abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:26:51 #251
100412 mefke79
komt goed!
pi_94205387
Danic, tis klaar, tis over! En je begint pas weer als ik ook begin, lekker! En klinkt als indalen ja.

L'tiekje: dit is precies wat ik gisteren bedoelde. Echt, die school draait ook zonder jou al zou je liever zien van niet. Ik denk dat je eens zou moeten beginnen met ziek melden. Nu. En dan ook melden dat je minimaal een week thuis blijft. En dan de vk bellen en vragen om overleg. Kans is dan groot dat je naar de arboarts moet, maar goed, dan is er tenminste actie. En ja, je kan misschien na die week weer gaan werken, maar niet meer de uren die je nu maakt. Je hebt je energie nog hard nodig.

Ik heb echt het idee dat Tienus gedraaid is, die ligt op z'n kopje nu denk ik. En hij is enorm druk! Wat weer niet handig is als je toch al weinig lucht krijgt door een verstopte neus. Ach ja, morgen gaat het vast beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94205687
Verlof voor Danic geniet ervan
Mefke hopelijk is je verkoudheid snel weer over

Ik ga zo naar gym toe.
pi_94210785
Best rustig hier...

She-Wolf, hoe is het bij jou...al voortekenen?
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:52:09 #254
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94210942
Mwah, niet echt volgens mij. Ik merk wel dat het de laatste loodjes zijn. Ze drukt erg op m'n liezen enzo en af en toe wat krampjes. Maar het kan zomaar nog twee a drie weken duren. Dus we wachten het gewoon af. ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94211107
We gaan gewoon niet uit van 2 a 3 weken hoor...jij bevalt keurig eerder.
(anders moeten we zo lang wachten hier op een verse baby haha)
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:56:40 #256
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94211226
Van mij mag het. Ik vind dit weekend wel aardig bijvoorbeeld. ;) Maar ergens heb ik al maanden 25 maart in m'n hoofd, dus we'll see...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94211461
Maandag is ook wel een mooie dag...begin van de lente :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:07:06 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_94211766
hi hi, ik had net echt een kontje vast! Tenminste, het voelde niet als het koppie, maar echt als het kontje. Dat betekent dat meneer nu hetzelfde is gaan liggen als zijn broertje destijds. Benieuwd of ik dan ook dezelfde blauwe plek nog ga krijgen als de vorige keer. Driekus lag toen zo klem dat ik gewoon een blauwe plek had op mijn buik.

Enne, tis wel weer eens tijd voor verse beebs mensen....doe es wat!
pi_94211818
ik krijg gewoon echt nu al een buik :o
misschien dat t nu extra hard gaat ivm tweede kindje en gratenpakhuis.. maar ik kan dit echt niet meer op mijn darmen gooien :') morgen maar ff een fotootje erin mikken
pi_94212548
ohmy ik ben weer hilarisch bezig

http://babystrology.com/t(...)&day=18&babycount=44
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:24:44 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_94212841
" nou mevrouw, het is er niet 1, maaruh...2,3,4,5....44! Gefeliciteerd!"
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:25:32 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_94212899
o en mijlpaal hier...200 dagen zwanger! (waar zo'n ticker al niet goed voor is)
pi_94213098
gefeliciteerd!

Ik vind het wel grappig hoe die baby's PLOPLOPPLOPPLOPPLOPPLOP doen :+
pi_94213711
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ohmy ik ben weer hilarisch bezig

http://babystrology.com/t(...)&day=18&babycount=44
Haha, hoe krijg je dat voor elkaar?
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:42:24 #265
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_94213996
Ik ben benieuwd wanneer ik een beetje buik krijg. Vorige keer was het met 6 maanden, geloof ik. Maar ik hoop dat ik hetzelfde heb als mijn moeder: nauwelijks zichtbaar tot hoogzwanger... :+
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_94214144
http://babystrology.com/t(...)day=18&babycount=500

beetje ongeloofwaardig, alsof er 500 babietjes in dat kleine vruchtzakje passen :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:51:03 #267
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_94214620
Mijn foon ondersteunt het niet, geen honderden ploppende baby's for me... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:18:45 #268
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94216471
Haaai ben er ook weer! Vanmiddag goedgekeurd door gyn, hij weegt nu waarschijnlijk al rond de 2600 gram, dus ons persoonlijke streefgewicht is gehaald. Nu nog flink wat asnspekken!
Vanavond met collega's gaan bowlen en steengrillen dus sociale contacten ook weer onderhouden! Zometeen bedje opzoeken morgenvroeg al bij een vriendin op visite. (heb het sinds mijn verlof drukker dan toen ik nog werkte!!!)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94219694
Mijn PC loopt ook vast van 500 babies hahaha..
pi_94221250
Kleurdoos, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?

Was inderdaad erg raar vanmiddag. Tankgirl, ze is idd al begonnen met indalen, maar dat was bekend. 2 weken geleden gaf de vk het al aan dat het begonnen was, alleen was het toen op het randje, hoofdje soms wel soms niet in mijn bekken. Nu lag afgelopen maandag haar hoofdje al wel goed in mijn bekken, dus ik denk dat ze nu wat meer gezakt is.

Had net nog van de PV van mijn werk een filmavond (leuke afsluiting van mijn werk: gooise vrouwen) en toen ik daarvan terugkwam zei vriendlief ook dat mijn buik meer een druppelvorm had gekregen, dus het is toch wel zichtbaar ook.
Nou ja, als ze zo nog 6 weken blijft zitten is het prima. De pijn in mijn liezen is ook verdwenen na vanmiddag, dus ze is ergens vanaf of voorbij gezakt. Erg comfortabel, want ik loop nu een stuk makkelijker :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 06:56:03 #271
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94226370
Goedemorgen allemaal!
Lekker verlof Danic! Leuk, Gooische vrouwen! Hebben ze goed bedacht voor je.

Ik werd vannacht wakker, moest even naar de wc (uiteraard) en kreeg echt een heel vervelend kramp! Ik schrok enorm, maar gelukkig geen bloed gezien of iets, dus ga er maar vanuit dat het erbij hoorde ofzo, maar kon daarna slecht slapen weer. Pfff, wat vind ik dit allemaal nog onzeker, ondanks dat ik een frummel heb gezien, vind ik het nog steeds doodeng en hoop ik 12 april een echt gevormd babietje te kunnen zien....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_94226862
Die onzekerheid blijft Susie.. Helaas wel!
En die krampen heb ik ook gehad, is als je erover nadenkt ook niet zo gek toch, wetende wat daar allemaal gebeurt en wat een verandering je baarmoeder ondergaat..

Let er even op en anders gewoon aan de bel trekken! En rustig aan he! :)
pi_94226968
Susie ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Maar zoals Sannne zegt er gebeurt zoveel in je buik.

Danic lekker met verlof! En wat een leuk cadeau!

Kleurdoos _O-
Mijn buik groeit trouwens ook veel sneller dan bij de eerste.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_94227152
Het kado was die mand hè jongens. Die film was toevallig gisteravond door de PV georganiseerd en ik grap gewoon tegen iedereen dat die speciaal voor mij was als afsluiting........
pi_94228067
Mijn buik is wel al wat aan het groeien, meeste is wel door mn darmen, maar het is wel zeker meer dan de vorige keer. Ook voel ik nu helemaal onderin wat hards, dat zal de baarmoeder wel zijn.
Ik kan niet wachten tot ik een echt zwangerschapsbuikje heb :D Gelukkig is mn taille er nog, die verdwijnt (nog) niet. Ik hoop dat dat zo blijft.

Komend weekend gelukkig 14 weken! Nog 3 weken en een beetje en dan heb ik de 17 weken gehaald! Blij als dat dan voorbij is.

Vandaag had mn verlof ingegaan, de tijd vliegt echt zo hard! Ik gok nu dat het rond 12 augustus zal zijn oid. Ik zal binnenkort wel bericht krijgen daarover.

Volgende week vrijdag weer een echo, ik hoop echt dat ons tumtummetje gegroeid is. Het hartje klopt in ieder geval stevig door en is echt makkelijk te vinden, ben daar echt heel erg blij mee.

Susie, ik herken die krampen wel hoor! Was het voor of na het toiletbezoek? Want ik had (en heb soms nog steeds) dat als mn blaas heel vol is en ik leeg het, dat er dan enorme kramp ontstaat. Dat is onschuldig en geloof ik zelfs normaal.
Tralalalaaa
pi_94228257
Goedemorgen.

JJ, fijn weer goedgekeurd en ook lekker dat het mooi op gewicht zit nu.

Danic, het klinkt alsof je een leuke laatste dag hebt gehad, nu lekker genieten.

Susie, vervelend die kramp, als je het niet vertrouwt gewoon even bellen.

TAP, jij gaat die 17 weken gewoon halen hoor!

Hier niets bijzonders te melden...
pi_94228621
TAP, gelukkig dat je het hartje nu luid en duidelijk kan horen, moet toch elke keer wel een geruststelling zijn...
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 maart 2011 @ 09:54:47 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94228787
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 07:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Danic!!! Geniet van je laatste werkdag!
En ik had uit de nick geen lieveheersbeestje gehaald en ik ben Limburgse (ben nu heel hard aan het denken wat het plaatselijke woord voor lieveheersbeestje is.... Piepel is iig vlinder :) )
Dreumes is wakker dus ga haar maar eens uit bed tillen!
Oliebeesje ;)

Verder leest...
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 09:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Of een oliebeestje als je nederlands praat in limburg.
Ja dat dus :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:04:59 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94229105
Tap, het gaat vast goed.
Vanmorgen bij gyn geweest, eerste gesprek. Ik blijf onder haar hoede, omdat ik toch een verhoogd risico op zwangerschapshypertensie heb, en de complicaties die daarbij kunnen horen. Meteen bd gemeten, 130/93, niet zo mooi dus. Ook meteen bloed en urine ingeleverd, ik word vanavond gebeld. We krijgen verder nu ook groeiecho's. Ik ga ook in het zkh bevallen. Ik vind het best heftig, qua informatie en ook qua hoeveelheid afspraken. 2 tot 3 per maand.
Ze deed wel een echo, ventje zag er goed uit. Hij ligt helemaal dwars, die draai heb ik gevoeld vorige week :)
pi_94229654
Ik kan me voorstellen dat je het heftig vindt Aventura, maar je staat in ieder geval onder goede controle.
pi_94230732
Vandaag 22 weken O+
pi_94231007
Fijn dat ze je goed in de gaten houden aventure
JJ fijn van het gewicht
susie heel begrijpelijk je zorgen.
pi_94233275
Even een vraagje voor de genen die aan zwangerschapsgym doen/ gaan doen. Wanneer begon bij jullie die cursus? Ik heb me van de week ingeschreven en kreeg vandaag een bevestigingsmail dat deze over twee weken waarschijnlijk zal beginnen. Ik ben dan 20 weken. Dat lijkt me opzich vrij vroeg voor deze cursus of valt dat wel mee?
Ik ben benieuwd wanneer jullie hiermee konden beginnen.

Ik hoop dat ik voor de eerste twee cursusavonden iets kan regelen op het werk aangezien ik dan gewoon moet werken (had er nog niet echt op gerekend en tja de planning is al gemaakt en we hebben ook nog eens een langdurig zieke waardoor iedereen meer moet werken. vanmiddag op het werk even m'n best gaan doen)
pi_94233829
Bij mij keken ze wie er allemaal ongeveer rond dezelfde tijd was uitgerekend en namen dan diegene die als eerste als uitgangspunt.
2 weken voor haar uitgerekende datum stopte ons gym.
Ik begon toen ik ongeveer 23 weken was. Andere uit mijn groep ongeveer net zoals jij met 20 weken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_94234481
Ok dus dan valt het misschien toch wel mee, nou hopen dat ik het op het werk geregeld krijg..
pi_94236447
Cyntiaa, al weer 22 weken, gaat snel!

Hilliebillie, ik doe geen cursus, dus ik kan je niet helpen ;)

Ik kreeg net de brief van het ziekenhuis met een bevestiging voor de afspraak: a.s. maandag.
Dat was de oude afspraak, dus maar even voor de zekerheid achter aan gebeld en ik sta gelukkig wel ingepland voor morgenvroeg.

Vandaag de vluchttas maar eens inpakken...
pi_94236645
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:43 schreef -Nienna- het volgende:
Cyntiaa, al weer 22 weken, gaat snel!

Hilliebillie, ik doe geen cursus, dus ik kan je niet helpen ;)

Ik kreeg net de brief van het ziekenhuis met een bevestiging voor de afspraak: a.s. maandag.
Dat was de oude afspraak, dus maar even voor de zekerheid achter aan gebeld en ik sta gelukkig wel ingepland voor morgenvroeg.

Vandaag de vluchttas maar eens inpakken...
Gaat ontzettend snel!

Oeh, Vluchttas! Dat is nog zo ver van mijn bed show ;)

Succes met je afspraak morgen!
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:00:05 #288
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94237077
Vluchttas moet ik ook nog altijd inpakken, maar ik ben eigenlijk nog in de ontkenningsfase ;)
Ben echt even op bed moeten gaan liggen want jorja heeft me vanmorgen afgemaakt.
Verder geen nieuws te melden hier.... Saai ben ik hè?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94237163
Nog 3 weken *O*
Al word ik gek van de menstruatiepijn en stiekem hoop ik dat het voorwerk is voor het echte begin :)
En dat ze dus eerder komt dan die 8 april.

O en mijn vluchttas is klaar! De pyama is vanmorgen gewassen en droog in de tas gegaan.
En dat was het laatste O+ Voor de baby staat de tijd al even klaar.
pi_94237299
Ik wil hem vandaag ingepakt hebben, je weet maar nooit wat een eventuele draaipoging voor gevolgen heeft haha. Zal allemaal heus meevallen, maar ik ben zelf rustiger als de tas ingepakt is.
pi_94239286
Hoi :W

Vandaag mijn pregnyl naar het ziekenhuis gebracht omdat ik de reserve van mijn fert. poli had gebruikt en ze waren allemaal zo blij voor me O+ Ik mocht eerder langskomen als ik het niet vertrouwen zou, nu zit ik te twijfelen om te bellen. Zodat ik echt bewijs kan gezien :')

Ik moet het maar niet doen he.. o|O
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94239541
Ik zou het niet doen nee.. Zo vroeg zie je nog amper wat en dan ga je je daar weer zorgen over maken.. Nog effies :D
pi_94239677
Ik zou ook nog even wachten Vlindur.
pi_94239682
@hilliebillie ik ben nu 3x naar de cursus geweest en ben 26wk dus zo gek is je datum niet. Wellicht ben je het minst ver van de groep maar waarschijnlijk ben je te ver voor de volgende groep.
Ik heb opzich wel nuttig wij leren ook veel over de ademhaling wanneer er weeën zijn.
pi_94241558
ik ga even heel aso over iedereen heenwalsen, maar ik heb morgen overleg met mijn leidinggevende om toch te kijken of er wat verlichting kan komen, wat een opluchting...
pi_94241655
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef laiveneertiekje het volgende:
ik ga even heel aso over iedereen heenwalsen, maar ik heb morgen overleg met mijn leidinggevende om toch te kijken of er wat verlichting kan komen, wat een opluchting...
Good for you! ^O^

Ik hou opeens enorm veel vocht vast in mijn handen. Ik kan mijn vingers amper bewegen van de pijn :{
pi_94241665
Goed zeg lieveheersbeestje. Met gronings heb ik nogal moeite.
Bereid het gesprek goed voor en schrijf wat dingen op zodat je niet over je heen laat walsen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:16:56 #298
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94242915
@ L'tiekje, fijn dat je een gesprek hebt, ik hoop dat het zal uitpakken zoals je wenst.
@ Mefke, hier ook een klein kontje bovenin, sinds een week of twee. Vooral als ik op mijn rug in bed lig en ik richt mijn bovenlijf op, dan spant mijn buik zich aan en zie ik zo een bolletje verschijnen. Zo schattig...
@Aventura, wat vervelend dat je bloeddruk zo hoog is, lijkt me een naar idee. Wel fijn opzich dat ze je goed onder controle houden.
@TAP, nog maar heel even en de zijn de meest spannende weken voorbij. Wat fijn dat je het hartje kunt horen, zal telkens een geruststelling zijn. Ik kan me indenken dat je de weken wegkijkt nu. Als je hem/haar gaat voelen zal je er vast geruster op worden.
@Danic, verlof wat heerlijk, geniet ervan en neem je rust. ;)
@Susie, ik zou me niet al te veel zorgen maken, ik had die kramp ook na het plassen. Nu nog steeds geregeld, vooral vroeg in de ochtend, als ik blijkbaar te lang heb liggen slapen met een volle blaas. Alsof ie terug in zijn vorm krimpt en het mupke er lekker even tegenaan gaat liggen. Een rotgevoel...maar het trekt vaak na 5 minuten weg.

Planeet Eigen Wereld....
Ik heb sinds vorige week last van geregeld pijn bij mijn maag, aan de voorkant en soms mijn ribben aan de achterkant. Of het nu komt door een verkeerde houding of door het ukje, geen idee, vervelend is het wel. Vaak vanaf een uurtje of drie 's middags tot begin vd avond.

Ook nog leuk nieuws, morgen gaan we de nieuwe prive-auto ophalen. Ik heb nu een heul oude Renault Clio, 3-deurs. Te klein en te onveilig, na de gezinsuitbreiding. Nu een Ford Focus occasion gekocht, een bordeaux rode, vijf deurs. Met air-bags en airco, helemaal top. Wel een radio ipv cd-speler combi, dan blijft het nog een beetje 'gewoontjes'.
Ook morgen voor de erkenning naar het gemeentehuis en vandaag zijn de gordijnen van haar kamertje op maat gemaakt.

Weer een boel punten van 'het lijstje' die kunnen worden afgestreept.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:17:09 #299
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94242932
Fijn l'tiekje!!!! En inderdaad, je gesprek goed voorbereiden: jouw knelpunten en standpunten op papier zetten en erbij houden.

Tally, vervelend zeg... veel drinken dan maar.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:29:23 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94243547
Je moet niet teveel drinken als je vocht vasthoudt, verteld de gyn me vanmorgen juist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')