Dat is naïviteit van de bovenste plank, kenmerkend voor iemand die nog in een soort van vrijheid-blijheid-roesje zit - samen met z'n (studenten)vrienden lekker zo nu en dan een pilletje of een zegeltje nemen, maar voor de rest niet geconfronteerd wordt met de donkere realiteit van drugs die ook bestaat.quote:Dat heb ik ook aan n8n geprobeerd uit te leggen, maar volgens hem is het zo dat als je je aan de juiste "spelregels" houdt er nooit iets aan de hand zou kunnen zijn..
Dat is heel fijn dat ieder z'n mening heeft, maar daarmee is de discussie niet afgelopen. Waarom vind je het 'debiel'? Wat is er 'debiel' aan het fenomeen drugsgebruik? Ik zie het niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef ad0rable het volgende:
Jij vindt het juist om soms drugs te doen (als ik het goed begrijp) en ik vind dat debiel (minder snugger, pardon).
Vind jij dat jouw virtuele kind (17 jaar) op zaterdag uit mag en bier mag drinken?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet al te blij zou zijn als je kind dat voor een bepaalde leeftijd wil doen. En dat terecht wijzen op wat juist is, dat doet iedereen altijd. Jij vindt het juist om soms drugs te doen (als ik het goed begrijp) en ik vind dat debiel (minder snugger, pardon).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Als mijn kind op zijn zesde zegt aan de kristallen te gaan, sluit ik hem op in de kelder tot hij 18 is, idd. De rest van je reactie vind ik vervelend, als je met termen als 'debiel' komt voel ik niet meer de behoefte om oprecht met je hierover in gesprek/discussie te gaan. Sorry.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet al te blij zou zijn als je kind dat voor een bepaalde leeftijd wil doen. En dat terecht wijzen op wat juist is, dat doet iedereen altijd. Jij vindt het juist om soms drugs te doen (als ik het goed begrijp) en ik vind dat debiel (minder snugger, pardon).
Ik vind het ook te ver gaan, zover zelfs dat het fokking dom is, zeker over iemand die je niet kent en dan daarover gaan oordelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Is zo, ik beweer ook absoluut niet dat alleen onintelligente mensen te ver gaan met drugs, laat dat duidelijk zijn. Maar bij een enkel pilletje gaan blaten over extreem drugsgebruik waar de kinderen bij zijn is mij een aantal bruggen te ver, daar ging mijn reactie eigenlijk om.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind jij dat jouw virtuele kind (17 jaar) op zaterdag uit mag en bier mag drinken?Lees je je wel een beetje in volgende keer? Ik doe ook niet aan alcohol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le deuxième sexe
Misschien lees ik het verkeerd, of bedoel je het niet zo.. Maar lees ik hier nu dat je een pilletje slikt als je kinderen er ook bij zijn??quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Is zo, ik beweer ook absoluut niet dat alleen onintelligente mensen te ver gaan met drugs, laat dat duidelijk zijn. Maar bij een enkel pilletje gaan blaten over extreem drugsgebruik waar de kinderen bij zijn is mij een aantal bruggen te ver, daar ging mijn reactie eigenlijk om.
Skivakantie is ok?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Lees je je wel een beetje in volgende keer? Ik doe ook niet aan alcohol.
Ok, onvolwassen dan.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het ook te ver gaan, zover zelfs dat het fokking dom is, zeker over iemand die je niet kent en dan daarover gaan oordelen.
En dan die mensjes die anderen "debiel" noemen, omdat ze drugs niet verwerpen... De tering, wat een moraal.
Dat lees je compleet verkeerd. Ik heb zelfs letterlijk in dit topic gezegd dat ik absoluut niet gebruik waar mijn kind bij is.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Chilled het volgende:
[..]
Misschien lees ik het verkeerd, of bedoel je het niet zo.. Maar lees ik hier nu dat je een pilletje slikt als je kinderen er ook bij zijn??
nee, foutjequote:Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lees je compleet verkeerd. Ik heb zelfs letterlijk in dit topic gezegd dat ik absoluut niet gebruik waar mijn kind bij is.
jij leest heel verkeerd. Tenzij een stel FOK!kers (mijzelf inclusief) haar kinderen zijn...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Chilled het volgende:
[..]
Misschien lees ik het verkeerd, of bedoel je het niet zo.. Maar lees ik hier nu dat je een pilletje slikt als je kinderen er ook bij zijn??
Kun je eens reageren op mijn post? Ik wil namelijk weten wat volgens jou de inherente debiliteit (of onvolwassenheid, zo je wil) van drugsgebruik is.quote:
Excuus, de zinsopbouw was mij niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lees je compleet verkeerd. Ik heb zelfs letterlijk in dit topic gezegd dat ik absoluut niet gebruik waar mijn kind bij is.
Daar schiet ik weinig mee op. Jullie vinden het toch allemaal geweldig. Maar het is ontzettend onverantwoordelijk. Naar jezelf en naar anderen toe. (mits verkeerd gebruik, maar drugs zijn imo altijd verkeerd gebruik)quote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun je eens reageren op mijn post? Ik wil namelijk weten wat volgens jou de inherente debiliteit (of onvolwassenheid, zo je wil) van drugsgebruik is.
Hey!quote:
hey you!quote:
Precies. Dat maak ik echt vet vaak mee. Ik doe er verder niks aan hoor, ik steun mijn vrienden gewoon in wat ze willen. Ik ben er ook voor ze als het wel op een gegeven moment omslaat. Tja, ik was ook zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is naïviteit van de bovenste plank, kenmerkend voor iemand die nog in een soort van vrijheid-blijheid-roesje zit - samen met z'n (studenten)vrienden lekker zo nu en dan een pilletje of een zegeltje nemen, maar voor de rest niet geconfronteerd wordt met de donkere realiteit van drugs die ook bestaat.
haha, ja eerst s ff terug lezenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey!
Je komt precies op tijd binnenvallen. Los jij mij af, ga ik es wat drugs (sigaretten en fastfood) halen...
Ik probeer alleen maar in discussie met je te gaan en je standpunt te begrijpen. Als je het niet wil toelichten komen we niet verder in de discussie. Dan kun je wel loos dingen roepen, maar veel hebben we er niet aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Daar schiet ik weinig mee op. Jullie vinden het toch allemaal geweldig. Maar het is ontzettend onverantwoordelijk. Naar jezelf en naar anderen toe. (mits verkeerd gebruik, maar drugs zijn imo altijd verkeerd gebruik)
Hier je antwoord:quote:Kun je eens reageren op mijn post? Ik wil namelijk weten wat volgens jou de inherente debiliteit (of onvolwassenheid, zo je wil) van drugsgebruik is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |