quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef Day het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik al 10 jaar niet meer zuip.
Begint behoorlijk irritant te worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef liqrich het volgende:
phillip wilt duidelijk horen: Ja ik vind je leuk
altijd nog beter dan een Guido op bedquote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
En weer hetzelfde gesprek tussen Philip en Aafke...die ze al 5 keer hebben gevoerd.
quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef Day het volgende:
Pleur die gozer dan alsnog dat huis uit. Hij voegt geen fuck toe. Hij viel me vandaag pas voor het eerst op toen mijn pc vastliep en het beeld bevroor toen hij net voor de lens van de camera kwamquote:Op zondag 13 maart 2011 02:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
naja, hij heeft nog een meisje ontmoet voor het programma begon en heeft altijd gezegd dat Mo gekker was op hem dan hij op haar, dat blijkt dus wel weer
Zuipen met beleid is best ontspannend. Dit is gewoon erg.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:00 schreef Day het volgende:
Ja tuurlijk om Guido aan zijn kant te krijgen maar in kwaad daglicht stellen doet vermoeden dat Gerard boel verdraaide om Ser zwart te maken maar dát was niet aan de orde..!quote:
Het heeft een doel, na dat gebrainwash van Jo gisturavond wilt Flip gewoon het probleem oplossenquote:
Ze hebben de gezonden er toch bij de selectie netjes uitgefilterd.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef bb2 het volgende:
Er waren daar toch psychologen aanwezig?
Zijn dat stagiaires ofzo?
Hoezo dit zijn gewoon een stel dronken volwassen mensenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef bb2 het volgende:
Nee mensen die denken dat ze die studiekant op willenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef bb2 het volgende:
Hij is ridder en dat staat tof!quote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef Stranger het volgende:
Wat heeft batman daar voor rare haarband in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |