Jij hebt geniale radio gemist vannachtquote:
Soulseek.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef mr-green het volgende:
Wat is het beste programma om tegenwoordig mp3 te downen?
Ik gebruik zelf PirateAppquote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef mr-green het volgende:
Wat is het beste programma om tegenwoordig mp3 te downen?
Ach het is zondagochtend, dan mag datquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Goedemorgen!
Die krijg jij al als je in de spiegel kijkt toch?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die krijg jij al als je in de spiegel kijkt toch?
* Huppelmuts checkt voorzichtig haar UI
wtf?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn is dat, die kerel negeert me op msn en op FOK! maar mn UI veranderen maakt ie gewoon even tijd voor
Ezechielk heeft een nieuwe hobby.quote:
Ik ga niet eens de moeite nemen om het te veranderenquote:
Mag ik je handtekening, Rick?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite nemen om het te veranderen
Sinds ik die jingle heb gemaakt heeft ajacied zo goed als niks meer aangevraagdquote:Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef robdriessen het volgende:
Ajacied zou Beck niet aanvragen. Da's veel te goeie muziek voor zijn smaak :p
Ik zag dat ik nu weer een andere UI hebquote:
Jepquote:
Mooiquote:
Dat zou een optie kunnen zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 11:37 schreef robdriessen het volgende:
Huppel, of je verandert het wachtwoord van je profiel natuurlijk
Fredrollquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik zag een rickroll aankomen, dan moet deze ook natuurlijk
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
That reminds me.
Ik heb het echt veel te druk vandaag![]()
Ik ga maar eens wat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oh spannendquote:
Gewoon zelf kiezenquote:
Go your gangquote:
Puur vanwege de titel dusquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Oe zuigen
Ja man. Ik zag blow job staan. Ik dacht oe zuigenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef robdriessen het volgende:
Huppel, heb je dit nummer weer eens in een opgewonden bui aangevraagd?
Goede instelling wel van die draakquote:Op zondag 13 maart 2011 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Eerst Blowjob, nu gimme some lovin'.... Draakje probeert ons te vertellen dat er meer geneuqt moet worden.
Geluid aan laten, deze is wel grappigquote:Op zondag 13 maart 2011 12:20 schreef robdriessen het volgende:
Sorry, maar nu gaat ie even op mute. Niet mijn smaak.
Ghehe nu is er weer normale muziekquote:Op zondag 13 maart 2011 12:24 schreef robdriessen het volgende:
Vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemd.
Hou opquote:
Gokje: japieman?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
dirty bit / arie / japie
geen idee, maak je bekend of block
Japie zou best eens japieman kunnen zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zou toch wel gewoon zijn naam invullen
ja en daarna arie, jij vraagt toch ook niet opeens als keutel aanquote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Japie zou best eens japieman kunnen zijn.
Ik vraag toch ook aan als huppel
Gerustquote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja en daarna arie, jij vraagt toch ook niet opeens als keutel aan
Een van de meest gedraaide platen op begrafenissen dus jaquote:
Ah, ik kom nooit op begrafenissenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een van de meest gedraaide platen op begrafenissen dus ja
Deze is ook op de begrafenis van mn vader gedraaidquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, ik kom nooit op begrafenissen
het is geen kutplaatquote:Op zondag 13 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
Kaasrol als je niet weet waarom vraag dan ook geen kutplaat aan.
Mocht ik ooit overlijden dan géén muziek op mijn uitvaart. Dan gaat iedereen er aan denken als ze die nummers horen en dat wil ik niet hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze is ook op de begrafenis van mn vader gedraaid
Iedereen komt in ieder geval op 1 begrafenis of crematie terechtquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, ik kom nooit op begrafenissen
Is nooit bewezenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Iedereen komt in ieder geval op 1 begrafenis of crematie terecht
Dat is idd wel een huge nadeel.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mocht ik ooit overlijden dan géén muziek op mijn uitvaart. Dan gaat iedereen er aan denken als ze die nummers horen en dat wil ik niet hoor.
Nee hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Iedereen komt in ieder geval op 1 begrafenis of crematie terecht
Ja zulks dus. Maargoed, ik verwacht of nooit, of pas over een enorme hoeveelheid jaren daar over na te moeten denkenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is idd wel een huge nadeel.
Vorig jaar zat ik in de auto met mn zoon, in de winter. We reden door 20 cm sneeuw ofzo. Kwam dit nummer op de radio, begint mn zoon opeens te huilen.
Dus ik DIRECT auto aan de kant. Zegt ie: dit liedje was bij opa, ik mis opa.
Stonden mn zoon en ik gewoon midden op straat even samen te janken.
En toen kreeg ik mn auto niet meer uit de sneeuw
Mag je blij zijn geweest dat je niet in een horrorfilm zat. Dat liep anders zeker verkeerd af.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen kreeg ik mn auto niet meer uit de sneeuw
Opgegeten door tijgersquote:Op zondag 13 maart 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Die mensen dan die op zee verdrinken en nooit gevonden worden? Of in de jungle doodgaan en nooit gevonden worden?
Dan had ze hulp gehaald, haar zoon alleen in de auto die haar hoofd op de motorkap zag stuiterenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag je blij zijn geweest dat je niet in een horrorfilm zat. Dat liep anders zeker verkeerd af.
Horrors zijn niet engquote:Op zondag 13 maart 2011 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag je blij zijn geweest dat je niet in een horrorfilm zat. Dat liep anders zeker verkeerd af.
Nooit? Eeuwig leven voor koelkast?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja zulks dus. Maargoed, ik verwacht of nooit, of pas over een enorme hoeveelheid jaren daar over na te moeten denken
Of andere beestenquote:
Denken dat ik dat niet zonder hulp zou kunnenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan had ze hulp gehaald, haar zoon alleen in de auto die haar hoofd op de motorkap zag stuiteren
Er is nooit bewezen dat iedereen dood gaat. Misschien zijn er wel chinezen of van die bergmensen van 1000000000 jaar oud.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit? Eeuwig leven voor koelkast?
IN EEN HORRORFILM NIET JA!?, ennieweej, jij loopt daar...quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet zonder hulp zou kunnen
HOU OPquote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IN EEN HORRORFILM NIET JA!?, ennieweej, jij loopt daar...
Ik heb tijdje terug met Ez de feast trilogie gekeken.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:46 schreef Melting het volgende:
Horrors zijn idd niet eng.
Er komt volgende maand deel 4 van Scream in de bios. Scream was wel één van de grappigste horrorfilms.
Die wilde om 11 uur alquote:Op zondag 13 maart 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
En ik eis min of meer dat robdriessen gaat draaien vandaag
Nog lang doorgegaan nadat ik weg was?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ze praten er overheen. Jullie hebben wat gemist vannacht!
euhh eeehhh ehmmm 4 uur?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog lang doorgegaan nadat ik weg was?
Oh? Verklaar je nader? Hij is namelijk al op sinds 4:45 uur. Dus redenatie moet wel ijzersterk zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
En ik eis min of meer dat robdriessen gaat draaien vandaag
Feast?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug met Ez de feast trilogie gekeken.
Mijn god wat heb ik gelachen om die films
Goeden dj, goeden showquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh? Verklaar je nader? Hij is namelijk al op sinds 4:45 uur. Dus redenatie moet wel ijzersterk zijn.
Oh lolquote:
Ja Feast 1, 2 en 3.quote:
Maar hetw as weer ouderwets gezelligquote:Op zondag 13 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
Iets eerder zie ik net. 3:30 ofzo
daarna nog tot 4u met dragems op de skype buiten de uitzending
joah!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hetw as weer ouderwets gezellig
En nog leuke dingen gezien?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
ennieweej, eggs (![]()
) had zijn cam gewoon aan laten staan vannacht
Nee, hij deed het licht uit en ging wegquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, hij deed het licht uit en ging weg![]()
Ik ben alleen benieuwd of hij vanochtend piemelnaakt is binnengewandeld
Geen idee. Ik heb me rotgelachen om de monstercocksquote:
Ik moest even nadenkenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Maar serieus, anderhalf jaar![]()
Hoe houden mensen dat vol
Grote hanen?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb me rotgelachen om de monstercocks
Geen seksquote:
Van de meeste substanties word je juist nog geilerquote:Op zondag 13 maart 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken
Volgens mij als je genoeg substanties op hebt kun je het fantaseren
Neequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:57 schreef mr-green het volgende:
zodalijk ook even microfoon testen. benieuwd of jullie het goed kunnen horen
Waar kom je vandaan? Amsterdam toevallig?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:57 schreef mr-green het volgende:
zodalijk ook even microfoon testen. benieuwd of jullie het goed kunnen horen
Ik vermoedde al dat het om lullen zou gaan...... geen wonder dat jij die films gekeken hebt.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb me rotgelachen om de monstercocks
Kan niet, want je kunt zijn naam niet vervoegen tot iets met sop.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Amsterdam toevallig?
Ik had niks te vertellen over de filmkeuzequote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het om lullen zou gaan...... geen wonder dat jij die films gekeken hebt.
Ez en ik hebben alle nicks van radio al vervoegdtdtdtd tot iets met sopquote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan niet, want je kunt zijn naam niet vervoegen tot iets met sop.
Beetje jammer weerquote:
Hmm dat klinkt goedquote:Op zondag 13 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tijd voor koffie met koekjesMogguh!
Browniesquote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef robdriessen het volgende:
Oh ja, moet nog brownies bakken. Heb eindelijk weer een oventje. Vorige zei ploef.
Ik weet niet of het te regelen is in Tractor, maar kun je dan misschien de lage tonen iets minderen?quote:
Dat gaat wel lukken denk ik zo ff proberen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of het te regelen is in Tractor, maar kun je dan misschien de lage tonen iets minderen?
Cappuccino geworden, ook goed?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt goeddoe maar een lekker bakkie
Minder lage tonen? Man er komt amper bas doorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of het te regelen is in Tractor, maar kun je dan misschien de lage tonen iets minderen?
Ohw heerlijkquote:
Ik brand de bonen zelf dus de koffie is minimaal 48 uur, maximaal een week oud (koffie uit de supermarkt is makkelijk 8 maanden oud), gemalen seconden voor dat het door de machine gaat. Verse volle melk opgeschuimdquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw heerlijkhoorde laatst hoe jij die maakt
Nu heb ik er helemaal zin inquote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik brand de bonen zelf dus de koffie is minimaal 48 uur, maximaal een week oud (koffie uit de supermarkt is makkelijk 8 maanden oud), gemalen seconden voor dat het door de machine gaat. Verse volle melk opgeschuimd
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een verzoekje, kun je eens zeggen: ennieweej
Wordt pas vers gezet als je hier bent natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nu heb ik er helemaal zin inKan ik er eentje op bestelling afhalen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een verzoekje, kun je eens zeggen: ennieweej
En wanneer word ik verwacht dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt pas vers gezet als je hier bent natuurlijk
Popjequote:
Snuf.quote:
Goedemorgen dan maar Snufquote:
quote:
Yoyoyo ik heb mijn hont in zijn rad gezet dus ik heb stroom, nu Onzin Radio aanknallen!quote:
koppijn?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon iedereen die weer mee komt luisteren
Poep erop en zeg dat je ze een likje verf hebt gegevenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lief doen en mn ex zn gordijnen wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
oh, wanneer je zin hebt, ik heb altijd verse koffiebonen in huis
Hoe zat jij te typen vannacht? Het klonk iig alsof je met een hamer op de toetsen moest slaanquote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon iedereen die weer mee komt luisteren
inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zat jij te typen vannacht? Het klonk iig alsof je met een hamer op de toetsen moest slaan
Typte ik zo hard dan? Dat weet ik niet eens meerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zat jij te typen vannacht? Het klonk iig alsof je met een hamer op de toetsen moest slaan
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Poep erop en zeg dat je ze een likje verf hebt gegevenIk heb wel een keer de gordijnen geverfd toen hij op een eiland was. Kwam ie thuis opeens gordijnen paarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nog harderquote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Typte ik zo hard dan? Dat weet ik niet eens meer
En kon ie het waarderen?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer de gordijnen geverfd toen hij op een eiland was. Kwam ie thuis opeens gordijnen paars
Wel aardig van je, dat je dat voor hem doet.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer de gordijnen geverfd toen hij op een eiland was. Kwam ie thuis opeens gordijnen paars
Op land's end natuurlijk, google is je vriend. Tip: het is geen zwemkleding en geen jongenskledingwinkelquote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat klinkt heerlijk
En waar moet ik dan zijn voor die heerlijke koffie?
Ik deed van alles als hij op een eiland zat. Kwam ie thuis was de gang opeens geverfd, of een paarse streep op de muur ofzoquote:
Toen was het nog niet mn exquote:Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel aardig van je, dat je dat voor hem doet.
Je moeder kwam nog vragen of het wat zachter konquote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Typte ik zo hard dan? Dat weet ik niet eens meer
En hoelang was ie weg dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed van alles als hij op een eiland zat. Kwam ie thuis was de gang opeens geverfd, of een paarse streep op de muur ofzo
Grenade? Wat een held danquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Snuf. het volgende:
MR Green gaat straks een bazen riekwest draaien
Dat weet ik nog wel jaquote:Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moeder kwam nog vragen of het wat zachter kon
2 weken.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op land's end natuurlijk, google is je vriend. Tip: het is geen zwemkleding en geen jongenskledingwinkel
Den Helderquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hier is het voor mij echt nog te vroeg voor...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast!!
Ze ligt er weer hoor![]()
Niet zo bazig als de vorige keer maar tochAwwww, is het al een oudje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koelkast!!
Niet zo bazig als de vorige keer maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dat zonder nonnenmuziek
Koelkast!!
Niet zo bazig als de vorige keer maar tochNonnenhont is niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utrechtquote:
9quote:
Natuurlijk welquote:
Ja goed hequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oei, beetje ver weg om alleen koffie te komen drinken
Nou misschien toch maar een keer doenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moh, anderhalf - 2 uur in de trein voor zulke goede koffie, ik zou het er voor over hebben
Het is dat wij geen gordijnen hebben anders hadden we allebei misschien een nonnenhont kunnen hebbenquote:
Max(ima) is de enige echte nonnenhontquote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is dat wij geen gordijnen hebben anders hadden we allebei misschien een nonnenhont kunnen hebben
Een leerling nonnenhont?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max(ima) is de enige echte nonnenhont
Is jouw hont een teef? Want mijn nonnenhont heeft een bloedhekel aan teefjes, ze zal jouw hont dan dus niks leren maar wel aanvallenquote:
Die van mij is heel snel grijs geworden toen we er een pup bij haddenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Lief, die van mij werd ook helemaal grijs op dr pootjes en kop.
Ik wil dancequote:Op zondag 13 maart 2011 13:40 schreef mr-green het volgende:
haha nee maar hij wou een liedje uit 90's
Dat wordt een gevechtquote:Op zondag 13 maart 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is jouw hont een teef? Want mijn nonnenhont heeft een bloedhekel aan teefjes, ze zal jouw hont dan dus niks leren maar wel aanvallen
Dan geen leerling nonnenhontquote:
Hier ook voluit aan het meezingenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan geen leerling nonnenhont![]()
Hihi deze kan ik helemaal meezingen
Met je Dr Bernhard-stem?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan geen leerling nonnenhont![]()
Hihi deze kan ik helemaal meezingen
rob is van 14 tot iemand anders wil, dus zeg het maarquote:Op zondag 13 maart 2011 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
koelkast, kan ik vanmiddag digitaal draaien enzz![]()
16 - 17?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
rob is van 14 tot iemand anders wil, dus zeg het maar
van mij wel, er is grote leegte, zie roosterquote:Op zondag 13 maart 2011 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
16 - 17?
of mag ik s'Avonds
Je mag best nakend blijven luisteren hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga even lekker douchen en aankledentot later
19 - 20quote:Op zondag 13 maart 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van mij wel, er is grote leegte, zie rooster
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag best nakend blijven luisteren hoor
Nakend?quote:
Voor jou welquote:
Hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef EggsTC het volgende:
vrouwen jongen -_- wie heeft ze verzonnen...
ennieweej, hoezo dan gast?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef EggsTC het volgende:
Alsof jullie mannen god's gift to women zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef EggsTC het volgende:
boh, ik wel!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jullie mannen god's gift to women zijn
Mwa, altijd maar dat subtiel achtig halfvervormde eerlijkheid van ze... optyfen nuquote:
Nee jij bent god's gift to sopje-sopjequote:
Dat doen jullie mannen ookquote:Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, altijd maar dat subtiel achtig halfvervormde eerlijkheid van ze... optyfen nu
Sopje sopje, I like that namequote:Op zondag 13 maart 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jij bent god's gift to sopje-sopje
[..]
Dat doen jullie mannen ook
All credits go to ezechielkquote:
Duidelijk?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd duidelijk en recht door zee.
Goeden showquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
Hoi allemaal, na een avontuurlijke nacht ben ik weer veilig thuis
Nou ik heb der anders flink duidelijk gemaakt hoe ik over de situatie denk.quote:
ja heb inderdaad veel 70's en 80's ipv 80/90'squote:Op zondag 13 maart 2011 13:59 schreef robdriessen het volgende:
Mr. Green, lekker gedraaid. Maar wel veel 70s voor een 80/90s show
Liefje ik bedoelde meer dat jij vannacht alles behalve duidelijk wasquote:Op zondag 13 maart 2011 13:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou ik heb der anders flink duidelijk gemaakt hoe ik over de situatie denk.
en er maar omheen draaien, ja het klikt wel maar hihi ik twijfel bla
grow fucking up babe.
Had een verjaardag, die van nick1337, ik was met de auto dus kon niet drinken. Toen heb ik een slaapplaats gehosselt en alsnog flink gezopenquote:
Huppel is nog vrij.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefje ik bedoelde meer dat jij vannacht alles behalve duidelijk was![]()
Maar zo'n chick heb je niks aan. Moving on
dat kan kloppen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefje ik bedoelde meer dat jij vannacht alles behalve duidelijk was![]()
Maar zo'n chick heb je niks aan. Moving on
Klinkt gezelligquote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had een verjaardag, die van nick1337, ik was met de auto dus kon niet drinken. Toen heb ik een slaapplaats gehosselt en alsnog flink gezopen
En dat blijft huppel ookquote:
Sommige chicks heb je wel wat aan hoor. Je moet alleen niet zoeken, je komt er vanzelf wel 1 tegenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dat kan kloppen.
het lijkt erop dat je aan geen enkele chick wat hebt, althans die ervaring heb ik.
Dat is rob als het goed isquote:Op zondag 13 maart 2011 14:01 schreef mr-green het volgende:
Staat de volgende al klaar om te draaien?
Ik zoek ook niets, deze kwam ook toevalig op mn pad... zoals ook elke andere. Allemaal KUTHOEREN, teeuwen heeft gelijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige chicks heb je wel wat aan hoor. Je moet alleen niet zoeken, je komt er vanzelf wel 1 tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |