jij beschouwt kinderen van 10 als dezelfde generatie? hoe oud ben je, 12?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Mijn generatie is ongeveer tussen de 10 en 25.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Mijn generatie is ongeveer tussen de 10 en 25.
En jij voelt je thuis in de Justin Bieber en Zack en Cody generatie?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Hmm lijkt me niet, 10-jarigen kunnen best meepraten over Justin Bieber, het hotelleven van Zack en Cody en Willow Smith. Ik trek daar ongeveer de grens.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Hmm lijkt me niet, 10-jarigen kunnen best meepraten over Justin Bieber, het hotelleven van Zack en Cody en Willow Smith. Ik trek daar ongeveer de grens.
Het is toch een beetje mijn jeugdsentiment nostalgie als ik later oud ben vrees ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En jij voelt je thuis in de Justin Bieber en Zack en Cody generatie?
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
'Mijn' generatie is namelijk echt Tom & Jerry, Inspector Gadget, Troetesbeertjes, Dinobaby's etc. etc. Never iCarly en al die meuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is toch een beetje mijn jeugdsentiment nostalgie als ik later oud ben vrees ik.![]()
Maar Justin Bieber maakt onze generatie te materialistisch. Daarom vrees ik zijn invloed.
Ik denk dat TS er niet meer omheen kan... en dat is ook waar, met veel mensen kan je op school geen gesprek meer voeren waarbij de meeste klasgenoten niet moeten sms'en of muziek luisterenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef Lieveroos het volgende:
Ts waarom trek je je de iPhone/blackberry rage zo aan?!
wat een kromme vergelijking :/quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Vraag je dat ook aan verzetsstrijders in de oorlog? Waarom trek je je het lot van de onderdrukten zo aan?
Haha idd.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
'Mijn' generatie is namelijk toch echt Tom & Jerry, Inspector Gadget, Troetesbeertjes, Dinobaby's etc. etc. Never iCarly en al die meuk![]()
whatever, ik heb hetzelfde maar ik heb niet de behoefte aan een iPhone.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Ik denk dat TS er niet meer omheen kan... en dat is ook waar, met veel mensen kan je op school geen gesprek meer voeren waarbij de meeste klasgenoten niet moeten sms'en of muziek luisteren
Voor een 10-jarige van nu is dat later ook jeugdsentiment. Britney Spears, Pink, Usher etc zijn nog allemaal dagelijks op TMF.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef Phantomesse het volgende:
Kwa muziek zal voor mij later de nostalgie toch echt bestaan uit Britney Spears, J.Lo, Christina Aguilera, Pink. Mannelijk Usher, Nas, Wu Tang Clan, Bone Thugz...
TS is labiel en pubert nog
en ook niet aan een blackberry, of een samsung galaxy s of iets in die rij?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
whatever, ik heb hetzelfde maar ik heb niet de behoefte aan een iPhone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |