Gezellig met de hele familiequote:Op zondag 13 maart 2011 03:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk als ze de beelden gaan terugkijken na een exit
Vertel mij wat. 3 jaar zoon vriendin gehad. Vraag me nou nog steeds af wat me bezielde.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:22 schreef Flow3r het volgende:
bah, zulke vrouwen verpesten altijd een leuke avond voor anderen omdat ze aandacht nodig hebben
ge zult ze maar in je bed vinduhquote:
Hij heeft eerder vanavond aan Laura gevraagd of hij baar haar mocht slapen, haar antwoord was nee. Maar een stalker blijft een stalker.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef mootie het volgende:
Karims schaamhaar piept boven den roden broek uit.
Mooiste is hij heeft haar gevraagd of ie bij der mocht slapen, dat antwoord was neequote:
En een Laura blijft een Laura. Hij mag waarschijnlijk dus wel even kriebelen en dan moet hij opzouten.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft eerder vanavond aan Laura gevraagd of hij baar haar mocht slapen, haar antwoord was nee. Maar een stalker blijft een stalker.
Hier hebben ze maandag 3 uur voor nodig.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef Stranger het volgende:
Echt benieuwd hoe ze hier een uitzending omheen gaan bowuen.
Je zoonquote:Op zondag 13 maart 2011 03:23 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. 3 jaar zoon vriendin gehad. Vraag me nou nog steeds af wat me bezielde.
Zoon wijve zijn voor 1 ding goed
De verjaardag van Huub was er niets bijquote:Op zondag 13 maart 2011 03:24 schreef versabommie het volgende:
Hoerenfeest , bier tieten ruzie, in de kots slapen.. man dit lijkt wel een hele goede verjaardag!
speciale after aafke-uitzending om 23:00quote:
maar dit moet echt kijkers gaan trekken, was geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |