@ L'tiekje, fijn dat je een gesprek hebt, ik hoop dat het zal uitpakken zoals je wenst.
@ Mefke, hier ook een klein kontje bovenin, sinds een week of twee. Vooral als ik op mijn rug in bed lig en ik richt mijn bovenlijf op, dan spant mijn buik zich aan en zie ik zo een bolletje verschijnen. Zo schattig...
@Aventura, wat vervelend dat je bloeddruk zo hoog is, lijkt me een naar idee. Wel fijn opzich dat ze je goed onder controle houden.
@TAP, nog maar heel even en de zijn de meest spannende weken voorbij. Wat fijn dat je het hartje kunt horen, zal telkens een geruststelling zijn. Ik kan me indenken dat je de weken wegkijkt nu. Als je hem/haar gaat voelen zal je er vast geruster op worden.
@Danic, verlof wat heerlijk, geniet ervan en neem je rust.
@Susie, ik zou me niet al te veel zorgen maken, ik had die kramp ook na het plassen. Nu nog steeds geregeld, vooral vroeg in de ochtend, als ik blijkbaar te lang heb liggen slapen met een volle blaas. Alsof ie terug in zijn vorm krimpt en het mupke er lekker even tegenaan gaat liggen. Een rotgevoel...maar het trekt vaak na 5 minuten weg.
Planeet Eigen Wereld....
Ik heb sinds vorige week last van geregeld pijn bij mijn maag, aan de voorkant en soms mijn ribben aan de achterkant. Of het nu komt door een verkeerde houding of door het ukje, geen idee, vervelend is het wel. Vaak vanaf een uurtje of drie 's middags tot begin vd avond.
Ook nog leuk nieuws, morgen gaan we de nieuwe prive-auto ophalen. Ik heb nu een heul oude Renault Clio, 3-deurs. Te klein en te onveilig, na de gezinsuitbreiding. Nu een Ford Focus occasion gekocht, een bordeaux rode, vijf deurs. Met air-bags en airco, helemaal top. Wel een radio ipv cd-speler combi, dan blijft het nog een beetje 'gewoontjes'.
Ook morgen voor de erkenning naar het gemeentehuis en vandaag zijn de gordijnen van haar kamertje op maat gemaakt.
Weer een boel punten van 'het lijstje' die kunnen worden afgestreept.