quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef Juud79 het volgende:
En dan voel ik me soms echt een oud wijf...![]()
Ik heb geen bad, en idd lang douchen doe ik in het weekend ook, door de week 's ochtends kort.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Door rugklachten doe ik precies hetzelfde, Juud! Zo rustig mogelijk doen en lekker met de beentjes omhoog na een dag werken! Lekker warm douchen en af en toe mijn rug laten masseren... Doet wonderen! De was, strijk en afwassen blijven rustig wachten hoor
Bij de Blokker in de aanbieding. Speciale krukjes voor onder de douchequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, en idd lang douchen doe ik in het weekend ook, door de week 's ochtends kort.
Het weekend stond ik eronder en toen dacht ik, ik ga een krukje of iets dergelijks regelen, zodat ik lekker kan zitten.![]()
Wat Tally zegt inderdaad, had in het oude huis ook geen bad, maar gewoon een campingkurk onder de douche. Wat was dat heerlijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, en idd lang douchen doe ik in het weekend ook, door de week 's ochtends kort.
Het weekend stond ik eronder en toen dacht ik, ik ga een krukje of iets dergelijks regelen, zodat ik lekker kan zitten.![]()
Bizar he? Ik dacht ook een stoere zwangere te zijn, die het allemaal wel even zou doen, wat kwalen betreft lukt dat, maar wat energie betreft moet ik toch flink wat inleveren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de bedden verschoond, twee wassen aangezet en gevouwen en beneden gestoft. Lag om 8u te slapen
Kidding, die ga ik halen, sowieso handig voor tijdens/na de bevalling.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de Blokker in de aanbieding. Speciale krukjes voor onder de douche
Ja maar als ik me niet vergist zijn die stoeltjes 15 euro ofzo. Dan zou ik het toch liever kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Vlindur het volgende:
Bij de groene kruis winkel kun je dat soort dingen gewoon huren he3 maanden voor niks en verlengen met nog eens 3 maanden
Hier idem dito inderdaad. En zoals ik straks al aangaf aan L'tiekje: het is echt elke dag een strijd met mijn innerlijke doorklunende zelf die stug door blijft lopen. Maar, tis mijn 2e zwangerschap, bij mijn 1e kluunde ik door en door en door en heb ik bijna niet kunnen genieten van het wondertje in mijn buik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Bizar he? Ik dacht ook een stoere zwangere te zijn, die het allemaal wel even zou doen, wat kwalen betreft lukt dat, maar wat energie betreft moet ik toch flink wat inleveren.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik was wel trots dat manlief vertelde dat zijn collega's regelmatig vragen hoe het met me gaat en hij dan vol trots antwoord dat het uitstekend gaat, de controles goed zijn en dat ik niet klaag of zeur en nog best veel kan.
Maar dan zit je daarna weer met een kruk die in de wegstaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar als ik me niet vergist zijn die stoeltjes 15 euro ofzo. Dan zou ik het toch liever kopen
Oeh ik heb na mijn bevalling ook regelmatig zittend gedoucht *heeeerlijk*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar dan zit je daarna weer met een kruk die in de wegstaat![]()
Magoe, het is het geld niet nee![]()
Wel een idee. Want met een dikke pens in en uit bad is ook niet veel soeps
Dan zet je hem toch in V&A,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:31 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Oeh ik heb na mijn bevalling ook regelmatig zittend gedoucht *heeeerlijk*
maar daarna stond het idd in de weg
Dát had ik nog niet eens bedachtquote:
Had ik ook al vrij snel, maar nu is het helemaal niet normaal meer, ik heb regelmatig gewoon echt een nat kruisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En afscheiding, hoor je dat nu al zo veel te hebben? Ben pas 4 weken
Ja, dat had ik later in de zwangerschap wel. Maar inlegkruisjes zijn de bomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Had ik ook al vrij snel, maar nu is het helemaal niet normaal meer, ik heb regelmatig gewoon echt een nat kruis.... Is dat normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |