abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94059337
quote:
Dat heb ik ook aan n8n geprobeerd uit te leggen, maar volgens hem is het zo dat als je je aan de juiste "spelregels" houdt er nooit iets aan de hand zou kunnen zijn.. :')
Dat is naïviteit van de bovenste plank, kenmerkend voor iemand die nog in een soort van vrijheid-blijheid-roesje zit - samen met z'n (studenten)vrienden lekker zo nu en dan een pilletje of een zegeltje nemen, maar voor de rest niet geconfronteerd wordt met de donkere realiteit van drugs die ook bestaat.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_94059364
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef ad0rable het volgende:

Jij vindt het juist om soms drugs te doen (als ik het goed begrijp) en ik vind dat debiel (minder snugger, pardon).
Dat is heel fijn dat ieder z'n mening heeft, maar daarmee is de discussie niet afgelopen. Waarom vind je het 'debiel'? Wat is er 'debiel' aan het fenomeen drugsgebruik? Ik zie het niet.
pi_94059385
quote:

[..]

Ik neem aan dat je niet al te blij zou zijn als je kind dat voor een bepaalde leeftijd wil doen. En dat terecht wijzen op wat juist is, dat doet iedereen altijd. Jij vindt het juist om soms drugs te doen (als ik het goed begrijp) en ik vind dat debiel (minder snugger, pardon).
Vind jij dat jouw virtuele kind (17 jaar) op zaterdag uit mag en bier mag drinken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94059409
quote:

[..]

Ik neem aan dat je niet al te blij zou zijn als je kind dat voor een bepaalde leeftijd wil doen. En dat terecht wijzen op wat juist is, dat doet iedereen altijd. Jij vindt het juist om soms drugs te doen (als ik het goed begrijp) en ik vind dat debiel (minder snugger, pardon).
Als mijn kind op zijn zesde zegt aan de kristallen te gaan, sluit ik hem op in de kelder tot hij 18 is, idd. De rest van je reactie vind ik vervelend, als je met termen als 'debiel' komt voel ik niet meer de behoefte om oprecht met je hierover in gesprek/discussie te gaan. Sorry.
pi_94059499
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Is zo, ik beweer ook absoluut niet dat alleen onintelligente mensen te ver gaan met drugs, laat dat duidelijk zijn. Maar bij een enkel pilletje gaan blaten over extreem drugsgebruik waar de kinderen bij zijn is mij een aantal bruggen te ver, daar ging mijn reactie eigenlijk om. :)
Ik vind het ook te ver gaan, zover zelfs dat het fokking dom is, zeker over iemand die je niet kent en dan daarover gaan oordelen.

En dan die mensjes die anderen "debiel" noemen, omdat ze drugs niet verwerpen... De tering, wat een moraal. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_94059610
quote:
11s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vind jij dat jouw virtuele kind (17 jaar) op zaterdag uit mag en bier mag drinken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je je wel een beetje in volgende keer? Ik doe ook niet aan alcohol.
Le deuxième sexe
pi_94059632
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Is zo, ik beweer ook absoluut niet dat alleen onintelligente mensen te ver gaan met drugs, laat dat duidelijk zijn. Maar bij een enkel pilletje gaan blaten over extreem drugsgebruik waar de kinderen bij zijn is mij een aantal bruggen te ver, daar ging mijn reactie eigenlijk om. :)
Misschien lees ik het verkeerd, of bedoel je het niet zo.. Maar lees ik hier nu dat je een pilletje slikt als je kinderen er ook bij zijn??
Que Sera ~
pi_94059656
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Skivakantie is ok? :')

pi_94059659
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind het ook te ver gaan, zover zelfs dat het fokking dom is, zeker over iemand die je niet kent en dan daarover gaan oordelen.

En dan die mensjes die anderen "debiel" noemen, omdat ze drugs niet verwerpen... De tering, wat een moraal. :')
Ok, onvolwassen dan.
Le deuxième sexe
pi_94059688
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Chilled het volgende:

[..]

Misschien lees ik het verkeerd, of bedoel je het niet zo.. Maar lees ik hier nu dat je een pilletje slikt als je kinderen er ook bij zijn??
Dat lees je compleet verkeerd. Ik heb zelfs letterlijk in dit topic gezegd dat ik absoluut niet gebruik waar mijn kind bij is.
pi_94059702
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Ok, onvolwassen dan.
Kun/wil je dat toelichten?
pi_94059706
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat lees je compleet verkeerd. Ik heb zelfs letterlijk in dit topic gezegd dat ik absoluut niet gebruik waar mijn kind bij is.
nee, foutje
Le deuxième sexe
pi_94059717
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Chilled het volgende:

[..]

jij leest heel verkeerd. Tenzij een stel FOK!kers (mijzelf inclusief) haar kinderen zijn... :P

pi_94059761
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Ok, onvolwassen dan.
Kun je eens reageren op mijn post? Ik wil namelijk weten wat volgens jou de inherente debiliteit (of onvolwassenheid, zo je wil) van drugsgebruik is.
pi_94059772
hier s even kijken!
pi_94059795
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Delan het volgende:
hier s even kijken!
Ja, medemama! 8-)
pi_94059814
quote:

[..]

Excuus, de zinsopbouw was mij niet helemaal duidelijk :)
Que Sera ~
pi_94059816

Drugs zijn slecht, maar de combinatie met FOK! is nog erger...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_94059826
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Kun je eens reageren op mijn post? Ik wil namelijk weten wat volgens jou de inherente debiliteit (of onvolwassenheid, zo je wil) van drugsgebruik is.
Daar schiet ik weinig mee op. Jullie vinden het toch allemaal geweldig. Maar het is ontzettend onverantwoordelijk. Naar jezelf en naar anderen toe. (mits verkeerd gebruik, maar drugs zijn imo altijd verkeerd gebruik)
Le deuxième sexe
pi_94059843
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Delan het volgende:
hier s even kijken!
Hey! O+

Je komt precies op tijd binnenvallen. Los jij mij af, ga ik es wat drugs (sigaretten en fastfood) halen... :*

pi_94059847
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, medemama! 8-)
hey you! :W , ik moet even gaan lezen wat hier allemaal gezegd word hoor, maar het eerste wat ik kan zeggen drugs samen met je partner is O+
  zondag 13 maart 2011 @ 19:32:33 #72
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94059852
quote:
Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat is naïviteit van de bovenste plank, kenmerkend voor iemand die nog in een soort van vrijheid-blijheid-roesje zit - samen met z'n (studenten)vrienden lekker zo nu en dan een pilletje of een zegeltje nemen, maar voor de rest niet geconfronteerd wordt met de donkere realiteit van drugs die ook bestaat.
Precies. Dat maak ik echt vet vaak mee. Ik doe er verder niks aan hoor, ik steun mijn vrienden gewoon in wat ze willen. Ik ben er ook voor ze als het wel op een gegeven moment omslaat. Tja, ik was ook zo.

Toch ook leuk die studententijd? Het is niet alleen maar stom. Jammer alleen dat ik zo snel mijn afkeer van drugs kreeg :P Ik was liever dat ik het nu pas ging proberen. Had ik nog vrolijk mee kunnen doen. Maarja, ik heb langs de kant ook lol. En ik kan ze lekker plagen :P
pi_94059875
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey! O+

Je komt precies op tijd binnenvallen. Los jij mij af, ga ik es wat drugs (sigaretten en fastfood) halen... :*
haha, ja eerst s ff terug lezen
pi_94059913
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Daar schiet ik weinig mee op. Jullie vinden het toch allemaal geweldig. Maar het is ontzettend onverantwoordelijk. Naar jezelf en naar anderen toe. (mits verkeerd gebruik, maar drugs zijn imo altijd verkeerd gebruik)
Ik probeer alleen maar in discussie met je te gaan en je standpunt te begrijpen. Als je het niet wil toelichten komen we niet verder in de discussie. Dan kun je wel loos dingen roepen, maar veel hebben we er niet aan.
pi_94059916
quote:
Hier je antwoord:

pi_94059988
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar in discussie met je te gaan en je standpunt te begrijpen. Als je het niet wil toelichten komen we niet verder in de discussie. Dan kun je wel loos dingen roepen, maar veel hebben we er niet aan.
Oh, wacht. Jij wel. Nee ik dacht dat ik tot 'debiele mensjes' behoorde. Maar ik ben weg. Zie je misschien in #3 :P
Le deuxième sexe
  zondag 13 maart 2011 @ 19:34:49 #77
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94059993
quote:
Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Ik wel, uit ervaring weet ik dat je je leven niet per se verkloot door een tijdje wat meer te drinken. Mijn kinderen zijn mijn genen dus zij zullen dat ook hebben.
pi_94060028
quote:

[..]

En daar ga jij de fout in. Dat maakt ook dat jij anderen zo veroordeelt.

Het is opvallend; de meeste recreatieve drugsgebruikers zijn juist heel tolerante mensen. De beste sfeer op grote housefeesten waar 60-90% aan de drugs zit en de beste klantvriendelijkheid in koffieshops en smartshops.

Hoe zou dat komen, denk je? :)

pi_94060098
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:34 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Oh, wacht. Jij wel. Nee ik dacht dat ik tot 'debiele mensjes' behoorde. Maar ik ben weg. Zie je misschien in #3 :P
Niet zo flauw. Ik heb ook oprecht naar je standpunt gevraagd, maar je wil niets toelichten. Het is prima dat je een mening hebt, maar hier komen om te roepen hoe 'debiel' en 'onvolwassen' het is zonder enige verdere uitleg is wat mij betreft niet erg netjes.
pi_94060113
quote:

[..]

ik ook niet, mijn kinderen zullen mij niet zien gebruiken, sigaretten uitgezonderd, wiet, kristallen or whatever nooooooooooit in bijzijn van mijn kinderen.
pi_94060165
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hier je antwoord:

Tsja, dat zijn voor mij gewoon mensen die niet om kunnen gaan met drugs. Ik ken de festivals/feestjes ook hoor. Genoeg mensen al zien staan met rollende ogen, helemaal van de kaart afgevoerd zien worden en andere dingen. Dat maakt voor mij drugsgebruik in zichzelf niet debiel, maar wel de mensen die het op debiele wijze gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2011 19:38:31 ]
  zondag 13 maart 2011 @ 19:38:09 #82
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94060178
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Het is niet aan mij als moeder om mijn kind dingen op te leggen of te verbieden, maar om hem informatie te verstrekken en hem een set normen en waarden mee te geven, alsmede het vertrouwen dat hij in het bezit van voorgenoemde zaken een keuze maakt waar hij achter staat. Ik ga ervanuit dat er een tijd komt dat hij drugs wil proberen, ik ben blij dat ik hem dan mijn ervaring kan vertellen ipv dat ik met een geheven vingertje hem terecht moet wijzen omdat het niet in mijn beleving past van wat 'juist' is. Dat is niet hypocriet. :)
_O_ Ik volg even, werkpauze en zulks
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 13 maart 2011 @ 19:38:10 #83
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94060180
Wie durft hier te zeggen dat alcohol en drugs hetzelfde aanvoelt? Door pep voel ik me in en in gelukkig, het is een oase van zelfvertrouwen.

Bij veel alcohol denk ik: gedver, vieze smaak in mijn mond. Cola en naar bed. Irritante zwabberen.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:39:37 #84
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94060255
quote:
Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef n8n het volgende:

[..]

_O_ Ik volg even, werkpauze en zulks
En wat als je kind dus, als zijn drugsgebruik uit de hand loopt en je hem probeert te redden, zegt: moet jij lekker zeggen crackhoer!
pi_94060301
quote:
Wie durft hier te zeggen dat alcohol en drugs hetzelfde aanvoelt? Door pep voel ik me in en in gelukkig, het is een oase van zelfvertrouwen.
Alcohol en drugs is als aardbeien en fruit.
pi_94060329
quote:

[..]

oe hier is iemand echt heel anti zeg! en ook daarbij scheer je ook nog eens alle drugsgebruikers over 1 kam!! ik ben een recreatief gebruiker, gewoon leuk voor op een feestje, ga er ontzettend verantwoordelijk mee om, drink genoeg tussendoor, zoek rust op als dat nodig is en zal nooit teveel nemen! en als je daar goed mee om gaat ja dan is het inderdaad geweldig
pi_94060345
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

En wat als je kind dus, als zijn drugsgebruik uit de hand loopt en je hem probeert te redden, zegt: moet jij lekker zeggen crackhoer!
Wat heb jij vandaag gebruikt? Echt, waar gaat dit nu over?
pi_94060411
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tsja, dat zijn voor mij gewoon mensen die niet om kunnen gaan met drugs. Ik ken de festivals/feestjes ook hoor. Genoeg mensen al zien staan met rollende ogen, helemaal van de kaart afgevoerd zien worden en andere dingen. Dat maakt voor mij drugsgebruik in zichzelf niet debiel, maar wel de mensen die het op debiele wijze gebruiken.
^O^ precies!
pi_94060433
http://www.nu.nl/algemeen(...)jk-slachtoffers.html

Kinderen en drugs, zo kan het ook. :r
  zondag 13 maart 2011 @ 19:42:54 #90
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94060438
Pubers zijn zo hoor. Die zijn van het overdrijven e.d. Die denkt je kan de pot op, je gebruikt zelf ook drugs.

En de mama van Lieselotje gebruikt geen drugs en vind jou slecht mama.
pi_94060471
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik, hoogopgeleide net opgevoede recreatieve drugsgebruiker met een zeer verantwoordelijke baan, ben gisteravond beschamend dronken geworden van 3 cocktails (die hier iets sterker zijn dan in Nederland/Duitsland).

Het kan je altijd overkomen. Maar lekker is het niet nee.

pi_94060489
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Mishu het volgende:

Bij veel alcohol denk ik: gedver, vieze smaak in mijn mond. Cola en naar bed. Irritante zwabberen.
denk dat dat niemand gaat zeggen omdat het gewoon ook niet hetzelfde aanvoelt :O
pi_94060491
Pubers zetten zich af, dus als je je kinderen van de drugs wil houden moet je juist drugs gaan gebruiken. Dan is het niet cool meer omdat hun ouders de hele dag aan de MDMA zitten. :')
  zondag 13 maart 2011 @ 19:44:20 #94
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94060502
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef Chilled het volgende:

[..]

Dat heb ik ook aan n8n geprobeerd uit te leggen, maar volgens hem is het zo dat als je je aan de juiste "spelregels" houdt er nooit iets aan de hand zou kunnen zijn.. :')
Je kent mijn regels niet dus daar heb je niks over te zeggen
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef teknomist het volgende:

[..]

Je mag geloven wat je wilt, dit is niet het geval. Ja ik ben student maar duistere kanten van het leven zijn mij allerminst onbekend.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:44:49 #95
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94060540
quote:
Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik heb ook normale mensen zien veranderen in mensen die het niet meer onder controle hadden. Vrijwel elke gebruiker die ik ken.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:46:02 #96
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94060604
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

Mijn ervaring met kinderen van ouders met zo'n instelling is dat ze niet zo tegen hen praten
pi_94060611
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Mishu het volgende:
Pubers zijn zo hoor. Die zijn van het overdrijven e.d. Die denkt je kan de pot op, je gebruikt zelf ook drugs.

En de mama van Lieselotje gebruikt geen drugs en vind jou slecht mama.
ja kinderen zijn hard dat klopt maar het is maar net hoe dat je ze opvoed en voorlicht. mijn drugsgebruik gaat buiten mijn kinderen om dus ze zullen het niet weten maar met mijn ervaringen die ik ermee heb kan ik ze als dat ooit nodig is wel de juiste voorlichting geven
pi_94060650
quote:
Ik heb ook normale mensen zien veranderen in mensen die het niet meer onder controle hadden. Vrijwel elke gebruiker die ik ken.
Juist, daarom zijn het ook "drugs". Het verliezen van controle is juist een pre.

zondag 13 maart 2011 @ 19:47:07 #99
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94060663
Ik kende trouwens ook moeders die gebruikten toen ik af en toe wat snoof. En geloof me, niemand zegt het in je gezicht, maar iedereen denkt bij zichzelf: wow, best triest. Hoe diep ben je dan gezonken?
pi_94060671
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Jij projecteert jouw slechte relatie en de ervaringen die daarmee gepaard gingen op een grote en groeiende groep van recreatieve drugsgebruikers.

Over "onvolwassen" gesproken... :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')