abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94043505
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar ik heb gelijk.

Positieve propaganda.
Ook dit is subjectief. Jij vindt het positief dat alles als drugs wordt bestempeld. Ik niet.

Overigens om ontopic te zijn; ik ben heel huiverig tegenover mannen die drugs gebruiken. Nu zal ik ze niet direct allemaal afstraffen, maar ik kom net uit een relatie waarbij het allemaal is doorgeschoten, dus dat risico neem ik niet nog een keer.
Que Sera ~
pi_94043621
Mijn vriendin mag best blowen, geen probleem. Af en toe een pilletje als ze gaat stappen ook nog wel,..maar meer niet. Zelf rook ik ook graag een blowtje dus het zou vrij hypocriet zijn als ik het haar dan zou verbieden ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 13:50:11 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94043665
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ook dit is subjectief. Jij vindt het positief dat alles als drugs wordt bestempeld. Ik niet.

Overigens om ontopic te zijn; ik ben heel huiverig tegenover mannen die drugs gebruiken. Nu zal ik ze niet direct allemaal afstraffen, maar ik kom net uit een relatie waarbij het allemaal is doorgeschoten, dus dat risico neem ik niet nog een keer.
1 slechte ervaring, en meteen zijn drugs slecht. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 13:51:51 #29
236264 crew  capricia
pi_94043729
quote:
Op zondag 13 maart 2011 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn vriendin mag best blowen, geen probleem. Af en toe een pilletje als ze gaat stappen ook nog wel,..maar meer niet. Zelf rook ik ook graag een blowtje dus het zou vrij hypocriet zijn als ik het haar dan zou verbieden ;)
Precies. Beetje met mate en niet iedere dag, lijkt mij geen probleem.
Liever iemand die af en toe een blowtje rookt, dan iemand die iedere week dronken moet worden of zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 13 maart 2011 @ 13:52:36 #30
87694 Robin__
letitredno
pi_94043760
betere vraag is misschien 'als je vriend(in) meer drugs gebruikt dan jij.

Dan zou ik zeggen ja, moet wel aardig op hetzelfde niveau liggen. als de een ieder weekend wil snuiven en de ander 1x per jaar een pilletje denk ik niet dat dat bevorderlijk is.
pi_94043768
Ik zou het wel erg vinden als hij echt verslaafd en afhankelijk was / zichzelf niet meer op sommige momenten.
  zondag 13 maart 2011 @ 13:53:10 #32
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94043784
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat je nu doet is net zo vervelend als de anti-drugs mentaliteit. Als het niet in je straatje past maak je zo'n opmerking. Laat iedereen lekker zelf kiezen wat voor hen prettig is. Ik snap je vraag en ben er zelf ook benieuwd naar, ik snap de behoefte om op een ander af te geven enkel niet.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_94043832
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zo'n vreemde conclusie die op niets is gebaseerd en ook onjuist is. Wel voorspelbaar trouwens.. vooral van mensen die alleen met hun eigen argumenten bezig zijn.
Que Sera ~
pi_94043836
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef Chilled het volgende:

[..]

Misschien heel goed gevonden van je, maar het gaat niet 100% op.

Algemene definitie drugs:
Alle genotsmiddelen die het gevoel, stemming en denken zodanig kunnen veranderen dat gedurende een bepaalde tijd een onterecht lichamelijke en/of geestelijk geluksgevoel (= euforie) ontstaat. Dit geluksgevoel heeft niets van doen met de werkelijkheid en kan daarom worden beschouwd als een kunstmatig.
Dat is een lastige definitie, welbeshouwd. Want wat is onterecht?
Wanneer is een gevoel van geluk terecht?
Zijn dan dingen zoals bungeejumpen, hard rijden en gokken per definitie geen drugs?
En seks dan? Ga je je ook goed van voelen door stofjes in je hoofd.. Maar hoe kunstmatig is dat?
Als ik een biertje drink voel ik me ook prettig, maar de omstandigheid is dat ik me prettig voel als ik alcohol in mijn bloed krijg. Dat heeft alles met de werkelijkheid te maken :P

Maar ok, even ontopic: Waarom wil TS het weten? Heeft hij een vriendin die drugs gebruikt?
Wat mij betreft ligt het er helemaal aan wat en in welke mate. Als ze af en toe eens blowt maakt het mij niet uit. Als het ongewenst gedrag in de hand werkt (apathie, veel geld uitgeven, whatever) of de tent staat de hele dag blauw, heb ik er wel problemen mee.
Maar dat zijn dus vooral praktische bezwaren, die er zouden kunnen zijn.
  zondag 13 maart 2011 @ 13:56:34 #35
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94043900
Merk dat velen geneigd zijn het meer over hoeveelheden te hebben dan invloed op de persoon op lange en/of korte termijn. Waarom?
  zondag 13 maart 2011 @ 13:59:45 #36
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_94044042
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef n8n het volgende:
Merk dat velen geneigd zijn het meer over hoeveelheden te hebben dan invloed op de persoon op lange en/of korte termijn. Waarom?
Die gevolgen kennen we toch allemaal wel? De dood.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_94044171
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat is een lastige definitie, welbeshouwd. Want wat is onterecht?
Wanneer is een gevoel van geluk terecht?
Zijn dan dingen zoals bungeejumpen, hard rijden en gokken per definitie geen drugs?
En seks dan? Ga je je ook goed van voelen door stofjes in je hoofd.. Maar hoe kunstmatig is dat?
Als ik een biertje drink voel ik me ook prettig, maar de omstandigheid is dat ik me prettig voel als ik alcohol in mijn bloed krijg. Dat heeft alles met de werkelijkheid te maken :P
Ik snap je motivatie om het onder drugs te beschouwen. De verslaving kan namelijk geestelijk net zo heftig zijn. Het ligt voornamelijk aan een persoon zelf waar hij/zij gevoelig voor is. Maar ik vind het wel belangrijk om toch een lijn te trekken tussen middelen die je inneemt en waardoor je lichaam en geest hele andere dingen meemaken dan wanneer je nuchter bent en bijvoorbeeld bungeejumpen waardoor er adrenaline vrijkomt en je je helemaal hyper en vrolijk voelt. Ik zie hier wel degelijk een verschil tussen natuurlijke stoffen die uit jezelf komen en stoffen die je zelf moet toebrengen voordat je iets voelt.

En daarnaast zijn er dan ook nog eens stoffen waarbij het zo ontzettend snel gaat dat je lichaam en je omgeving aftakelt. Dat heb je bij 5 koppen koffie per dag niet. Daarom vind ik het vervelend dat het allemaal op 1 stapel gegooid wordt.
Que Sera ~
  zondag 13 maart 2011 @ 14:02:32 #38
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94044181
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Die gevolgen kennen we toch allemaal wel? De dood.
Iedereen gaat dood. De 'drugs' met de meeste slachtoffers zijn ongezond eten en alcohol.
pi_94044235
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:02 schreef n8n het volgende:

[..]

Iedereen gaat dood. De 'drugs' met de meeste slachtoffers zijn ongezond eten en alcohol.
Volgens mij ga je met een lekkere heroineverslaving toch eerder de pijp uit dan als je veel eet.

En ja alcohol wordt in mijn ogen onderschat.
Le deuxième sexe
  zondag 13 maart 2011 @ 14:04:09 #40
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_94044258
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:02 schreef n8n het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Maar door drugs ga je toch ietsjes eerder dood dan mensen die die troep niet gebruiken.

En eten en alcohol zijn geen drugs. Eten is een levensmiddel.
pi_94044323
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Volgens mij ga je met een lekkere heroineverslaving toch eerder de pijp uit dan als je veel eet.
Ja inderdaad.. Ik vind die vergelijking nog steeds nergens over gaan. Er zijn gewoon veel meer mensen die ongezond eten. Betekent niet dat de risico van heroïne ineens daalt..
Que Sera ~
  zondag 13 maart 2011 @ 14:06:46 #42
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94044375
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef ad0rable het volgende:

[..]

En ja alcohol wordt in mijn ogen onderschat.
Klopt. Het gevaar van te veel eten zit dan ook in onwetendheid, bij Heroïne kunnen veel mensen wel een voorstelling maken bij de gevolgen. Dat maakt ook dat er anders mee omgegaan wordt, op wat zwakkelingen na.
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Maar door drugs ga je toch ietsjes eerder dood dan mensen die die troep niet gebruiken.
Ligt maar net aan het gebruik
quote:
Grapjas.

Eten is bij veel mensen ook verslavend en levensbedreigend, hetzij wat minder snel
  zondag 13 maart 2011 @ 14:07:12 #43
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_94044399
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. Ik vind die vergelijking nog steeds nergens over gaan. Er zijn gewoon veel meer mensen die ongezond eten. Betekent niet dat de risico van heroïne ineens daalt..
Zoals ik zei, drugsgebruikers proberen zo op die manier hun gebruik goed te praten met als smoes dat iedereen drugs gebruikt. Beetje krom inderdaad. :Y
  zondag 13 maart 2011 @ 14:09:17 #44
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94044471
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zoals ik zei, drugsgebruikers proberen zo op die manier hun gebruik goed te praten met als smoes dat iedereen drugs gebruikt. Beetje krom inderdaad. :Y
Moeilijk serieus te nemen als je alcohol niet onder de noemer drugs wilt plaatsen
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 14:09:30 #45
236264 crew  capricia
pi_94044481
quote:
Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Alcohol is geen drugs? Lol.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 13 maart 2011 @ 14:10:40 #46
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_94044514
quote:
On topic: het is zeker een pre als iemand met mate drugs gebruikt om zijn/haar blik te verbreden. Maar ik heb ook waardevolle relaties gehad met geheelonthouders, dus het is geen absolute eis.
Dit. :)
pi_94044597
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef n8n het volgende:

[..]

Klopt. Het gevaar van te veel eten zit dan ook in onwetendheid, bij Heroïne kunnen veel mensen wel een voorstelling maken bij de gevolgen. Dat maakt ook dat er anders mee omgegaan wordt, op wat zwakkelingen na.
Ik vind het al behoorlijk naïef en onwetend als je je eerste spuit in je arm zet
Que Sera ~
pi_94044661
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef Juicyhil het volgende:
Dat ligt eraan. Snelle suikers zou je ook als een vorm van drugs kunnen zien.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_94044678
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef n8n het volgende:

[..]

Wir Kinder von Bahnhof Zoo ooit gelezen?
Le deuxième sexe
  zondag 13 maart 2011 @ 14:15:09 #50
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94044710
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ik vind het al behoorlijk naïef en onwetend als je je eerste spuit in je arm zet
Ligt er aan, als je de gevaren weet en er toch voor kiest lijkt het op een bewuste keuze.

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Wir Kinder von Bahnhof Zoo ooit gelezen?
Nee :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')