Hou opquote:
Gokje: japieman?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
dirty bit / arie / japie
geen idee, maak je bekend of block
Japie zou best eens japieman kunnen zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zou toch wel gewoon zijn naam invullen
ja en daarna arie, jij vraagt toch ook niet opeens als keutel aanquote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Japie zou best eens japieman kunnen zijn.
Ik vraag toch ook aan als huppel
Gerustquote:Op zondag 13 maart 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja en daarna arie, jij vraagt toch ook niet opeens als keutel aan
Een van de meest gedraaide platen op begrafenissen dus jaquote:
Ah, ik kom nooit op begrafenissenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een van de meest gedraaide platen op begrafenissen dus ja
Deze is ook op de begrafenis van mn vader gedraaidquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, ik kom nooit op begrafenissen
het is geen kutplaatquote:Op zondag 13 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
Kaasrol als je niet weet waarom vraag dan ook geen kutplaat aan.
Mocht ik ooit overlijden dan géén muziek op mijn uitvaart. Dan gaat iedereen er aan denken als ze die nummers horen en dat wil ik niet hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze is ook op de begrafenis van mn vader gedraaid
Iedereen komt in ieder geval op 1 begrafenis of crematie terechtquote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah, ik kom nooit op begrafenissen
Is nooit bewezenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Iedereen komt in ieder geval op 1 begrafenis of crematie terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |