abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:01:01 #176
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94145878
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef Juud79 het volgende:

En dan voel ik me soms echt een oud wijf... :)

:Y

Ik heb gisteren de bedden verschoond, twee wassen aangezet en gevouwen en beneden gestoft. Lag om 8u te slapen :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94145954
Door rugklachten doe ik precies hetzelfde, Juud! Zo rustig mogelijk doen en lekker met de beentjes omhoog na een dag werken! Lekker warm douchen en af en toe mijn rug laten masseren... Doet wonderen! De was, strijk en afwassen blijven rustig wachten hoor ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:18:59 #178
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94146812
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Door rugklachten doe ik precies hetzelfde, Juud! Zo rustig mogelijk doen en lekker met de beentjes omhoog na een dag werken! Lekker warm douchen en af en toe mijn rug laten masseren... Doet wonderen! De was, strijk en afwassen blijven rustig wachten hoor ;)
Ik heb geen bad, en idd lang douchen doe ik in het weekend ook, door de week 's ochtends kort.
Het weekend stond ik eronder en toen dacht ik, ik ga een krukje of iets dergelijks regelen, zodat ik lekker kan zitten. :Y

Ik heb altijd rugklachten, dus daarmee opppassen is me bekend, maar ik moet zeggen, dat het met mijn rug eigenlijk goed gaat, ik denk dat ik me bewuster ben van mijn houding en minder til, omdat ik zwanger ben. Wel last van stramme spieren in mijn rug, door het gewicht aan de voorkant, maar ik heb sneller last van mijn buik momenteel, op hoogte van mijn maag (volgens mij door voeten en op onderin (als ik teveel doe).
pi_94146840
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik heb geen bad, en idd lang douchen doe ik in het weekend ook, door de week 's ochtends kort.
Het weekend stond ik eronder en toen dacht ik, ik ga een krukje of iets dergelijks regelen, zodat ik lekker kan zitten. :Y
Bij de Blokker in de aanbieding. Speciale krukjes voor onder de douche :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:22:53 #180
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94146980
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Wat Tally zegt inderdaad, had in het oude huis ook geen bad, maar gewoon een campingkurk onder de douche. Wat was dat heerlijk!
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:24:21 #181
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94147049
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef Takkembah het volgende:

[..]

:Y

Ik heb gisteren de bedden verschoond, twee wassen aangezet en gevouwen en beneden gestoft. Lag om 8u te slapen :')
Bizar he? Ik dacht ook een stoere zwangere te zijn, die het allemaal wel even zou doen, wat kwalen betreft lukt dat, maar wat energie betreft moet ik toch flink wat inleveren.

Ik was wel trots dat manlief vertelde dat zijn collega's regelmatig vragen hoe het met me gaat en hij dan vol trots antwoord dat het uitstekend gaat, de controles goed zijn en dat ik niet klaag of zeur en nog best veel kan.

Ik besef, als ik hier zo de verhalen lees, ook heel goed dat het zo anders kan zijn... Dat ik enorm mzzl heb dat ik er redelijk makkelijk doorheen wandel...
pi_94147062
Bij de groene kruis winkel kun je dat soort dingen gewoon huren he :+ 3 maanden voor niks en verlengen met nog eens 3 maanden ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:25:10 #183
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94147084
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:19 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij de Blokker in de aanbieding. Speciale krukjes voor onder de douche :)
Kidding, die ga ik halen, sowieso handig voor tijdens/na de bevalling. :)
pi_94147112
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Vlindur het volgende:
Bij de groene kruis winkel kun je dat soort dingen gewoon huren he :+ 3 maanden voor niks en verlengen met nog eens 3 maanden ^O^
Ja maar als ik me niet vergist zijn die stoeltjes 15 euro ofzo. Dan zou ik het toch liever kopen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:29:23 #185
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94147265
Vanochtend weer ff gecheckt door VK. Helemaal goed alles. Hartslag zelfs erg enthousiast; 160 slagen per minuut.
Bloeddruk goed, urine goed. Volgende week weer. Ga meteen maar amilen voor week erop want t zit al best vol grrrrr alleen nog maar minder prettige tijden over.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:29:51 #186
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94147292
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Bizar he? Ik dacht ook een stoere zwangere te zijn, die het allemaal wel even zou doen, wat kwalen betreft lukt dat, maar wat energie betreft moet ik toch flink wat inleveren.

Hier idem dito inderdaad. En zoals ik straks al aangaf aan L'tiekje: het is echt elke dag een strijd met mijn innerlijke doorklunende zelf die stug door blijft lopen. Maar, tis mijn 2e zwangerschap, bij mijn 1e kluunde ik door en door en door en heb ik bijna niet kunnen genieten van het wondertje in mijn buik.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Juud79 het volgende:

Ik was wel trots dat manlief vertelde dat zijn collega's regelmatig vragen hoe het met me gaat en hij dan vol trots antwoord dat het uitstekend gaat, de controles goed zijn en dat ik niet klaag of zeur en nog best veel kan.

O+ wat lief van manlief, dat laatste hihihih
Alexa en Seth zijn lief
pi_94147306
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja maar als ik me niet vergist zijn die stoeltjes 15 euro ofzo. Dan zou ik het toch liever kopen :)
Maar dan zit je daarna weer met een kruk die in de wegstaat :P
Magoe, het is het geld niet nee ^O^

Wel een idee. Want met een dikke pens in en uit bad is ook niet veel soeps :X
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:31:24 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94147372
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar dan zit je daarna weer met een kruk die in de wegstaat :P
Magoe, het is het geld niet nee ^O^

Wel een idee. Want met een dikke pens in en uit bad is ook niet veel soeps :X
Oeh ik heb na mijn bevalling ook regelmatig zittend gedoucht *heeeerlijk*

maar daarna stond het idd in de weg :P
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:32:28 #189
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94147419
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:31 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Oeh ik heb na mijn bevalling ook regelmatig zittend gedoucht *heeeerlijk*

maar daarna stond het idd in de weg :P
Dan zet je hem toch in V&A, :D
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:54:05 #190
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_94148300
Aventura gefeliciteerd! Wat superromantisch om daar gevraagd te worden ^) !
Verder *O* voor alle bewegende beebs! Ik ben morgen 21 weken en voel haar sinds ik 18 weken ben echt goed. Afgelopen zaterdag voelde mijn (8> haar ook schoppen, dat was toch wel weer een mooie mijlpaal! :) Sinds vandaag zit ze naar beneden, richting mijn kruis, te schoppen en ik kan je zeggen... dat is niet echt een lekker gevoel.

L'tiekje wat balen dat er zo werd gereageerd op je werk, maar ik ben het met *wie schreef het nou ook alweer* *zwangerschapsdementie* eens dat je gewoon moet zeggen dat het echt niet gaat. Straks zijn ze je helemaal kwijt omdat je in de ziektewet belandt en daar is toch niemand bij gebaat?! Succes ermee!

Gisteren al geslaagd voor een mooie wagen (mima xari), ben er helemaal blij mee.. beetje achterlijk eigenlijk... :P
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_94148355
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:32 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dan zet je hem toch in V&A, :D
Dát had ik nog niet eens bedacht :o ^O^

Ik ben moe! Jemig. Gisteravond viel ik op de bank bijna in slaap. En dan toch vervolgens pas om 23:30 naar bed gaan he :') Gelukkig sliep Rienk door en wel tot 8:30, maar jee. Ga vanavond toch echt eerder naar bed :O

En afscheiding, hoor je dat nu al zo veel te hebben? Ben pas 4 weken :o
pi_94148575
Isis, is volstrekt normaal. Ik was ben ook dolblij met elke aankoop O+

laiveneertiekje, De anderen hebben gelijk hoor. Je moet nu echt voor je zelf opkomen. Als je het niet trekt trek je het niet!

En Aventura gevraagd in Parijs *; Wanneer zal de datum zijn?

Nu weer 2 topics om bij te houden. Vergeef me als ik soms de helft van jullie vergeet hoor :@
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:01:40 #193
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_94148640
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Vlindur het volgende:

[..]
En afscheiding, hoor je dat nu al zo veel te hebben? Ben pas 4 weken :o
Had ik ook al vrij snel, maar nu is het helemaal niet normaal meer, ik heb regelmatig gewoon echt een nat kruis :X .... Is dat normaal?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_94148794
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Had ik ook al vrij snel, maar nu is het helemaal niet normaal meer, ik heb regelmatig gewoon echt een nat kruis :X .... Is dat normaal?
Ja, dat had ik later in de zwangerschap wel. Maar inlegkruisjes zijn de bom O+
Na de bevalling ook, dan kun je niesen zonder dat het erg is dat je in je broek piest :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:06:47 #195
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_94148832
Hahaha! :P Ga ik toch maar doen dan!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:12:33 #196
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94149037
Aventura, van harte! Wat mooi zeg!

Ben blij hier te lezen over de afscheiding, dacht al dat ik gek werd! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:50:06 #197
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94150707
Lieve meiden, ik ben compleet niet bijgelezen hier wat jullie eigen verhalen betreft de laatste twee dagen, maar ik wil jullie onwijs bedanken voor alle lieve berichtjes en felicitaties! :*

En Aventura: gefeliciteerd! Nog een zwanger kipje hier (net als ik) die ten huwelijk is gevraagd O+. En nog wel tres romantique!

We zijn zo zielsgelukkig met ons kleine meisje (hupsakee daar vloeien de kraamtraantjes alweer, ik ben echt erg!). Elke keer als ik naar haar kijk dan smelt mijn hart. Alle cliches zijn zo waar. Ik ben echt totaal overrompeld door de gevoelens voor dit kleine nieuwe mensje dat nog maar zo kort in ons leven is. Ik ben een gevoelsmens maar ik had nooit gedacht dat mijn gevoelens zo diep zouden kunnen gaan.

Lichamelijk gezien gaat het goed, alleen wil de borstvoeding nog niet op gang komen. En daar heb ik het emotioneel gezien dan weer erg moeilijk mee. Ik heb de moed ook zeker nog niet opgegeven. Vanmiddag begonnen met een neusspray met oxytocine om het een extra zetje proberen te geven. Ik leg haar dus wel aan en we voeden dan via een slangetje bij zodat het net lijkt alsof de voeding uit mijn borst komt. Ook heeft ze vandaag een flesje bijvoeding gekregen omdat ze op de grens zit van wat ze af mag vallen. Na het voeden kolf ik om mijn borsten te stimuleren, maar het is tot nu toe hooguit druppelwerk (en soms helemaal niets). Ik hoop zo dat het nog gaat komen! Ik ga ervoor!

En tenslotte, voordat ik overstap naar het kleine babietjes-topic (niet dat ik hier niet mee blijf lezen natuurlijk), natuurlijk nog een fotootje van de hoofdrolspeelster zelf ;). Is ze niet prachtig?
pi_94150818
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:57:22 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94150987
Tm, ik word week van je post :) wat omschrijf je het mooi

@ allemaal: dank voor jullie felicitaties!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:02:13 #200
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_94151212
Ohhh wat een heerlijk grietje!!! O+ :* O+ :* O+

Hopelijk komt het goed met de bv en anders heb je je uiterste best gedaan toch? Niet schuldig of wat dan ook over voelen hoor! Veel succes en vooral veel heerlijke gelukstranen gewenst! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')