als Maik slim is neemt ie héel snel de benenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef mYsca het volgende:
Maik en Mo gaan binnen paar dagen uit elkaar
dit lijkt wel op een gemiddelde doordeweekse avond bij mij thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef versabommie het volgende:
Hoerenfeest , bier tieten ruzie, in de kots slapen.. man dit lijkt wel een hele goede verjaardag!
Als Bart steeds over zn zinnen struikelt wel jaquote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
speciale after aafke-uitzending om 23:00
Huubquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De verjaardag van Huub was er niets bij
Helemaal mee eens. Dat wijf moet eens duidelijk zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Lyza666 het volgende:
Alex had vanavond al aan Laura gevraagd of hij bij haar mocht slapen. Heeft ze 'nee' op geantwoord. En dan nog gewoon gaan liggen daar.
Wat een übersukkel. En Laura is nog erger als ze hem erin laat liggen. Ik hoop dat ze eindelijk verstandig wordt en hem eruit flikkert of zelf ergens anders gaat liggen.
als ik me ooit zo grdraag wil je dan stenengaan gooienquote:
nou en ik met jou ,mede door al de geniale commentaren hierop Fok !!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Day het volgende:
Ik heb hier gewoon in m'n eentje de slappe lach!![]()
![]()
Dit is een gevaarlijke voor ons mannen. Eenmaal een relatie is het riskanter om zo iemand als ex in je omgeving te hebben. Wedlock....quote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als Maik slim is neemt ie héel snel de benen
Daar wordt je idd kotsmisselijk van.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Flikker eens op Sharon met je ' lieve schat'.
Extra brilquote:
Geld te tellenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:27 schreef metallica143 het volgende:
Waar is gerard eigenlijk? ligt die al te snurken?
*steekt hand op*quote:Op zondag 13 maart 2011 03:26 schreef BobHarris het volgende:
sjerren zoek zelf iemand om je lusten op bot te vieren
Helaas, geen geluid.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand die weet wat Laura tegen Alex heeft gezegd?
sterker nog, Laura kruipt even gezellig bovenop hemquote:Op zondag 13 maart 2011 03:25 schreef Lyza666 het volgende:
Alex had vanavond al aan Laura gevraagd of hij bij haar mocht slapen. Heeft ze 'nee' op geantwoord. En dan nog gewoon gaan liggen daar.
Wat een übersukkel. En Laura is nog erger als ze hem erin laat liggen. Ik hoop dat ze eindelijk verstandig wordt en hem eruit flikkert of zelf ergens anders gaat liggen.
maar waarom gaat ze er dan nu weer lekker op leunen, wees duidelijk en kick hem er gewoon uit, NUUUUUquote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft eerder vanavond aan Laura gevraagd of hij baar haar mocht slapen, haar antwoord was nee. Maar een stalker blijft een stalker.
balen!quote:
Op zoek naar een pikquote:Op zondag 13 maart 2011 03:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar waarom gaat ze er dan nu weer lekker op leunen, wees duidelijk en kick hem er gewoon uit, NUUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |