Jij hebt geniale radio gemist vannachtquote:
Soulseek.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef mr-green het volgende:
Wat is het beste programma om tegenwoordig mp3 te downen?
Ik gebruik zelf PirateAppquote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef mr-green het volgende:
Wat is het beste programma om tegenwoordig mp3 te downen?
Ach het is zondagochtend, dan mag datquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Goedemorgen!
Die krijg jij al als je in de spiegel kijkt toch?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die krijg jij al als je in de spiegel kijkt toch?
* Huppelmuts checkt voorzichtig haar UI
wtf?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn is dat, die kerel negeert me op msn en op FOK! maar mn UI veranderen maakt ie gewoon even tijd voor
Ezechielk heeft een nieuwe hobby.quote:
Ik ga niet eens de moeite nemen om het te veranderenquote:
Mag ik je handtekening, Rick?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite nemen om het te veranderen
Sinds ik die jingle heb gemaakt heeft ajacied zo goed als niks meer aangevraagdquote:Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef robdriessen het volgende:
Ajacied zou Beck niet aanvragen. Da's veel te goeie muziek voor zijn smaak :p
Ik zag dat ik nu weer een andere UI hebquote:
Jepquote:
Mooiquote:
Dat zou een optie kunnen zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 11:37 schreef robdriessen het volgende:
Huppel, of je verandert het wachtwoord van je profiel natuurlijk
Fredrollquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik zag een rickroll aankomen, dan moet deze ook natuurlijk
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
That reminds me.
Ik heb het echt veel te druk vandaag![]()
Ik ga maar eens wat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oh spannendquote:
Gewoon zelf kiezenquote:
Go your gangquote:
Puur vanwege de titel dusquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Oe zuigen
Ja man. Ik zag blow job staan. Ik dacht oe zuigenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef robdriessen het volgende:
Huppel, heb je dit nummer weer eens in een opgewonden bui aangevraagd?
Goede instelling wel van die draakquote:Op zondag 13 maart 2011 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Eerst Blowjob, nu gimme some lovin'.... Draakje probeert ons te vertellen dat er meer geneuqt moet worden.
Geluid aan laten, deze is wel grappigquote:Op zondag 13 maart 2011 12:20 schreef robdriessen het volgende:
Sorry, maar nu gaat ie even op mute. Niet mijn smaak.
Ghehe nu is er weer normale muziekquote:Op zondag 13 maart 2011 12:24 schreef robdriessen het volgende:
Vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemd.
Hou opquote:
Gokje: japieman?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
dirty bit / arie / japie
geen idee, maak je bekend of block
Japie zou best eens japieman kunnen zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zou toch wel gewoon zijn naam invullen
ja en daarna arie, jij vraagt toch ook niet opeens als keutel aanquote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Japie zou best eens japieman kunnen zijn.
Ik vraag toch ook aan als huppel
Gerustquote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja en daarna arie, jij vraagt toch ook niet opeens als keutel aan
Een van de meest gedraaide platen op begrafenissen dus jaquote:
Ah, ik kom nooit op begrafenissenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een van de meest gedraaide platen op begrafenissen dus ja
Deze is ook op de begrafenis van mn vader gedraaidquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, ik kom nooit op begrafenissen
het is geen kutplaatquote:Op zondag 13 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
Kaasrol als je niet weet waarom vraag dan ook geen kutplaat aan.
Mocht ik ooit overlijden dan géén muziek op mijn uitvaart. Dan gaat iedereen er aan denken als ze die nummers horen en dat wil ik niet hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze is ook op de begrafenis van mn vader gedraaid
Iedereen komt in ieder geval op 1 begrafenis of crematie terechtquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, ik kom nooit op begrafenissen
Is nooit bewezenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Iedereen komt in ieder geval op 1 begrafenis of crematie terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |