Beetje laatquote:Op zondag 13 maart 2011 02:48 schreef metallica143 het volgende:
De STEM waarschuwd dat ze ook moniek in de gaten moeten houden![]()
De lakens zitten nog vol kots, Aafke heeft alleen het spul van de grond gehaald.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:48 schreef Gamey het volgende:
[..]
aafke heeft kots opgeruimt lees maar terug
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
het is af en toe wel cappen voor gevorderde
Zwaaar gefrustreerd!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:49 schreef iBenny het volgende:
Wat zonde dat Joanna dat met die rozen doet
Bleeah!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
De lakens zitten nog vol kots, Aafke heeft alleen het spul van de grond gehaald.
liever laat dan nietquote:
Koop je toch nieuwe voor de inkoopprijsquote:Op zondag 13 maart 2011 02:49 schreef iBenny het volgende:
Wat zonde dat Joanna dat met die rozen doet
slaap lekker meidquote:Op zondag 13 maart 2011 02:53 schreef jesje1982 het volgende:
mn kussen roept, dus ik ga er maar heen! truste en tot morgen weer
duhquote:Op zondag 13 maart 2011 02:53 schreef bb2 het volgende:
Tering, laat die Aafke pitten.
Die Joanna spoort trouwens ook echt niet
Die zou eens naar een psycholoog/psychiater moeten (en dat bedoel redelijk serieus)quote:
Trustenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:53 schreef jesje1982 het volgende:
trustequote:Op zondag 13 maart 2011 02:53 schreef jesje1982 het volgende:
Omdat Flip óók straalbezopen isquote:Op zondag 13 maart 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom vraagt Philip 100 keer hetzelfde...elk gesprek begint hetzelfde....
Serieus? Nee, dat KAN niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:54 schreef iBenny het volgende:
Denk Laura nou serieus dat Monique zwanger is?
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:53 schreef jesje1982 het volgende:
Geen misbruik van maken he? Jij glijdt op Laura....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke ziet de dingen nog behoorlijk scherp: "Ik ben dronken!"
Ja maar zelfs dan...echt omgquote:Op zondag 13 maart 2011 02:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Omdat Flip óók straalbezopen is. Prachtig
.
En Sharon afbekken he ? Die even Belangstellend langs kwam.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:54 schreef cindy11 het volgende:
Joanna eist weer haar nachttijd op......zie me hier zitten,,en als je me niet ziet,dan hoor je me wel!
inderdaad...She Devil ....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:53 schreef Little_Lunatic het volgende:
Maar ze is helemaal niet verliefd of jaloers![]()
[ afbeelding ]
sorry maar vind het dat het brilletje het net even afmaakt haha
Die heeft vroeger echt iets niet helemaal goed gehad hoorquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
En toch deed Jaap het net even beter....heeft iemand die cap nog?
Sei troppo tardiquote:Op zondag 13 maart 2011 02:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sohee, gebeurt er eindelijk wat?
Misschien toch maar eens gaan kijken dan.
tegen de verkeerde zwemleraar aangelopen denk ikquote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die heeft vroeger echt iets niet helemaal goed gehad hoor
Ze is niet dronken, ze doet alsofquote:Op zondag 13 maart 2011 02:57 schreef Provenio het volgende:
Maik grijpt zijn kans bij de volgende dronken vrouw....
Zoietsquote:Op zondag 13 maart 2011 02:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
tegen de verkeerde zwemleraar aangelopen denk ik
Rara waarom hij dat vroegquote:Op zondag 13 maart 2011 02:58 schreef Pablolaatje het volgende:
@strawberry: Gerard stelde Servio niet in kwaad daglicht, hij vroeg wat Guido hier zelf van vond omdat Servio blijkbaar iets niet zo sympa's had gedaan m.b.t. de telefoonacties...
naja, hij heeft nog een meisje ontmoet voor het programma begon en heeft altijd gezegd dat Mo gekker was op hem dan hij op haar, dat blijkt dus wel weerquote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Maik let wel goed op z'n meisje, dat moet ik zeggen...
Wat een dooie zeg...
Mocht ik nog niet van de damesliefde zijn, zou ik door mannen als Maik nu spontaan worden..
Ik heb de laatste drie COSen gelezenquote:
Nottequote:Op zondag 13 maart 2011 02:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb de laatste drie COSen gelezen
En ik bedoelde dat ik later wellicht eens ga kijken.
Nu naar bed, buon divertimento
quote:
Maik loopt alleen maar zijn kokeltje achterna.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:58 schreef henk.jansen het volgende:
Maik denkt ook blond is blond
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef Day het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik al 10 jaar niet meer zuip.
Begint behoorlijk irritant te worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef liqrich het volgende:
phillip wilt duidelijk horen: Ja ik vind je leuk
altijd nog beter dan een Guido op bedquote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
En weer hetzelfde gesprek tussen Philip en Aafke...die ze al 5 keer hebben gevoerd.
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef Day het volgende:
Pleur die gozer dan alsnog dat huis uit. Hij voegt geen fuck toe. Hij viel me vandaag pas voor het eerst op toen mijn pc vastliep en het beeld bevroor toen hij net voor de lens van de camera kwamquote:Op zondag 13 maart 2011 02:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
naja, hij heeft nog een meisje ontmoet voor het programma begon en heeft altijd gezegd dat Mo gekker was op hem dan hij op haar, dat blijkt dus wel weer
Zuipen met beleid is best ontspannend. Dit is gewoon erg.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef Day het volgende:
Ja tuurlijk om Guido aan zijn kant te krijgen maar in kwaad daglicht stellen doet vermoeden dat Gerard boel verdraaide om Ser zwart te maken maar dát was niet aan de orde..!quote:
Het heeft een doel, na dat gebrainwash van Jo gisturavond wilt Flip gewoon het probleem oplossenquote:
Ze hebben de gezonden er toch bij de selectie netjes uitgefilterd.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef bb2 het volgende:
Er waren daar toch psychologen aanwezig?
Zijn dat stagiaires ofzo?
Hoezo dit zijn gewoon een stel dronken volwassen mensenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef bb2 het volgende:
Nee mensen die denken dat ze die studiekant op willenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef bb2 het volgende:
Hij is ridder en dat staat tof!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef Stranger het volgende:
Wat heeft batman daar voor rare haarband in?
Uhhh ach ja kan gebeurenquote:
klopt, hij voert geen bal uit en was ook het huis uitgetiefd, maar dankzij zielige JankMo zitten we nu weer tegen die kop aan te kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pleur die gozer dan alsnog dat huis uit. Hij voegt geen fuck toe. Hij viel me vandaag pas voor het eerst op toen mijn pc vastliep en het beeld bevroor toen hij net voor de lens van de camera kwam
Wat jij zegtquote:Op zondag 13 maart 2011 03:02 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Hoezo dit zijn gewoon een stel dronken volwassen mensen
Ah op die manier, ik snap je. Zo had ik het niet bedoeld, Geeeer is tof.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:02 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk om Guido aan zijn kant te krijgen maar in kwaad daglicht stellen doet vermoeden dat Gerard boel verdraaide om Ser zwart te maken maar dát was niet aan de orde..!
Jo is helemaal niet mooiquote:Op zondag 13 maart 2011 03:02 schreef hypos het volgende:
aaf is bloed jaloers op die bloed mooie jo.
Nou dat psycho gedrag heeft met wel meer te maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:03 schreef RiftNL het volgende:
Wat Aafke zegt klopt wel want Joanna dr relatie ligt half in puin vandaar haar psycho gedrag soms (al vanaf dag 1 dat ze zei thuis problemen te hebben).
datquote:Op zondag 13 maart 2011 03:04 schreef Day het volgende:
En jo maar krampachtig leuk doen, zodat ze flip en aaf in de gaten kan houden.
Eens :-)quote:Op zondag 13 maart 2011 03:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik snap je. Zo had ik het niet bedoeld, Geeeer is tof.
mooie omschriijvingquote:Op zondag 13 maart 2011 03:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zissis mein vriendinnutjuh, meeeeeeeeein vrrriendinnutjuh!
Ik vertrouw niemand, I knohooow....
Iz puur om te fucken, om jouw te fffffffffucken! Bon!
Philip, het is alleen jij en jij Joanna, Fuck!
Philip, diziz een fucking zpel, en wij doen niets anders dan... blahblahblah....
(bladiebla, boozzzzzzzzz. beetje ddddddddddronkuh maar hoor!)
[ afbeelding ]
Zgat.... Fucking! Ik ga je haten! blahblahblah...
enzovoort
Zou ik ook hebben met allemaal dwazen om me heenquote:
nou als ik mocht kiezen, EINDBAAS!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:04 schreef ABundy het volgende:
Flip en Geer zijn wel de intelligentste, alleen heeft Flip zijn uiterlijk mee en zijn jeugd dat de vrouwen jaloers worden.
Tjah....................
Eerder andersom. Respect voor Aafke, want die Philip lult telkens over hetzelfdequote:Op zondag 13 maart 2011 03:06 schreef Krambo het volgende:
Respect voor het geduld van Flip (ja ok hij is ook dronken maar toch)
quote:
quote:
Nee Aafke praat slimquote:Op zondag 13 maart 2011 03:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerder andersom. Respect voor Aafke, want die Philip lult telkens over hetzelfde
Totaal geen respect. Ik had die troela allang een schop gegeven met dat gebral op niks af. Uren lang al he?quote:Op zondag 13 maart 2011 03:06 schreef Krambo het volgende:
Respect voor het geduld van Flip (ja ok hij is ook dronken maar toch)
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:08 schreef Niki.P het volgende:
Et is um gelukt hij ligt in Laura haar bed!!
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:07 schreef ABundy het volgende:
En NU dat gitaartje kapot rammen op de vloer, NUUUUUUUUUUU
Anders maakt die geen kans. He's gotta push it!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:08 schreef Vultarian het volgende:
alex is alvast in laura's bed gaan liggen?
Stalkerquote:Op zondag 13 maart 2011 03:08 schreef Niki.P het volgende:
wie alex... dat mis ik dan weerquote:Op zondag 13 maart 2011 03:08 schreef Niki.P het volgende:
Omdat ze niet zegt wat het probleem is. Ik heb hetzelfde wat Flip heeft. Vrouwen denken dingen terwijl mannen sommige dingen helemaal niet snappen en dingen worden je aangepraat. Flip wilt gewoon duidelijk dingen uitpraten. Echt sommige vrouwen.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerder andersom. Respect voor Aafke, want die Philip lult telkens over hetzelfde
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
Wat laat Jo zich kennen zeg![]()
[ afbeelding ]
Amper.quote:
quote:
Mo zwaar over de zeikquote:Op zondag 13 maart 2011 03:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo boos op Maik.
Maik zegt dat ze elkaar beter morgen kunnen spreken.
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:10 schreef RiftNL het volgende:
Waarom doet Flip moeilijk? Neuk ze gewoon allebei of kan zijn piemel dat niet aan?
Echt hequote:Op zondag 13 maart 2011 03:11 schreef bb2 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat er een groep labiele personen is gecast
Alleen jammer dat er stront uitkomtquote:Op zondag 13 maart 2011 03:11 schreef RiftNL het volgende:
Die kont van Jo mag er ook wezen trouwens zozo
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:11 schreef Provenio het volgende:
Als Maik nu niet komt is die genomineerd!
en dat ze gelijk heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 03:11 schreef Niki.P het volgende:
Laura probeert nog zo lang mogelijk uit bed te blijven...
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:12 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er stront uitkomt
wat gebeurd er dan?...heb geen streams nl...quote:
Dat zou ik in deze situatie ook doenquote:
eenschquote:Op zondag 13 maart 2011 03:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een avond, heeft er nog iemand veren voor @alphons22 ?![]()
Toch hilarisch ook hoe ze het zeiquote:Op zondag 13 maart 2011 03:12 schreef Flow3r het volgende:
wat een aanstellerige zeikmiep die Mo, dreigt ze Maik te nomineren als ie nu niet meteen komt, stuur d'r maar gauw naar Ruudpuntenel
wat een prachtige caps deze avond!!quote:
Hij is anders zwaar irritantquote:Op zondag 13 maart 2011 03:13 schreef Stranger het volgende:
Ik heb best respect voor Philip dat ie zo normaal blijft en nog een gesprek probeert te voeren
Waarom denk je dat zoon meid op haar dertigste nog single is en dan ligt te janken dat het met haar nooit meer goed komtquote:Op zondag 13 maart 2011 03:12 schreef akveor het volgende:
Er heeft iemand de broek aan in de relatie en het is niet Maik...
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:14 schreef Flow3r het volgende:
en JA HOOR!!! ALLES draait nu weer om labiele Mo, hoe voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |