nee hij is niet verliefd op Jo, en al zou die dat wel zijn dan kan dat niet omdat ze al 3,5 jaar een relatie heeft buiten het huis.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef Ripley het volgende:
Philip zegt dat ie verliefd is op joanna maar dat het niet kan omdat ze bezet is. En aafke wil graag dat het anders is
wel opletten he? Hij is niet verliefd en zelfs als dat wel zo zou zijn dan nog zou hij er niks mee doenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:58 schreef Ripley het volgende:
Philip zegt dat ie verliefd is op joanna maar dat het niet kan omdat ze bezet is. En aafke wil graag dat het anders is
Voor doodquote:Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef RiftNL het volgende:
Ik zou Monique in deze positie niet weigeren, hoe ze ligt
quote:
dit nummer gaat trauma's opleverenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
jaaaaaaa daar istie: Jij bent mijn neger! ( dit gaat nooit meer uit mijn systeem)
bij mij nu ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
jaaaaaaa daar istie: Jij bent mijn neger! ( dit gaat nooit meer uit mijn systeem)
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef versabommie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |