Mooi man, arrogantie.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan schijn je arrogant te zijn als je geloofd in het kampioenschap.
Nee, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man, arrogantie.
WIJ WORDEN KAMPIOEN
Hoop het zo...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Twente 1, Ajax 2 met 1 punt verschil onderling op de voorlaatste speeldag en dan die laatste wedstrijd 3-1 winnen...
Ik wil Ajax weer eens kampioen zien worden
Laatste wedstrijd van het seizoenquote:
Ik vind het anders helemaal niks, hou elke keer m'n hart vast als hij de bal krijgt. Bij de eerste goal van Willem II vandaag zag hij er ook weer alles behalve zeker uit. En dat is zeker niet voor de eerste keer.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof die Vermeer totaal niet kan keepen, dat valt reuzemee hoor mensen.
edit: Met Vermeer bedoel ik inderdaad Verhoeven
Goed, dat wordt dan weer een ongezond dagje voor mijn rikketik zoals het er nu naar uitziet.quote:
Ik zie een taalfout.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan schijn je arrogant te zijn als je geloofd in het kampioenschap.
Ik ook... nu je mij mijn post laat herlezenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie een taalfout.![]()
Nu gewoon twee keer achter elkaar winnen en we kunnen het seizoen nog wat glans geven.
Niet zo jaloers en wees blij met het winnende doelpunt in de 88ste minuut.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kunnen nog zomaar eens kampioen van de armoede worden
Gemiddeld zijn er het afgelopen decennium 81 punten nodig om kampioen te worden: dat is nu al niet eens meer mogelijk. Zal me benieuwen of het laagterecord (72 punten) wordt verbroken.
Toch triest, zowel nummer 2 als 3 hebben flink moeite met een degradatiekandidaat, terwijl de koploper weer eens punten verspilt bij nummer 12.
Kampioen is kampioen.. armoede of niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kunnen nog zomaar eens kampioen van de armoede worden
Gemiddeld zijn er het afgelopen decennium 81 punten nodig om kampioen te worden: dat is nu al niet eens meer mogelijk. Zal me benieuwen of het laagterecord (72 punten) wordt verbroken.
Toch triest, zowel nummer 2 als 3 hebben flink moeite met een degradatiekandidaat, terwijl de koploper weer eens punten verspilt bij nummer 12.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kampioen is kampioen.. armoede of niet.
Tja wat is armoede Nederland doet het een stuk beter in Europa dan normaal, waar zelfs Utrecht aan mee hielp. Het blijft toch zonde dat Feyenoord als enige achterbleef (He! Chewbalhaar noemde Ajax bij voorbaat al de kampioen van de armoedequote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Toekomstige kampioen gaat dit vaak te horen krijgen ..
Zoveel kansen zijn er helaas niet gemist hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax het zelfs moeilijk heeft tegen Willem II, dan voornamelijk met het scorend vermogen, hoe lang kan Frank the Farmer dan zo door blijven gaan?²
Nee hoor, ik noem ajax niet bij voorbaat kampioen van de armoede: ik noem de kampioen van dit jaar de kampioen van de armoede. Kijkend naar de ranglijst zijn er momenteel 2 clubs die daar meer kans op hebben. We zullen zien wat het wordt, maar als je kijkt naar het spel van de top 3 van vandaag kun je het toch moeilijk ontkennen. Natuurlijk ook niet voor niets dat zowel bij ajax als bij PSV het hele seizoen al geklaagd wordt over het slechte spel.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chewbalhaar noemde Ajax bij voorbaat al de kampioen van de armoede
Is het erg dan kampioen van de armoede zijn?.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik noem ajax niet bij voorbaat kampioen van de armoede: ik noem de kampioen van dit jaar de kampioen van de armoede. Kijkend naar de ranglijst zijn er momenteel 2 clubs die daar meer kans op hebben. We zullen zien wat het wordt, maar als je kijkt naar het spel van de top 3 van vandaag kun je het toch moeilijk ontkennen. Natuurlijk ook niet voor niets dat zowel bij ajax als bij PSV het hele seizoen al geklaagd wordt over het slechte spel.
Ja man, of je brengt El Hamdaoui weer ter discussie. Gelukkig doe je dat niet zo vaakquote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax het zelfs moeilijk heeft tegen Willem II, dan voornamelijk met het scorend vermogen, hoe lang kan Frank the Farmer dan zo door blijven gaan?²
Een heel end minder erg dan verliezer in de armoede te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is het erg dan kampioen van de armoede zijn?.
Ploegen als Willem II uit zijn altijd lastig, omdat ze er alles aan doen niet te verliezen. En het lijkt wel dat na een week van Europees voetbal, ook PSV en Twente een moeilijke wedstrijd spelen. Volgende week ook weer een lastig duel bij ADO, wellicht de lastigste op de laatste wedstrijd na (thuiswedstrijd tegen FC Twente)quote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie het verschil niet .. Kampioen van de Armoede vind ik misschien wel mooier ..quote:Op maandag 14 maart 2011 00:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Een heel end minder erg dan verliezer in de armoede te zijn
Maar het heeft natuurlijk niet dezelfde glans als een topseizoen.
Ben bang voor Verhoeven <> Verhoek ..quote:Op maandag 14 maart 2011 00:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ploegen als Willem II uit zijn altijd lastig, omdat ze er alles aan doen niet te verliezen. En het lijkt wel dat na een week van Europees voetbal, ook PSV en Twente een moeilijke wedstrijd spelen. Volgende week ook weer een lastig duel bij ADO, wellicht de lastigste op de laatste wedstrijd na (thuiswedstrijd tegen FC Twente)
Als Verhoek speelt zoals hij vandaag deed betwijfel ik of hij het einde van de wedstrijd haalt, wat was hij slecht zeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben bang voor Verhoeven <> Verhoek ..
Ja maar tegen Ajax hé, dat is anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Verhoek speelt zoals hij vandaag deed betwijfel ik of hij het einde van de wedstrijd haalt, wat was hij slecht zeg.
Dat is ook zo maar ik heb geen zin in doemdenken, dat doen al genoeg mensen daar ben ik niet voor nodigquote:Op maandag 14 maart 2011 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja maar tegen Ajax hé, dat is anders.
Achja, het is ook sportief van Ajax. Vorig jaar moesten wij tegen Ricky, deze keer mogen zij tegen Verhoeven.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik heb geen zin in doemdenken, dat doen al genoeg mensen daar ben ik niet voor nodig
quote:El Hamdaoui wilde geen gesprek met De Boer
Dat schrijft De Telegraaf. El Hamdaoui wilde alleen praten als zijn zaakwaarnemer Sigi Lens er ook bij zou zijn. Via Lens liet de speler al weten dat het initiatief voor een gesprek bij De Boer lag. Die deed zaterdag dus tevergeefs een poging om te praten over de situatie.
El Hamdaoui en De Boer zijn al vanaf de eerste dag niet bepaald vrienden. In het eerste duel van De Boer, uit tegen AC Milan, zette hij de spits namelijk op de bank. Anderhalve week geleden escaleerde de situatie toen de Marokkan 'ontoelaatbaar gedrag' zou hebben vertoond in de rust van het bekerduel met RKC Waalwijk.
Mocht de speler later toch willen praten met De Boer, dan krijgt hij waarschijnlijk niet meteen zijn basisplek terug. "Siem de Jong heeft op dit moment een streepje voor. En ook over Lorenzo Ebecilio ben ik zeer tevreden", aldus de Ajax-coach.
hm zou toch het beste zijn als ze in ieder geval de schijn op hadden kunnen houden dat er niet zon groot probleem was, nu keldert zijn transferwaarde flink en zal ajax hem met verlies moeten verkopen denk ik.quote:
Heb precies hetzelfde :/quote:Op maandag 14 maart 2011 08:41 schreef kaos- het volgende:
ik word zo ontzettend moe van dat FC Twente. Het lijkt haast standaard te worden dat ze met moeite winnen en het liefst dan ook in de laatste 10 minuten. Scheitberoerd word ik ervan. Dan is het ook nog es zo dat ik woon in het oosten en het elke keer moet horen dat Twente "gewoon de betere ploeg is" bah, tukkers
Het is en blijft een vies jankerig mannetje. Hij doet zijn afkomst eer aan. Alleen is hij ook nog rij dom, maar goedquote:
En worden we zeker ook elk jaar kampioen? net als met een vd Vaart/Sneijder/Suarez/Zlatan?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Santello het volgende:
Het geld om eventueel Huntelaar's salaris te betalen moet toch wel ergens vandaan kunnen komen?
Met een machine als Huntelaar haal je ieder seizoen wel Champions League.
Dat moet je eigenlijk niet willen. Als er 1 een uitzondering is in het salarishuis kan dat voor meer gaan gelden. En binnen een paar jaar zijn de cijfers dan weer diep rood.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Santello het volgende:
Het geld om eventueel Huntelaar's salaris te betalen moet toch wel ergens vandaan kunnen komen?
Met een machine als Huntelaar haal je ieder seizoen wel Champions League.
Aah, een mede Fokker die in het oosten woont en voor Ajax is.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:41 schreef kaos- het volgende:
ik word zo ontzettend moe van dat FC Twente. Het lijkt haast standaard te worden dat ze met moeite winnen en het liefst dan ook in de laatste 10 minuten. Scheitberoerd word ik ervan. Dan is het ook nog es zo dat ik woon in het oosten en het elke keer moet horen dat Twente "gewoon de betere ploeg is" bah, tukkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |