Ik zie op BBC News dat er angst is voor een 2e explosiequote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik was hele dag weg en las net dat er nu ook problemen zijn in andere kerncentrales dan Fukushima.
Mensen, hier is een aparte topic voor geopend: Kerncentrales Japan in problemen #1quote:Op zondag 13 maart 2011 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie op BBC News dat er angst is voor een 2e explosie
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12724953.
Japan quake: Fears of second nuclear reactor blast
There is a risk of a second explosion at the quake-hit Fukushima power station, Japanese officials have said.
However, chief cabinet secretary Yukio Edano said the facility could withstand the impact and the nuclear reactor itself would not be damaged.
Technicians are frantically battling to cool reactor 3 following a blast at the building housing reactor 1 on Saturday.
Je bent me voorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kerncentrales Japan in problemen #1
Daar ook meer over de de kerncentrales
wowquote:
vind ik ook , hier zaniken ze liever over natuurkunde shitquote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom een apart topic?
Hou toch alles bij elkaar.
Niet, er is besloten om aparte topics te openen, omdat twee verhaallijnen anders doorelkaar lopen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom een apart topic?
Hou toch alles bij elkaar.
Open anders eentje specifiek voor:quote:Op zondag 13 maart 2011 19:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Niet, er is besloten om aparte topics te openen, omdat twee verhaallijnen anders doorelkaar lopen.
Aardbeving en Tsunami zijn natuurlijk oorzaak en gevolg, die energiecentrales zijn een heel ander verhaal, een aparte ramp, de oorzaak mag dan wel de Tsunami zijn maar de berichten over de centrales overwoekerden de berichten over de natuurramp en de gevolgen. Ik kan me er wel in vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Open anders eentje specifiek voor:
• de aardbeving
• de tsunami
• de kerncentrale
dacht dat dit topic over japan ging jammerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Open anders eentje specifiek voor:
• de aardbeving
• de tsunami
• de kerncentrale
Ditquote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aardbeving en Tsunami zijn natuurlijk oorzaak en gevolg, die energiecentrales zijn een heel ander verhaal, een aparte ramp, de oorzaak mag dan wel de Tsunami zijn maar de berichten over de centrales overwoekerden de berichten over de natuurramp en de gevolgen. Ik kan me er wel in vinden.
Ohja, want de problemen in de kerncentrales zijn geen gevolg van de aardbeving en de tsunami?quote:
Een paar seconden.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
15 cm en de aarde schijnt nu een paar seconden sneller te draaien
[..]
Bron: hln.be
Dat staat toch gewoon in mijn reactie? De berichtgeving over de centrales was alles wat je las, als je de TT nu eens bekijkt? Hoe dan ook, er is besloten dat er 2 topics van gemaakt moesten worden, of je het nu leuk vindt of niet, hoe zielig om hier dan op zo'n kinderachtige manier je gelijk te willen halen....quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ohja, want de problemen in de kerncentrales zijn geen gevolg van de aardbeving en de tsunami?![]()
Hoe kortzichtig
wat?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon in mijn reactie? De berichtgeving over de centrales was alles wat je las, als je de TT nu eens bekijkt? Hoe dan ook, er is besloten dat er 2 topics van gemaakt moesten worden, of je het nu leuk vindt of niet, hoe zielig om hier dan op zo'n kinderachtige manier je gelijk te willen halen....
waar is dat besloten en wanneer dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon in mijn reactie? De berichtgeving over de centrales was alles wat je las, als je de TT nu eens bekijkt? Hoe dan ook, er is besloten dat er 2 topics van gemaakt moesten worden, of je het nu leuk vindt of niet, hoe zielig om hier dan op zo'n kinderachtige manier je gelijk te willen halen....
Japan getroffen door zeer zware aardbeving (9,0) en tsunami #18quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
waar is dat besloten en wanneer dan?
Dit vind ik dus ook, maar ja boeiend.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef Document1 het volgende:
Hmm voor meelezers maakt het splitsen het niet makkelijke iig. Ik vond een centraal topic erg handig zelf.
Jij begint metquote:
Ga ik me heus niet mee bezig houden. Weekend is voorbij, werkweek komt er weer aan. Ik vind het gewoon een slechte beslissing puntquote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij begint met![]()
te strooien en mensen kortzichtig te noemen, vind je dat op een normale manier communiceren? Er is overleg geweest in de wandelgangen en er is besloten om het topic te splitsen, als je het daar niet mee eens bent raad ik je FB aan of PM een MOD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |