klopt, hij voert geen bal uit en was ook het huis uitgetiefd, maar dankzij zielige JankMo zitten we nu weer tegen die kop aan te kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 03:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pleur die gozer dan alsnog dat huis uit. Hij voegt geen fuck toe. Hij viel me vandaag pas voor het eerst op toen mijn pc vastliep en het beeld bevroor toen hij net voor de lens van de camera kwam
Wat jij zegtquote:Op zondag 13 maart 2011 03:02 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Hoezo dit zijn gewoon een stel dronken volwassen mensen
Ah op die manier, ik snap je. Zo had ik het niet bedoeld, Geeeer is tof.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:02 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk om Guido aan zijn kant te krijgen maar in kwaad daglicht stellen doet vermoeden dat Gerard boel verdraaide om Ser zwart te maken maar dát was niet aan de orde..!
Jo is helemaal niet mooiquote:Op zondag 13 maart 2011 03:02 schreef hypos het volgende:
aaf is bloed jaloers op die bloed mooie jo.
Nou dat psycho gedrag heeft met wel meer te maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:03 schreef RiftNL het volgende:
Wat Aafke zegt klopt wel want Joanna dr relatie ligt half in puin vandaar haar psycho gedrag soms (al vanaf dag 1 dat ze zei thuis problemen te hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |