Ik brand de bonen zelf dus de koffie is minimaal 48 uur, maximaal een week oud (koffie uit de supermarkt is makkelijk 8 maanden oud), gemalen seconden voor dat het door de machine gaat. Verse volle melk opgeschuimdquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw heerlijkhoorde laatst hoe jij die maakt
Nu heb ik er helemaal zin inquote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik brand de bonen zelf dus de koffie is minimaal 48 uur, maximaal een week oud (koffie uit de supermarkt is makkelijk 8 maanden oud), gemalen seconden voor dat het door de machine gaat. Verse volle melk opgeschuimd
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een verzoekje, kun je eens zeggen: ennieweej
Wordt pas vers gezet als je hier bent natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nu heb ik er helemaal zin inKan ik er eentje op bestelling afhalen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een verzoekje, kun je eens zeggen: ennieweej
En wanneer word ik verwacht dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt pas vers gezet als je hier bent natuurlijk
Popjequote:
Snuf.quote:
Goedemorgen dan maar Snufquote:
quote:
Yoyoyo ik heb mijn hont in zijn rad gezet dus ik heb stroom, nu Onzin Radio aanknallen!quote:
koppijn?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon iedereen die weer mee komt luisteren
Poep erop en zeg dat je ze een likje verf hebt gegevenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lief doen en mn ex zn gordijnen wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |