Nee zeker geen 4 euro, misschien 1,50/2? Ik kan er geheel naast zitten maar ik verwacht echt onder de 2 euro.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Zal bij de Action zeker geen 4 euro per stuk zijn. Dat kosten ze bij de HEMA, weliswaar iets luxer maar toch.
Ik begin de Action steeds beter in te schattenquote:
Ik bedoelde dat 1.80 onder 2 ligt,quote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin de Action steeds beter in te schatten
Dat weet ik, ik bedoelde iets andersquote:
Aldi heeft ook goede zakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef trovey het volgende:
Alleen maar KOMO vuilniszakken hier. Voor de rest kan het me echt niet bommen welk merk of gebrek aan merk het is (of dat nou kleding, eten of wat dan ook is) maar ik heb zoveel slechte ervaringen gehad met andere vuilniszakken dat ik alleen nog maar dikke KOMO zakken wil.
Je ballerina's niet vergeten.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen tape halen, en misschien nog meer.
Das wat voor tomaatquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Miendientje het volgende:
Kijk nou wat een leuke slippers er bij de 100 nieuwste artikelen staan:
[ link | afbeelding ]
¤2,29
Gaan we die ook ook eens proberen als ik er weer ben.quote:
Eentje als sokkenmand en eentje als ondergoedmand op het moment.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Miendientje het volgende:
Waar gebruik je die flexibele manden voor?
mijn record staat op 125quote:Op maandag 21 maart 2011 09:29 schreef johandeleng het volgende:
Wij liepen zaterdag ook eens de action binnen en kwamen daar bij toeval hele geschikte trouwbedankjes tegen. De kassajuffrouw vond het erg leuk om eens een bon te hebben van 149 euro. Dat zijn ze daar niet gewend.
Ik heb hem vorig jaar gekocht in het blauw, hij voldoet prima! Ik heb hem al een aantal keer meegenomen voor weekendjes weg en heb er geen aanmerkingen opquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand ervaring met de trolley-tjes die bij de 100 nieuwste artikelen staan? Ze lijken mij erg handig als handbagagekoffertjes voor op reisIs t wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |