ov chipkaartquote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
Sowieso iPad, iPhone, touchscreentelefoons en alle aanverwanten.
Sowieso iPhones.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef RickoKun het volgende:
ik zit bij de vrijmetselarij en daar denken we niet aan dit soort dingen
Jij bent van 69 ouwe lul.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Menu_69 het volgende:
Gozer, ik ben van dezelfde generatie als jij en ik geef geen fuck om telefoontjes of kledij.
Dat sowieso.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
Het is eigenlijk allemaal de schuld van Justin Bieber als ik het goed begrijp?
Jij hebt geen recht van spreken met je treinen fetish.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Maar....
Na de oorlog (WO2) werd men ook vrij consumptiegericht (logisch, ze hadden weinig en dachten dat consumeren het ultieme geluk bracht). Toen kwamen de hippies en die zeiden van peace en love enzo. Maar in de jaren 80 werd men weer materialistisch met Material Girl enzo. De Me-Decade. En toen kwam Kurt Cobain die had niks behalve z'n houthakkersblousje en wilde ook geen rijkdom enzo. Maar toen kwam Justin Bieber en die maakte alles kapot en nu geven we alleen nog maar om zijn dure headphones en zijn dure schoenen.
De keuze zal altijd bij het persoon zelf blijven.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Maar....
Na de oorlog (WO2) werd men ook vrij consumptiegericht (logisch, ze hadden weinig en dachten dat consumeren het ultieme geluk bracht). Toen kwamen de hippies en die zeiden van peace en love enzo. Maar in de jaren 80 werd men weer materialistisch met Material Girl enzo. De Me-Decade. En toen kwam Kurt Cobain die had niks behalve z'n houthakkersblousje en wilde ook geen rijkdom enzo. Maar toen kwam Justin Bieber en die maakte alles kapot en nu geven we alleen nog maar om zijn dure headphones en zijn dure schoenen.
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
Is Bieber dan eigenlijk niet een android gecontroleerd door de illuminatie om ons te laten consumeren en zodoende de rijke corporaties nog rijker te maken?
gvd hebben ze deze obvious kut troll nog niet definitief verwijderd van fokquote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
jij beschouwt kinderen van 10 als dezelfde generatie? hoe oud ben je, 12?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Mijn generatie is ongeveer tussen de 10 en 25.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |