candidate-detail.php?candidateId=133
Krijg nou wat ikk ken zowaar iemand die zich ervoor heeft opgegeven. Toch heb ik weinig zin om te stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee, dat is zij:
http://www.missajax.nl/candidate-detail.php?candidateId=133
Ik heb, net als bij de thuiswedstrijd, ingezet op Spartakquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef Ethanolic het volgende:
Kijk ik op unibet, voor Ajax winst 2,55 en Moskou 2,65.
Hopelijk komt er een knokploeg langs om het geld te innenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik heb, net als bij de thuiswedstrijd, ingezet op Spartak
Ik voel me een verrader
Hopelijk is hij dit keer al zijn inzet kwijt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een knokploeg langs om het geld te innen
Dat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hopelijk is hij dit keer al zijn inzet kwijt!
Stiekem hoop ik dat ook, heb liever dat Ajax doorgaat dan dat ik een prijsje win. Maar als ze niet doorgaan is dit een kleine troostquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hopelijk is hij dit keer al zijn inzet kwijt!
Ik word gek als alle NL clubs doorgaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat.Damn wat ga ik loco vanavond als Ajax door komt.
Ik neig daar ook een beetje naar, natuurlijk wil ik vanavond dat ze winnen, maar de kans dat we de EL winnen is klein met deze selectie. Dan competitie is al zwaar zat voor Ajax op dit moment.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet eens zo heel erg als ze niet door gaan.. Laat twente en psv maar lekker doorgaan en dan punten verspelen in de comp.
Ja niet zo gek toch. Suarez die een rating van 83 had viel weg. En niks voor terug gekomen. Je hebt nu alleen steek nog met een rating boven de 80? Alleen hoort niet echt in dit topic thuis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:12 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand opgevallen dat Ajax sinds de nieuwe spelersupdate van Fifa11 3,5 ster is?
Ajax zit weer in zo'n fase dat ze alleen achter iemand aan kunnen lopenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef peaceman het volgende:
De verdediging begint weer net zo slap als zondag. Vertonghen doe eens mee!
Gebruike gang van zaken met Ajax de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax zit weer in zo'n fase dat ze alleen achter iemand aan kunnen lopen
Vertonghen is gewoon twee keer niet bij de les. Die is echt nog niet klaar voor de top!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax zit weer in zo'n fase dat ze alleen achter iemand aan kunnen lopen
Twente had in de thuiswedstrijd ook met 0-2 kunnen achterstaan, maar het blijft zonde...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
Het verbaast me niet als (lees: dat) ajax niet door gaat. Veel gekker vind ik het dat Twente ook met 2-0 achterstaat. Voor ajax wel gunstig, dat twente nu twee teams op afstand achter elkaar heeft, zeker als ze vanavond ook nog eens moeten verlengen.
Zou wat zijn: 93e minuut schiet zo'n rus niet alleen de bal maar ook Verhoeven's wijsvinger het doel in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Urquhart het volgende:
Nu maar gewoon hopen dat je de wedstrijd blessure-vrij weet af te sluiten
- Dat we méér kans maken kan niemand ontkennen. Ook al is het slechts van 25% naar 35% gestegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef peaceman het volgende:
Reactie op punt 1:
Eerst zien, dan geloven.
Reactie op punt 2:
Vooral dat er op mentaal vlak bij met name onze Belgen nog veel winst te halen is, want hoe kun je zo vaak, zo slap beginnen?
Het zijn toch niet alleen onze Belgen?!? Het is ook de linksback, het middenveld, de aanval. We hebben simpelweg niet genoeg kwaliteit, en dan voornamelijk voorin.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:45 schreef peaceman het volgende:
Het is wel een kwestie van mentaliteit, want onze Belgen kunnen het wel, dat hebben ze al vaker laten zien.
Zowel de 1-0 van vandaag als van zondag komt door slap ingrijpen van 1 van beiden, dus ze hebben er wel een groot aandeel in. Verder ben ik wel met je eens dat er vandaag veel meer slecht zijn. Maar ja, de eerste wedstrijd speelden ze wel heel goed. Het kan dus wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zijn toch niet alleen onze Belgen?!? Het is ook de linksback, het middenveld, de aanval. We hebben simpelweg niet genoeg kwaliteit, en dan voornamelijk voorin.
1. Meer? Als je dit doorzet verlies je hem van ADO en is het weer een verloren jaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef Morendo het volgende:
Twee positieve bijeffecten:
1. We maken nu meer kans op het kampioenschap
2. En nog belangrijker: hopelijk beseffen nu meer mensen dat de selectie bij lange na niet goed genoeg is.
Grappig, na het zien van de wedstrijden zondag en vandaag ben ik er juist van overtuigd dat we geen enkele kans maken op het kampioenschap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef Morendo het volgende:
Twee positieve bijeffecten:
1. We maken nu meer kans op het kampioenschap
2. En nog belangrijker: hopelijk beseffen nu meer mensen dat de selectie bij lange na niet goed genoeg is.
1. Evident. Maar wanneer PSV en Twente doorgaan, en dus minimaal twee doordeweekse speeldagen hebben, dan verkleint dat hun kansen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
1. Meer? Als je dit doorzet verlies je hem van ADO en is het weer een verloren jaar.
2. Daar was iedereen het wel mee eens.
2. Daar was ik het altijd wel mee eens, onze selectie is gewoon slechter dan die van PSV en Twente. Wat dat betreft ben je een terechte nummer 3. Alles daarboven zou een uitstekende prestatie zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
1. Evident. Maar wanneer PSV en Twente doorgaan, en dus minimaal twee doordeweekse speeldagen hebben, dan verkleint dat hun kansen.
2. Nee, daar is juist vrijwel niemand het mee eens. Velen, voornamelijk de (jonge) droeftoeters die in dit topic rondhangen zien de urgentie niet. 'Ebecilio's schot is elke week beter aan het worden', 'Met Cvitanich en El Ham hebben we al twee centrumspitsen.' En meer van dit gelul. En ik vertrouw ook niet bepaald op Rikkie's leiderschap.
Zeiken werkt averechts, ook al had ik het in een wedstrijd als deze zelf niet kunnen laten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Santello het volgende:
Waarom kankeren ze niet op elkaar als een speler weer met een kut pass of voorzet aankomt.
Leuk. Maar waarom levert het Barca-team bijna nooit een collectieve wanprestatie? Ik ben helemaal voor het inschakelen van psychologen en over bijvoorbeeld het discussiëren van iets als faalangst, maar wat Ajax meer parten speelt is het gebrek aan een linksback, linksbuiten en centrumspits.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mensen die het mentale aspect van voetbal bagatelliseren en afdoen als 'je best doen'!
zijn er nog mensen die El Hamdoui willen houden dan?quote:[b]Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Morendo het volgende:[/]
2. Nee, daar is juist vrijwel niemand het mee eens. Velen, voornamelijk de (jonge) droeftoeters die in dit topic rondhangen zien de urgentie niet. 'Ebecilio's schot is elke week beter aan het worden', 'Met Cvitanich en El Ham hebben we al twee centrumspitsen.' En meer van dit gelul. En ik vertrouw ook niet bepaald op Rikkie's leiderschap.
Een vervanger voor Enoh/Anita zou ook niet misstaan. Verder heeft Micky ook niet meer dan 2 goede wedstrijden gespeeld. Maarja, vriend van het publiek heeft eindeloos krediet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk. Maar waarom levert het Barca-team bijna nooit een collectieve wanprestatie? Ik ben helemaal voor het inschakelen van psychologen en over bijvoorbeeld het discussiëren van iets als faalangst, maar wat Ajax meer parten speelt is het gebrek aan een linksback, linksbuiten en centrumspits.
Omdat ze daar een veel duidelijkere taakverdeling hebben en al wat jaartjes samenspelen met dezelfde dragende spelers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk. Maar waarom levert het Barca-team bijna nooit een collectieve wanprestatie?
Ja, los van fanboys als Bansheeboy zijn dat er nog wel een paar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn er nog mensen die El Hamdoui willen houden dan?
Lb eens, spits eens, Lbuiten vind ik een twijfelgeval. Sulejmani kan daar ook spelen. Om nou die dure Mertens voor te gaan halen... Ik weet t niet hoor...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
maar wat Ajax meer parten speelt is het gebrek aan een linksback, linksbuiten en centrumspits.
In het slechtste scenario worden Steek, Vertonghen en Van der Wiel verkocht voor zo'n 50-60 miljoen (krijgt Rikkie een mooie bonus voor) en wordt er vrijwel niemand als vervanger aangetrokken. Ik zie het nog gebeuren ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat ze daar een veel duidelijkere taakverdeling hebben en al wat jaartjes samenspelen met dezelfde dragende spelers.
Voor Ajax dreigt een verloren seizoen maar de ploeg moet nu mentaal weerbaar zijn en op zijn minst tweede worden. Volgend jaar biedt weer nieuwe kansen. Alleen al een echte vakantie voor de Zeeuw, van der Wiel en de anderen zal al verbetering geven.
Maar dan moet er iemand anders weer als rechtsbuiten staan. Zo bouw je nooit automatismen in. Alle posities moeten gewoon dubbel bezet zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef peaceman het volgende:
Lbuiten vind ik een twijfelgeval. Sulejmani kan daar ook spelen.
Nee, dat is momenteel inderdaad de enige levende linksbuiten op deze aardkloot.quote:Om nou die dure Mertens voor te gaan halen... Ik weet t niet hoor...
Je kunt ook overdrijven.. Waar zie jij opvolgers lopen dan? (keeper voor de basis niet nodig)quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
In het slechtste scenario worden Steek, Vertonghen en Van der Wiel verkocht voor zo'n 50-60 miljoen (krijgt Rikkie een mooie bonus voor) en wordt er vrijwel niemand als vervanger aangetrokken. Ik zie het nog gebeuren ook.
Ach, dan moeten we maar weer eens vanaf nul beginnen. Deed ons eind jaren 80-begin 90 ook geen slechtsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
In het slechtste scenario worden Steek, Vertonghen en Van der Wiel verkocht voor zo'n 50-60 miljoen (krijgt Rikkie een mooie bonus voor) en wordt er vrijwel niemand als vervanger aangetrokken. Ik zie het nog gebeuren ook.
Met het huidige bestuur niet, dan krijg je weer derde garnituur sukkels.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, dan moeten we maar weer eens vanaf nul beginnen. Deed ons eind jaren 80-begin 90 ook geen slechts
(ja opa, dat was voor het Bosman arrest etc. maar gebrek aan geld maakt creatief(
Ozbiliz op rechts dus...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar dan moet er iemand anders weer als rechtsbuiten staan. Zo bouw je nooit automatismen in. Alle posities moeten gewoon dubbel bezet zijn.
[..]
Nee, dat is momenteel inderdaad de enige levende linksbuiten op deze aardkloot.
Zo'n Ozbiliz en Ebicillio zijn op dit moment veelte maar dan ook veelte matig voor het niveau wat Ajax moet hebben. Ik sluit niet uit dat ze ooit het niveau halen, maar deze 2 mogen never nooit de standaard zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ozbiliz op rechts dus...
Je kunt wel sarcastisch worden, maar zelf noem je helemaal geen namen.
Oh ja, dan hebben we dus slechts 1 linksbuiten in de selectie. Een buitengewoon wenselijke situatie. Namen: tja, Mertens zie ik wel als een optie. En die is duur, maar wij hebben ook wel wat geld. De Bruyne zou misschien wat kunnen zijn. Elia.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ozbiliz op rechts dus...
Je kunt wel sarcastisch worden, maar zelf noem je helemaal geen namen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, dan hebben we dus slechts 1 linksbuiten in de selectie. Een buitengewoon wenselijke situatie. Namen: tja, Mertens zie ik wel als een optie. En die is duur, maar wij hebben ook wel wat geld. De Bruyne zou misschien wat kunnen zijn.
Stel dat Ebecilio geblesseerd raakt dan heb je dus twee wijzigingen in je basiself. Dat is gewoon niet wenselijk. Nog los van het feit dat Ebecilio niet in de basis hoort. En ik heb je drie namen gegeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef peaceman het volgende:
![]()
Volgens mij is Ebecilio een linksbuiten, Sulejmani kan zowel links als rechts en je hebt Ozbiliz voor rechts. Natuurlijk kan daar wel een speler bij, maar kom dan eens met namen?
Jij wil zo graag kopen...
Wat heb jij gerookt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Schanulleke het volgende:
Volgend jaar Seedorf terug en 'gewoon' een Europese prijs pakken!
En vader/zoon Danny/Daley in de verdedigingquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Schanulleke het volgende:
Volgend jaar Seedorf terug en 'gewoon' een Europese prijs pakken!
twee wijzigingen? wisseling van positie voor 1 persoon + 1 andere speler, maar dat gebeurt zo vaak... ook in de wedstrijden die goed lopen. Daar zie ik niet zo'n probleem in. Dat Ebecilio (nog?) niet in de basis hoort, ben ik met je eens, zoals je in mijn vorige post kon lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Stel dat Ebecilio geblesseerd raakt dan heb je dus twee wijzigingen in je basiself. Dat is gewoon niet wenselijk. Nog los van het feit dat Ebecilio niet in de basis hoort. En ik heb je drie namen gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Gast, ga niet lopen zeiken over wat PSV of Twente allemaal moeten spelen. Ajax moet zelf de wedstrijden winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Morendo het volgende:
Het zou wel fijn zijn wanneer PSV-Twente loot. Dan heeft een van die clubs tenminste nog vier doordeweekse wedstrijden. Of wanneer PSV naar Rusland moet en Twente naar Oekraine, dat zou ook wel mooi zijn.![]()
In een ideale wereld wel. Maar zoals de dingen er nu voorstaan helpen alle kleine beetjes, zoals een zwaar programma voor de concurrentie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast, ga niet lopen zeiken over wat PSV of Twente allemaal moeten spelen. Ajax moet zelf de wedstrijden winnen.
`de gedachten van een echte topclub` sneu man.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
In een ideale wereld wel. Maar zoals de dingen er nu voorstaan helpen alle kleine beetjes, zoals een zwaar programma voor de concurrentie.
Graag ja, maar dan moet men wel geconcentreerd beginnen, dat zou een hoop ellende schelen!quote:
Als je enkel naar de selectie kijkt, dan zijn we momenteel geen topclub.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:31 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
`de gedachten van een echte topclub` sneu man.
eigenlijk ben je dus blij dat Ajax zich 100% kan richten op het kampioenschap...
Nee he?! Ajax won ook in Milaan omdat Milaan zelf twee doelpunten maakte zeker..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
PSV domineert de Rangers keihard in eigen huis. Natuurlijk zijn de Rangers niet zo goed, maar ik zie ons dat nog niet doen bijvoorbeeld.
Die wedstrijd ging nergens meer over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee he?! Ajax won ook in Milaan omdat Milaan zelf twee doelpunten maakte zeker..
en ben je ook ajax tegen spartak vergeten? Ga nou geen bullshit verkondigen manquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
PSV domineert de Rangers keihard in eigen huis. Natuurlijk zijn de Rangers niet zo goed, maar ik zie ons dat nog niet doen bijvoorbeeld.
En dus vond Milaan het wel best dat Ajax de hele wedstrijd beter was? Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wedstrijd ging nergens meer over.
Oke, maar toen scoorden we niet. En kom dan niet aanzetten met 'dat was pech'. Nee, dat is een gebrek aan kwaliteit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
en ben je ook ajax tegen spartak vergeten? Ga nou geen bullshit verkondigen man
dit ga je toch niet winnen dus wat wil je nou?!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die wedstrijd ging nergens meer over.
En dan nog tegen een Italiaanse club.![]()
![]()
Ja, of volg jij Italiaans voetbal niet? Die lui interesseerde het geen flikker. Maar blijkbaar haal jij er valse moed uit. Dat kan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dus vond Milaan het wel best dat Ajax de hele wedstrijd beter was? Dat geloof je toch zelf niet?
Dat had ik Ajax daar ook wel zien doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
Natuurlijk win ik dit wel. Ik heb namelijk het gelijk aan mijn kant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
dit ga je toch niet winnen dus wat wil je nou?!
Je antwoorden beginnen echt lachwekkend te worden.. enfin..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, of volg jij Italiaans voetbal niet? Die lui interesseerde het geen flikker. Maar blijkbaar haal jij er valse moed uit. Dat kan.
Milan boeide het geen zak meer, ze waren toch al door. Ze begonnen niet eens met het volledige basisteam.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
dit ga je toch niet winnen dus wat wil je nou?!
Hahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat had ik Ajax daar ook wel zien doen.
Ik heb tegenwoordig maar gewoon geaccepteerd dat Ajax niks klaar kan spelen tegen ploegen ten oosten van Duitsland, en dat scheelt een hoop ergenis
Ach man, lul niet. Het ligt aan El Ham zelf, en niemand anders, dat hij er nu uit ligt. En in de zomer moet hij weg. Geen derde of vierde kansen meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is pijnlijk om te zien hoe Frank ons clubje van binnenuit probeert te slopen. Wat dat aan gaat had het geen schande geweest om langer met de ervaren Jol door te gaan. Hij is een echte peoplesmanager.²
Ajax speelt gewoon naar mogelijkheden die ze hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is pijnlijk om te zien hoe Frank ons clubje van binnenuit probeert te slopen. Wat dat aan gaat had het geen schande geweest om langer met de ervaren Jol door te gaan. Hij is een echte peoplesmanager.²
Ajax heeft een paar fouten gemaakt dit seizoen. Je kan niet Suárez verkopen en er niks voor terugkopen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Ajax speelt gewoon naar mogelijkheden die ze hebben.
soms heel goed vaak minder. de verwachting ligt te hoog.
Ajax is nog lang niet terug op het niveau waarop ze horen te zitten. daar ligt geen schuldvraag achter. het zijn de kille feiten.
wordt wakker en wees eerlijk. Jol of de Boer. maakt niet uit zelfs Harry Potter was het niet gelukt.
1speler maakt geen topteam. das onzin.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ajax heeft een paar fouten gemaakt dit seizoen. Je kan niet Suárez verkopen en er niks voor terugkopen.
Dat zeggen ze al tien jaar he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Natuurlijk maakt het geen kont uit welke trainer je er neer zet, dat hebben we de afgelopen jaren wel gezien. Laat Johan nu maar de boel schoonmaken dan komt het allemaal "ooit" wel een keer goed.
Ik beweer ook niet dat dit de enige reden is. Maar je kan niet goede spelers verkopen en er niks voor terughalen. Dan neemt de slagkracht van het elftal af, zeker als El Hamaoui zich als een kind gedraagd, de keeper uitvalt met een blessure en sommige spelers niet presteren als verwacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
1speler maakt geen topteam. das onzin.
Oh, gaan we op de man spelen? Als jij werkelijk gelooft dat Ajax zo goed is dat ze een op en top gemotiveerd Milaan in eigen huis in alle gemak met 0-2 kunnen verslaan, waarom presteerden ze dan zo zwak tegen Utrecht en PSV-uit? Bovendien: toen hadden we Suarez nog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je antwoorden beginnen echt lachwekkend te worden.. enfin..
Hup Ajax!
Nee!! Ajax was toen gewoon super. Milaan die het in eigen huis niet meer interesseert: laat het de super-kenners Peaceman en Kaasknabeeltje niet horen, die lachen je dan keihard uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Milan boeide het geen zak meer, ze waren toch al door. Ze begonnen niet eens met het volledige basisteam.
In die tien jaar tijd is Cruijff ook nog nooit zo betrokken bij de club geweest, dus dat geeft vertrouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat zeggen ze al tien jaar he.
Ze verloren van Auxerre daarvoor. Dat was gewoon in en in triest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee!! Ajax was toen gewoon super. Milaan die het in eigen huis niet meer interesseert: laat het de super-kenner Peaceman en Kaasknabeeltje niet horen, die lachen je dan keihard uit.![]()
Tja, we zijn diep gezakt. Dat is de enige, eerlijke conclusie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze verloren van Auxerre daarvoor. Dat was gewoon in en in triest.
Jippie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef DR-w.brink het volgende:
wanneer is Ajax gezakt dan!
dit jaar is er wel CL poule fase gespeeld.
de laatste 10 jaar is het toch best constant.
En voor die poule zowel Kiev als Paok uitgeschakeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef DR-w.brink het volgende:
wanneer is Ajax gezakt dan!
dit jaar is er wel CL poule fase gespeeld.
de laatste 10 jaar is het toch best constant.
Dit is stierenlaxeer, want El Hamdaoui heeft nooit zijn team gedupeerd. Ik kan me nog herinneren dat Zlatan ruzie maakte met de ene na de andere medespeler. Hij kreeg relatief veel rode kaarten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach man, lul niet. Het ligt aan El Ham zelf, en niemand anders, dat hij er nu uit ligt. En in de zomer moet hij weg. Geen derde of vierde kansen meer.
Is toch logisch dat Jol meer ervaring heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is stierenlaxeer, want El Hamdaoui heeft nooit zijn team gedupeerd. Ik kan me nog herinneren dat Zlatan ruzie maakte met de ene na de andere medespeler. Hij kreeg relatief veel rode kaarten.
Bij El Hamdaoui niets van dit alles, ja, hij laat niet over zich heen lopen, daar heb ik respect voor. Je gaat hem niet de schuld geven van een eigen doelpunt door een ander gemaakt.
In alles merk je dat Jol meer ervaring heeft.²
Dat was goed inderdaad. Maar wel met Urby en Luis erbij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En voor die poule zowel Kiev als Paok uitgeschakeld.
quote:
Urby was hoe dan ook 2 klassen beter dan Ebicillio.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was goed inderdaad. Maar wel met Urby en Luis erbij.
Ja, en het is ook nog merkbaar. Een Frankie Rijkaard bv, kon perfect peoples managen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is toch logisch dat Jol meer ervaring heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |