abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94151453
Wat is ze mooi TM
pi_94153887
Mooie dame TM!!!

Net even mijn zorgen met mijn moeder gedeeld, en ze vertelde dat ze tijdens de zwangerschap van mij ook een echo had gehad waarop mijn hoofd te groot leek te zijn, maar uiteindelijk was ik maar 2500 gram toen ik geboren werd... Dus wie weet valt het straks allemaal nog een beetje mee..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:30:18 #203
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94155170
TM; helemaal logisch dat je zo verliefd bent! O+ Een plaatje is het!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_94156638
Wat is ze prachtig, TM!
En moet altijd huilen bij jouw berichtjes hihi, nu weer!

Neem de tijd voor de borstvoeding, probeer veel te slapen en te ontspannen, dat is ook echt superbelangrijk! Veel huid-huid.. Enfin, die dingen zullen je allemaal wel verteld zijn!
Geniet er lekker van!

Ik heb geen douchestoel nodig, ik heb een bad. En moet ook in bad douchen.. Wordt wat, idd straks opstaan met een dikke buik!
Misschien maar een anti slipmatje kopen..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:07:00 #205
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94157561
TM wat een mooie meid heb je gemaakt! Geniet ervan en voel je niet schuldig over de bv. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb zelf zoiets van als je je uiterste best hebt gedaan heb je al heel veel gedaan.

Heb nu trouwens een beetje een blaasontstekinggevoel, maar ook niet veel gedronken, wijt het nu nog maar even daaraan. Morgen aankaarten bij de gyn, toch?

[ Bericht 28% gewijzigd door Jeetjejom op 15-03-2011 20:30:35 ]
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:29:29 #206
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94159187
TM! Je bent gewoon al bevallen joh! (Spuit 11 :D) Van harte gefeliciteerd met je mooie meisje! Wat een prachtige naam ook. O+
Genietze!

Voor je vragen over borstvoeding en tips etc. kun je ook in dit topic terecht: Borstvoeding deel 90
Daar zitten de experts!
A grand adventure has begun.
pi_94159235
Bleh. Ik heb de hele tijd last van menstruatiepijn en rugpijn ;(
Zo maar even douchen voor ik ga slapen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:37:27 #208
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94159830
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Sannne het volgende:
Ik heb geen douchestoel nodig, ik heb een bad. En moet ook in bad douchen.. Wordt wat, idd straks opstaan met een dikke buik!
Misschien maar een anti slipmatje kopen..
Dat lijkt me inderdaad een gedoe, opstaan met een dikke buik, maar ook het uit bad stappen op zich. Lijkt me heel verstandig om een anti slipmatje te kopen Sannne, straks glij je nog uit.
pi_94160003
Gisteravond kon ik niet eens uit bad komen :') Maar ik schaamde me diep dat ik hubbie niet durfde te roepen.
Dus maar veel pijn en moeite toch maar er uit geklommen. Ik ga in ieder geval niet meer in bad als ik alleen ben :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:43:02 #210
100412 mefke79
komt goed!
pi_94160268
He hallo, jullie zijn niet bij te houden voor een snipverkouden mefke!

Even de hoogtepunten:
L'tiekje, ik ben zo trots op je dat je gezegd hebt dat het niet meer gaat. Je legt de lat zo enorm hoog voor jezelf, dat hoeft helemaal niet. En wat krijg je dan enorm de deksel op je neus zeg. Mijn kont-tegen-de-krib reactie zou zijn: dan meld ik me gewoon zien. Als ik er iets langer en rationeler over nadenk dan maak ik daarvan: ik meld me gedeeltelijk ziek. Denk aan jezelf, die school draait echt wel door zonder jou (en denk er achteraan: zij geven niets om jouw gezondheid, waarom zou je je nog druk maken om hun welzijn). En ik weet, supermakkelijk gezegd, maar helaas wel waar.

Afscheiding: :X Ja, smerig en hoort er soms bij. Katoenen ondergoed, desnoods een keer vaker een schone aan, met water wassen en opletten dat het geen (schimmel)infectie wordt. Bij hevige jeuk of rare geurtjes even aan de bel trekken. (nee, is niet leuk, daarmee naar de huisarts, maar doorlopen is erger, believe me). Inlegkruisjes lijken leuk, maar leveren wel sneller een infectie op.

Jeetjejom, morgen effe melden en vanavond een maatbeker water naar binnen gooien. Ik sta weleens op met zo'n gevoel van 'oe, bijna een blaasontsteking' en dan doet een halve liter water in een kwartier al heel wat goed. Spoelen met die handel.

(goh wat voel ik me een oma zeg, met al die raadgevingen hier)

Tot slot de bijdrage over mijn eigen dag vandaag. Na een rotnacht met een loopneus, kramp in mijn been en stampende konijnen eigenlijk nog best een goede dag gehad. Maar nu ben ik echt op. Zo op dat ik er melig van word...nou dan berg je maar. Ik ga dus maar eens op tijd mijn bedje in.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:51:20 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_94160958
Zie, toch wat vergeten:
Bij diezelfde Blokker te krijgen:

Als je dan toch daar bent voor een krukje. Je zuigt em op de muur en dan kan je jezelf uit bad hijsen (of je besteld em online, ook handig). Wat ook helpt om uit bad te komen is het douchekrukje naast het bad zetten, er in tillen als je eruit wilt en dan steunen op het krukje.

Tot slot de laatste gratis tips van deze avond: is het in den zomer heerlijk zwemweer, bedenk je dan dat zitten op de bodem van zo'n badje niet meer echt werkt. Leg dus een dikke badhandoek op de bodem van het badje en ga daarop zitten. Zorg er ook voor dat zich in/bij het water een stoel bevindt waarop alle nuttige dingen liggen (telefoon, drinken, zonnebrand, leesvoer, eten etc). Je kan namelijk niet even snel het badje uit en dan is dit een prima oplossing. Overigens ook handig om weer uit het bad te komen, die stoel.
En u vraagt zich af waarom ik dit zo goed weet, kijk en huiver:
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:52:42 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94161084
Oma ben je nog lang niet Mefke, maar je adviezen zijn heerlijk en welkom hoor! :*
pi_94161302
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef mefke79 het volgende:
Zie, toch wat vergeten:
Bij diezelfde Blokker te krijgen:
[ afbeelding ]
Best leuk zo'n ding maar ik heb hem gekocht. En ben al 2 keer gevallen omdat ik me er aan probeerde op te hijsen. Dus ik gebruik hem niet meer :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:01:16 #214
100412 mefke79
komt goed!
pi_94161758
Oe, Tally, das niet handig dan! Ik heb em destijds geleend van mijn vader die hem weer van zijn werk had. Dat ding kwam dan waarschijnlijk van de thuiszorgwinkel oid. Dus meiden: niet de blokker maar de thuiszorgwinkel!
pi_94161818
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef mefke79 het volgende:
Oe, Tally, das niet handig dan! Ik heb em destijds geleend van mijn vader die hem weer van zijn werk had. Dat ding kwam dan waarschijnlijk van de thuiszorgwinkel oid. Dus meiden: niet de blokker maar de thuiszorgwinkel!
Hopelijk zijn die beter :)
pi_94162556
Ik heb wel een ruim bad en kan me overal vasthouden dat scheelt! Ik ga eerst op mn knieen zitten en dan kom ik overeind. Maar straks zal dat wel niet meer passen :D
Gewoon douchen dan maar haha.
Zie me al de buurman roepen omdat ik er niet uit kan ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:13:01 #217
100412 mefke79
komt goed!
pi_94162730
nou ja, die mijn vader had komen dus uit de professionele zorg. Die kreeg je nog niet van de muur al had je het graag.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:16:23 #218
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94162985
Ooeeeh... TM... wat hebben jullie een mooie meid O+ O+ O+ ...en inderdaad... wat omschrijf je het toch mooi... O+ O+ O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94163311
TM, wat een pracht heb je! O+

Vlindur, fijn dat er een heus plusje staat! Ik zit ook nog een beetje in de ikgeloofhetniet-fase en deed vandaag ook maar weer es een testje, die gewoon heel fijn twee streepjes aangaf O+

L'tiekje, wat stom dat je werk niet meewerkt. maar goed dat je op je strepen gaat staan. Hoe vervelend het ook is om toe te geven: wat niet gaat, gaat niet! p.s. waaaat betekent die nick van je?

@Mefke haha wijze raadgeefster! Ik moet zeggen dat ik dat zwembadverhaal van je niet helemaal begrijp, ik had echt nergens last van toen ik met m'n dikke pens in m'n zwembad hing. Ook hiervoor geldt dat het per persoon verschilt denk ik :)
¿
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:24:04 #220
238474 Jeetjejom
pi_94163616
Mefke, ik ga aan de grote zuip beginnen hoor!
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:29:09 #221
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_94164013
Inderdaad Mefke, dat weerhoudt mij er dus ook van om inlegkruisjes te gebruiken en de rest doe ik al trouw. Misschien nog maar een extra verschoninkje mee naar werk dan voor als het natte kruisje weer dreigt ;)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:30:06 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_94164102
Juf Jannie, in mijn vorige zwangerschap was zitten op harde ondergronden een probleem ivm stuitje en bekken enzo. Dus zitten op de bodem van een badje op de stoep ging nie. Zelfs niet als er lucht in die bodem zat. Dus lang leven de dikke handdoek om op te zitten. En ons badje is nou ook weer niet zo diep dat ik op mijn buik hangen kon.
Dit jaar zal dat sowieso anders zijn... Driekus moet natuurlijk ook in dat badje, dus ik kan em moeilijk een meter diep maken, dan moet ik weer zo op Driekus letten.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:31:21 #223
100412 mefke79
komt goed!
pi_94164189
Isis, en gewoon laten nakijken als je twijfelt. Meestal* ben je er met een kort kuurtje vanaf.
* uitzonderingen zoals ik nagelaten :')
pi_94164431
JuffrouwJannie, laiverneertiekje is Gronings voor lieveheersbeestje....

Zo, net lekker gezwommen, mijn rugpijn is ook een stuk minder, en ik voel me weer iets fleuriger....
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:51:56 #225
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94165935
Och TM, wat een wonderschoon kind heb je gebakken, hier ook meteen een volschiet reactie op zo'n liefdevol verhaal over je mupke. (Ik heb mijn lief al gewaarschuwd dat zo nuchter als ik nu ben, ik mezelf kennende de gehele kraamweek aan het janken ben, van ik ben zo blij en kijk eens dat is van ons....)

Wat %$^&* dat de borstvoeding (nog) niet wil lukken, ik weet hoe graag je het wil. Wie weet lukt het met de juiste tips alsnog en je geeft zo te lezen niet zo snel op. Knap hoor!

Ik lees ook al mee in het 0-6 maand topic en BV topic, dus kan ik fijn daar de updates volgen.

Geniet van je kleine meis, maar dat lukt aardig zo te lezen. :*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:54:38 #226
100412 mefke79
komt goed!
pi_94166142
l'tiekje, wat is nu je plan de campagne mbt werk?
pi_94168364
Wauw wat gaan jullie ineens weer hard.
Even denken hoor:
Aventura, gefeliciteerd! Gevraagd ^) in Parijs, romantischer kan natuurlijk niet!

Oma Mefke: goeie tips, ik had ook al bedacht een krukje te gaan halen voor in de douche .Ben blij met ons hoekbad en een extra zitje wat hoger is dan de rest van het bad, maar dan ben je meer aan het pootjebaden :') Eruit klimmen gaat echt een crime worden.
En dat bad hebben wij ook, echt heeeeeerlijk om 's zomers even in af te koelen.

Laiveneertiekje: wat een k*t reactie op je werk zeg! Sorry voor mijn taal, maar dit slaat toch nergens op. Ik zou dezelfde reactie als Mefke hebben vrees ik. Hup, kont tegen de krib.
En de betekenis van je nick O+ En ik maar denken dat het limburgs was ofzo (oooooh ik ga nu mensen beledigen vrees ik :X )

TM: wat een ontzettend mooi poppetje hebben jullie zeg. Écht een plaatje O+ O+ O+

Voor iedereen die ik vergeet: sorry en :*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:56:44 #228
100412 mefke79
komt goed!
pi_94171361
@ danic, niks om je voor te schamen, ik dacht ook aan iets limburgs.
  woensdag 16 maart 2011 @ 06:51:38 #229
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94179509
ik dacht het idd al, lieveheersbeestje :) kom natuurlijk zelf uit het noorden...

en poee ik was gister echt TE moe om te reageren... enorm heftige werkdag en te weinig geslapen. En nu dus weer een vroege dienst.. hoop dat het een beetje overzichtelijker is vandaag.

Morgen op controle bij de VK, 17 weken alweer... moeten de SEO gaan inplannen denk ik ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94179554
Goedemorgen!

Goh wat deed het pijn zeg, dat opstaan net. Maaaaaar, voor een goed doel: vandaag mijn allerlaatste werkdag! 5 september is de eerstvolgende pas (lang leve de vele vakantie-uren!)
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:23:10 #231
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_94179640
Goedemorgen dames!

TM: O+ O+ O+ O+ Om op te vreten zo lief :)

Ltiekje: Ik sluit mij aan bij de rest, misschien dat je nog wat steun van je partner/familie kan krijgen?
Mef: goede tips, mijn fysio had het ook toevallig laatst over zo'n stoeltje.

Ik heb zojuist een Baggernacht © achter de rug, met veel hoofdpijn. En ja hoor, zodra ik moet opstaan is het zo goed als weg :') Ach, kan ik in ieder geval normaal werken.

Danic: jeeeeej :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:29:41 #232
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94179671
Wow Danic, heerlijk! Mij eerste werkdag is 2 oktober. Maar ik ga pas half juni met verlof :').
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:45:52 #233
238474 Jeetjejom
pi_94179814
Danic!!! Geniet van je laatste werkdag!
En ik had uit de nick geen lieveheersbeestje gehaald en ik ben Limburgse (ben nu heel hard aan het denken wat het plaatselijke woord voor lieveheersbeestje is.... Piepel is iig vlinder :) )
Dreumes is wakker dus ga haar maar eens uit bed tillen!
Jouw warmte is genoeg
pi_94179846
Jeeej Danic! Wat een heerlijk vooruitzicht!
Lieveheersbeestje, wat lief :D Nooit bij stil gestaan..

Vandaag komt er een nieuwe CV ketel. Moet die man eigenlijk ook in de andere kamers zijn? Mn hele huis is spik en span behalve mn rommelkamer, die staat een beetje vol :o
Anders moet ik als een gek die kamer nog gaan doen...
Misschien weet een van jullie dat wel..

Eerst maar een douche ;) Fijne dag! xx
pi_94179851
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 07:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Danic!!! Geniet van je laatste werkdag!
En ik had uit de nick geen lieveheersbeestje gehaald en ik ben Limburgse (ben nu heel hard aan het denken wat het plaatselijke woord voor lieveheersbeestje is.... Piepel is iig vlinder :) )
Dreumes is wakker dus ga haar maar eens uit bed tillen!
Muuëletentje ;)
mama van 3 kids!
pi_94180082
Lekker Danic! Geniet ervan!

Hier begon de ochtend met een dieptepunt: :r
Misschien had ik droge cracker moeten eten, en niet met wat komkommer erop.

Als dat maar goed gaat in het vliegtuig.. ;(

Vervelend Tankgirl een slechte nacht! Succes op werk!
pi_94181051
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 07:49 schreef Popples het volgende:

[..]

Muuëletentje ;)
Of een oliebeestje als je nederlands praat in limburg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94181606
wat hebben jullie veel geschreven

goedemorgend trouwens...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_94181775
L'tiekje, heerlijk zo'n meedenkende baas. Als het niet gaat, gaat het niet...punt. Dan maar ziek melden hoor.

Danic, geniet van je laatste werkdag.

Ik meld me vandaag bij deze dus officieel: vandaag 37 weken!
pi_94182520
TM, wat heerlijk om te lezen dat je zo gelukkig bent! En laat je niet kisten, want het klinkt alsof je goede begeleiding krijgt bij de borstvoeding en de omslag kan héél snel plaatsvinden! Die druppeltjes worden vast gauw meer. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:04:50 #241
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94188215
29 weken *O*

Volgende week weer een echte mijlpaal, voor mijn gevoel dan...
Zo fijn om altijd op mijn vrije dag weer een weekje verder te zijn, zo'n klein geniet momentje...
Vanochtend gezellig visite gehad, die kwamen het kamertje even bewonderen. Zo leuk de reacties van mensen als ze het zien...

Nu zo nog even boodschapjes doen samen met mijn moeder. De komende tijd doe ik dat maar even een keer in de week met haar, dat maakt het net even iets makkelijker.
pi_94191938
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 07:05 schreef danic het volgende:
Goedemorgen!

Goh wat deed het pijn zeg, dat opstaan net. Maaaaaar, voor een goed doel: vandaag mijn allerlaatste werkdag! 5 september is de eerstvolgende pas (lang leve de vele vakantie-uren!)
Ja *O* laatste daggie *O*

Na de bevalling mag je het stokje aan mij geven hoor :P
pi_94193117
Goeiemiddag..

Ik denk ook ergens wel dat het haar manier van meedenken is, maar als ik zelf moet plannen laat ik liever geen lessen uitvallen, het levert uiteindelijk alleen maar meer werk op. Maar ik red het nu ook niet met alles wat erbij komt kijken, en ik denk niet dat die paar uurtjes uit laten vallen daar de oplossing voor gaan bieden.
Ik weet ook nog niet wat ik ermee moet. Ik wilde gaan kijken wat ik nog wilde doen, en hoeveel lessen ik daar nog voor nodig had, en dan kijken of het wil om me af en toe ziek te melden. Maarja, dat is ook ongeveer wat ik de afgelopen tijd deed, en dat is schijnbaar niet genoeg....

Gelukkig ben ik morgen vrij, en kan ik even rustig alles laten bezinken, en broeden op de oplossing en hoe ik het nog eens bij mijn leidinggevende aan kan kaarten hoe het op mij overkomt en hoe ik mij hier nu onder voel...Het borrelt nog teveel, en ik ben bang dat als ik er nu achteraan ga, ik ontplof, en dat moet ook niet...
pi_94193165
Meestal vind ik het ook helemaal niet erg dat ik een bevoegdheid heb die bijna niemand heeft, maar nu is het wel lastig...
Maarja, wat een collega zei, als je nu helemaal ziek zou worden, moet je zien hoe snel ze dan op zoek gaan naar vervanging(en iemand vinden..)
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:00:03 #245
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94195157
Lieveheersbeestje :+ , da's wel balen zeg, zoals het op je werk gaat.. bah... niet leuk! Hopelijk kunnen jullie wel tot een oplossing komen. :*

Danic, lekker verlof!! Lekker genieten!! *O*

Hier ook alweer 25 weken... time flies!! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94196354
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
als je nu helemaal ziek zou worden, moet je zien hoe snel ze dan op zoek gaan naar vervanging(en iemand vinden..)
Dat bedoel ik...in het onderwijs roepen ze heel snel dat iets niet kan, maar als de nood aan de man komt, dan vinden ze altijd en meestal nog snel ook, wel een oplossing.
pi_94196540
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Dat bedoel ik...in het onderwijs roepen ze heel snel dat iets niet kan, maar als de nood aan de man komt, dan vinden ze altijd en meestal nog snel ook, wel een oplossing.
Niet alleen in het onderwijs ;) Hier op mijn werk doen ze best moeilijk over het vrij nemen. Kan alleen op de dagen dat mijn duobaan collega er ook is, daar heb ik dan weer niets aan. Totdat ik straks met verlof ben, zeer benieuwd hoe het dan geregeld wordt ;)
pi_94196659
Zit nog op mijn werk, maar heb even tijd vrij.
heb vanmorgen van mijn collega's een mand vol met lieve kadootjes gekregen. Een paar voor de kleine, maar vooral voor ons zelf: tijdschriften, smeerseltjes en lekkere dingen!
Dat wordt genieten als we volgende week op vakantie gaan!

Liep in mijn pauze even in de jumbo en kreeg toen een ontzettende steek onderin. Echt in mijn muts zeg maar (hoe breng ik dit nou weer fatsoenlijk? :? )
Ik had echt het idee dat ze even een paar centimeter zakte, of ineens haar armpje naast haar hoofd erbij legde ofzo. Was niet echt comfortabel.
Sindsdien ook iets meer afscheiding. Ik hou het even in de gaten, maar ik geloof niet dat het verder iets voorstelt (geen vruchtwater ofzo). Maar toch, was erg vreemde gewaarwording.
pi_94196700
@ Danic. Dat lijkt me wel even ongemakkelijk idd. En dan ook nog midden in de supermarkt!
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:44:53 #250
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_94197440
Danic: Had DJMO dat nou ook niet in de supermarkt?
Kan je kindje aan het indalen zijn geweest :?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')