Hoeft niet kan wel, vind dat bovendien geen relevant punt om een verslaving te definiėrenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar dat is niet schadelijk voor je lichaam en functioneren op de lange termijn. Je doet toch afbreuk aan je lichaam als je drugs gebruikt regelmatig. Je gaat toch eerder dood.
Het ging mij niet echt om het labeltje verslaving.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Hoeft niet kan wel, vind dat bovendien geen relevant punt om een verslaving te definiėren
De schade die drugs aan mijn lichaam doet neem ik op te koop toe. Liever tot 65 leven hoe ik wil dan tot 80 hoe ik niet wil. Daarnaast probeer ik het zo veel mogelijk te beperken door risico's uit te sluiten en goed te bedenken hoeveel en wat ik gebruik.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar dat is niet schadelijk voor je lichaam en functioneren op de lange termijn. Je doet toch afbreuk aan je lichaam als je drugs gebruikt regelmatig. Je gaat toch eerder dood.
Als ik de 80 haal ga ik alles proberen wat er bestaatquote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De schade die drugs aan mijn lichaam doet neem ik op te koop toe. Liever tot 65 leven hoe ik wilo dan tot 80 hoe ik niet wil. Daarnaast probeer ik het zo veel mogelijk te beperken door risico's uit te sluiten en goed te bedenken hoeveel en wat ik gebruik.
Dan doseer je niet genoegquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
dat heb ik ook, ik ben altijd bij mn positieve!
Ik heb daar ook niet de behoefte aan, zie het liever als aanvulling dan vervanging voor wat ik doe/ervaar etc.quote:
quote:
Haha die wel maar ik kan mezelf altijd tot orde roepen mocht het nodig zijn, zelfde met de meeste drugs die ik dusver gebruikt hebquote:Op maandag 14 maart 2011 12:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]. Inderdaad ja. Of er word alleen gedacht bij positieve te zijn. Ik ben helemaal niet waus! En dan zulke doppen en kaken die malen...
!
Maar als je niet kon stoppen met drugs was je of verslaafd? Of je hield niet genoeg van haar toch? Tip: Lees even terugquote:Op maandag 14 maart 2011 12:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het ging mij niet echt om het labeltje verslaving.
Ik hoef niet perse helemaal de kwijt weg te zijn op een feest. Maar ik ga toch echt niet voor helder.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet de behoefte aan, zie het liever als aanvulling dan vervanging voor wat ik doe/ervaar etc.
Meestal kan ik dat ook hoor. Op gevallen waar ik gewoon erg hard ga na dan. Totale verwarring in een acidtrip bijvoorbeeld. Maar ik merk wel dat als ik ineens nuchter moet zijn ik dat ook redelijk goed word dan. Als je bijvoorbeeld voor security staat of met politie moet praten of zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Haha die wel maar ik kan mezelf altijd tot orde roepen mocht het nodig zijn, zelfde met de meeste drugs die ik dusver gebruikt heb
Heb een keer met de politie staan lullen (echt een kwartier of zo) zegt die maat van me daarna kanker je hebt nog een hele witte veeg onder je neus zitten!!!!!!!! Echt niet normaal haha, wel grappig ook toen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse helemaal de kwijt weg te zijn op een feest. Maar ik ga toch echt niet voor helder.
[..]
Meestal kan ik dat ook hoor. Op gevallen waar ik gewoon erg hard ga na dan. Totale verwarring in een acidtrip bijvoorbeeld. Maar ik merk wel dat als ik ineens nuchter moet zijn ik dat ook redelijk goed word dan. Als je bijvoorbeeld voor security staat of met politie moet praten of zo.
Ach vent ga is wat sterker in je schoenen staan. Ik heb dezelfde verhalen over wildplassen. Dat jij nou stopt VOOR je meisje, en hier ook nog eens omver geluld word zegt denk ik genoeg.quote:
Volgens mij is Mishu zelf het meisje...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ach vent ga is wat sterker in je schoenen staan. Ik heb dezelfde verhalen over wildplassen. Dat jij nou stopt VOOR je meisje, en hier ook nog eens omver geluld word zegt denk ik genoeg.
Klaar.
Oh dan veranderd de zaak........... Notquote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Volgens mij is Mishu zelf het meisje...
Ik heb een keer de laatste 2 uur of zo van een legaal feest met een witte neus rondgelopen. Ook nog gepraat met security helemaal waus, ik stond 2 treden hoger dus die kon zo m'n neus inkijken...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:18 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Heb een keer met de politie staan lullen (echt een kwartier of zo) zegt die maat van me daarna kanker je hebt nog een hele witte veeg onder je neus zitten!!!!!!!! Echt niet normaal haha, wel grappig ook toen.
ik doseer juist wel precies genoeg, dat wat ik neem is prima voor mij, gewoon lekker voor het gevoel, meer hoeft niet voor mijquote:
Nee, je moet veel en veel meer nemen, en compleet van de wereld zijn, want dan kunnen ze je dat weer lekker voor de voeten gooien, gij ontaarde moeder.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:11 schreef Delan het volgende:
[..]
ik doseer juist wel precies genoeg, dat wat ik neem is prima voor mij, gewoon lekker voor het gevoel, meer hoeft niet voor mij
Mwah, ik vind dat als je met drugsverslaafden of iets dergelijks gaat werken het maar heel normaal dat je een anti-drugsverklaring tekent. Niet eens omdat je in mijn ogen ofzo verslaafd bent.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
In een relatie moet alles bespreekbaar zijn, maar niet alles verplichtbaar of verbiedbaar. Daar gaat Mishu (volkomen geobsedeerd door haar -ongetwijfeld tegenvallende- ex-relatie) volledig aan voorbij.
Niemand zegt mij wat ik wel en niet mag doen. En als je partner dat wel doet, heb je gewoon een ongezonde relatie.
Als je in de problemen komt door drugsgebruik, dan zou het kloppen, maar problemen zoeken die er niet zijn en dat vervolgens op anderen projecteren...
Het zou kunnen dat ik voor mijn werk een antidrugsverklaring moet tekenen. Als dat het geval is, dan weiger ik. Waarom, omdat ik dr drugs belangrijker vindt dan mijn baan? Nee, omdat ik het volslagen immoreel vind dat mijn werkgever iets te zeggen heeft over dingen die ik -verantwoordelijk!- in mijn eigen vrije tijd doe. Ik werk keihard en daarom verdien ik die nachtjes spacen of trippen dan ook hard. Als mijn werkgever daar problemen mee heeft, dan scheiden onze wegen. Kom nou.
Heeft NIETS met verslavingen te maken.
alcohol is vele malen makkelijker te doseren, zowel in sterkte als in hoeveelheid. daarom vind ik alcohol van een iets andere garde dan andere hd. dagen achter elkaar alcohol drinken zorgt voor een verhoogde tolerantie, waardoor de kans dat het fout gaat weer kleiner is dan de eerste dag dat je drinkt.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaring is dat je vooral helemaal naar de tyfus kunt gaan van alcohol. Niet zozeer van een pilletje.
Ik denk dat veel mensen niet beseffen dat alcohol veel heftiger is. En een absolute harddrug.
Met een pilletje op ga ik de volgende dag echt nog wel sporten enzo. Maar na een avondje zuipen lukt me dat echt niet goed.
Bovendien is x niet echt een drug wat je ieder weekend neemt. Het werkt gewoon niet meer goed als je het te vaak gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |