abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 maart 2011 @ 22:19:26 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94071656
quote:
Op zondag 13 maart 2011 22:14 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Dat eerste is prima. Handen thuis laten moet je zeker niet doen imo. Rug, heupen, benen, nek, haar.. zat plekken om iets met je hand(en) te doen zonder de 'grens' op te zoeken.
Nee arm om haar heen doen dat soort dingen zou ik wel doen. Alleen aan de intieme plekken zitten zou ik niet zo snel uit mezelf doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:20:15 #202
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94071726
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee arm om haar heen doen dat soort dingen zou ik wel doen. Alleen aan de intieme plekken zitten zou ik niet zo snel uit mezelf doen.
gelijk heb je.
alleen heel langzaam beetje die richting op gaan kan meestal geen kwaad.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_94071765
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ja ja dat zou ik heel fijn vinden allemaal!!
Ja ik ook! :')
  zondag 13 maart 2011 @ 22:21:20 #204
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94071822
ja, ja, over de Derrière
  zondag 13 maart 2011 @ 22:21:51 #205
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94071865
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja, ja, over de Derrière
de wat? nooit van gehoord
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_94072015
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar niet zo snel is voor jou dus ook na 10 dates? Eventueel...

Of je het nu snel of langzaam doet, ieder z'n eigen stijl en tempo, maar ik denk dat het wel van belang is dat er een bepaalde ontwikkeling in zit. Daar heb je zelf wel een rol in. Je kunt ook te voorzichtig zijn imo.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:24:14 #207
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94072072
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja, ja, over de Derrière
En wat vind je dan fijn bij je derriere. Een klein kneepje in je rechter of linker bil? twee kleine kneepjes. een kleine pets? of mischien een kleine aai?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 13 maart 2011 @ 22:24:27 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94072097
quote:
Op zondag 13 maart 2011 22:18 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Als je 10 dates hebt gehad zonder haar aangeraakt te hebben dan doe je iets behoorlijk fout :D. Alsof een meisje zegt: doe je hand op m'n kont. Daar moet je toch echt zelf achter komen.

[..]

Meisjes houden ervan om aangeraakt te worden hoor ;). Alleen moet het wat rustig opgebouwd worden.
Nee ze gaat het natuurlijk niet zeggen zo direct zeggen maar ik heb het meer over andere signalen. Maar ik ben iemand die liever heel afwachtend is met strelen en seks. Het meisje waar ik nu verliefd op ben wil ik eigenlijk ook niet neuken ofzo heel raar eigenlijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:25:50 #209
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94072207
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:20 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

gelijk heb je.
alleen heel langzaam beetje die richting op gaan kan meestal geen kwaad.
ja het klinkt logisch, zeg je het omdat het zo obvious is. of heb je er ook verstand of ervaring dan mee raggingbul?

ik niet. ik doe alleen maar teveel of te weinig contact in het begin al.

en de enige keren dat ik verder ben gekomen raakte ik haar been aan, checkte haar reactie, en toen die niet zoveel veranderde(geen idee hoe je weet of ze het goed vind) stopte ik er mee en ging ik 3 meter van haar afzitten.

volgens pua is een goede test om je handen op te houden, en dan haar haar handen erop te laten leggen.
en dan je handen naar beneden doen, en als zij dan ook naar beneden met jou handen gaat is het iets goeds.

ook is haar hand op je knie leggen, 1 seconde daar houden, en dan je hand weghalen om te kijken of ze haar hand daar laat liggen een goede test.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:26:39 #210
108913 Godshand
guide4you
pi_94072269
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:
Goed
1: vrouwen vinden het fijn om zichzelf geliefd te voelen.
2: een vrouw heeft een andere denkwijze als de man houd daar rekening mee.
vrouwen bepalen maar op hun gevoel en mannen met het verstand.
3:wat je ook doet vrouwen haten het als de man meteen aan de borsten of vagina omgeving graaien. probeer dat dus te vermijden.
4:als een vrouw problemen heeft probeer eens alleen en luisterend oor te zijn en niet meteen met allerlei oplossingen te komen.

zo nu toch eerst het boekje vinden voor ik verder ga
1) is een open deur, wie niet? :')
2)dit is wel heel algemeen. Je hebt ook wat mannelijker vrouwen zoals Seven of Spirit82 om maar ff een Fokster aan te halen...
3)Klopt, later kan dit wel, zeker als er wat alcohol in het spel is. Gewoon proberen, als je op gegeven moment boze blik krijgt ben je te ver, anders nog eens proberen :)
4)Juist de ideale tip om in de friendszone te komen..

My point of view
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:28:00 #211
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94072377
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja het klinkt logisch, zeg je het omdat het zo obvious is. of heb je er ook verstand of ervaring dan mee raggingbul?

en de enige keren dat ik verder ben gekomen raakte ik haar been aan, checkte haar reactie, en toen die niet zoveel veranderde(geen idee hoe je weet of ze het goed vind) stopte ik er mee en ging ik 3 meter van haar afzitten.
oh dit zou ik wel willen weten

hoe moet ik reageren? moet ik gaan glimlachen? moet ik kenbaar maken dat ik het fijn vind?
  zondag 13 maart 2011 @ 22:28:32 #212
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94072408
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

2)dit is wel heel algemeen. Je hebt ook wat mannelijker vrouwen zoals Seven of Spirit82 om maar ff een Fokster aan te halen...
3)Klopt, later kan dit wel, zeker als er wat alcohol in het spel is. Gewoon proberen, als je op gegeven moment boze blik krijgt ben je te ver, anders nog eens proberen :)

My point of view
jaja hoho ik ben ook geen meester in het versieren van vrouwen hoor :o
probeer alleen deze jongens wel een klein beetje van dienst te zijn in zo ver ik kan als ik er ergens flink naast zit zeg het dan ff weet ik dat meteen ook weer.
pi_94072433
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hoe moet ik reageren? moet ik gaan glimlachen? moet ik kenbaar maken dat ik het fijn vind?
Glimlachen is altijd de juiste oplossing. Of je benen open doen.
Ron Paul 2012
pi_94072453
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Die situatie van heloef ging over tijdens het zoenen.

Andere aanrakingen zijn weer anders, imo. Ben ik minder goed in eerlijk gezegd. Maar ik denk wel dat in de situatie die je schetst, je wellicht te snel een negatieve conclusie hebt getrokken.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:30:02 #215
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94072484
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:29 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Die situatie van heloef ging over tijdens het zoenen.

Andere aanrakingen zijn weer anders, imo. Ben ik minder goed in eerlijk gezegd. Maar ik denk wel dat in de situatie die je schetst, je wellicht te snel een negatieve conclusie hebt getrokken.
ja denk ik ook
  zondag 13 maart 2011 @ 22:30:43 #216
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94072535
quote:

[..]

weetikveel.
normale mannen als je niet tegenstribbelt zullen gewoon doorgaan en verdergaan denk ik

ik ben onzeker en dacht "oke nu doe ik vast iets fout" en durfde toen niet meer. daarom dat ik er maar snel mee stopte en toen 3 meter van haar af ging zitten
  zondag 13 maart 2011 @ 22:31:34 #217
108913 Godshand
guide4you
pi_94072586
quote:

[..]

gewoon doen wat je fijn vindt en wat je denkt...

altijd goed...

Lijkt me logisch als hij je broek begint uit te doen in de bus, dat je zegt: hoho!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:31:56 #218
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94072611
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weetikveel.
normale mannen als je niet tegenstribbelt zullen gewoon doorgaan en verdergaan denk ik

ik ben onzeker en dacht "oke nu doe ik vast iets fout" en durfde toen niet meer. daarom dat ik ook 3 meter van haar af ging zitten
Als je het echt fout doet merk je het wel hoor.

Btw mensen ga nou niet denken zooo die gozerd is goed of weet ik veel wat.
Nee versieren ben ik niet goed in.
Alleen via msn geeft mijn vriendin me nog wel enkele leuke tips mee.
pi_94072623
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Glimlachen is altijd de juiste oplossing. Of je benen open doen.
*O*
  zondag 13 maart 2011 @ 22:37:58 #220
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_94072958
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

*O*
haha
pi_94073278
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weetikveel.

ik ben onzeker en dacht "oke nu doe ik vast iets fout" en durfde toen niet meer. daarom dat ik er maar snel mee stopte en toen 3 meter van haar af ging zitten
Ik ben het eens met Ragingbull, als je iets fout doet merk je het wel. Laat zij het jou wel merken.
Dus ga ervan uit dat je goed bezig bent, dat ze het niet erg vindt zo lang ze dat niet uitstraalt.
Je kunt proberen bevestiging te ontlokken om jezelf te overtuigen. Bv terwijl je zo'n actie onderneemt glimlachen en kijken of ze teruglacht oid, 't is een beetje aftasten.

Klinkt alsof je erg onzeker bent, dat is alleen maar reden om trots op jezelf te zijn dat je het in elk geval probeerde. Een volgende keer ben je vast nog een beetje moediger.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:47:50 #222
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94073566
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

My point of view
de juiste mate van contact uitkiemen is hartstikke moeilijk
ik had vrijdag, toen ging ik maar oefenen met dansen met 2 andere gasten. hun waren ook een beetje faal en we konden het wel goed vinden.
we stonden op een gegeven moment ook op een plek, en toen zei ik zo van " best wel faal, de 3 meest met meisjes falende mensen zijn wij hier, en we staan nu alle3 hier."
toen zei 1 van hun zo"je kan het ook zien als een heel grote win, want hoe moelijk is het om 3 gasten bij elkaar te krijgen die zo erg zijn als ons".
dat soort dingen allemaal :D

toen gingen we op mijn idee oefenen met dansen. en we dansten zo vlak naast een groepje meisjes. en ik dacht zo van...."zal ik gewoon even vragen of iemand mee komt dansen. dit staat zo homo".
ze stonden er al de hele tijd met hun rug naar ons toe, maar ik wilde het toch even vragen dus ik raakte zo 1 op haar schouder of onderarm, ik weetnieteens meer aan, en deed dat 0.1 seconde te lang, en toen deed ze een dikke bitchblok alsof ik de engste persoon in de hele tent was zonder zich zelfs om te draaien.
edit:(ik moet er eigenlijk wel bij zeggen dat ik bij dat groepje vanaf de andere kant voornamelijk bij 1 ander meisje ookal een poging had gedaan tot meer contact, dat had keihard gefaald uiteraard en misschien dat ze nog/al wist dat ik diegeen was.)

toen gingen we maar weer verder met oefenen. was overigens best leuk
en toen kwam de dikke player die ik ontmoet had ook nog even meedansen.

later kwam er nog een vrouw(25+ schatte ik haar) ineens voor me dansen, maar ik wist verder ook niet hoe ik daar mee moest omgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-03-2011 23:15:08 ]
pi_94073608
quote:

[..]

Bevestiging is altijd aanmoedigend. Dus als je wilt dat ik doorga is alles wat positief is goed.
Een glimlach, een lichte aanraking, blow me a kiss, of kreun zo hard als je kunt. Werkt allemaal. :7
  zondag 13 maart 2011 @ 22:49:22 #224
238453 hasjman
utter madness
pi_94073649
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

toen zei 1 van hun zo"je kan het ook zien als een heel grote win, want hoe moelijk is het om 3 gasten bij elkaar te krijgen die zo erg zijn als ons".
dat soort dingen allemaal :D

Hahaha, briljant :D Mijn soort humor.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:51:09 #225
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94073756
quote:
12s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Bevestiging is altijd aanmoedigend. Dus als je wilt dat ik doorga is alles wat positief is goed.
Een glimlach, een lichte aanraking, blow me a kiss, of kreun zo hard als je kunt. Werkt allemaal. :7
ja inderdaad:
als je niets doet gaat hij door, en probeert hij na een tijdje nog meer
als je hem aanmoedigt met bijvoorbeeld kreunen dan gaat hij zeer zeker heel snel verder
als je ze hand pakt en wegdoet, of als je zegt stoppen, of 'nu nog niet' . luistert hij daar ook naar.

het is wel logisch dat ik nooit een meid gratis geneukt heb. bij mij werkt het meer dat een meisje mij uren lang moet bevestigen en moet gaan versieren dan andersom.
maar dat gaat veranderen dus >:)

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-03-2011 23:04:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')