Oh, sorry. Ik heb duidelijk geen verstand van dat soort dingen. Hoe heet zo'n werkplek dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik werk dan ook niet op kazernes.
Maar als je goed kijkt zie je er toch echt twee.
Mijn werkplek heet kantoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik heb duidelijk geen verstand van dat soort dingen. Hoe heet zo'n werkplek dan?
Ik denk dat jij een andere musical bedoelt.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
De film met Sjonnie Travolta is goed. Maar ik weet niet of ik naar de musical zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Noem je mij nou een sekreet?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn werkplek heet kantoor.
Maar rond de locatie waar ik regelmatig zit zijn twee kazernes te zien. Mijn plek echter zul je niet vinden. Iets met top secreet ofzo.
Dat zou ik nooit doen!quote:
Je zit er niet ver naast.quote:Wat geheimzinnig. Ik zie het al helemaal voor me: midden op de heide, ergens een heuveltje waaronder eigenlijk stiekem een kantoortje verstopt is.
Cool, lijkt me leuk om daar eens een speurtocht te doen.quote:
Naar bed gaan staat toch los van in slaap vallen?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool, lijkt me leuk om daar eens een speurtocht te doen.![]()
Ik ga nu toch maar eens vroeg naar bed. En ja, ik vind dit vroeg aangezien ik de hele week nog niet voor 4 uur in slaap ben gevallen.
Truste.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Dank jullie wel!Toffe slingers zijn dag, ooit ga ik ook zulke zelf maken.
Hoop op beide.quote:
quote:
Het feestvarken zelf!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Dank jullie wel!Toffe slingers zijn dag, ooit ga ik ook zulke zelf maken.
quote:
Het wachten is op de notaris voor een schenkingsakte. Volgens mij is dat echt het allerlaatste wat dan nog nodig is, maar je weet het nooit.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het feestvarken zelf!!!![]()
![]()
En... alles nog op koers voor jullie huis?
En anders is het een goed excuus om ergens een cafeetje in te duiken.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg vanmiddag visite en wilde een stadswandeling door Den Bosch gaan maken, hoop dat het weer een beetje meewerkt
Ja hoor, als je terug bent krijg je een taartje van een week oud.quote:Op zondag 13 maart 2011 04:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben een weekje naar Oostenrijk, bewaar je een stuk taart voor me soempie?
Verschrikkelijk he. Het verbaast me niet...als je ook die filmpjes die de NOS uit heeft gezonden zag...quote:Op zondag 13 maart 2011 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat hard met de doden in Japan, men begint nu al over meer dan 10.000
Dan willen we natuurlijk foto's zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, de kamer van Twan is zo goed als klaarAlleen nog 1 poster en 1 lampje ophangen... en het is erg mooi geworden, al zeg ik het zelf.
U vraagt wij draaien:quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan willen we natuurlijk foto's zien.Heeft Twan het zelf al gezien?
Dankjewel! Misschien moet ik ooit maar wat met interieurinrichting doen als mn baan er niet meer is.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef Soempie het volgende:
Tof geworden! Die stickers zijn goed geplaatst zeg. Twan vindt het vast te gek.
Dus je hebt Etcie gezien?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er ook weer, heb het weekend doorgebracht op een LAN
Tenzij ze baardgroei heeft en een valse naam gebruikte nietquote:
Haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
vandaag 4-2 winst tegen de koploper.
En dan te bedenken dat, als je de ranglijst omdraait, wij 2e staan
goed bezig, ze mogen zich zorgen gaan makenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
vandaag 4-2 winst tegen de koploper.
En dan te bedenken dat, als je de ranglijst omdraait, wij 2e staan
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef Whiteguy het volgende:
Deze past ook wel in de kamer van Twan, vandaag weer eens bevestigd...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er ook weer, heb het weekend doorgebracht op een LAN. Gezellig met z'n zevenen het ongeveer 10 jaar oude Diablo II gespeeld. Jullie kunnen met een gerust hart gaan slapen: de laatste eindbaas Baal is ook op Hell afgeslacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe tas. Ehm. Portemonnee
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe tas. Ehm. Portemonnee
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe tas. Ehm. PortemonneeWat zei ik afgelopen vrijdag over je enthousiasme?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven: zoiets had ik ook vrijdagMaar ik vind 'm nog steeds onwijs gaaf
![]()
En niet toe willen geven, he?
Ik heb mijn portomonnee altijd in m'n achterzak. Ik zou niet weten waar ik dit ding kwijt zou moeten...
Ik moet toegeven, hij is wel mooi...
Ben jij gekquote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wat zei ik afgelopen vrijdag over je enthousiasme?![]()
En niet toe willen geven, he?
Hij gaat gewoon in een tasquote:Ik heb mijn portomonnee altijd in m'n achterzak. Ik zou niet weten waar ik dit ding kwijt zou moeten...
Ik moet toegeven, hij is wel mooi...
bij Saddleback Leatherquote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms, ja...
En waar had je hem ook al weer in het buitenland gekocht?
Hufter.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er ook weer, heb het weekend doorgebracht op een LAN. Gezellig met z'n zevenen het ongeveer 10 jaar oude Diablo II gespeeld. Jullie kunnen met een gerust hart gaan slapen: de laatste eindbaas Baal is ook op Hell afgeslacht
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hufter.
Nu heb ik dus DII weer geinstalleerd en ben ik spontaan tot veels te laat bezig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |