Opvallend ook hoe stil bommie nu is....quote:Op zondag 13 maart 2011 03:14 schreef Flow3r het volgende:
en JA HOOR!!! ALLES draait nu weer om labiele Mo, hoe voorspelbaar
Je snapt dat ze dronken is?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:16 schreef Psychecn het volgende:
Tjongejonge Mo is 30 en geeft weer iedereen de schuld van haar dronkenschap.
Word tijd dat ze gaan wieberen...
Wat een drama kind..
Is ze dronken?quote:
Moet Mo wel eerst haar jurk uittrekken.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:18 schreef waxmask het volgende:
Ow noessss Maik gaat in de kots liggen.....
quote:
Nou die stem maar daar word je best wel snel nuchter vanquote:
Nee, ze is schijnheilig.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:19 schreef Recce het volgende:
Nah, Sjerren doet het wel goed. Niet escalerend in ieder geval.
geniaal ,en niemand die het ziet ,ocherm wat een avondquote:Op zondag 13 maart 2011 03:18 schreef ABundy het volgende:
Karim zit met zijn kop in de kotsresten van Mo
wat mooi!quote:
Er is toch nog wel ergens anders een bed vrij? Ik zou het wel weten, lekker naast Geer.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:20 schreef Niki.P het volgende:
Laura is nog steeds bezig met het zolang mogelijk niet in bed gaan liggen..
Ik ben al 3 x gestopt met roken. En al 3 keer weer begonnen door de drankquote:
afterpartyquote:
Gezellig met de hele familiequote:Op zondag 13 maart 2011 03:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk als ze de beelden gaan terugkijken na een exit
Vertel mij wat. 3 jaar zoon vriendin gehad. Vraag me nou nog steeds af wat me bezielde.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:22 schreef Flow3r het volgende:
bah, zulke vrouwen verpesten altijd een leuke avond voor anderen omdat ze aandacht nodig hebben
ge zult ze maar in je bed vinduhquote:
Hij heeft eerder vanavond aan Laura gevraagd of hij baar haar mocht slapen, haar antwoord was nee. Maar een stalker blijft een stalker.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef mootie het volgende:
Karims schaamhaar piept boven den roden broek uit.
Mooiste is hij heeft haar gevraagd of ie bij der mocht slapen, dat antwoord was neequote:
En een Laura blijft een Laura. Hij mag waarschijnlijk dus wel even kriebelen en dan moet hij opzouten.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft eerder vanavond aan Laura gevraagd of hij baar haar mocht slapen, haar antwoord was nee. Maar een stalker blijft een stalker.
Hier hebben ze maandag 3 uur voor nodig.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef Stranger het volgende:
Echt benieuwd hoe ze hier een uitzending omheen gaan bowuen.
Je zoonquote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. 3 jaar zoon vriendin gehad. Vraag me nou nog steeds af wat me bezielde.
Zoon wijve zijn voor 1 ding goed
De verjaardag van Huub was er niets bijquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef versabommie het volgende:
Hoerenfeest , bier tieten ruzie, in de kots slapen.. man dit lijkt wel een hele goede verjaardag!
speciale after aafke-uitzending om 23:00quote:
maar dit moet echt kijkers gaan trekken, was geweldigquote:
als Maik slim is neemt ie héel snel de benenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef mYsca het volgende:
Maik en Mo gaan binnen paar dagen uit elkaar
dit lijkt wel op een gemiddelde doordeweekse avond bij mij thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef versabommie het volgende:
Hoerenfeest , bier tieten ruzie, in de kots slapen.. man dit lijkt wel een hele goede verjaardag!
Als Bart steeds over zn zinnen struikelt wel jaquote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
speciale after aafke-uitzending om 23:00
Huubquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De verjaardag van Huub was er niets bij
Helemaal mee eens. Dat wijf moet eens duidelijk zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Lyza666 het volgende:
Alex had vanavond al aan Laura gevraagd of hij bij haar mocht slapen. Heeft ze 'nee' op geantwoord. En dan nog gewoon gaan liggen daar.
Wat een übersukkel. En Laura is nog erger als ze hem erin laat liggen. Ik hoop dat ze eindelijk verstandig wordt en hem eruit flikkert of zelf ergens anders gaat liggen.
als ik me ooit zo grdraag wil je dan stenengaan gooienquote:
nou en ik met jou ,mede door al de geniale commentaren hierop Fok !!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Day het volgende:
Ik heb hier gewoon in m'n eentje de slappe lach!![]()
![]()
Dit is een gevaarlijke voor ons mannen. Eenmaal een relatie is het riskanter om zo iemand als ex in je omgeving te hebben. Wedlock....quote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als Maik slim is neemt ie héel snel de benen
Daar wordt je idd kotsmisselijk van.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Flikker eens op Sharon met je ' lieve schat'.
Extra brilquote:
Geld te tellenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:27 schreef metallica143 het volgende:
Waar is gerard eigenlijk? ligt die al te snurken?
*steekt hand op*quote:Op zondag 13 maart 2011 03:26 schreef BobHarris het volgende:
sjerren zoek zelf iemand om je lusten op bot te vieren
Helaas, geen geluid.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand die weet wat Laura tegen Alex heeft gezegd?
sterker nog, Laura kruipt even gezellig bovenop hemquote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Lyza666 het volgende:
Alex had vanavond al aan Laura gevraagd of hij bij haar mocht slapen. Heeft ze 'nee' op geantwoord. En dan nog gewoon gaan liggen daar.
Wat een übersukkel. En Laura is nog erger als ze hem erin laat liggen. Ik hoop dat ze eindelijk verstandig wordt en hem eruit flikkert of zelf ergens anders gaat liggen.
maar waarom gaat ze er dan nu weer lekker op leunen, wees duidelijk en kick hem er gewoon uit, NUUUUUquote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft eerder vanavond aan Laura gevraagd of hij baar haar mocht slapen, haar antwoord was nee. Maar een stalker blijft een stalker.
balen!quote:
Op zoek naar een pikquote:Op zondag 13 maart 2011 03:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar waarom gaat ze er dan nu weer lekker op leunen, wees duidelijk en kick hem er gewoon uit, NUUUUU
waar issie dan :squote:
Brian style, in 1 swoop met deken en al eraf trekken....quote:Op zondag 13 maart 2011 03:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar waarom gaat ze er dan nu weer lekker op leunen, wees duidelijk en kick hem er gewoon uit, NUUUUU
Ja, dat is volgens mij een heftig gesprek!quote:
Ja dat inderdaad. Ik vond d'r al niks, als 't kon nu nog minder.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij een heftig gesprek!
Inderdaad, wat een kotsjongquote:Op zondag 13 maart 2011 03:29 schreef BobHarris het volgende:
alex: ik ben gewoon lekker leip.. tuurlijk jonge, zolang je er zelf maar in geloofd
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
Zeg eens eerlijk mensjes.. is dit nou uit de klauwen gelopen?
Welneequote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
nee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
Nou, het is tenminste 2 uur langer doorgegeaan dan ik had geanticipeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
Neuh........quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
niks aan het handje!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
ja joh, die is echt helemaal leip van de pot gerukt hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo: Ik heb wel 2,5 jaar voor jou weggegooid
Nauwelijks.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
ze doelt op pim?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop t. Ik gun hem zelfs die saaie, humorloze doos van een laura nietquote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kotsjong![]()
Zie ik Laura nu telkens haar hand terugtrekken als 'ie haar weer probeert aan te raken?
Nope, njente, nada...die hoogbegaafde kut heeft roet (kots) in het eten gegooid....quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
Die heeft echt in het verleden een heftig trauma meegemaaktquote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar zijn ze zeker ook outquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
Toch he, is er wel leven in gekomen nu zo zonder Jurien!
Je moet hem ook altijd hebben heh of nie ?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
Behalve Alex.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:31 schreef -Strawberry- het volgende:
De meiden zuipen bij elke party te veel. De mannen kennen hun grens beter.
Hopenlijk begint het nu pas!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:30 schreef versabommie het volgende:
En zonder Sofiaquote:Op zondag 13 maart 2011 03:31 schreef versabommie het volgende:
jah, haar nagel was ooit eens gebroken geloof ikquote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Die heeft echt in het verleden een eftig trauma meegemaakt![]()
Precies, daarom gaat Laura nu met een arm om hem heen liggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Coos het volgende:
Alex heeft ook wel een bord voor z'n kop van vijf meter dik.
Die snapt die hints van Laura niet dat ie weg moet wezen.
Nou Maik volgens mij niet die gaat dadelijk weer proberen om een ladderzatte snol te misbruikenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:31 schreef -Strawberry- het volgende:
De meiden zuipen bij elke party te veel. De mannen kennen hun grens beter.
4x nog welquote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim, Gerard en Servio zitten buiten een fles wijn uit te drinken en die flutregie zendt 4 beelden van de slaapkamer uit..
Je hoort ze gewoon feesten...quote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim, Gerard en Servio zitten buiten een fles wijn uit te drinken en die flutregie zendt 4 beelden van de slaapkamer uit..
daarom Kruipt ze nog eens extra dicht tegen hem aanquote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Coos het volgende:
Die is boos vanwege een opmerking van guido en doet sindsdien klef met alexquote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, daarom gaat Laura nu met een arm om hem heen liggen.
REGIE??????quote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Pearlbitch het volgende:
laat ik vrijgezel blijven als het zo moetquote:Op zondag 13 maart 2011 03:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura nu toch hand in hand met Alex?
Holy shit, it works
blondquote:Op zondag 13 maart 2011 03:33 schreef BobHarris het volgende:
Laura heeft totaal geen zin in faalex maar toch ligt ze bij hem.. Can someone explain plz?
Gek he ? Die trut ligt constant tegen hem aan te truttenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:32 schreef Coos het volgende:
psies.. vrouwen moet je gewoon je wil opdringen. Dat vinden ze fijn!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura nu toch hand in hand met Alex?
Holy shit, it works
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. vrouwen moet je gewoon je wil opdringen. Dat vinden ze fijn!
wanneer begin jemet de cursus??quote:Op zondag 13 maart 2011 03:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oo ja, NEE = JA bij vrouwen.. was ik even vergetenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |