Oh, sorry. Ik heb duidelijk geen verstand van dat soort dingen. Hoe heet zo'n werkplek dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik werk dan ook niet op kazernes.
Maar als je goed kijkt zie je er toch echt twee.
Mijn werkplek heet kantoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik heb duidelijk geen verstand van dat soort dingen. Hoe heet zo'n werkplek dan?
Ik denk dat jij een andere musical bedoelt.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
De film met Sjonnie Travolta is goed. Maar ik weet niet of ik naar de musical zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Noem je mij nou een sekreet?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn werkplek heet kantoor.
Maar rond de locatie waar ik regelmatig zit zijn twee kazernes te zien. Mijn plek echter zul je niet vinden. Iets met top secreet ofzo.
Dat zou ik nooit doen!quote:
Je zit er niet ver naast.quote:Wat geheimzinnig. Ik zie het al helemaal voor me: midden op de heide, ergens een heuveltje waaronder eigenlijk stiekem een kantoortje verstopt is.
Cool, lijkt me leuk om daar eens een speurtocht te doen.quote:
Naar bed gaan staat toch los van in slaap vallen?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool, lijkt me leuk om daar eens een speurtocht te doen.![]()
Ik ga nu toch maar eens vroeg naar bed. En ja, ik vind dit vroeg aangezien ik de hele week nog niet voor 4 uur in slaap ben gevallen.
Truste.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Dank jullie wel!Toffe slingers zijn dag, ooit ga ik ook zulke zelf maken.
Hoop op beide.quote:
quote:
Het feestvarken zelf!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Dank jullie wel!Toffe slingers zijn dag, ooit ga ik ook zulke zelf maken.
quote:
Het wachten is op de notaris voor een schenkingsakte. Volgens mij is dat echt het allerlaatste wat dan nog nodig is, maar je weet het nooit.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het feestvarken zelf!!!![]()
![]()
En... alles nog op koers voor jullie huis?
En anders is het een goed excuus om ergens een cafeetje in te duiken.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg vanmiddag visite en wilde een stadswandeling door Den Bosch gaan maken, hoop dat het weer een beetje meewerkt
Ja hoor, als je terug bent krijg je een taartje van een week oud.quote:Op zondag 13 maart 2011 04:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben een weekje naar Oostenrijk, bewaar je een stuk taart voor me soempie?
Verschrikkelijk he. Het verbaast me niet...als je ook die filmpjes die de NOS uit heeft gezonden zag...quote:Op zondag 13 maart 2011 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat hard met de doden in Japan, men begint nu al over meer dan 10.000
Dan willen we natuurlijk foto's zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, de kamer van Twan is zo goed als klaarAlleen nog 1 poster en 1 lampje ophangen... en het is erg mooi geworden, al zeg ik het zelf.
U vraagt wij draaien:quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan willen we natuurlijk foto's zien.Heeft Twan het zelf al gezien?
Dankjewel! Misschien moet ik ooit maar wat met interieurinrichting doen als mn baan er niet meer is.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Soempie het volgende:
Tof geworden! Die stickers zijn goed geplaatst zeg. Twan vindt het vast te gek.
Dus je hebt Etcie gezien?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er ook weer, heb het weekend doorgebracht op een LAN
Tenzij ze baardgroei heeft en een valse naam gebruikte nietquote:
Haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
vandaag 4-2 winst tegen de koploper.
En dan te bedenken dat, als je de ranglijst omdraait, wij 2e staan
goed bezig, ze mogen zich zorgen gaan makenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
vandaag 4-2 winst tegen de koploper.
En dan te bedenken dat, als je de ranglijst omdraait, wij 2e staan
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef Whiteguy het volgende:
Deze past ook wel in de kamer van Twan, vandaag weer eens bevestigd...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er ook weer, heb het weekend doorgebracht op een LAN. Gezellig met z'n zevenen het ongeveer 10 jaar oude Diablo II gespeeld. Jullie kunnen met een gerust hart gaan slapen: de laatste eindbaas Baal is ook op Hell afgeslacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe tas. Ehm. Portemonnee
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe tas. Ehm. Portemonnee
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe tas. Ehm. PortemonneeWat zei ik afgelopen vrijdag over je enthousiasme?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven: zoiets had ik ook vrijdagMaar ik vind 'm nog steeds onwijs gaaf
![]()
En niet toe willen geven, he?
Ik heb mijn portomonnee altijd in m'n achterzak. Ik zou niet weten waar ik dit ding kwijt zou moeten...
Ik moet toegeven, hij is wel mooi...
Ben jij gekquote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wat zei ik afgelopen vrijdag over je enthousiasme?![]()
En niet toe willen geven, he?
Hij gaat gewoon in een tasquote:Ik heb mijn portomonnee altijd in m'n achterzak. Ik zou niet weten waar ik dit ding kwijt zou moeten...
Ik moet toegeven, hij is wel mooi...
bij Saddleback Leatherquote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms, ja...
En waar had je hem ook al weer in het buitenland gekocht?
Hufter.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er ook weer, heb het weekend doorgebracht op een LAN. Gezellig met z'n zevenen het ongeveer 10 jaar oude Diablo II gespeeld. Jullie kunnen met een gerust hart gaan slapen: de laatste eindbaas Baal is ook op Hell afgeslacht
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hufter.
Nu heb ik dus DII weer geinstalleerd en ben ik spontaan tot veels te laat bezig geweest
Zeker wel.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu ik nog even naar die portemonnee zit te kijken; ik heb thuis mijn financiele administratie in 4 ordners zitten, volgens mij zou ik die er ook nog wel in kwijt kunnen. handig, alles bij elkaar
Nu ik nog even naar die portemonnee zit te kijken; ik heb thuis mijn financiele administratie in 4 ordners zitten, volgens mij zou ik die er ook nog wel in kwijt kunnen. handig, alles bij elkaar
Zow, dat is wel heel vroeg. Dan slaap ik nog. Ik breng Lennon altijd pas om 7:30 uur naar oppas.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen om 6.30 uur vanmorgen werd 'Wortel' (ons roodharige nichtje van 2 jaar) afgeleverd aangezien we 2 dagen oppas mogen spelen, omdat de normale oppasploeg op vakantie is.
Dat was even wennen, om 6.35 uur stond het huis al op z'n kop.
Ben blij dat ik nu mag werken...
Ik had nog wel een uurtje kunnen gebruiken.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had nog wel een uurtje kunnen gebruiken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:13 schreef Soempie het volgende:
Diablo.
Jemig Etcie! Gelijk je tas half vol.Maar dan kun je hem wel altijd makkelijk terug vinden en hoef je niet enorm te lopen graaien tussen andere spulletjes.
Oeh, wat aardig van je. Moet ik m'n bankrekening even via pm doen?quote:
Deze maand gaan er 2 of 3 reizen vanuit Koning aap die kant op.quote:Reizen en Landen
Japan
Classificatie reisadvies
4. Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden
Actualiteiten
Voor Japan worden alle niet-essentiële reizen ontraden naar Tokio en de gebieden in het Noord-Oosten die getroffen zijn door de aardbeving en de daarop volgende tsunamis.
De regio Sanriku Oki is op 11 maart getroffen door een zeer zware aardbeving van 8.8 op de richterschaal.Langs de gehele pacifische kust hebben zich Tsunamis voorgedaan, met de meeste schade in de regio noordelijk van Tokio. Vanaf de Kanto regio (Tokio) en verder noordwaarts is alle trein en metroverkeer stilgelegd. Doorgaande snelwegen zijn eveneens afgesloten.
Met betrekking tot de situatie bij de Fukushima kernreactoren volgen de ontwikkelingen elkaar snel op. Geadviseerd wordt het nieuws te volgen en de instructies van de Japanse overheid op te volgen.
Ik ben dan wel niet Red, maar bij de ING waar wij de bankrekening hebben, moet je via telebankieren apart opdracht geven om rekening niet meer te kunnen inzien..quote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Etcetera het volgende:
http://probablyinteractive.com/url-hunter
@Red: mijn ex en ik hebben afgelopen donderdag geregeld dat onze e/o rekening op zijn naam kwam te staan. Ik sta er nu niet meer bij op bij internetbankieren, maar kan de rekening nog wel zien. Weet jij misschien of dat iets langer duurt om te veranderen ofzo
dan moet je bij die clown zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Oeh, wat aardig van je. Moet ik m'n bankrekening even via pm doen?
Nem?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan moet je bij die clown zijn
Bij ons zijn het verschillende handelingen, allereerst heb je te maken met de tenaamstelling en daarmee aansprakelijkheid op een rekening of stelsel van rekeningen. Pas wanneer dat is omgezet gaat het digitale formulier naar de collega's van Online Bankieren, die weer het abonnee-stelsel moeten updaten. Dus het kan inderdaad heel even duren. Maar anders kan je ex zelf de opdracht (nogmaals) aan de bank verstrekken, aangezien hij nu enig rekeninghouder is.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Etcetera het volgende:
http://probablyinteractive.com/url-hunter
@Red: mijn ex en ik hebben afgelopen donderdag geregeld dat onze e/o rekening op zijn naam kwam te staan. Ik sta er nu niet meer bij op bij internetbankieren, maar kan de rekening nog wel zien. Weet jij misschien of dat iets langer duurt om te veranderen ofzo
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij ons zijn het verschillende handelingen, allereerst heb je te maken met de tenaamstelling en daarmee aansprakelijkheid op een rekening of stelsel van rekeningen. Pas wanneer dat is omgezet gaat het digitale formulier naar de collega's van Online Bankieren, die weer het abonnee-stelsel moeten updaten. Dus het kan inderdaad heel even duren. Maar anders kan je ex zelf de opdracht (nogmaals) aan de bank verstrekken, aangezien hij nu enig rekeninghouder is.
Nonde! Ik direct in het streepjestopic kijken of je om die reden zo superblij bent, maar 't is echt vanwege het mooie weer? Hier is het maar grauw.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
LEEEEEET THE SUN SHIIIIINE LEEEET THE SUN SHINE IN THE SUHUUUUUUUUN SHINE IHIIIIIIN
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nonde! Ik direct in het streepjestopic kijken of je om die reden zo superblij bent,
Hier bewolkt, de zon komt er een beetje door nuquote:maar 't is echt vanwege het mooie weer? Hier is het maar grauw.
Nonde! Ik direct in het streepjestopic kijken of je om die reden zo superblij bent, maar 't is echt vanwege het mooie weer? Hier is het maar grauw.
[..]
Nonde! Ik direct in het streepjestopic kijken of je om die reden zo superblij bent, maar 't is echt vanwege het mooie weer? Hier is het maar grauw.
quote:
Oeh! Samendoen? Ik ga de koffie aanzettenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:47 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, koffie, dat zal lekker smaken bij die twee appeltaarten die nu in de oven staan te bakken
Jammer, nog even wachten dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]![]()
Nope, helaasMaar Soempie nog gefeliciteerd!!!!
![]()
Hoe was je verjaardag? En wat heb je gekregen van Sven??
Koffie en appeltaart - goed ideequote:Op maandag 14 maart 2011 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh! Samendoen? Ik ga de koffie aanzetten
Hoe was het mannenweekend?
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
En ik hoop dat ik ook een heel snel zaadje heb gekregen die de weg kan vinden.![]()
![]()
![]()
[..]
Jammer, nog even wachten dus.
Verjaardag was erg leuk. Heb van Sven dus een naaimachine gekregen (die ik zelf al gekocht had) en ik heb deze gekregen van Sven:
[ afbeelding ]
Hij heet Toet. En ik hoop dat ik ook een heel snel zaadje heb gekregen die de weg kan vinden.![]()
![]()
![]()
[..]
Jammer, nog even wachten dus.
Verjaardag was erg leuk. Heb van Sven dus een naaimachine gekregen (die ik zelf al gekocht had) en ik heb deze gekregen van Sven:
[ afbeelding ]
Hij heet Toet. En ik hoop dat ik ook een heel snel zaadje heb gekregen die de weg kan vinden.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
wat een lieverd zeg. Hopelijk vindt het zaadje de goede weg.
quote:
Ja, heel af en toe laat ik mn gezicht daar zien. We zijn niet echt fanatiek ermee bezig eigenlijk, daarom kom ik daar niet zo vaak.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag jou ook langs komen in het streepjes topic.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over een aantal jaar een blikkie-trap-meet.Mag je ook meedoen.
Gewoon zien hoe het loopt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, heel af en toe laat ik mn gezicht daar zien. We zijn niet echt fanatiek ermee bezig eigenlijk, daarom kom ik daar niet zo vaak.Ik wil er ook niet zoveel mee bezig zijn. Dat hebben we rondom Lennon al teveel moeten doen.
Ja maar.....quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon zien hoe het loopt.Ik denk dat ik er ook verder niet ga posten, omdat ik mezelf dan gek ga zitten maken. Maar, ik duim voor jullie.
precies. We hebben twee gezonde jongens... een derde kindje erbij zou erg leuk zijn, lukt het niet, is het ook prima.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon zien hoe het loopt.Ik denk dat ik er ook verder niet ga posten, omdat ik mezelf dan gek ga zitten maken. Maar, ik duim voor jullie.
Jair is ook alweer 2 he.......quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef iamredleader het volgende:
Een AKQ babyboom zou wel een giller zijn
Hoe ging je 5Kquote:
Op z'n oudhollands gezegd: zwaar kutquote:
Dat is wel jammer, het was er wel ideaal weer voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op z'n oudhollands gezegd: zwaar kut
Bij mijn vrienden ook trouwens.
Dat vonden wij dus nogal tegenvallig. Iedereen van ons had veel dorst en bij 2km had iedereen een zware dip. Een beetje te warm.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:47 schreef CaLeX het volgende:
Dat is wel jammer, het was er wel ideaal weer voor.
Maar dan heb jij de 10km gelopen neem ik aan?quote:Zelf iets meer dan een uur gelopen
Bij ons had ook iedereen het warm, ze wilden niet luisteren naar mijn tips om gewoon in je korte broek te gaan en zonder thermo shirts.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vonden wij dus nogal tegenvallig. Iedereen van ons had veel dorst en bij 2km had iedereen een zware dip. Een beetje te warm.
[..]
Maar dan heb jij de 10km gelopen neem ik aan?
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef iamredleader het volgende:
Een AKQ babyboom zou wel een giller zijn
boom boom, GI numbah one! Love you long time!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
boom boom, GI numbah one! Love you long time!
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Er is net een persbericht de deur uit gegaan hier over de reductie aan werk, arbeidsplaatsen e.d.
Zonder al te veel in detail te treden (vanavond/morgen ws. meer in de media): Bijna 1/3 van de arbeidsplaatsen komt te vervallen, gelijk aan de bijbehorende werkzaamheden...
Geen idee, hoewel ik niet in de hoek zit waar de meeste/zwaarste klappen zullen vallen...quote:
Ik wilde al gaan vragen waar je werkt, want ik hoorde dat net ook op het nieuws jaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Bij UWV verdwijnen 5000 tot 6000 banen
Dat gaat snel...
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Er is net een persbericht de deur uit gegaan hier over de reductie aan werk, arbeidsplaatsen e.d.
Zonder al te veel in detail te treden (vanavond/morgen ws. meer in de media): Bijna 1/3 van de arbeidsplaatsen komt te vervallen, gelijk aan de bijbehorende werkzaamheden...
De wereld vergaat hier nog niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Groetjes van aan het zwembad, 28 graden, oceaan twitig meter achter me en wuivende palmen. Hagedissen overal.
Edit: oh lees net al jullie posts. Wat lomp ben ik weer. Succes allen
Wat ben ik blij dat die muppet in Drente zit en niet naast me.quote:SGP: einde der tijden nabij
Willem van Hartskamp heeft op twitter voor de nodige gefronste wenkbrauwen gezorgd. De lijsttrekker van SGP Drenthe stelde dat de mega-ramp in Japan een voorteken is voor de terugkeer van Jezus op aarde.
"Het kan niemand zijn ontgaan: de wereld gaat voorbij en haar begeerlijkheid! Iedereen moet zijn ogen openen voor de terugkeer van Jezus!", twitterde Van Hartskamp, waarna hij ettelijke malen geretweet werd. Er volgden meer tweets waarin hij onder meer ontkende aan bangmakerij te doen. Het zou "simpelweg de Bijbel" zijn "die het allemaal heeft voorzegd".
De SGP ligt dezer dagen onder een vergrootglas omdat de partij het kabinetsbeleid op punten steunt. Woordvoerder Menno de Bruyne laat in een reactie aan Sp!ts weten dat de opmerkingen van Van Hartskamp "zijn persoonlijke mening" zijn en geen partijstandpunt verwoorden. "De Bijbel spreekt inderdaad van voortekenen voor de terugkeer van Jezus op aarde, maar het is u en ons wel bekend dat aardbevingen veel vaker voorkomen."
Beter 20 meter achter je dan 20 meter boven je.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Groetjes van aan het zwembad, 28 graden, oceaan twitig meter achter me en wuivende palmen. Hagedissen overal.
Dat is het betere werken, heerlijk zeg!!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
da's een ander continent (helaas)quote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter 20 meter achter je dan 20 meter boven je.
Niet helemaal waar. De VS heeft ook een kleine tsunami aan de deur gehad. Met welgeteld 1 dodequote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's een ander continent (helaas)
je zat te schudden in je stoel toen ie op de deurmat viel?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Hoe vreemd/wrang nu, mijn bestelling uit Japan (boekje Engels/japans met illustraties en fonetische uitspraak) is vandaag bezorgd...
Meer dan je hooptquote:Op maandag 14 maart 2011 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens tapijt op de trap laten leggen? Wat kost dat ongeveer
Heel flauw, maar ik voel me gelijk een stuk minder slecht.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:47 schreef CaLeX het volgende:
Dat is wel jammer, het was er wel ideaal weer voor.
Zelf iets meer dan een uur gelopen
Mja, er zit wel een bocht in, en het horizontale deel van de treden steekt wel iets boven het verticale deel uit...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meer dan je hoopt
Maar ligt stiekem aan de trap. Heb je een foto?
Sommigen hebben gekke randjes e.d. Dat kost een hoop meer.
En tegen de muur? Zit daar nog wat? Een plankje ofzo? Plint?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, er zit wel een bocht in, en het horizontale deel van de treden steekt wel iets boven het verticale deel uit...
Heb wel belachelijk goedkoop tapijt gezien bij de Carpetright, 3 euro per strekkende meter
Dat is vaak wat duurderquote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
Yep, tegen de muur zit een houten rand.
Zo'n kapstok hebben wij ook voor het nieuwe huis.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en dit gaan we in de hal leggen
[ afbeelding ]
En daar wil ik graag deze kapstok en schoenenrek bij:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oeh vervelend, dat wordt iets minder goedkoop.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Toch een foto gevonden
[ afbeelding ]
Inzamelactie voor een feestje
Muhquote:Op maandag 14 maart 2011 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh vervelend, dat wordt iets minder goedkoop.
Het is heel simpel: vraag een offerte aanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Muhniet tof, want ik ga een trap ook echt niet zelf doen
Tapijt gewoon op de vloer doe ik wel, en het vinyl in de gang wil ik ook zelf doen, maar op de trap is het echt wel belangrijk dat het goed ligt.
Dat ga ik ook zeker wel doen, maar als ik hier al even wat info kan krijgen ben ik daar nooit vies vanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel simpel: vraag een offerte aan
B&S day, mijn godquote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand nog Pi Dag gevierd? Of Blowjob & Steak Day?
Tapijt van een trap verwijderen kan een hels karwei zijn trouwens, vooral als het gelijmd is
Ik vermoed een manquote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
B&S day, mijn godwie verzint zoiets?
Wel gevierd maar niemand kwam opdagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand nog Pi Dag gevierd? Of Blowjob & Steak Day?
Ja ik heb bij MaJo gezien hoe iemand dagen bezig is geweest met het verwijderen van lijm. Rotklusquote:Tapijt van een trap verwijderen kan een hels karwei zijn trouwens, vooral als het gelijmd is
Die, ja...quote:Op maandag 14 maart 2011 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er meer mensen die een ontzettende jeuk krijgen van die zogenaamde IT specialist die wel eens zijn kop laat zien bij DWDD? Dat ventje met die enorme "erw" in zijn stem?
Geen idee wie je bedoelt, maar ik kijk nog nauwelijks DWDD, geen tijd en niet zoveel zin meer om het te kijken eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er meer mensen die een ontzettende jeuk krijgen van die zogenaamde IT specialist die wel eens zijn kop laat zien bij DWDD? Dat ventje met die enorme "erw" in zijn stem?
150 duur????quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
LB de trap leggen vond ik erg duur. Volgens mij hebben wij wel 150 euro betaald voor de trap... Excl. Vloerbedekking. Dat moet je ook echt laten opmeten en het mooiste is om er ondertapijt onder te doen.. Dempt beter en het tapijt blijft langer mooi.
Jullie bedoelen Alexander bij DWDD, ik vind hem leuk om naar te luisteren.
Alexander Klopping ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie bedoelen Alexander bij DWDD, ik vind hem leuk om naar te luisteren.
Dan was het misschien wel duurder. We vonden iig dat we heel veel moesten betalen voor die trap.quote:
daar zijn dekbedden dus voor uitgevondenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond, tevens welterusten
vanavond extra lekker slapen, want we hebben weer gordijnen
Ik regel altijd een handig type voor een fles cognac of whisky in dat soort gevallen...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan was het misschien wel duurder. We vonden iig dat we heel veel moesten betalen voor die trap.
Die gordijnen heb je ook wel nodig met die zon momenteel...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond, tevens welterusten
vanavond extra lekker slapen, want we hebben weer gordijnen
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
daar zijn dekbedden dus voor uitgevonden
Trusten
Vooral aan de oostkant van de flatquote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Die gordijnen heb je ook wel nodig met die zon momenteel...
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hufter.
Nu heb ik dus DII weer geinstalleerd en ben ik spontaan tot veels te laat bezig geweest
Dat dacht ik ook, maar een Google Imagesearch laat toch met name schilderijen zien met meer perspectief er inquote:
Dan was het een leerling van hem.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat dacht ik ook, maar een Google Imagesearch laat toch met name schilderijen zien met meer perspectief er in
En vooral ook heel erg wazig.quote:
Die had ik ook al gevonden. Ik zou de vraagprijs er niet voor gevenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Hier een soortgelijk ding op een Amerikaans "antiek"site:
[ afbeelding ]
Vervolgens wordt het omschreven als: 19th C. Folk Art Bull Painting - this very folky 19th C. bull painting is oil on canvas
En dan een prijskaartje van $4800.
Voor een "very folky painting"?
Het komt uit de aflevering 'Grapes of Wrath' van seizoen 1 van Black Booksquote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan was het een leerling van hem.![]()
Uit welke film komt dat shot?
Nee, het is een achterlijke prijs.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die had ik ook al gevonden. Ik zou de vraagprijs er niet voor geven
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google brengt je soms na wat leuke omzwervingen weer terug op Fok!
Dat schilderij met koeien
spannend Diaan. Succes en hopelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Over 15 minuten een bijeenkomst over de komende fusie... ben benieuwd.
Ik vraag me ook af waar je dan moet beginnen met opruimen straks, kolere, wat een enorme puinhoop.quote:
Ja, en waar het dan allemaal heen gaat. Hier moeten ze een enorme bulldozer op zetten. Of rijen met bulldozers naast elkaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar je dan moet beginnen met opruimen straks, kolere, wat een enorme puinhoop.
Of de Bagger 288 lenen van Duitslandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en waar het dan allemaal heen gaat. Hier moeten ze een enorme bulldozer op zetten. Of rijen met bulldozers naast elkaar.
quote:
quote:The Bagger 288 was built for the job of removing overburden prior to coal mining in Tagebau Hambach (stripmine Hambach), Germany. It can excavate 240,000 tons of coal or 240,000 cubic metres of overburden daily the equivalent of a football field (soccer) dug to 30 m (98 ft) deep. The coal produced in one day fills 2400 coal wagons. The excavator is up to 220 m (721 ft) long and approximately 96 m (315 ft) high. The Bagger's operation requires 16.56 megawatts of externally supplied electricity.
Het annuleren van onze trip naar Japan komt steeds dichterbij...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
Vermoedelijk toch een lek in reactor 1.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ijkt-beschadigd.html
Lijkt het voorlopig wel op. De media zijn ook hun verslaggevers aan het terugtrekken op het moment.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het annuleren van onze trip naar Japan komt steeds dichterbij...![]()
Oktober/november pas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt het voorlopig wel op. De media zijn ook hun verslaggevers aan het terugtrekken op het moment.
Wanneer zouden jullie ook alweer gaan?
Nee ik ook niet. Maar ik zou niet nu al annulerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oktober/november pas.
Maar als de radioactiviteit nu al in Tokyo meetbaar is, dan verwacht ik niet dat binnen een paar maanden weer alles als vanouds is...
Ik hou de website van het minsterie van Buitenlandse Zaken in de gaten v.w.b. het reisadvies.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar ik zou niet nu al annuleren
Lekker de komende maanden afwachten.
Je hebt geen reisverzekering die dit dekt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou de website van het minsterie van Buitenlandse Zaken in de gaten v.w.b. het reisadvies.
Daarnaast voel ik er weinig voor om als een soort ramptoerist straks die kant op te gaan, hoe graag ik op zich ook zou willen gaan...
Ik ga ook wel al met het reisbureau contact opnemen over hoe dit soort zaken verlopen if, then, else...
Heb geen ervaringen met annuleringen door externe factoren, heb pas 25% aanbetaald...
Als het goed is dan heb je een annuleringsverzekering. En die betaalt doorgaans uit bij overrmacht. Een radioactief hotel lijkt me daarover vallen. Maar dat moet je gewoon even opzoeken/navragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou de website van het minsterie van Buitenlandse Zaken in de gaten v.w.b. het reisadvies.
Daarnaast voel ik er weinig voor om als een soort ramptoerist straks die kant op te gaan, hoe graag ik op zich ook zou willen gaan...
Ik ga ook wel al met het reisbureau contact opnemen over hoe dit soort zaken verlopen if, then, else...
Heb geen ervaringen met annuleringen door externe factoren, heb pas 25% aanbetaald...
Zit er toevallig ook nog een bezoek aan Hiroshima en/of Nagasaki bij ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien we nog al wat reizen hebben we een doorlopende reisverzekering, dus dat is geen probleem.
Ben alleen benieuwd naar het standpunt van het reisbureau, over 3 dagen zou er een Japan-reis vertrekken en ik kan niet terug vinden dat die gecancelled is. Misschien bieden ze een alternatieve reis in het zuiden van Japan aan of zo.
[ afbeelding ]
Het grootste deel van onze trip is onder de lijn Tokyo-Nagano, precies de scheidslijn (zie hierboven) tussen ramp en niet-ramp nu. Het hangt er dus om hoe e.e.a. zich ontwikkelt...
Allebei, op eigen verzoek aangezien ik iets met de Enola Gay heb...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zit er toevallig ook nog een bezoek aan Hiroshima en/of Nagasaki bij ?
Hmmm...quote:Aardbeving Japan en Tsunami
14-03-2011
Wij houden de berichtgeving in de pers nauwlettend in de gaten en staan in voortdurend contact met onze agent met betrekking tot de situatie in Japan.
Indien wij nieuwe informatie ontvangen waardoor wij Uw reis moeten aanpassen, dan nemen wij hierover contact met U op.
(14 maart 2011)
Nou ja, we hebben nog even te gaan, maar het houd je vreemd genoeg wel bezig...quote:Om u een idee te geven of er een veiligheidsdreiging bestaat voor het land of het gebied van uw bestemming en zo ja, hoe zwaar het reisadvies is, volgt hieronder een uitleg van de zes niveaus, die door het ministerie van Buitenlandse Zaken worden gehanteerd.
1. Geen bijzondere veiligheidsrisico's
De meeste bezoeken kunnen probleemloos worden afgelegd.
2. Waakzaamheid betrachten
Veiligheidsrisicos zijn weliswaar aanwezig, maar er zijn geen concrete aanwijzingen dat de reiziger hiervan hinder zal ondervinden.
3. Er zijn onveilige gebieden
Indien er bepaalde gebieden in een land als onveilig worden aangemerkt, kan dit tot gevolg hebben dat er voor deze gebieden een zwaarder reisadvies wordt afgegeven dan voor de rest van het land.
4. Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden
De reden van dit advies is een verhoogd veiligheidsrisico in een bepaald gebied. Stel uzelf de vraag of een reis naar dit gebied verantwoord en noodzakelijk is.
5. Niet-essentiële reizen worden ontraden
Er geldt een verhoogd veiligheidsrisico voor het hele land. Stel uzelf de vraag of een reis naar dit land verantwoord en noodzakelijk is.
6. Alle reizen worden ontraden
Dit advies wordt gegeven als er sprake is van aanwijsbare veiligheidsrisicos in een land, waardoor voor de reiziger een acute levensbedreigende situatie bestaat.
Het is dus de op eennahoogste waarschuwing. Logisch dat het je bezighoudt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:47 schreef MadMaster het volgende:
En het Ministerie van Buitenlandse zaken heeft het reisadvies al weer negatiever bijgesteld:
Niet-essentiële reizen worden ontraden
[..]
Nou ja, we hebben nog even te gaan, maar het houd je vreemd genoeg wel bezig...
Pappen en nat houden, net als hier dus...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Nou heel veel duidelijker zijn we niet geworden. 29 juni a.s. wordt meer duidelijk vwb organisatiestructuur en welke taken lokaal blijven.
Yeps... al wordt 29 juni wel veel meer duidelijk, hopen en verwachten we.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pappen en nat houden, net als hier dus...
Ik ga dus snel doodquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Nou mensen..wie is hier vrolijk? U gaat snel dood.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ven-minder-lang.html
goed idee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Kijk, dat scheelt alweer
Tijd voor koffie!
Loop je nu half naakt buiten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
goed idee.
Ben net even buiten geweest en het is echt smerig lekker weer
Geen jas, geen trui
Zie je het voor je? Ik nietquote:
Ik vind het eigenlijk best een grappige reclame. Alleen jammer van die blokjesquote:Lijkt wel een rage, TV-reclames voor Zalando schoenen en nog een produkt spelen zich ook al af op een nudistencamping...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Ik niet
Een shirt of overhemd..nooit van gehoord?
Ja, en ook weer zo schijtlollig a la Arie Koomen...quote:Ik vind het eigenlijk best een grappige reclame. Alleen jammer van die blokjes
Nee, die is echt totaal van zijn sokkel gevallen. Echt zo gruwelijk slechtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ja, en ook weer zo schijtlollig a la Arie Koomen...
KT Tunstall =quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
Toast met gebakken eieren, mmmmmmm
Zometeen op de trein en dan vanavond naar KT TunstallEn ook nog wat oude vrienden weerzien, ik heb er zin in
Die is echt slecht inderdaad. Irritant maar dat is misschien ook wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die is echt totaal van zijn sokkel gevallen. Echt zo gruwelijk slecht
quote:
Zelfde idee als de Hypotheker / LOI van wouter.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is echt slecht inderdaad. Irritant maar dat is misschien ook wel de bedoeling.
Ik vind die van de nudistencamping wel een beetje grappig eigenlijk. Maar je moet hem niet te vaak zien.
quote:
Ik heb altijd het idee dat ze een letter in het eerste woord hebben weggelaten, dat vind ik er namelijk van...quote:
quote:TOKIO - De autoriteiten in Japan hebben het dodental als gevolg van de zware aardbeving en de daarop volgende tsunami bijgesteld tot zeker 3.373.
Daar ligt minstens 2 x zoveel......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt wat ze nog allemaal onder die bagger moeten vinden...
Dat had ik vorige week maandag al gedaan en daarna kon ik 's avonds niet meer lopen, omdat mijn lies er geen zin in had na een slippartij waarbij ik bijna in spagaat ging.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef TradeMarkie het volgende:
met dit weer begin ik er toch weer ernstig aan te denken om de racefiets uit de winterslaap te halen en weer eens naar het werk te fietsen
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Family Guy al sinds gisteren op Facebook spreekt over de aflevering van gisteravond maar dat ik die aflevering NERGENS online terug kan vinden?
auw...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week maandag al gedaan en daarna kon ik 's avonds niet meer lopen, omdat mijn lies er geen zin in had na een slippartij waarbij ik bijna in spagaat ging.![]()
Daarna maar weer wezen karren/bussen, maar dit weer nodigt wel weer uit om te gaan peddelen...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
auw...
wat ik trouwens leuk blijf vinden, wielrenners die vergeten om hun schoen uit het pedaal te klikken als ze af willen stappen
zelf heb ik het 1 keer bijna gehadquote:
Dat lijkt me zo klote. Wil je je voet op de grond zetten, lukt het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zelf heb ik het 1 keer bijna gehad
Ooit wel eens geskiet/gesnowboard?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo klote. Wil je je voet op de grond zetten, lukt het niet.
Ja, en nooit meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit wel eens geskiet/gesnowboard?
Ik ga toch die vriendin van me die daar woont weer eens contacten voor meer info.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Feest in Tokyo: nog een aardbevinkje van 6.2: http://www.nu.nl/buitenla(...)ing-nabij-tokio.html
Twittert ze?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga toch die vriendin van me die daar woont weer eens contacten voor meer info.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, 4 keer over de kop is m'n PRquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit wel eens geskiet/gesnowboard?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef MadMaster het volgende:
Jammer, dan had ik d'r ook wel willen peilen...
Bizar (schokkend!!):Ziet er nog levend uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een man+vrouw levend uit het puin gehaald.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ooit wel eens gehad dat er een veter zich om mijn trapper gedraaid had en daar kwam ik te laat achter. Toen ben ik toen ik stopte idd wel omgelazerd. Ach, achteraf lach je erom
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:45 schreef MadMaster het volgende:
Jammer, dan had ik d'r ook wel willen peilen...
Bizar (schokkend!!):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Want?quote:
Goed gedaan!!quote:Vandaag een man+vrouw levend uit het puin gehaald.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Want?
[..]
Goed gedaan!!Waar in 010 e.o. Was er dan een instorting?
Niet blauw/bleek, opgezet. Ik weet natuurlijk niet hoe oud die foto is en ik zeg ook niet dat die persoon niet dood *is*quote:
quote:Goed gedaan!!Waar in 010 e.o. Was er dan een instorting?
Claim je een heldendaad, lach je er ook nog om.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet blauw/bleek, opgezet. Ik weet natuurlijk niet hoe oud die foto is en ik zeg ook niet dat die persoon niet dood *is*
[..]
Ik claim slechts dat het gebeurd is. Niet dat het door mij gedaan isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Claim je een heldendaad, lach je er ook nog om.....
Als die hand nog 'leeft', dan is het des te meer bizar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet blauw/bleek, opgezet. Ik weet natuurlijk niet hoe oud die foto is en ik zeg ook niet dat die persoon niet dood *is*
Gvd, ik had de Carnegie stichting al aan de lijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik claim slechts dat het gebeurd is. Niet dat het door mij gedaan is
Overdrijven kunnen ze ( de laatste dagen) inderdaad wel erg goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als die hand nog 'leeft', dan is het des te meer bizar...
Ik walg overigens wel van de Telegraaf-berichtgeving m.b.t. de ramp.
Normaal is het al niet veel, nu is het bij de Telegraaf 20 keer erger dan bij een andere krant...
Nu je het zegt... ik heb nog wel stomme acties, maar toch minder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch vallen je Soempie-acties de laatste tijd wel mee.
Of meld je ze gewoon niet meer hier...
Ik lees eigenlijk nooit meer telegraaf. Het is de Fox van Nederlandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overdrijven kunnen ze ( de laatste dagen) inderdaad wel erg goed
Met naald en draad of krijg je nietjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu je het zegt... ik heb nog wel stomme acties, maar toch minder.
Moet zo naar de huisarts om een moedervlek op m'n borst te laten wegsnijden. Eerste keer dat ik hechtingen krijg.
Jammer genoeg brengen ze nog steeds het nieuws het snelst.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk nooit meer telegraaf. Het is de Fox van Nederland
Als je het zelf verzint, is dat ook niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer genoeg brengen ze nog steeds het nieuws het snelst.
Hun manier van brengen kan wat krom zijn. Maar het nieuws klopt meestal wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het zelf verzint, is dat ook niet zo moeilijk...
Nietje in je navel dan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met naald en draad of krijg je nietjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |