abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 22:00:56 #101
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_96912199
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Bastard het volgende:
Valdikur en Quasar melden zich niet meer in het topic of op de pm, Bolletje ik denk dat jij de volgende bent, eindelijk *O*
*O* Ben zooo benieuwd!!
doei
pi_96934799
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Scrummie, voor jou vandaag, jij reageerde wel en voor een ander was het niet meer nodig, moet zo wezen ;)
Nogmaals: Bedankt! Vond het heel erg tof om te lezen en wel herkenbaar!

quote:
Jij hebt een vraag die onder het kopje verhuizen valt, ik ga de kaarten eens schudden om te zien wat er uit gaat komen!
..
Goed die heb ik geschud en neergelegd voor je, en er viel een kaart direct bij de eerste x schudden er al zo uit, ondanks dat ik toch echt het deck wel goed in mijn handen had.. structuur en vaste planning, geen grote verrassingen dacht ik bij je door het schudden. Je lijkt me een heel warme persoonlijkheid, een heel warm hart voor de mensen om je heen, en een heel scherp oog op veranderingen, zou haast willen zeggen dat je een tweede natuur hebt om sommige zaken aan te voelen die in je lucht hangen? De kaart die er uit viel is munten 7.
Dat is wel wat ik vaker hoor, warme persoonlijkheid, ik geef inderdaad veel om de mensen om mij heen. Wat betreft het aanvoelen, dat is leuk om te lezen, dat idee/gevoel heb ik ook, dat ik snel een bepaalde sfeer oppik en weet wat er aan de hand is. Leuk dat je dat "bevestigt" als dat het is wat je bedoelt.

quote:
De dingen zijn aardig op de rit, er is een verzorgde tuin, we hebben geen aanneembare reden dat we weg moeten gaan het is geen must want het lijkt nu ok te zijn en je mag tevreden wezen over de resultaten die er zijn, alles bloeit, maar er is toch een vorm van onvrede, misschien haast een roeping die ingeeft dat je wat anders wil. Een innerlijke drijfveer if you will. Ik zie dat op deze kaart leuk uitgebeeld door een geest die boven het hoofd hangt, zwaait naar je, niet dat je het ziet maar je weet dat het er is, je weet dat je wat anders wil. Onder deze kaart valt inderdaad het verlangen naar verandering van werk, verandering van omgeving, om de onvrede tegemoet te komen.
Tevens qua gezondheid, de kaart kan wijzen op gezondheidsproblemen.
Dit klopt inderdaad, het gaat "redelijk" zoals het gaat, maar het verlangen om anders te doen dan dat het op het moment gaat is zeer sterk. Qua thuissituatie is het gewoon verre van ideaal, ondanks dat het wel "oke" is. Maar niet zoals ik (en partner) graag zouden willen. Qua gezondheidsproblemen weet ik alleen maar dat ik overgewicht heb waar ik aan probeer te werken, en probeer te stoppen met roken (maar beiden gaan moeizaam, heel moeizaam).

quote:
Goed, dan heb ik verder 10 kaarten neergelegd in een vast patroon, ik ga deze 1 voor 1 na, aangeven wat ik er bij denk te zien en wat ze met elkaar kunnen vertellen.
De eerste kaart is de hogepriesteres, deze kaart op de huidige positie geeft ook aan dat er van binnen uit een intuitief gevoel heerst, er speelt zich meer achter het gezicht wat je ziet je kan aanvoelen wat de juiste stappen zijn om te nemen. Je hebt de plannen in je hoofd zitten, misschien niet helemaal uitgekristaliseerd maar je weet dat het gaat werken. Je mag vertrouwen op je gevoel wat dat betreft want daarin zit je goed. Deze hoge priesteres staat voor de symbolisatie van veranderlijke omstandigheden die nog verborgen zijn, verrassingen if you will maar ze staat ook heel sterk voor intuitief aanvoelen, deze kaart op deze plek samen de vorige plek doet me dus die onbewuste drijfveer vormen.
Hier weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. Onbewuste drijfveer klinkt herkenbaar, maar dan zou het niet meer onbewust zijn. Wel kan ik, in het licht van verhuizing, beamen dat ik altijd het gevoel heb gehad dat Nederland niet "mijn land" is. Het thuisvoelen, de cultuur, allemaal dingen die niet "juist" voelen om het maar vaag te houden ;).

quote:
Als hulp daarbij is het bewuste idee, afgebeeld in de staven aas. Ambitie, vuur, wilskracht, het beginnen aan een project dat valt onder deze kaart. Betrokken bij jou vraag omtrent de verhuizing, dat is de bewuste keus, de eerste stap is gezet, de wens is uitgesproken, de eerste acties daaromtrent worden bewust genomen. In je onderbewustzijn dus die drijfveer om dat te gaan doen.
Dat klopt, het idee staat vast, daar wijken we niet meer vanaf, en we zijn bezig voorwaarden te creeeren om het in 1 keer te laten lukken.

quote:
In het verleden, of in de basis hebben we bekers 4 liggen. Er was misschien een vorm van verveling wat hier aan vooraf ging, leunen tegen de boom, misschien ongeintresseerd vooruit kijken en je ding doen, terwijl je dan al droomt over de verandering. Doet mij vermoeden dat het plan niet stel op sprong klaar ligt, dit heeft al een tijdje lopen te sudderen en te weken bij je. Al voor langere tijd (onbewust) het idee geweest.. op deze kaart word meer nagedacht dan dat er handelingen plaats vinden. Het idee word aangegeven uit een wolk, er komt een wit paard met vleugels aangevlogen, je zou er zo op kunnen springen maar je blijft in afwachtende houding.
Vandaar, het idee leeft al langer.
Ook dit klinkt heel erg herkenbaar, ik heb altijd al gezegd weg te willen uit Nederland, ook voor mijn huidige partner. Toen ik "tiener" was was ik van plan naar Amerika te verhuizen, even daarna werd het Engeland en nu dus Spanje. Altijd het gevoel zoals eerder genoemd niet "thuis" te zijn. Maar zoals je zegt, het was destijds meer een droom, fantaseren hoe het zou zijn, dan daadwerkelijk stappen ondernemen. Inderdaad, mijn ding doen, en het op zijn beloop laten.

quote:
Het recente verleden, grappig, ik zie dat zelfde paard weer staan maar ditmaal zonder vleugels. (ik werk net met dit deck en ken de plaatjes nog niet helemaal uit mijn hoofd ;) )
Ook nu weer komt het paard aanlopen maar je bent nog in de knoop met gevoel, wat is juist, wat kan ik doen, wat zal ik doen. Zwaarden 2, de tweestrijd met gevoel het ene willen, met gedachte het nog niet helemaal op een rij hebben staan, ook hier zien we nog niet de stap genomen in actief verandering van omgeving nemen. Er bestaat alleen nog het idee zegt de staven aas, het wachten hier op de kaart en de vorige kaart heeft te maken met een juist moment? Eerst zaken afmaken, misschien wachten op de ander of die ook zover is als jou, de ander warm maken voor de verhuizing?
Ook leuk! Ik ben erg onzeker of het wel gaat lukken, in de tijdspanne die we nu hebben gesteld (een jaar vanaf nu). En dat wil ik ook, alleen zijn er lopende zaken (schulden van beide kanten) die we druk aan het weg werken zijn. Verder zit ik met een normale baan, maar heb ik een eigen zaak ernaast die ik op poten wil hebben voor we naar Spanje trekken. Alleen is het "ondernemen" niet echt mijn ding waardoor ik daar ook goed te tijd voor wil hebben. Dus, een tweestrijd van gevoelens.

quote:
Matiging in de mogelijke toekomst, ja temperance dat moet haast wel, de juiste actie op het juist tijdstip. De stap nemen wanneer de tijd rijp is, water bij de wijn doen, inschikken voor nu misschien. Laat die staven aas eerst nog even rijpen, blad krijgen, wortels vormen zodat je een stevige ondergrond en een stevig plan hebt om daarop verder te gaan.
Je houdt van plannen dacht ik zomaar, geen overhaast besluit en als de tijd daar is dan is het ook de bedoeling dat je gaat. Matiging is een kaart (zoals de hoge priesteres) uit de grote arcana.. levenslessen, doelen die van betekenis zijn voor je worden hierin afgebeeld, de andere geven meer de manier waarop aan. Dit is kaart nummer 14 van de 22. De 1 staat voor de magier, die met zijn sterke wil een vonk afgeeft aan het idee dat geboren word, de 4 staat voor de keizer die er vorm aan wil geven en structuur, samen gevormd is het 14 een goede basis om te starten.
Het is misschien even inschikken nog, misschien zal het niet zo vlot gaan als dat je gehoopt had, maar aan de weg word gebouwd die je dan met gemak kan nemen. Eerst nog wat afmaken.
Klinkt ook weer herkenbaar en als een goed advies! Vooral inderdaad, ik wil graag een goede basis zodat ik zeker weet (ik hou niet van onzekerheid) dat het ons lukt daar. Ik ben inderdaad een planner, alleen niet in overmatige hoedanigheid. Ik sta alleen niet graag voor moeilijke keuzes (en voor mij is een keuze al snel moeilijk). Dus als ik dit als advies mag opvatten, zou ik dat van harte aannemen :).

quote:
De nabije toekomst geeft de zon weer uit de grote arcana (gewichtige vraag zo met de grote arcana goed vertegenwoordigd hoor.)
Transformatie, wedergeboorte, de zon is boodschapper van geluk.. hele mooie kaart dit. Dingen worden omgekeerd, zaken worden opgelost die eerst nog niet zo ver leken te zijn, problemen "lossen op als sneeuw voor de zon" . Positiviteit , herstel van ziekten (heb je een onsteking of heb je wat gezondheidszorgen misschien, tweede kaart gezondheidskaart) ook daarin zou de vertraging zich kunnen bevinden, en daar knapt iets helemaal goed op.
Hier word de koe bij de horens gevat.. en sterker nog.. ik kom nooit paarden tegen, maar ook op deze kaart zien we dat paard terugkomen, ditmaal zit er een zeer blij kijkend kind op afbeelding van de wedergeboorte en de nieuwe loop of cyclus die genomen word. Zwaaiend met een prachtig rode vaandel, kleur van vuur en warmte, ook de mooie zonnebloemen, en de hele grote zon op de kaart geven aan problemen overwonnen, gelukkige tijd, andere situatie biedt zich aan!
Dit klinkt wel heel mooi haha :). Zoals gezegd, hebben ik en mijn partner beiden wat geldproblemen en die lijken nu inderdaad de goeie kant op te gaan, waardoor er meer mogelijk is, ook wat betreft het verhuizen. Gezondheidszorgen dus niet echt specifiek (niet dat ik weet in ieder geval) maar gewichtsverlies zou mooi zijn, en het stoppen met roken. Misschien dat dat er dan toch aan zit te komen hahaha.. Het zou voor mij echt een nieuwe wereld, een nieuwe tijd zijn wanneer de geldproblemen opgelost zouden zijn, dus wat dat betreft klinkt het erg herkenbaar!

quote:
Hoe voel je je erbij.. ik zie hier een koningin van staven staan. Het geeft vaak een vrouwelijk persoon weer in de legging maar het gekke is dat deze op de plek ligt van de vraagsteller. Wederom denk ik nu dat de reis afhankelijk is van je partner, dat het wachten misschien op haar is? Deze koningin heeft bepaalde karaktertrekken, ze zouden evengoed voor jou kunnen staan want in de tarot is er niet een vast geslacht. Je kan je in een situatie de ene keer de creatieve schildknaap voelen, terwijl je op een ander vlak de kennis hebt van een koning. Deze koningin is een zeer warme persoonlijkheid, iemand die veel geeft om haar omgeving. Ook zij voelt haar pappeheimers goed aan, weet wat er speelt in haar directe omgeving en draagt daar een warm hart toe. Een lieverd is het die klaar staat voor de andere persoon, ze is een ongekroonde leidster niemand roept haar uit tot koningin maar door haar sierijk handelen, het meevoelen met de ander kan ze heel veel voor elkaar krijgen. Ze is open, eerlijk, staat haar mannetje, is een doorzetter. Kan zich hard maken voor de buurtcommisie of andere zaken die haar aangaan. Ze mag graag aan het huis bouwen, het gezellig maken.
Dit komt zeer sterk overeen met mijn partner. Zij is (net als ik als ik dat zelf mag zeggen) inderdaad een warme persoonlijkheid, heeft meer over voor anderen dan voor zichzelf, cijfert zichzelf weg. Het wachten is niet zozeer op haar, maar de problemen die we hebben zijn indirect ontstaan doordat zij al in de problemen zat. Niet dat ik haar beschuldig, maar het had anders kunnen lopen zogezegd. Ook de rest zou iemand zo kunnen schrijven over haar, dus ik denk inderdaad dat dit over mijn partner gaat.

quote:
Als ik hem op jou wil plaatsen deze kaart.. je weet hoe je met honing mieren kan vangen. Je weet hoe je mensen mee kan krijgen, enthausiasmeren voor je bestemming. Je wil er graag het huis gaan opbouwen, je draagt er nu al een warm hart aan toe. Geestelijk bouw je dat huis al, richt je het al in, ook de hoge priesteres zegt dat er heel wat onderbewust of onder het wateroppervlak plaats vind.
Dit klopt, in gedachten zit ik al waar ik wil zijn, fantaseer ik over dagen daar, waar we zouden kunnen wonen, hoe een dag ingedeeld zou zijn, wat we meemaken. Het enthousiasmeren kan ik niet helemaal plaatsen, maar dat kan ook komen doordat ik vrij onzeker ben van heel veel, waardoor dat er nog niet uit komt.

quote:
Munten 6 in de omgeving. Is er sprake van het juiste evenwicht, of is de situatie een beetje krom in de omgeving? Is dat de drijfveer misschien, het idee dat de dingen die je hier uitvoert niet zo gewaardeerd worden, dat het ergens anders beter gewaardeerd of beoordeeld word. Heb je daar betere aarde onder je voeten. Munten is het aarde teken, de aarde is voor het oog in balans dat zie ik aan de weegschaal in de hand van de koopman die gul munten geeft. Maar wat het oog niet ziet is dat de koopman misschien te gul geeft, de naden van zijn jas beginnen te rafelen. Is er een onbalans in het geven en nemen, het krijgen wat je toe zou behoren te komen, onvrede over de situatie en de leefomgeving, het niet kunnen aarde.
De allereerste kaart gaf dat beeld ook een beetje aan.. ja het loopt prima, nee geen reden tot klagen, maar een onbehaagelijk of ontevreden gevoel zou er kunnen bestaan. Zou kunnen leiden naar frustraties zelfs. Ook investeringen worden afgebeeld hier, het geld steken in een studie, geld ontvangen om te kunnen bouwen en een dividend later uitgekeerd te krijgen. Is misschien de situatie geld aan het geven letterlijk?
Of er het juiste evenwicht is weet ik niet, kan ik vanuit mijn positie moeilijk beoordelen. Wat ik wel weet is dat ik liever geef dan neem. Ik mis ook wel de waardering van zaken die ik soms doe, maar aan de andere kant hoeft die waardering van mij ook niet zonodig. Onvrede over de situatie is er wel, en ook over de leefomgeving zeker, het niet kunnen aarden had ik al eerder verteld :). Ook de frustraties herken ik, zeker over de leefomgeving (ga niet in detail treden ;)).

quote:
Hoop en vrees, zwaarden 5 ondersteboven, de donkerste kaart uit de legging op tafel. Zwaarden 5, een gevoel van zelfbedrog, twijfel , wat als we de stap nemen en het is toch niet wat we dachten dat het zou worden. Houden we onszelf voor de gek, kleuren we het misschien te mooi in.. er komen nog wel wat zorgen om de hoek kijken. Tevens, worden er misschien spelletjes gespeeld, iets lekkers voor gehouden misschien.. tracht het goed te doorgronden! Krijg alles helder om niet voor verrassingen te komen te staan. Weer dat woord verrassingen inderdaad, zou de hoge priesteres dan misschien onbewust nog wel wat in petto hebben. Vormt zich er echt geen konijn in die hoge hoed, en als die er al in zit, is hij dan wel echt wit, kijk het na..
Zijn de drijfveren in orde? Is er geen zelfbedrog? Overtuig uzelve
Ook deze is leuk, ik denk namelijk heel vaak dat ik mezelf en anderen voor de gek houd, dat het me allemaal toch niet gaat lukken. Wat betreft die spelletjes; ik denk dat dat voort zou kunnen komen uit het feit dat ik moeite heb met mensen vertrouwen, in beginsel mijzelf, en daardoor ook anderen op afstand houd, en moeilijk vertrouwen heb. Dat is anders geweest, maar dan in het andere uiterste, het naieve. De drijfveren zijn in mijn ogen wel juist, al heb ik ook daar af en toe twijfels over. Ik twijfel veel te veel lijkt het ;).

quote:
Munten 9 op de finale. De uiteindelijke toekomst geeft ons wederom een prachtige bloeiende tuin zien. Ook hier weer de munten, ze staan voor financieen, ze staan voor aardse bezigheden, ik voel hierbij het aarden toch ook heel direct, andere aarde doet bloeien.
Dit figuur op de kaart heeft zeer zorgvuldig dr tuin aangelegd,alles precies gesnoeid, precies genoeg water, genoeg licht, genoeg warmte gegeven Met verstand gehandeld. Zie je die kaart matiging hier in toegepast terugkomen? De juiste zet, de juiste stap de juiste aandacht geven, niet overhaast en dan heb je daar de prachtige tuin staan. Op de kaart zien we een valk hij staat ook voor het verstand, het idee wat gevormd is is verstandig behandeld, er is wijs gedacht. Het wijst op een situatie die handelbaar is, jij hebt de leiding. Financieel gewin, stabiliteit, succesen, onafhankelijk zijn en je eigen druiven kunnen plukken of vruchten kunnen eten uit eigen tuin.
Kijk, dit doet een mens toch goed om te lezen. Juist de manier die ik wil, en ook het resultaat dat ik wil! Rustig aan doen, maar toch het einddoel bereiken, niet te overhaast, doordacht, en dan komt het goed, juist het gene dat ik altijd wil overbrengen aan bijv. mijn partner. Dat het goed komt.

quote:
Dus kortom.. ja ik weet niet of ik nog een samenvattend verhaal moet maken eigenlijk. :D Het lijkt mij een heel duidelijk verhaal voor je. Is het voor jou herkenbaar zo? Kun jij dat inpassen? Ben jij die wijze man met diepe gevoelens. Scherpe oog op zaken houden, gevoelsmatig ben jij ver, dingen aanvoelen wat juist is, wat te vertrouwen is. Warme inborst.

Ben benieuwd wat je er zelf van vind ;)
Ik vind het in ieder geval heel prettig en fijn om te lezen, waarvoor mijn complimenten. Er zijn wat dingen die ik lees en denk "wow, zweverig en hier kom ik niet uit" maar als ik het dan terug probeer te linken aan situaties dan is het wel duidelijk. Bovenal geeft het me wat vertrouwen naar bepaalde zaken waar ik onzekerheid over heb. Niet dat ik dit als leidraad neem voor mijn toekomst, maar meer als bevestiging. Of ik die wijze man ben met diepe gevoelens, ik kan dat moeilijk over mezelf zeggen. Diepe gevoelens heb ik wel, there's more then the eye can see. Gevoel bij mensen moet bij mij goed zijn voor ik ze wil vertrouwen, dat heeft meestal wat tijd nodig maar dan is er ook gelijk onvoorwaardelijke steun en vertrouwen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:53:36 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96935636
Bedankt Scrummie voor je toelichtingen! Helder ook.

Die munten 6 kaart, hoewel het onderwerp 'kunnen aarde' inderdaad van toepassing is zie ik daar nu ook die financien, schulden die afgelost moeten worden op terugkomen, dat zou je er zo op kunnen inpassen. Geld steken in een project heeft hier te maken met het geld terugbetalen/lening afbetalen. Als voorwaarde dan meer om die reis te kunnen gaan maken.

Ja heel sterk verder dat niet thuis voelen in de omgeving verder dus, dat is die drijfveer die er achter zit.
Verder, dat zie ik wel vaker uit reacties, dat het eerst niet herkend word, word er een voorbeeld gegeven en dan denk ik.. ja dat staat er ook zo. Soms moet de legging even inwerken of zakken vermoed ik. Voor mij is het een verhaal met onderwerpen die van belang zijn, heel leuk om dan de herkenning ook bij de mensen te zien en dat ze het kunnen inpassen met betrekking tot het onderwerp.
Al met al een mooi positief eind aan deze legging, zo heb ik ze graag dat ik kan zeggen "ja dat gaat goed komen" , mooi ook dat het precies is wat jij in je hoofd hebt zitten. :)
The truth was in here.
pi_96936333
Zeker een positief eind! Erg positief! Ik liet het gister ook aan mijn vriendin lezen, en die zei "wat een wazig verhaal". Moest ik een beetje om lachen, aangezien ik toen ik het las alles herkende, en even later toen ze mij vroeg, nadat zij het had gelezen, wat ik dan herkende "ja eh...". Nu bij het nalezen en specifiek reageren kan ik het *wel* weer plaatsen en slaat het dus ook wel ergens op.

Kan het niet vaak genoeg zeggen: bedankt!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:13:10 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96936392
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Zeker een positief eind! Erg positief! Ik liet het gister ook aan mijn vriendin lezen, en die zei "wat een wazig verhaal". Moest ik een beetje om lachen, aangezien ik toen ik het las alles herkende, en even later toen ze mij vroeg, nadat zij het had gelezen, wat ik dan herkende "ja eh...". Nu bij het nalezen en specifiek reageren kan ik het *wel* weer plaatsen en slaat het dus ook wel ergens op.

Kan het niet vaak genoeg zeggen: bedankt!
Graag gedaan ;)
The truth was in here.
pi_96936856
ben benieuwd wat er uit die van mij gaat komen, duurt alleen nog wel even.
pi_96941047
Ik vind jouw leggingen altijd zo mooi omschreven Bastard :)
pi_96941201
Ik reageer hier niet maar heb zojuist wel op de PM van Bastaard gereageerd :)
Ik wacht net als de rest geduldig mijn beurt af (ook al reageer ik hier niet meer).
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:12:39 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96941383
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:03 schreef MediumMar het volgende:
Ik vind jouw leggingen altijd zo mooi omschreven Bastard :)
Bedankt, ik doe mn best.
Kan mij ook goed voorstellen overigens als mensen zeggen "wat zegt hij nou?" want ze zien het plaatje niet of kunnen het niet goed volgen omdat ze niet bekend zijn met de tarot misschien .
Maar wel heel leuk om te zien dat er vaak wel die herkenning is, dat het verhaal past in het antwoord op de vraag. De leukste is eigenlijk "ja, maar dat wist ik al" want dat is het ook, je weet het allemaal al, alleen kan de tarot nog eens spiegelen voor je.
The truth was in here.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:12:55 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96941395
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:07 schreef QuasaR78 het volgende:
Ik reageer hier niet maar heb zojuist wel op de PM van Bastaard gereageerd :)
Ik wacht net als de rest geduldig mijn beurt af (ook al reageer ik hier niet meer).
Klopt, gaan we doen ;)
The truth was in here.
pi_96976307
Mag ik ook op 't lijstje?
  woensdag 18 mei 2011 @ 06:15:56 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96976392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 05:26 schreef ovidemetzondervriendjes het volgende:
Mag ik ook op 't lijstje?
Staat er op.
The truth was in here.
pi_96990650
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bedankt, ik doe mn best.
Kan mij ook goed voorstellen overigens als mensen zeggen "wat zegt hij nou?" want ze zien het plaatje niet of kunnen het niet goed volgen omdat ze niet bekend zijn met de tarot misschien .
Maar wel heel leuk om te zien dat er vaak wel die herkenning is, dat het verhaal past in het antwoord op de vraag. De leukste is eigenlijk "ja, maar dat wist ik al" want dat is het ook, je weet het allemaal al, alleen kan de tarot nog eens spiegelen voor je.
Klopt, maar door jouw uitleg zijn de plaatjes ook helemaal niet nodig ;)
Ik vind het zo bijzonder hoe verschillend werkwijzen kunnen zijn, ik gebruik de kaarten vooral als beeld voor er bij, alleen op kaarten zou ik een reading denk ik heel moeilijk vinden en daarom vind ik het des te knapper dat jij dit kan.

Ik heb vanavond nog een irl reading op afspraak en daarna zal ik met ingang van morgen elke woens- en donderdag in het winkeltje staan. Het begint. :) O+
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:10:59 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96990994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef MediumMar het volgende:

[..]

Klopt, maar door jouw uitleg zijn de plaatjes ook helemaal niet nodig ;)
Ik vind het zo bijzonder hoe verschillend werkwijzen kunnen zijn, ik gebruik de kaarten vooral als beeld voor er bij, alleen op kaarten zou ik een reading denk ik heel moeilijk vinden en daarom vind ik het des te knapper dat jij dit kan.

Ik heb vanavond nog een irl reading op afspraak en daarna zal ik met ingang van morgen elke woens- en donderdag in het winkeltje staan. Het begint. :) O+
Toch merk ik wel een kleine verschuiving op ook hoor, het is soms een bepaald idee wat er bij komt naast de plaatjes maar het blijft soms lastig om dat gevoel te toetsen op waarheid. Sect op plaatjes afgaan is niet voldoende maar het gevoel of idee beschijven is moeilijk en vluchtig.

Ik las het ja, hartstikke mooi! ;)
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:28:01 #115
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_96991734
Hallo Bastard.
Mag ik ook op de lijst? Ben super benieuwd!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:08:31 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96993608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
Hallo Bastard.
Mag ik ook op de lijst? Ben super benieuwd!
Staat er bij ;)
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:43:33 #117
333825 valdikur
nachtbraker
pi_97009199
k post niet zo veel, maar oef, ben wel erg benieuwd!
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:56:55 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97019930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef valdikur het volgende:
k post niet zo veel, maar oef, ben wel erg benieuwd!
PM gestuurd voor info, na het weekend kan ik jou als eerste doen dan, mits je sneller reageert dan nu :P
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:19:10 #119
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_97021031
Ja verdorrie, nu reageren ze ineens wel :{
doei
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:20:55 #120
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_97021049
Geduld is een schone zaak :P!
Ik zit ook echt te trappelen. Ben zo benieuwd!
Maar ik wacht rustig af totdat ik aan de beurt ben.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:41:34 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97021466
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:19 schreef Bolletje... het volgende:
Ja verdorrie, nu reageren ze ineens wel :{
Ja dat :P
Volgende week doe ik er 3 ok? Kom er vandaag niet aan toe en vanaf vrijdag ben ik een weekend weg namelijk.
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:50:56 #122
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_97027741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Volgende week doe ik er 3 ok? Kom er vandaag niet aan toe en vanaf vrijdag ben ik een weekend weg namelijk.
Een weekend weg? Dat kan toch niet zomaar??? ;)
Haha ja is goed, rustig aan hoor :)
doei
pi_97027855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gezellig, ik ben ook een weekend weg!
  Moderator donderdag 19 mei 2011 @ 22:55:32 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_97055387
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gezellig, ik ben ook een weekend weg!
Ik niet -O-
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:20:44 #125
2742 Bolletje...
Dare to be different