jo........quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Bootjuuh het volgende:
Volgens mij is ze gewoon express met die tieten bezig
En dat heeft ze nu door!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij zag ik een klein beetje tiet bij aafke!
maar de gesprekken zijn net zo langquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Ripley het volgende:
Wel zielig dat aafke zich zo minderwaardig aan joanna voelt. Joanna is misschien standaar mooier maar met aafke heb je een stuk meer plezier denk ik.
Dat was echt nagelbijtend ergggggggquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb je hem gisteravond / nacht niet met Joanna gehoord ..... dat was 100.000.000 keer erger en die was nuchter
quote:
Ja erg hoor om je zo minderwaardig te voelen, daar mot ze wat aan doenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Ripley het volgende:
Wel zielig dat aafke zich zo minderwaardig aan joanna voelt. Joanna is misschien standaar mooier maar met aafke heb je een stuk meer plezier denk ik.
Echt.. je moet het maar kunnenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:06 schreef Stranger het volgende:
Wel awesome dat Philip probeert een gesprek te hebben met al die tieten die er uit vliegen.
Ooit wil je toch van dat gezeik af en lol trappen met de boysquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb je hem gisteravond / nacht niet met Joanna gehoord ..... dat was 100.000.000 keer erger en die was nuchter
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de nummers maar even gedownload
Daar hebben wieltjes aan gezeten. Ze was eerst een kruiwagen.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef RiftNL het volgende:
Check die uitpuilende schouderbladen van Flaura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |