jij wacht op de fipo he bollokusquote:Op zondag 13 maart 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
zo het sjekkie weer op...... nog iets gebeurt??
Inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 01:50 schreef versabommie het volgende:
Flip zit de radslag gokjes te verneuken die kut!!!!!!
Gisteren en vandaag anders ook. Karim loopt steeds weg bij confrontaties en Servio niet, het zou me trouwens niets verbazen als Servio en Karim gaan samenwerkenquote:
i wanna see the fippo high in the skyquote:Op zondag 13 maart 2011 01:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij wacht op de fipo he bollokus
Hoe krijg je het spits
ik vind het prachtigquote:Op zondag 13 maart 2011 01:51 schreef annanasje het volgende:
ik krijg plaatsvervangende schaamte van aafke.
Nee gebeurd nooit, vandaag ruzie tussen hun, Karim is schijtziek van Servioquote:Op zondag 13 maart 2011 01:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag anders ook. Karim loopt steeds weg bij confrontaties en Servio niet, het zou me trouwens niets verbazen als Servio en Karim gaan samenwerken
Dan denk ik dat ie vooral niet met Aafke moet blijven praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Filip wil weten 'wat er gaande is en met wie'.
Yupquote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef cindy11 het volgende:
Elke keer diezelfde nummers gaat ook je strot uithangen zeg....
Dit is zijn subtiele manier van achterkomen wat er speelt tussen de vrouwen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:50 schreef TimeJumper het volgende:
Phillip wil een liefdesverklaring van Aafke.
Hij blijft maar vragen, ik wil weten wat JIJ van mij vind
nog nooit skyradio geluisterd?!?!?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef cindy11 het volgende:
Ik zei al: Hilde incarnate.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef superkokje het volgende:
gewoon een fles wijn aan de bek zetten
Hoe diep kan je zinken
Da's de laatste rondes voortdurend zo.quote:
Jij drinkt het met ijs en een rietje?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef superkokje het volgende:
Hoe diep kan je zinken
Met dank aan Laura.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef cindy11 het volgende:
Nou erg hequote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef superkokje het volgende:
Hoe diep kan je zinken
Bedank Laura maarquote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef cindy11 het volgende:
Het kan ook automagisch...maar ik wil danny niet lastigvallenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's de laatste rondes voortdurend zo.![]()
De volgende gaat nóg eerder open dus.
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ff geduld joh, dan komt "Jij bent mijn Neger" weer langs.....![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef liqrich het volgende:
de stem moet nu nog 1 wodka fles over de balk gooien
Heb je te danken aan die kut van een lauquote:Op zondag 13 maart 2011 01:52 schreef cindy11 het volgende:
waar gaat dat op uitlopenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef Pappeltje het volgende:
Aafke heeft de fuckin ass van Flip gered bij 3 meiden en hij heeft alleen oog voor Jo, dat dus
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:54 schreef Gamey het volgende:
MO raakt straks in een coma
en maik raggelt der boven op zwijgen is toestemmen
Tsss en alweer te dronken voor goede streams seks zeker?..quote:
Die is mooiquote:
Hier mag ook wel een streamlock op, ordi zuipschuitquote:
Dan mag jij ook wel stoppen met drinken.quote:
Sjongequote:
Ik twijfel een beetje.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ff geduld joh, dan komt "Jij bent mijn Neger" weer langs.....![]()
![]()
Damn die Maaike is echt zielig.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan mag jij ook wel stoppen met drinken.
Houdt hem niet tegen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef Zixon het volgende:
Heeft Maik niet door dat Mo ligt te slapen?
Dit is misschien zijn enige kans!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef Zixon het volgende:
Heeft Maik niet door dat Mo ligt te slapen?
Is dat dansen wat Laura doet? Ze beweegt dr benen meer niet hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef waxmask het volgende:
En nu is Laura de enige die danst....en Guido![]()
![]()
verdomme ik kan niet van stream wisselenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef waxmask het volgende:
En nu is Laura de enige die danst....en Guido![]()
![]()
Mja kan toch dat hij daar spijt van heeft?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef Urb het volgende:
Servio weer ff slijmen bij Alex: "Mijn dieptepunt hier was mijn uitbrander naar Alex"zegt ie in de KvdW gezegd te hebben.
ik ook niet. alleen upc werkt. de online streams niet, in iedergeval bij mij nietquote:Op zondag 13 maart 2011 01:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
verdomme ik kan niet van stream wisselen
dan kanmaikie weer startenquote:
ik vind het tof!quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef superkokje het volgende:
met mo kan je echt een flinke nacht doorhalen
Mjah, het valt me een beetje tegen hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef superkokje het volgende:
met mo kan je echt een flinke nacht doorhalen
Die is er nietquote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef suzi1 het volgende:
waar is mn stream die op gerard gericht staat??
die heb ik !quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef suzi1 het volgende:
waar is mn stream die op gerard gericht staat??
nee hij is niet verliefd op Jo, en al zou die dat wel zijn dan kan dat niet omdat ze al 3,5 jaar een relatie heeft buiten het huis.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef Ripley het volgende:
Philip zegt dat ie verliefd is op joanna maar dat het niet kan omdat ze bezet is. En aafke wil graag dat het anders is
wel opletten he? Hij is niet verliefd en zelfs als dat wel zo zou zijn dan nog zou hij er niks mee doenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef Ripley het volgende:
Philip zegt dat ie verliefd is op joanna maar dat het niet kan omdat ze bezet is. En aafke wil graag dat het anders is
Voor doodquote:Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef RiftNL het volgende:
Ik zou Monique in deze positie niet weigeren, hoe ze ligt
quote:
dit nummer gaat trauma's opleverenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
jaaaaaaa daar istie: Jij bent mijn neger! ( dit gaat nooit meer uit mijn systeem)
bij mij nu ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
jaaaaaaa daar istie: Jij bent mijn neger! ( dit gaat nooit meer uit mijn systeem)
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
staat er nu ergens geschreven, ingang voor maikiequote:
Ik let op maar uiteindelijk komt het hier wel op neer hoor. Philip valt op joanna en aafke op philip.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef camaron het volgende:
[..]
wel opletten he? Hij is niet verliefd en zelfs als dat wel zo zou zijn dan nog zou hij er niks mee doen
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef RiftNL het volgende:
Echt Laura flikker op uit dat huis gekke moeder Theresa
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
jij weet ook niet wat je wilquote:
Erg is dat. Ik kan niet meer naar Normaal luisteren dan hoor ik Hoerentaart ipv Oerend hardquote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
En Sharon heeft stiekem ook een oogje op Philip.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik let op maar uiteindelijk komt het hier wel op neer hoor. Philip valt op joanna en aafke op philip.
Denk ik ook, hoor. Maar hij durft het niet toe te geven en dat begrijp ik ook wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik let op maar uiteindelijk komt het hier wel op neer hoor. Philip valt op joanna en aafke op philip.
kudt.. nu is die ook voorgoed voro me verziektquote:Op zondag 13 maart 2011 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg is dat. Ik kan niet meer naar Normaal luisteren dan hoor ik Hoerentaart ipv Oerend hard
nee ze doen het nietquote:Op zondag 13 maart 2011 02:02 schreef Fokyeahhhh het volgende:
Ik heb geen streams meer!! iemand miss een link??
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op zondag 13 maart 2011 02:02 schreef Fokyeahhhh het volgende:
Net5quote:
Dat had ik net ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:02 schreef Fokyeahhhh het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
kudt.. nu is die ook voorgoed voro me verziekt
Streams werken weer. Secretstory.nl is weer in levenquote:
Ik stel deze actie van onze muis ook niet op prijs.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
kudt.. nu is die ook voorgoed voro me verziekt
Ja kan ze mijn drankje vasthouden, handigquote:Op zondag 13 maart 2011 02:02 schreef RiftNL het volgende:
Laura beweegt op 1 plek echt serieus die moet echt een keer op stap gaan
die kan playboy ook op haar buik schrijvenquote:
en dat ze gelijk hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij liggen ze helemaal dubbel bij de regie
Niet alleen bij de regie ... ik lig hier ook platquote:Op zondag 13 maart 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
ik nog steedsquote:
Hier nog 1!!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:03 schreef iBenny het volgende:
of trek ze gewoon uitquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Vultarian het volgende:
jezus aafke, trek anders ff wat kleren aan ofzo
Heb je hem gisteravond / nacht niet met Joanna gehoord ..... dat was 100.000.000 keer erger en die was nuchterquote:
Johquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij zag ik een klein beetje tiet bij aafke!
Die tietenquote:
Of alles gewoon uit als dat gefriemel maar stoptquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Vultarian het volgende:
jezus aafke, trek anders ff wat kleren aan ofzo
jo........quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Bootjuuh het volgende:
Volgens mij is ze gewoon express met die tieten bezig
En dat heeft ze nu door!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij zag ik een klein beetje tiet bij aafke!
maar de gesprekken zijn net zo langquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Ripley het volgende:
Wel zielig dat aafke zich zo minderwaardig aan joanna voelt. Joanna is misschien standaar mooier maar met aafke heb je een stuk meer plezier denk ik.
Dat was echt nagelbijtend ergggggggquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb je hem gisteravond / nacht niet met Joanna gehoord ..... dat was 100.000.000 keer erger en die was nuchter
quote:
Ja erg hoor om je zo minderwaardig te voelen, daar mot ze wat aan doenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Ripley het volgende:
Wel zielig dat aafke zich zo minderwaardig aan joanna voelt. Joanna is misschien standaar mooier maar met aafke heb je een stuk meer plezier denk ik.
Echt.. je moet het maar kunnenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:06 schreef Stranger het volgende:
Wel awesome dat Philip probeert een gesprek te hebben met al die tieten die er uit vliegen.
Ooit wil je toch van dat gezeik af en lol trappen met de boysquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb je hem gisteravond / nacht niet met Joanna gehoord ..... dat was 100.000.000 keer erger en die was nuchter
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de nummers maar even gedownload
Daar hebben wieltjes aan gezeten. Ze was eerst een kruiwagen.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef RiftNL het volgende:
Check die uitpuilende schouderbladen van Flaura
Dat was ook een hilarisch gesprek! Het lijkt een beetje op dit gesprek!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Absoluut, dat wij was fkin irriquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Of hij heeft even nagedacht en tot bezinning gekomen? Kan toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:07 schreef metallica143 het volgende:
Servio weet ineens weer hoe het werkt![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar hebben wieltjes aan gezeten. Ze was eerst een kruiwagen.
quote:
En anders gaat dat niet lang meer durenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |